Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΣΤΕ/ΕΑ/844/2007

Τύπος: Δικαστικές Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2119/1993

ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ-ΜΗΤΡΩΟ ΑΡΡΕΝΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ: εγγραφή του αιτούντος ως αδηλώτου στα Μητρώα Αρρένων της Κοινότητας … και καθορισμού της ηλικίας του. (...) Επειδή, με την κρινόμενη αίτηση προβάλλεται ότι ο αιτών κατοικεί μονίμως στην Ελλάδα και δραστηριοποιείται σε οικογενειακή επιχείρηση εμπορίου τροφίμων (….), στην οποία έχει πραγματοποιήσει σημαντικές επενδύσεις και ότι, ως εκ τούτου, η εκτέλεση της προσβαλλόμενης πράξης θα επιφέρει βλάβη δυσχερώς επανορθώσιμη, σε περίπτωση αποδοχής της αιτήσεως ακυρώσεως, στον ίδιον και στη δεύτερη αιτούσα, σύζυγό του, η οποία απέκτησε την ελληνική ιθαγένεια λόγω του γάμου της. Η Επιτροπή Αναστολών, λαμβάνοντας υπόψη: α. ότι με την προσβαλλόμενη πράξη δεν αμφισβητείται ευθέως η γνησιότητα της εγγραφής του παππού του αιτούντος στα Μητρώα Αρρένων του Δήμου Αθηναίων, ούτε η ισχύς του πιστοποιητικού ταυτοπροσωπίας και, επομένως, η ελληνική ιθαγένεια αυτού και των απογόνων του, ούτε επεξηγείται για ποιό λόγο δεν κατοχυρώνεται το δικαίωμα εγγραφής του αιτούντος ως αδηλώτου και β. την προαναφερθείσα βλάβη, κρίνει ότι η κρινόμενη αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή.


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Φ.28700/17574/1993

Απαιτούμενα δικαιολογητικά για την ενέργεια εγγραφών, διαγραφών, κλπ. μεταβολών στα μητρώα αρρένων

Ν.4961/2022-ΦΕΚ:146/Α/27.07.2022:Άρθρο 115-παρ.6: Η υπό στοιχεία Φ.28700/17574/9.9.1993 απόφαση του Υφυπουργού Εσωτερικών (Β’ 746), περί καθορισμού των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την ενέργεια εγγραφών, διαγραφών και λοιπών μεταβολών στα μητρώα αρρένων καταργείται.

-Ν.4961/2022-ΦΕΚ:146/Α/27.07.2022:Άρθρο 116-παρ.4 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 113 του Ν.5003/2022-ΦΕΚ:230/Α/14.12.2022): «4. Η ισχύς των άρθρων 60, 62, της παρ. 2 του άρθρου 114, των παρ. 1, 6, 7, 8, 9 και 10 του άρθρου 115 αρχίζει την 1η.1.2023.».


Π.ΕΣ. Φ.28700/9536/1993

Καθορισμός τύπου Μητρώου Αρρένων

Ν.4961/2022 - ΦΕΚ: 146/Α/27.7.2022  άρθρο 115 παρ.10: Από τη θέση σε ισχύ του παρόντος καταργούνται τα εξής: 10. Η υπό στοιχεία Φ.28700/9536/4.8.1993 κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Εσωτερικών (Β’ 651 και Β’ 753 διόρθωση σφάλματος), περί καθορισμού του τύπου των μητρώων αρρένων.

Ν.4961/2022-ΦΕΚ:146/Α/27.7.2022-άρθρο 116-παρ.4 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 113 του Ν.5003/2022-ΦΕΚ:230/Α/14.12.2022): «4. Η ισχύς των άρθρων 60, 62, της παρ. 2 του άρθρου 114, των παρ. 1, 6, 7, 8, 9 και 10 του άρθρου 115 αρχίζει την 1η.1.2023.».


