Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Γ

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2362/1995

Κατάρτιση και εγκριση Προυπολογισμών-Απολογισμών και Ισολογισμών ΝΠΔΔ


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/30569/0094/2001

«Υποβολή απολογισμών και ισολογισμών από τις νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις» .


8000/28/64-ζ/2022

Έγκριση ισολογισμών - απολογισμών οικονομικής χρήσης 2019 του Ταμείου Πρόνοιας Απασχολούμενων στα Σώματα Ασφαλείας (ΤΑ.Π.Α.Σ.Α.).


8000/28/67-ζ΄/2022

Έγκριση ισολογισμών - απολογισμών οικονομικής χρήσης 2020 του Ταμείου Πρόνοιας Απασχολούμενων στα Σώματα Ασφαλείας (ΤΑ.Π.Α.Σ.Α.).


8000/28/26-κβ’/2022

Έγκριση ισολογισμών-απολογισμών του Ταμείου Πρόνοιας Απασχολούμενων στα Σώματα Ασφαλείας (ΤΑ.Π.Α.Σ.Α.), οικονομικών χρήσεων 2008 -2018.


Φ.80000/οικ.14019/990/2014

Ανάθεση παροχής υπηρεσιών για το κλείσιμο των ισολογισμών-απολογισμών και οικονομικών καταστάσεων του π.δ. 80/1997 και την εν γένει λογιστική ενημέρωση των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης.


Φ 70523/28038/7389/2016

Τροποποίηση της υπ’ αριθ. Φ80000/οικ. 14019/ 990/2-5-2014 (Β΄ 1283) υπουργικής απόφασης «Ανάθεση παροχής υπηρεσιών για το κλείσιμο των ισολογισμών - απολογισμών και οικονομικών καταστάσεων του Π.δ. 80/1997 και την εν γένει λογιστική ενημέρωση των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης.


2/48873/0094/2009

Κατάρτιση Π/Υ ΝΠΔΔ και ειδικών λογαριασμών

57925/4055/424/2017

Αποστολή αιτημάτων ΟΤΑ Α και Β Βαθμού ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ αυτών για την εγκριση θέσεων πτυχιούχων φυσικής αγωγής στο πλάισιο πραγραμμάτων άθλησης για όλους (ΠΑγΟ) περιόδου 2017-2018


ΥΠΕΣ/33667/2013

ΘΕΜΑ: Ενσωμάτωση του σχεδίου του προϋπολογισμού των ΟΤΑ και των ΝΠΔΔ αυτών στη βάση δεδομένων του Υπουργείου Εσωτερικών.

ΝΣΚ/208/2017

Αυτόνομος Οικοδομικός Οργανισμός Αξιωματικών (ΑΟΟΑ) - Ζητήματα οικονομικής διαχείρισης και ελέγχου. Κατάσταση : Αποδεκτή. Η απουσία καταρτισμένων και εγκεκριμένων από τα αρμόδια όργανα ισολογισμών και απολογισμών για τα έτη 2009-2015 του ΑΟΟΑ, δεν επηρεάζει καταρχήν την κατάρτιση, έγκριση και εκτέλεση του προϋπολογισμού, ούτε την νομιμότητα των δαπανών που περιέχονται σε νομίμως συνταχθέντα και εγκριθέντα προϋπολογισμό, ανεξαρτήτως της τυχόν ύπαρξης διοικητικών, πειθαρχικών, φορολογικών, αστικών ή ποινικών ευθυνών των αρμοδίων οργάνων, λόγω της παράβασης των κανόνων και των γενικών αρχών διασφάλισης της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης και της ορθής λογιστικής αποτύπωσης των δραστηριοτήτων του Οργανισμού. Κατά παρέκκλιση των διατάξεων του ν. 4129/2013 περί Ελεγκτικού Συνεδρίου, από τις 1.1.2017 καταργείται ο προληπτικός έλεγχος των δαπανών του κράτους και από τις 1.1.2019 των δαπανών ΟΤΑ και του συνόλου των ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ που υπάγονται στον προληπτικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, από δημόσιες υπηρεσίες διοικητικά ανεξάρτητες από τους φορείς που πραγματοποιούν τις δαπάνες και, εφεξής, οι προϊστάμενοι των οικονομικών υπηρεσιών των Υπουργείων και οι εξομοιούμενοι με αυτούς κατά την παρ. 3 του άρθρου 24 του ίδιου νόμου, ως και οι προϊστάμενοι των οικονομικών υπηρεσιών των λοιπών φορέων της Γενικής Κυβέρνησης (άρθρο 25), καθίστανται αποκλειστικά υπεύθυνοι για τις αρμοδιότητες που αφορούν στη δημοσιονομική διαχείριση του φορέα τους και οι οποίες ασκούνταν από τις ΥΔΕ και το Ειδικό Λογιστήριο. Από τις παραπάνω νομοθετικές ρυθμίσεις, συνάγεται ευθέως ότι ο προληπτικός έλεγχος των δαπανών διενεργείται πλέον από τις οικονομικές υπηρεσίες του ίδιου του φορέα που τις πραγματοποιεί, χωρίς αυτό να παρεμποδίζει τη διενέργεια ελέγχων στην περιουσία του ΑΟΟΑ από όλα τα αρμόδια όργανα.