Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΒΟΥΛΗ/3623/2014

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3623/2014
ΦΕΚ: 1090/Β/30.04.2014
Συμπλήρωση απόφασης σχετικά με τη δυνατότητα πρόσληψης εναλλακτικού επιστημονικού συνεργάτη για την υποβοήθηση του Κοινοβουλευτικού Έργου Βουλευτή ή Ευρωβουλευτή

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/44722/0026/2011

Παροχή απόψεων για τη νομιμότητα ή μη της σύναψης της σύμβασης Επιστημονικού συνεργάτη


ΝΣΚ/17/2007

Συμβάσεις μίσθωσης έργου. Εφαρμογή ή μη των διατάξεων της παρ.4 του άρθρου 3 Ν 1514/1985.Η παράγραφος 7 του άρθρου 6 του Ν 2527/1997 κατήργησε τη δυνατότητα που είχε ο Υπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας (τώρα Ανάπτυξης ΠΔ 27/1996) με ειδική αιτιολογημένη απόφασή του κατά παρέκκλιση από κάθε γενική ή ειδική διάταξη να αναθέτει με σύμβαση έργου τις μελέτες, έρευνες και αξιολογήσεις που μνημονεύονται στην παρ.4 του άρθρου 3 του Ν 1514/1985. Η σύναψη σύμβασης έργου είναι επιτρεπτή υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις του άρθρου 6 Ν 2527/1997. Με τον τελευταίο νόμο υφίσταται δυνατότητα να προσληφθούν 5 φυσικά πρόσωπα με σύμβαση έργου για την υποβοήθηση της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας στην υλοποίηση ως τελικού δικαιούχου κατά την έννοια του Ν 2860/2000 πράξης, που έχει ενταχθεί στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ» του Υπουργείου Ανάπτυξης.


25418/2017

Διαδικασία για την υποβοήθηση των αγροτών για τη συμπλήρωση και υποβολή των Ενιαίων Αιτήσεων Ενίσχυσης στο ΟΣΔΕ.(ΑΔΑ:ΩΕΧ646ΨΧΞΧ-ΕΓΒ)


45725/2021

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 38848/14-4-2020 απόφασης των Υφυπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων «Σύσταση οργανικών θέσεων επιστημονικού συνεργάτη (δικηγόρου) πλήρους απασχόλησης στις Υ.Γ.Ε.ΜΗ. των Επιμελητηρίων που προβλέπονται στην παρ. 6 του άρθρου 87 του ν. 4635/2019 (Α’ 167)» (Β’ 1608).


99947/2021

Τροποποίηση του άρθρου 3 και κατάργηση των άρθρων 6 και 7 της υπ’ αρ. 38848/14-04-2020 κοινής απόφασης των Υφυπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων «Σύσταση οργανικών θέσεων επιστημονικού συνεργάτη (δικηγόρου) πλήρους απασχόλησης στις Υ.Γ.Ε.ΜΗ. των Επιμελητηρίων που προβλέπονται στην παρ. 6 του άρθρου 87 του ν. 4635/2019 (Α’ 167)» (Β’ 1608).