Ν.2119/1993

Κύρωση Κώδικα διατάξεων περί μητρώων αρρένων

Ν.4961/2022-ΦΕΚ:146/Α/27.7.2022:άρθρο 115-παρ.1: Από τη θέση σε ισχύ του παρόντος καταργούνται τα εξής: 1. Ο ν. 2119/1993 (Α’ 23), περί ρύθμισης ζητημάτων τήρησης μητρώων αρρένων.

Ν.4961/2022-ΦΕΚ:146/Α/27.7.2022-άρθρο 116-παρ.4 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 113 του Ν.5003/2022-ΦΕΚ:230/Α/14.12.2022): «4. Η ισχύς των άρθρων 60, 62, της παρ. 2 του άρθρου 114, των παρ. 1, 6, 7, 8, 9 και 10 του άρθρου 115 αρχίζει την 1η.1.2023.».


29845/2021

Τεκμήρια για την οικονομική και κοινωνική ένταξη του αλλοδαπού που αιτείται την ελληνική ιθαγένεια.


ΣΤΕ/548/2016

ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ – ΑΡΝΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΤΟΥ ΤΕΕ – ΠΤΥΧΙΑ ΤΕΙ – ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΠΤΥΧΙΑ ΑΕΙ (...) Επειδή, τέλος, προβάλλεται ότι η άρνηση, με την προσβαλλόμενη πράξη, εγγραφής του αιτούντος στο Τ.Ε.Ε., καίτοι αυτός συγκεντρώνει τα κατά νόμον τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, προσβάλλει τις αρχές της ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας και της επαγγελματικής ελευθερίας (άρ. 5 παρ. 1 του Συντάγματος). Ο λόγος αυτός ερείδεται σε εσφαλμένη προϋπόθεση και είναι, ως εκ τούτου, απορριπτέος εφόσον, όπως εκτέθηκε ανωτέρω, ο αιτών δεν πληροί τις προϋποθέσεις εγγραφής του στο Τ.Ε.Ε. Απορρίπτει την κρινόμενη αίτηση.


ΕλΣυν.Κλ.1/4/2017

ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟΙ:Το Κλιμάκιο εκτιμώντας τα ανωτέρω στοιχεία σε συνδυασμό με το ύψος του καταλογιζόμενου εις βάρος του αιτούντος ποσού (39.249,17 ευρώ), κρίνει ότι από την άμεση εκτέλεση της 64570/15/18.08.2016 καταλογιστικής απόφασης απειλείται οικονομική βλάβη του αιτούντος και της οικογενείας του, η επανόρθωση της οποίας θα είναι αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερής σε περίπτωση ευδοκίμησης της εκκρεμούσας ένστασής του. Συνεπώς, συντρέχει ο απαιτούμενος από το νόμο ειδικός λόγος χορήγησης της αναστολής.Εν όψει των εκτεθέντων, η κρινόμενη αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή και να ανασταλεί η εκτέλεση της 64570/15/18.08.2016 καταλογιστικής απόφασης έως ότου εκδοθεί οριστική Πράξη του παρόντος Κλιμακίου επί της ασκηθείσης με αριθμ. πρωτ. Γ.Λ.Κ. 121623/10.11.2006 ένστασης του αιτούντος κατά της απόφασης αυτής.


31653/2020

Τροποποιήσεις διατάξεων για την ελληνική ιθαγένεια βάσει του ν. 4674/2020 (Α΄ 53/11-03-2020) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 151/2020


ΕΣ/Τ1/220/2007

Πρόσληψη επικουρικού Ιατρού η οποία δεν κέκτηται την ελληνική ιθαγένεια, με συνέπεια η πρόσληψή της να προσκρούει στις διατάξεις του άρθρου 4 του ισχύοντος, κατά τον χρόνο πρόσληψης, Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων, Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 2683/1999, Α΄ 19).Νόνιμη


96289/2021

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 58050/4.8.2021 υπουργικής απόφασης «Τεκμήρια για την οικονομική και κοινωνική ένταξη του αλλοδαπού που αιτείται την ελληνική ιθαγένεια» (Β’ 3967).


