101912/Ε3/2023
Τύπος: Εγκύκλιοι
Διευκρινίσεις για την προϋπόθεση συμπλήρωσης 1 έτους στον ίδιο εργοδότη για τη χορήγηση της γονικής άδειας του άρθρου 28 του ν. 4808/2021 σε αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικού ΑΔΑ: 995Σ46ΝΚΠΔ-3Κ0
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΥΠ.ΕΣ/52812/2023
Χορήγηση της γονικής άδειας του άρθρου 28 του ν.4808/2021 σε σχολική καθαρίστρια
18547/2022
Διευκρινίσεις για την υποβολή προς κύρωση κανονισμών Εργασίας προσωπικού που καταρτίζονται μονομερώς από τον εργοδότη, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.δ. 3789/1957, σε συμμόρφωση με το άρθρο 11 του ν. 4808/2021 και την υπ’ αριθ. 82063/2021 ΥΑ ΑΔΑ:9ΣΕΤ46ΜΤΛΚ-39Γ
107342/2022
Δικαιούχοι της άδειας του άρθρου 45 του ν. 4808/2021 για μονογονεϊκές οικογένειες ΑΔΑ: ΡΒΖΩ46ΜΤΛΚ-ΚΒΠ
2/142281/ΔΕΠ/2022
Θέμα: Ελάχιστα νομοθετημένος μισθός κατά την εφαρμογή του άρθρου 53 του Υ.Κ. και του άρθρου 28 του ν. 4808/2021.
2/177360/ΔΕΠ/2022
Ελάχιστος νομοθετημένος μισθός κατά την εφαρμογή του άρθρου 28 του ν.4808/2021 και των άρθρων 56 και 60 του ν.4830/2021
2/80544/ΔΕΠ/2022
Παροχή οδηγιών σχετικά με την καταβολή της προβλεπόμενης από τις διατάξεις του άρθρου 28 του ν.4808/2021 και των άρθρων 56 και 60 του ν.4830/2021 παροχής στους εργαζόμενους σε υπηρεσίες του Δημόσιου Τομέα ΑΔΑ: ΨΧΠΥΗ-ΤΞΧ
62587/2021
Διευκρινίσεις επί των άρθρων 91-95 του ν. 4808/2021 (Α΄ 101), αναφορικά με τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται προκειμένου να ασκείται νόμιμα το δικαίωμα της απεργίας, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα και στις επιχειρήσεις δημόσιου χαρακτήρα ή κοινής ωφέλειας.ΑΔΑ:6ΘΒΚ46ΜΤΛΚ-ΦΚΦ
ΝΣΚ/226/2016
Δυνατότητα χορήγησης άδειας χωρίς αποδοχές σε Καθηγητή Α.Ε.Ι., ενόψει της χορήγησης ήδη, στον ίδιο τριών ετήσιων αδειών χωρίς αποδοχές, εκ των οποίων οι δύο κατά το άρθρο 51 παρ. 3 του ν. 3528/2007 και η τρίτη κατά το άρθρο 27 παρ. 5 του ν.4009/2001.(..)Δεν είναι κατά νόμο δυνατή η χορήγηση άδειας χωρίς αποδοχές σε Καθηγητή Α.Ε.Ι., ενόψει της συμπλήρωσης, με τις ήδη χορηγηθείσες άδειες, του μέγιστου χρόνου των τριών ετών που προβλέπεται από την παράγραφο 6 του άρθρου 27 του ν. 4009/2011, στον οποίο συνυπολογίζεται και ο χρόνος των αδειών χωρίς αποδοχές που του χορηγήθηκαν κατ΄ (εσφαλμένη) επίκληση του άρθρου 51 παρ. 3 του ν. 3528/2007 (ομοφ.)
