Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

1113309/1303/2000

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1113309/1303/2000

Θέμα: Κατάργηση παγίων τελών χαρτοσήμου-Κοινοποίηση των διατάξεων των άρθρων 25-33 του νόμου «Φορολογικές ελαφρύνσεις και απλουστεύσεις και άλλες διατάξεις» 2873/2000

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Ν.2873/2000

Φορολογικές ελαφρύνσεις και απλουστεύσεις και άλλες διατάξεις


ΠΝΠ/288/2001

Αρμοδιότητα των δικαστηρίων σε υποθέσεις αναγκαστικών απαλλοτριώσεων, φορολογικές και τελωνειακές ρυθμίσεις. -Κατάργηση τελών χαρτοσήμου

Ε.2044/2023

Παροχή διευκρινίσεων και οδηγιών σχετικά με την ένταξη παγίων και μεταβλητών τελών χαρτοσήμου στην ψηφιακή εφαρμογή e-Παράβολο. ΑΔΑ:ΨΕΟΞ46ΜΠ3Ζ-Μ9Γ


1113016/1538/2001

ΘΕΜΑ : «Κατάργηση τελών χαρτοσήμου και αξίας υπεύθυνης δήλωσης» .ΠΟΛ 1281


ΠΟΛ 1008/2007

Κοινοποίηση των διατάξεων της παρ. 4 του άρθρου 3 και του άρθρου 26 του ν. 3522/06 (ΦΕΚ Α 276/22.12.06). Σταδιακή κατάργηση τελών χαρτοσήμου επί των μισθωμάτων κατοικιών και τέλη χαρτοσήμου εργολαβικών συμβάσεων

1037246/256/2009

« Κοινοποίηση των διατάξεωντης παρ. 10 του άρθρου 71 του ν. 3746/09 (ΦΕΚ Α΄ 27/16-02-2009) «Ταμείο Εγγύησης Καταθέσεων και Επενδύσεων (ΤΕΚΕ), ενσωμάτωση των Οδηγιών 2005/14/ΕΚ για την υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων και 2005/68/ΕΚ σχετικά με τις αντασφαλίσεις και λοιπές διατάξεις»».Κατάργηση του τέλους χαρτοσήμου που επιβάλλεται, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 16α του άρθρου 15 του Κώδικα Τελών Χαρτοσήμου, στις αποδείξεις πληρωμής ασφαλίστρων για τους κλάδους ασφαλίσεων κατά ζημιών, όπως ορίζονται στο άρθρο 13 παρ. 1 του ν.δ. 400/1970.

91699 ΕΞ 2020

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 10159ΕΞ2020/28-01-2020 απόφασης του Υπουργού Οικονομικών με θέμα: «Σύσταση, συγκρότηση και ορισμός μελών Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής, για την ενσωμάτωση στην Ελληνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1153 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου “για τη θέσπιση κανόνων με σκοπό τη διευκόλυνση της χρήσης χρηματοοικονομικών και άλλων πληροφοριών για την πρόληψη, την ανίχνευση, τη διερεύνηση ή τη δίωξη ποινικών αδικημάτων και την κατάργηση της απόφασης 2000/642/ΔΕΥ του Συμβουλίου”».


ΝΣΚ/173/2001

Εταιρείες ανώνυμες. Απαγόρευση εξόδου από τη χώρα. Είσπραξη δημοσίων εσόδων. Εκκαθαριστές. Προσωπική κράτηση. Ποινική ευθύνη.(..):Ευθύνη αξιωματούχων μελών ΔΣ και εκκαθαριστών ανώνυμης εταιρίας για την καταβολή στο Δημόσιο χρεών της εταιρίας και ληπτέα σε βάρος αυτών μέτρα, υπό το πρίσμα των διατάξεων των άρθρων 17 παρ.1 εδ.α του ΝΔ 3843/1958 (=άρθρο 10 Ν 542/1977), 115 παρ.1 εδ.α του Ν 2238/1994 (περί ευθύνης διοικούντων νομικά πρόσωπα), 9, 63-72 ΝΔ 356/1974 (ΚΕΔΕ), 1 παρ.1 και 2, 4 παρ.1 περ.θ, 10 παρ.1 Ν 1867/1989, 46 παρ.1 Ν 2065/1992 (περί προσωπικής κρατήσεως), 25 παρ.2,3,6 Ν 1882/1990 (περί ποινικής ευθύνης οφειλετών του Δημοσίου), 27 Ν 1882/1990, 1 Ν 395/1976 και 12 Ν 2873/2000 (περί απαγορεύσεως εξόδου από τη χώρα οφειλετών του Δημοσίου).