ΝΣΚ/104/2020

Νομιμότητα διαδικασίας πρόσληψης επιστημονικού προσωπικού ΙΔΟΧ στο ΥΠΠΟΑ.α) Η απαρίθμηση στη σχετική προκήρυξη πρόσληψης επιστημονικού προσωπικού των αποδεκτών βασικών τίτλων σπουδών των υποψηφίων είναι δεσμευτική για το φορέα και δεν καταλείπει διακριτική ευχέρεια για την αξιολόγηση, εκ μέρους του Προϊσταμένου της Εφορείας Αρχαιοτήτων (ΕΦΑ) Δράμας, της συνάφειάς τους, σε σχέση με την προκηρυχθείσα ειδικότητα (ομόφωνα). β) Παρέλκει η απάντηση επί του β΄ ερωτήματος , σε κάθε δε περίπτωση η κρίση περί συνάφειας ή μη του υπόψη πτυχίου είναι ουσιαστική, υπαγόμενη στην αποκλειστική αρμοδιότητα των οργάνων της Υπηρεσίας που εκδίδει την προκήρυξη και δεν τίθεται θέμα ελέγχου αυτής από άλλο όργανο του Δημοσίου (πρβλ. Γνωμ. ΝΣΚ 8/2018). γ) Η Διοίκηση δια του αρμόδιου Προϊσταμένου της ΕΦΑ Δράμας έχει τη διακριτική ευχέρεια, αδιαφόρως της εφαρμογής ή μη στην προκειμένη περίπτωση της διατάξεως του άρθρου 10 του π.δ. 24/2019, να προβεί : 1) Σε ανάκληση : α) της από 31-05-2019 πράξης πρόσληψης υποψήφιας και β) της από 04-10-2019 απόφασης παράτασης της διάρκειας της ιδίας πρόσληψης, ως ερειδόμενες, στον κατά νόμο εσφαλμένο πίνακα κατάταξης και αποκλεισμού υποψηφίων με ημερομηνία 24-05-2019 και 2) Να προκαλέσει επανάληψη της σύνθετης διοικητικής ενέργειας της πρόσληψης για την οποία έχει εκδώσει την από 18-02-2019 προκήρυξη από το στάδιο της εξέτασης της από 15-05-2019 ένστασης που άσκησε η ως άνω υποψήφια κατά του προσωρινού πίνακα κατάταξης υποψηφίων με ημερομηνία 07-05-2019 και επέκεινα (ομόφωνα).(...)


55486/2020

Συμπλήρωση ερωτηματολογίου σχετικά με την εξέλιξη της διαδικασίας πρόσληψης προσωπικού με σχέση εργασίας Ι.Δ.Ο.Χ για την κάλυψη αναγκών καθαριότητας των σχολικών μονάδων