ΣΤΕ/53/2011

Επειδή, περαιτέρω, η επίδικη ανάκληση ερείδεται στο αντικειμενικό γεγονός της ελλείψεως μιας των νομίμων προϋποθέσεων εκδόσεως της ανακαλούμενης πράξεως (δηλ. της ιδιότητας του αιτούντος ως «παλιννοστούντος ομογενούς») και, επομένως, δεν συνέτρεχε, κατά το άρθρο 20 παρ. 2 του Συντάγματος, υποχρέωση της Διοικήσεως να καλέσει τον αιτούντα σε ακρόαση. Η ανάκληση δε της διαπιστωτικής της ιθαγένειάς του πράξεως, ως παράνομης, δεν συνιστά αφαίρεση ιθαγένειας, κατά το άρθρο 4 παρ.3 του Συντάγματος, και, ως εκ τούτου, δεν κωλύεται από τη συνταγματική αυτή διάταξη. Εξάλλου, η ανάκληση την 1.6.2001, με την προσβαλλόμενη πράξη, της από 9.9.1996 διαπιστωτικής της ιθαγένειας του αιτούντος αποφάσεως εχώρησε εντός ευλόγου, ενόψει των συνθηκών της συγκεκριμένης περιπτώσεως, χρόνου, προκειμένου μάλιστα περί πράξεων οι οποίες άπτονται ζητήματος εξόχως σημαντικού για το δημόσιο συμφέρον, όπως είναι η ιθαγένεια. Ούτε μπορεί να θεωρηθεί ενόψει των συνθηκών της υποθέσεως, ότι η εν λόγω ανάκληση άρχισε να παράγει, σε χρόνο πέραν του ευλόγου, τα έννομα αποτελέσματά της έναντι του αιτούντος, εκ μέρους του οποίου προκύπτει βεβαία γνώση της προσβαλλόμενης πράξεως το πρώτον την 19.7.2006, δεδομένου, μάλιστα, ότι είχε επιχειρηθεί σε προγενέστερο χρόνο η επίδοσή της στη δηλωθείσα από τον ίδιο ενώπιον της Διοικήσεως διεύθυνση, όπου αυτός, όπως συνομολογεί, δεν ανευρέθη (βλ. το 11159/7.9.2006 έγγραφο της Ν.Α. ... προς το Δικαστήριο). Εν πάση δε περιπτώσει, η τυχόν μη κοινοποίηση της προσβαλλομένης ανακλητικής αποφάσεως δεν αποτελεί λόγο ακυρώσεώς της, διότι δεν επηρεάζει τη νομιμότητα ή την εκτελεστότητα της πράξεως αυτής. Κατά συνέπεια, αβασίμως προβάλλονται οι περί του αντιθέτου σχετικοί λόγοι ακυρώσεως. Επίσης απορριπτέος προεχόντως ως αόριστος και ανεπίδεκτος δικαστικής εκτιμήσεως, καθόσον δεν προσδιορίζεται με αυτόν η πλημμέλεια της προσβαλλόμενης αποφάσεως, είναι ο λόγος ακυρώσεως με τον οποίο προβάλλεται ότι η ιθαγένεια ανήκει στην προσωπική κατάσταση του προσώπου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 57 του Αστικού Κώδικα. Ομοίως απορριπτέος ως αόριστος και ανεπίδεκτος δικαστικής εκτιμήσεως είναι και ο ισχυρισμός του αιτούντος ότι η Διοίκηση όφειλε να εφαρμόσει στην περίπτωσή του τον «νέο ηπιότερο διοικητικό νόμο». Εξάλλου, η βλάβη από την έκδοση της προσβαλλόμενης πράξεως, την οποία επικαλείται ο αιτών, δεν συνιστά λόγο ακυρώσεώς της (πρβλ. Σ.τ.Ε. 1581-2 Ολ.,1979/2010, 685, 1398, 1867/2009, 2654,4022/2004, 602/2003 Ολ.,1237/2002).