65199/2019

Αντικατάσταση της 62788/ΕΥΘΥ613/13.06.2016 (ΦΕΚ Β’1885) κοινής υπουργικής απόφασης με θέμα «Διάρθρωση της “Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπουργείου Υγείας” του άρθρου 18 παρ. 10 του ν. 4314/2014 και κατάργηση των υπ’ αριθμ. ΔΥ1α/οικ.23125/08.10. 2000 (ΦΕΚ Β’ 1502), 130383/01.10.2009 (ΦΕΚ Β’ 2136), 44222/Γ’ ΚΠΣ 304/29.12.2000 (ΦΕΚ Β 13) και ΔΥ1α/Γ.Π.οικ.85659/13.07.2010 (ΦΕΚ Β 1500) κοινών υπουργικών αποφάσεων, όπως ισχύουν», όπως τροποποιήθηκε με την 57353/ΕΥΘΥ386/ 22.05.2017 (ΦΕΚ Β’ 1888) κοινή υπουργική απόφαση.

113255/2022-ΦΕΚ:6129/Β/01.12.2022:Άρθρο 6: Η παρούσα από την έναρξη ισχύος της καταργεί την υπ’ αρ. 65199/20.06.2019 (Β’ 2557) κοινή υπουργική απόφαση. Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της και την τοποθέτηση του προϊσταμένου στην Ειδική Υπηρεσία σύμφωνα με την παράγραφο 20 του άρθρου 66 του ν. 4914/2022 (Α’ 61).


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/83/2018

Αμοιβή για παροχή ιατρικών υπηρεσιών.(..)Με δεδομένα τα ανωτέρω μη νομίμως ο Δήμος ... ανέθεσε σε ιδιώτη ιατρό την παροχή των προαναφερόμενων υπηρεσιών, διότι, ενόψει του ότι ανήκουν στις αρμοδιότητες του Γραφείου Προστασίας Τρίτης Ηλικίας και Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων αυτού, με την εν λόγω ανάθεση σκοπείται  η κάλυψη παγίων και διαρκών αναγκών λειτουργίας του. Καταστρατηγούνται επομένως οι διατάξεις περί προσλήψεων αλλά και οι περιορισμοί που έχουν τεθεί στον αριθμό των ετήσιων προσλήψεων και διορισμών του μόνιμου προσωπικού (άρθρο 64 ν. 4389/2016). Το συμπέρασμα αυτό ενισχύεται δε από το γεγονός ότι ο εν λόγω Δήμος είχε συνάψει και το έτος 2016 (από 1.7.2016 έως 30.6.2017) σύμβαση με την ίδια ιατρό, για την παροχή των ως άνω υπηρεσιών. Περαιτέρω, το γεγονός ότι δεν έχει προβλεφθεί θέση μόνιμου προσωπικού κλάδου ιατρών στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου δεν τον νομιμοποιεί να καλύπτει τις μόνιμες και διαρκώς επαναλαμβανόμενες υπηρεσιακές του ανάγκες με τη σύναψη συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, αλλά, αντιθέτως, επιβάλλει τη σύσταση αντίστοιχης οργανικής θέσης στον Ο.Ε.Υ. αυτού για   την εξυπηρέτηση των εν λόγω αναγκών (Ε.Σ. Πρ. Ι Τμ. 155/2009). Εξάλλου,   οι φορείς του Δημοσίου δύνανται να υποβάλλουν αιτήματα πρόσληψης προσωπικού, κατ’ εφαρμογή των άρθρων 2 και 3 της Π.Υ.Σ. 33 της 27.12.2006 ..., η ισχύς της οποίας έχει παραταθεί διαδοχικά από την ημερομηνία λήξης της  έως την 31η Δεκεμβρίου 2018 με την Π.Υ.Σ. 25/2017,ΦΕΚ Α΄ 199 (ΕΣ VII  Τμ. Πρ. 70/2016).(..)Ενόψει, όμως, της, επικαλούμενης από τον Δήμο, 25/16.12.2016 εγκυκλίου του Υπουργείου Εσωτερικών «Προγραμματισμός προσλήψεων τακτικού προσωπικού ανταποδοτικών υπηρεσιών Ο.Τ.Α. και Ν.Π.Ι.Δ.», η οποία αναφέρεται στην εξαίρεση από την αναστολή προσλήψεων τακτικού προσωπικού του προσωπικού που απασχολείται σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα, τα αρμόδια όργανα του Δήμου χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων υπέλαβαν ότι μπορούσαν να προβούν στη σύναψη της ελεγχόμενης σύμβασης παροχής ιατρικών υπηρεσιών για την κάλυψη των αντίστοιχων αναγκών του Κ.Α.Π.Η. με την φερόμενη ως δικαιούχο ιατρό... (συγγνωστή πλάνη.)