ΕΣ/ΚΛ.ΤΜ.1/170/2018

Με δεδομένα τα ανωτέρω και σε συνδυασμό με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νόμιμα ο φερόμενος ως δικαιούχος προσελήφθη σε θέση ειδικού συνεργάτη στο Δήμο ......, διότι η προηγηθείσα δημόσια γνωστοποίηση, με την οποία καθορίζεται ως προσόν πρόσληψης η κατοχή μόνο πτυχίου ή διπλώματος Τ.Ε.Ι. Τμήματος Τεχνολόγου Πολιτικού Μηχανικού ημεδαπής ή ισότιμου πτυχίου ή διπλώματος αλλοδαπής, αποκλείει την προσέλευση πτυχιούχων άλλων Σχολών ή άλλων Τμημάτων Σχολών Τ.Ε.Ι. και Α.Ε.Ι., οι οποίοι κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας διαθέτουν τις γνώσεις που απαιτεί το αντικείμενο της συγκεκριμένης προς πλήρωση θέσης (επικουρία της δημοτικής αρχής περί θεμάτων της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου), που, και ως εκ του εύρους του, θα μπορούσε να παρασχεθεί και από πτυχιούχους Α.Ε.Ι., χωρίς να προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου ο λόγος για τον οποίο αναζητήθηκε ως προσόν πρόσληψης μόνο το συγκεκριμένο πτυχίο Τ.Ε.Ι. Τεχνολόγων Πολιτικών Μηχανικών. Ειδικότερα, καλώντας ο Δήμος επιστήμονες και άλλων Σχολών Α.Ε.Ι. αντίστοιχης ειδικότητας, θα επέτρεπε την ανταπόκριση περισσότερων κατάλληλων υποψηφίων για τη θέση αυτή, θα επιτύγχανε επιστημονικό δυναμικό ευρύτερων προσόντων και σφαιρικής γνώσης και θα εξασφάλιζε ειδικό συνεργάτη με ακόμη μεγαλύτερη εξειδίκευση στην οικεία επιστήμη και ισχυρότερο επιστημονικό υπόβαθρο. Ο προβαλλόμενος  ισχυρισμός του Δήμου ότι με τον καθορισμό του ανωτέρω προσόντος δεν περιορίστηκε υπέρμετρα και αδικαιολόγητα η δυνατότητα λοιπών κατάλληλων ενδιαφερόμενων να υποβάλλουν αίτηση, είναι απορριπτέος, αφού η άνω περιοριστική πρόβλεψη του είδους του πτυχίου, κατ’ αποκλεισμό, χωρίς προφανή λόγο, της δυνατότητας εκδήλωσης ενδιαφέροντος εκ μέρους υποψηφίων κατόχων πτυχίων Α.Ε.Ι. συναφών με το αντικείμενο των καθηκόντων του ειδικού συνεργάτη, έλαβε χώρα χωρίς καμία αιτιολόγηση εκ μέρους του Δήμου. Τέτοια δε δεν συνιστά η επικαλούμενη παρασχεθείσα εκ του νόμου ευχέρεια του Δημάρχου να επιλέξει τον κατάλληλο ειδικό συνεργάτη, εφόσον η εν λόγω ευχέρεια πρέπει να ασκείται σύννομα και ελέγχεται  ως προς την τήρηση των ορίων της δια της αιτιολογημένης κρίσης του κατά την άσκησή της. Εξάλλου, η ευχέρεια του Δημάρχου να επιλέξει τον κατάλληλο ειδικό συνεργάτη, που πρέπει να συνδυάζει την επιστημονική επάρκεια και εμπειρία, αλλά και να απολαμβάνει της εμπιστοσύνης του, περιορίζεται μεταξύ αυτών που διαθέτουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος, υπό την έννοια ότι είναι το αποφασίζον όργανο ως προς την αξιολόγηση της καταλληλότητας για τη θέση αυτή. Για το λόγο άλλωστε αυτό, προβλέπεται στο νόμο δημόσια γνωστοποίηση εκ μέρους του Δημάρχου για την πλήρωση της θέσης του ειδικού συνεργάτη, με την οποία καθορίζονται τα προσόντα πρόσληψης και η εμπειρία, που πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι. Εν προκειμένω, το υπέρμετρο του τεθέντος περιορισμού δεν αναιρείται εκ του γεγονότος ότι προσήλθαν δύο ακόμη ενδιαφερόμενοι κάτοχοι πτυχίου ΤΕΙ Τεχνολόγων Πολιτικών Μηχανικών, αφού, βάσει των διδαγμάτων της κοινής πείρας, με την πρόσκληση και πτυχιούχων άλλων Σχολών Α.Ε.Ι., θα επιτύγχανε ο Δήμος τη συμμετοχή περισσότερων προσοντούχων υποψηφίων για την πλήρωση της επίμαχης θέσης και μάλιστα ευρύτερης επιστημονικής κατάρτισης που θα συνέδραμε τη δημοτική αρχή στο έργο της, απορριπτομένου του σχετικού ισχυρισμού του .......


Φ.11221/3077/81/2015

Παρέχονται πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα συνυπολογισμού του χρόνου επιδότησης ανεργίας από τον ΟΑΕΔ για τη συμπλήρωση της ειδικής προϋπόθεσης των 750 ημερών ασφάλισης την τελευταία πενταετία για τη χορήγηση μειωμένης σύνταξης λόγω γήρατος (ΑΔΑ:7ΝΨΨ465Θ1Ω-4ΒΖ )


Γ4β/Γ.Π.3963/2019

Σχετικά με τη δυνατότητα χορήγησης άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε επικουρικό προσωπικό (ιατρικό και λοιπό) και στο προσωπικό των Τ.Ομ.Υ.(ΑΔΑ:97ΧΚ465ΦΥΟ-ΓΕΟ) ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