Π.Δ.93/2019
Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα
Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της Οδηγίας (EE) 2017/2110 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 15ης Νοεμβρίου 2017 σχετικά με σύστημα επιθεωρήσεων για την ασφαλή εκτέλεση των τακτικών δρομολογίων με επιβατηγά πλοία ro-ro και ταχύπλοα επιβατηγά σκάφη, την τροποποίηση του π.δ. 16/ 2011 (Α’ 36) και την κατάργηση του π.δ. 314/ 2001 (Α’ 212).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Π.Δ 314/2001
Καθιέρωση συστήματος υποχρεωτικών επιθεωρήσεων για την ασφαλή εκτέλεση τακτικών δρομολογίων από οχηματαγωγά ro-ro πλοία και ταχύπλοα επιβατηγά σκάφη σύμφωνα με την οδηγία 1999/35/ΕΚ του Συμβουλίου της 29.4.1999.
Π.Δ.93/2019- ΦΕΚ: 152/Α/8.10.2019 άρθρο 14: Το π.δ. 314/2001 «Καθιέρωση συστήματος υποχρεωτικών επιθεωρήσεων για την ασφαλή εκτέλεση τακτικών δρομολογίων από οχηματαγωγά ro-ro πλοία σύμφωνα με την οδηγία 1999/35/ΕΚ της 29-4-1999 (ΕΕ L 138/1.6.1999)» (Α’ 212) καταργείται. Οι παραπομπές στο καταργούμενο π.δ. νοούνται ως παραπομπές στο παρόν και διαβάζονται σύμφωνα με τον πίνακα αντιστοιχίας που παρατίθεται στο Παράρτημα IV.
2334.2-4/16899/2020
Ειδικές επιθεωρήσεις πλοίων υπαγόμενων στο πεδίο εφαρμογής του π.δ. 93/2019 (Α΄152) “περί προσαρμογής της ελληνικής νομοθεσίας στις διατάξεις (ΕΕ) 2017/2110, τροποποίησης του π.δ. 16/2011 (Α΄36) και κατάργησης του π.δ. 314/2001 (Α΄212)” ΑΔΑ: 6ΘΞ34653ΠΩ-ΩΨΩ
Π.Δ.95/2019
Τροποποίηση διατάξεων του π.δ. 103/1999 «Κανόνες και πρότυπα ασφαλείας για τα επιβατηγά πλοία σύμφωνα με την Οδηγία 98/18/ΕΚ του Συμβουλίου της 17ης Μαρτίου 1998» (Α΄110), σε συμμόρφωση με την Οδηγία (ΕΕ) 2017/2108 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 15ης Νοεμβρίου 2017 (ΕΕ L 315/40/30.11.2017)
Π.Δ. 82/2018
Τροποποίηση του π.δ. 307/1986 «Προστασία της υγείας των εργαζομένων που εκτίθενται σε ορισμένους χημικούς παράγοντες κατά την διάρκεια της εργασίας τους» (135 Α΄) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, σε συμμόρφωση με την οδηγία 2017/164/EE της Επιτροπής (ΕΕ L 27/1.2.2017)
Π.Δ.102/2019
Τροποποίηση των διατάξεων του π.δ. 23/1999 «Καταγραφή των ατόμων που ταξιδεύουν με επιβατηγά πλοία που εκτελούν δρομολόγια προς ή από Ελληνικούς λιμένες σύμφωνα με την Οδηγία 98/41/ΕΚ του Συμβουλίου της 18ης Ιουνίου 1998 και άλλες διατάξεις» (Α’ 17) και του π.δ. 125/2012 «Προσαρμογή του εσωτερικού δικαίου στην Οδηγία 2010/65/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 20ής Οκτωβρίου 2010, σχετικά με τις διατυπώσεις υποβολής δηλώσεων για τα πλοία κατά τον κατάπλου ή/και απόπλου από λιμένες των κρατών μελών και για την κατάργηση της οδηγίας 2002/6/ΕΚ» (Α’ 221), σε συμμόρφωση με την Οδηγία (ΕE) 2017/2109 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβούλιου της 15ης Νοεμβρίου 2017 (L 315/52/30.11.2017).
ΕΣ/ΚΛ.ΤΜ.1/213/2017
Καταβολή ποσού 6.024,22 ευρώ, στη φερόμενη ως δικαιούχο του εντάλματος δικηγόρο, ως αμοιβή της για τις υπηρεσίες που παρείχε.(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν ανωτέρω ερμηνευτικώς δεκτά (βλ. σκ. 2), η ελεγχόμενη δαπάνη είναι μη κανονική, καθόσον πραγματοποιήθηκε χωρίς, προηγουμένως, να έχει δεσμευθεί επαρκής σχετική πίστωση στον προϋπολογισμό του ανωτέρω Νοσοκομείου, κατά παράβαση των άρθρων 66 παρ. 1 και 2 του ν. 4270/2014 και 2 παρ. 2 του π.δ/τος 113/2010. Ούτε, εξάλλου, η σχετική δαπάνη μπορεί να νομιμοποιηθεί δυνάμει της διάταξης της παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 4332/2015 (Α΄ 76/9.7.2015, Διορθ. σφαλμ. στο Α΄ 88/30.7.2015), όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο έκτο του νόμου 4432/2016 (Α΄ 212), καθόσον δεν αποδεικνύεται από τον ελεγχόμενο φορέα η συνδρομή των προϋποθέσεων εφαρμογής της. Περαιτέρω, όμως, το Κλιμάκιο, εκτιμώντας τα διαλαμβανόμενα στο έγγραφο επανυποβολής του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος και λαμβάνοντας υπόψη το σύντομο χρονικό διάστημα, εντός του οποίου έπρεπε να παρασχεθούν οι σχετικές υπηρεσίες, λόγω λήξεως της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων στο Ε.Κ,. καθώς και το γεγονός ότι η καθυστέρηση έκδοσης των ως άνω αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης ήταν μικρή, κρίνει, κατά πλειοψηφία, ότι τα αρμόδια όργανα του Δήμου ενήργησαν χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των ανωτέρω διατάξεων και, συνεπώς, δικαιολογείται, εν προκειμένω, η πληρωμή της δαπάνης που εντέλλεται με το Ε/32, οικονομικού έτους 2017, χρηματικό ένταλμα, λόγω συγγνωστής πλάνης. (...)Κατ΄ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι κανονική, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα, όμως, είναι θεωρητέο λόγω συγγνωστής πλάνης.
ΕλΣυνΤμ.7/33/2017
Χρηματική καταβολή σε εργαζομένους, των ειδών θερινής ένδυσης και υπόδησης: ..ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 164/2017 Πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών..Με δεδομένα τα ανωτέρω και μετά από επανεξέταση των στοιχείων του φακέλου και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Τμήμα κρίνει ότι δεν συντρέχει λόγος να αποστεί από τα κριθέντα με την προσβαλλόμενη Πράξη του Κλιμακίου, στις ορθές σκέψεις και αναλυτικές αιτιολογίες της οποίας και παραπέμπει προς αποφυγή επαναλήψεων, πρέπει δε για το λόγο αυτό ν’ απορριφθούν ως αβάσιμα τα όσα προβάλλει το ως άνω Σωματείο με την παρούσα αίτησή του. Συγκεκριμένα οι επικαλούμενες από αυτό Πράξεις του ως άνω Κλιμακίου έχουν εκδοθεί πριν από την έκδοση του ν. 4336/2015, ενώ για τις λοιπές επικαλούμενες αποφάσεις των Πολιτικών Πρωτοδικείων, αυτές δεν προσκομίζονται. Τέλος και ενόψει του ισχυρισμού του αιτούντος Σωματείου ότι με τη διάταξη του ν.4336/2015 δεν μπορούν να χορηγηθούν σε χρήμα μόνον τα είδη του π.δ. 396/1994, καθόσον ο νομοθέτης αποβλέπει στη «διασφάλιση της ίδιας της ασφάλειας των εργαζομένων, η οποία εξυπηρετείται από την πραγματική παροχή των ειδών και όχι από την παροχή τους σε χρήμα» και συνεπώς δεν περιλαμβάνονται στη ρύθμιση αυτή «όλες οι παροχές σε είδος, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και η υπό κρίση περίπτωση, ήτοι η παροχή ειδών συνήθους ένδυσης» θα πρέπει να λεχθούν τα εξής: Όπως παγίως γίνεται δεκτό ..τα είδη χειμερινής και θερινής ένδυσης, δηλαδή τα συνήθη ενδύματα εργασίας, δεν αποτελούν μισθολογική παροχή που καταργήθηκε βάσει του άρθρου 30 του ν. 4024/2011, διότι χορηγούνται για την ασφαλή εκπλήρωση των καθηκόντων που ανατίθεται στους εργαζομένους και για την πληρέστερη εξυπηρέτηση των λειτουργικών αναγκών της επιχείρησης, ως τέτοια, δε, εμπίπτουν στην έννοια των παροχών που έχουν στόχο «τη διασφάλιση της υγιεινής και της ασφάλειας των συνθηκών εργασίας», του άρθρου 24 της υποπαραγράφου Δ9 του Κεφαλαίου Δ΄ του Άρθρου 2 του ν. 4336/2015. ..η υπό κρίση αίτηση πρέπει ν’ απορριφθεί ως καθ’ ολοκλήριαν αβάσιμη.