ΝΣΚ/135/2021
Εάν για τον υπολογισμό του δικαιώματος της κανονικής άδειας των απασχολούμενων, δυνάμει της προσωρινής διαταγής του Προέδρου Πρωτοδικών Αθηνών, που εκδόθηκε κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων, η απασχόλησή τους θεωρείται συνεχής στον ίδιο εργοδότη [Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ)] ή εάν παρόλο που η απασχόληση των εν λόγω προσώπων διέπεται από τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις, το δικαίωμά τους θα υπολογισθεί με βάση το χρόνο απασχόλησής τους, όπως θα ίσχυε σε περίπτωση σύναψης νέας σύμβασης εργασίας.(...)Το χρονικό διάστημα απασχόλησης των συμβασιούχων καθαριότητας, δυνάμει προσωρινής διαταγής του Προέδρου Πρωτοδικών Αθηνών, από την επομένη της αυτοδίκαιης λήξης των συμβάσεών τους, δεν αποτελεί νέα σύμβαση ούτε και συνέχεια της προηγούμενης που έληξε, το δε δικαίωμα επί της κανονικής άδειας θα καθορισθεί με βάση τον χαρακτηρισμό που θα προσδώσει το δικαστήριο της κύριας δίκης με την εκδοθησομένη οριστική απόφασή του, στη σχέση εξαρτημένης εργασίας ως ορισμένου ή αορίστου χρόνου.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/7/2017
Προμήθεια αναλώσιμου υγειονομικού υλικού-Υπερβαση Τιμών Παρατηρητηρίου ΕΠΥ (..) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, το Κλιμάκιο κρίνει τα εξής: Όπως βασίμως προβάλλεται από τη διαφωνούσα Επίτροπο και συνομολογείται και από το ίδιο το Νοσοκομείο...κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 3 του ν. 3580/2007, όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 24 παρ. 2 του ν. 3846/2010, και 13 του ν. 3918/2011, το Νοσοκομείο προέβη στην προμήθεια 28 μπαλονιών προδιαστολής..αντί του τιμήματος των 38 ευρώ (άνευ Φ.Π.Α.) ανά τεμάχιο, ήτοι σε τιμή που υπερέβαινε την αναρτημένη στο Παρατηρητήριο (με Α.Α. 24.4.10), κατά το κρίσιμο χρονικό διάστημα, τιμή των 30 ευρώ, καθώς επίσης και στην προμήθεια 24 μπαλονιών αγγειοπλαστικής μη διατατών (non compliant) αντί του τιμήματος των 39 ευρώ (άνευ Φ.Π.Α.) ανά τεμάχιο, ήτοι σε τιμή που υπερέβαινε την αναρτημένη στο Παρατηρητήριο (με Α.Α. 24.4.11), κατά το κρίσιμο χρονικό διάστημα, τιμή των 34 ευρώ.(..) Τέλος, υπό τα ανωτέρω δεδομένα, στην προκειμένη περίπτωση δεν δύνανται να τύχουν εφαρμογής οι νομιμοποιητικές διατάξεις του άρθρου 66 παρ. 28 του ν. 3984/2011. Τούτο, δε, διότι, .., με τις διατάξεις αυτές νομιμοποιούνται, κατ’ εξαίρεση, δαπάνες που απαιτούνται για την εξόφληση υποχρεώσεων από προμήθειες ιατροτεχνολογικών προϊόντων, φαρμάκων και συναφών υπηρεσιών, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εναρμονισθεί με τις χαμηλότερες τιμές του Παρατηρητηρίου Τιμών, προϋπόθεση η οποία, σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, δεν συντρέχει εν προκειμένω.(..)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η ελεγχόμενη δαπάνη είναι εν μέρει μη νόμιμη, ήτοι κατά το ποσό των 2.460,00 ευρώ, που αφορά την προμήθεια των ανωτέρω ποσοτήτων μπαλονιών αγγειοπλαστικής προδιαστολής (ημιδιατατών/semi – compliant) και μη διατατών (non compliant), και το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθεί.