Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΣΤΕ/ΟΛΟΜ/3668/2006

Τύπος: Δικαστικές Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2081/1992, 2469/1997

Ίδρυση Εφετείου...Επειδή, με την κρινόμενη αίτηση προβάλλεται ως μοναδικός λόγος ακυρώσεως ότι η Διοίκηση, κατά παράβαση των προαναφερόμενων διατάξεων του άρθρου 29Α του Ν. 1558/1985, παρέλειψε να προβλέψει στο προσβαλλόμενο διάταγμα το κόστος και τον τρόπο κάλυψης της δαπάνης που θα προκύψει τόσο από τη χρησιμοποίηση ανθρώπινων πόρων (δικαστικών λειτουργών, δικαστικών υπαλλήλων και, εν γένει, προσωπικού), απαραιτήτων για την στελέχωση του ιδρυόμενου Εφετείου, όσο και από τα λοιπά λειτουργικά έξοδα. Ο λόγος αυτός πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος. Τούτο δε γιατί, εφόσον βεβαιώνεται στο προοίμιο του προσβαλλόμενου προεδρικού διατάγματος ότι με την επιχειρούμενη με αυτό ρύθμιση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογιμού, η βεβαίωση δε αυτού δεν έρχεται σε αντίθεση με τα διδάγματα της κοινής πείρας ή με τα στοιχεία του φακέλου (από τα οποία προκύπτει, μεταξύ άλλων, ότι για τη λειτουργία του συνιστώμενου Εφετείου θα χρησιμοποιηθεί η κτιριακή και, εν γένει, υλικοτεχνική υποδομή του Πρωτοδικείου ..., στο οποίο, κατά τα προεκτεθέντα, λειτουργούσε μεταβατική έδρα του Εφετείου ..., αντιθέτως δε δεν προκύπτει ότι κρίθηκε αναγκαία, ενόψει της ιδρύσεως και λειτουργίας του νέου Εφετείου, η αύξηση των οργανικών θέσεων δικαστικών λειτουργών, δικαστικών υπαλλήλων και, εν γένει, προσωπικού). Συνεπώς, ουδεμία παραβίαση των διατάξεων του άρθρου 29Α του Ν. 1558/1985 εχώρησε, σύμφωνα και με τα εκτεθέντα στην προηγούμενη σκέψη, με την έκδοση του προσβαλλόμενου προεδρικού διατάγματος.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΙΔΑΔ/Φ.31.38/1825/8516/2014

Έκδοση Προεδρικού Διατάγματος για την αναγνώριση προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ν. 4024/2011

ΝΣΚ/288/2016

Φορολογική μεταχείριση αποδοχών δικαστικών λειτουργών και λειτουργών ΝΣΚ.(...)Η φορολογική μεταχείριση των αποδοχών των δικαστικών λειτουργών (εν ενεργεία και συνταξιούχων), η υλοποίηση της οποίας αποφασίσθηκε με τις υπ’ αριθμ. ΠΟΛ 1147/2016 και 1161/2016 εγκυκλίους του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ) του Υπουργείου Οικονομικών, προκειμένου να αποφευχθεί η άσκοπη επιβάρυνση των διοικητικών υπηρεσιών και των δικαστηρίων, πρέπει να εφαρμοσθεί και στους λειτουργούς του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (εν ενεργεία και συνταξιούχους), καθώς και στα μέλη των οικογενειών των αποβιωσάντων δικαστικών λειτουργών και λειτουργών του ΝΣΚ, τα οποία συνταξιοδοτούνται κατά μεταβίβαση, σύμφωνα με τις διατάξεις του συνταξιοδοτικού νόμου, λόγω του θανάτου των λειτουργών αυτών και μόνο για το τμήμα που αφορά τις κατά μεταβίβαση συντάξεις. (ομόφωνα)


ΝΣΚ/130/2021

α) Εάν η προαγωγή των Πλωταρχών Λιμενικού Σώματος- Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΛΣ-ΕΛΑΚΤ) 31ης σειράς Σχολής Δοκίμων Υπαξιωματικών Λιμενικού Σώματος (μη πτυχιούχων), που προήχθησαν στο βαθμό αυτό με τη διάταξη της παραγράφου 7 του άρθρου 55 του π.δ. 81/2012, θα γίνει σύμφωνα με τη ρύθμιση της διάταξης του άρθρου 8 παρ.2 του ίδιου προεδρικού διατάγματος, ή με τη διάταξη της παραγράφου 1 του ίδιου άρθρου (αρχικό ερώτημα) και β) (i) αν τα διαλαμβανόμενα στο σκεπτικό (σκέψη 4) της απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά με αριθμό 68/2021 τυγχάνουν εφαρμογής και για την προαγωγή στον επόμενο βαθμό των 52 στελεχών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ που αναφέρονται στην εκκρεμή αίτηση, αποφοίτων της 31ης σειράς Δοκίμων Υπαξιωματικών Λιμενικού Σώματος, οι οποίοι δεν έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, ii) αν οι διατάξεις του άρθρου 8 (παρ. 2) του π.δ. 81/2012 συνδυάζονται με τη διάταξη του άρθρου 55 (παρ. 7) του ίδιου προεδρικού διατάγματος και iii) αν η Υπηρεσία δύναται να προβεί στις απαραίτητες διοικητικές πράξεις κρίσης για το έτος 2020 με βάση την ως άνω απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά εφαρμόζοντάς την και για άλλα δύο εν ενεργεία στελέχη που δεν προσέφυγαν δικαστικά, αλλά τελούν σε όμοιες συνθήκες με τους νικήσαντες διαδίκους (συμπληρωματικό ερώτημα).(...)Σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο, η προαγωγή των 52 αιτούντων που είχαν προαχθεί κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 55 (παρ. 7) του π.δ. 81/2012, χωρεί σε εφαρμογή μόνο της διάταξης του άρθρου 8 παρ. 2 του ίδιου προεδρικού διατάγματος (ομόφωνα).


ΠΔ.15/2006

Τροποποίηση του Προεδρικού Διατάγματος 117/2004 (Α΄ 82), σε συμμόρφωση με τις διατάξεις της οδηγίας 2003/108 «για την τροποποίηση της οδηγίας 2002/96 σχετικά με τα απόβλητα ειδών ηλεκτρικού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού (ΑΗΗΕ)» του Συμβουλίου της 8ης Δεκεμβρίου 2003


Π.Δ.114/1983

Τροποποίηση και συμπλήρωση τα» υπ’ αριθ. 399/77 Προεδρικού Διατάγματος «περί τρόπου συμπληρώτεως των κενών δέσεων μονίμων Ταγματαρχών του Ελεγκτικόν Σώματος» (ΦΕΚ Α' 124).

Καταργήθηκε με το  Π.Δ. 103/2018, ΦΕΚ-197/Α/30.11.2018.


16379/2022

Σύσταση Επιτροπής για τη σύνταξη προεδρικού διατάγματος σύμφωνα με την παρ. 15 του άρθρου 30 του ν. 4850/2021, για την υλοποίηση του άρθρου 24 του ν. 4850/2021.


ΣΤΕ 496/2000

Φορολογία εισοδήματος: Επειδή, στην προκειμένη περίπτωση, όπως προκύπτει από την προσβαλλομένη απόφαση, ο αναιρεσίβλητος, δικαστικός λειτουργός, σε συμπληρωματική δήλωση φορολογίας εισοδήματος οικονομικού έτους 1989 περιέλαβε ως εισόδημα μισθωτών υπηρεσιών ποσό 2.079.730 δραχμών το οποίο κατεβλήθη σ' αυτόν από το Δημόσιο το έτος 1988 ως διαφορά μεταξύ μισθολογίου δικαστικών λειτουργών και μισθολογίου καθηγητών Α.Ε.Ι. των ετών 1985 και 1986 δυνάμει δικαστικής αποφάσεως, επιφύλαξη δε, την οποία διετύπωσε στην δήλωσή του, περί μη υπαγωγής σε φόρο εισοδήματος του ποσού αυτού διότι τούτο αποτελούσε επιδικασθείσα αποζημίωση κατά το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικος, απερρίφθη με την ένδικη πράξη. Με την προσβαλλόμενη απόφαση κρίθηκε κατ' επικύρωση της πρωτοδίκου ότι το εν λόγω ποσό είχε χαρακτήρα αποζημιώσεως κατά το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικος, ήτοι ποσού καταβληθέντος για την αποκατάσταση της ζημίας που υπέστη ο αναιρεσίβλητος τα έτη 1985 και 1986 συνεπεία παρανόμου συμπεριφοράς οργάνων του Δημοσίου. Η κρίση, όμως, αυτή του διοικητικού εφετείου δεν είναι νομίμως αιτιολογημένη διότι, κατά τα εκτεθέντα στην προηγούμενη σκέψη, το ως άνω ποσό, ανεξαρτήτως αν επιδικάσθηκε στον αναιρεσίβλητο ως αποζημίωση κατά το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικος, αποτελεί εισόδημα μισθωτών υπηρεσιών υποκείμενο σε φόρο εισοδήματος κατά τις ειδικές περί τούτου διατάξεως ...Για τον λόγο αυτό, βασίμως προβαλλόμενο, πρέπει να γίνει δεκτή η υπό κρίση αίτηση και να αναιρεθεί η προσβαλλόμενη απόφαση, η δε υπόθεση, χρήζουσα διευκρινίσεως κατά το πραγματικό, πρέπει να παραπεμφθεί στο ίδιο δικαστήριο για νέα κρίση.


ΕΑ/VII/33/2013

Γνωμοδότηση βάσει του άρθρου 23 του ν. 3959/2011, όπως ισχύει, επί του σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος με τίτλο «Έκδοση διοικητικής άδειας για την εργασία σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος» των Υπουργείων Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και Οικονομικών.


ΝΣΚ/320/2013/Ατομ

Εκπροσώπηση των ειδικών κατηγοριών διδακτικού και εργαστηριακού προσωπικού του άρθρου 29 του Ν. 4009/2011 στα συλλογικά όργανα διοίκησης του Πανεπιστημίου, μέχρι την έκδοση του κατ΄ εξουσιοδότηση της παρ.6 του ιδίου άρθρου Προεδρικού Διατάγματος.Μέχρι την έκδοση του κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 29 παρ.6 του Ν. 4009/2011 Προεδρικού Διατάγματος, η εκλογή των εκπροσώπων των μελών Ε.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Τ.Ε.Π. του άρθρου 29, σε όλα τα συλλογικά όργανα διοίκησης του Πανεπιστημίου, γίνεται από τις κατηγορίες των μελών του Ε.Ε.ΔΙ.Π. Ι, Ε.Ε.ΔΙ.Π. II και Ε.Τ.Ε.Π. αντίστοιχα.


Π.Δ.158/1991

Τροποποίηση του Προεδρικού Διατάγματος 383/79 “περί ιδρύσεως Οργανισμού Αναπτύξεως Δυτικής Κρήτης (ΟΑΔΥΚ)” (ΦΕΚ 118 Α') όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ.74/80 “περί τροποποιήσεως και συμπληρώσεως του υπ'αριθ.383/79 Π.Δ.” (ΦΕΚ 24 Α') όπως αυτό τροποποιήθηκε με το Π.Δ.316/84 “Τροποποίηση του Π.Δ.383/79” (ΦΕΚ 115 Α').