Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 205/2000
ΦΕΚ: 99/Α/03.07.2024

Τροποποίηση του π.δ. 205/2000 «Κανονισμός Στολών Αξιωματικών, Ανθυπασπιστών και Οπλιτών (Ανδρών – Γυναικών) της Πολεμικής Αεροπορίας» (Α΄ 185).


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΕΚ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Π.Δ.205/2000

Κανονισμός Στολών Αξιωματικών, Ανθυπασπιστών και Οπλιτών (Ανδρών - Γυναικών) της Πολεμικής Αεροπορίας.

Π.Δ.92/2007-ΦΕΚ:114/Α/04.06.2007:Τροποποίηση Κανονισμού Στολών Αξιωματικών, Ανθυπασπιστών και Οπλιτών (Ανδρών - Γυναικών) της Πολεμικής Αεροπορίας.

Π.Δ.36/2024-ΦΕΚ:99/Α/03.07.2024:Τροποποίηση του π.δ. 205/2000 «Κανονισμός Στολών Αξιωματικών, Ανθυπασπιστών και Οπλιτών (Ανδρών – Γυναικών) της Πολεμικής Αεροπορίας» (Α΄ 185).


Π.Δ.92/2007

Τροποποίηση Κανονισμού Στολών Αξιωματικών, Ανθυπασπιστών και Οπλιτών (Ανδρών - Γυναικών) της Πολεμικής Αεροπορίας.


Φ. 841/5/10485 Σ.613/2018

Καθορισμός επιδόματος αναπηρίας αξιωματικών και ανθυπασπιστών πολεμικής διαθεσιμότητας ή πολεμικής αποστρατείας και υπαξιωματικών πολεμικής αποστρατείας.


Φ.340/ΑΔ.7513/ΔΣ 1328/2020

Καθορισμός επιπέδου γραμματικών γνώσεων κατά ειδικότητες των Επαγγελματιών Οπλιτών της Πολεμικής Αεροπορίας


Φ. 340/ΑΔ. 2210 Σ.447/2021

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.340/ΑΔ. 7513/ ΔΣ 1328/29-12-2020 απόφασης του Υπουργού Εθνικής Άμυνας «Καθορισμός επιπέδου γραμματικών γνώσεων κατά ειδικότητες των Επαγγελματιών Οπλιτών της Πολεμικής Αεροπορίας» (Β΄ 6010).


Φ.340/ΑΔ.1159/Σ.222/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.340/ΑΔ.7513/ΔΣ.1328/29-12-2020 απόφασης του Υπουργού Εθνικής Άμυνας «Καθορισμός επιπέδου γραμματικών γνώσεων κατά ειδικότητες των Επαγγελματιών Οπλιτών της Πολεμικής Αεροπορίας.» (Β’ 6010).


Φ.337/ΑΔ.2015/Σ.402/2021

Καθορισμός αριθμού θέσεων σε Τμήματα Σχολών Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) για κατάταξη Αξιωματικών της Πολεμικής Αεροπορίας, τα ακαδημαϊκά έτη 2021-2022, 2022-2023 και 2023-2024.


Φ.337/15/294195/Σ.5102/2024

Συμπληρωματική Προκήρυξη Διαγωνισμού Επιλογής Σπουδαστών-τριών των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΣΕΙ) [Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ), Σχολή Ναυτικών Δοκίμων (ΣΝΔ), Σχολή Ικάρων (ΣΙ)], της Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ),της Σχολής Αξιωματικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ) και των Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) [Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ), Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (ΣΜΥΝ) και Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Πολεμικής Αεροπορίας (ΣΜΥΑ)] Ακαδημαϊκού Έτους 2024-25. ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 19/2024 - ΑΔΑ:68ΗΧ6-4ΞΟ


Φ.337/5/267539/Σ.456/2024

Προκήρυξη Διαγωνισμού Επιλογής Σπουδαστών/τριών Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΣΕΙ) [Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ), Σχολή Ναυτικών Δοκίμων (ΣΝΔ), Σχολή Ικάρων (ΣΙ)], Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ), Σχολής Αξιωματικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ), και Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) [Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ), Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (ΣΜΥΝ) και Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΜΥΑ)], Ακαδημαϊκού Έτους 2024- 25/ Οδηγίες για Προκαταρτικές Εξετάσεις (ΠΚΕ). ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 5/2024 - ΑΔΑ:9ΛΗΧ6-6ΡΘ

Φ.337/15/294195/Σ.5102/2024:Συμπληρωματική Προκήρυξη Διαγωνισμού Επιλογής Σπουδαστών-τριών των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΣΕΙ) [Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων (ΣΣΕ), Σχολή Ναυτικών Δοκίμων (ΣΝΔ), Σχολή Ικάρων (ΣΙ)], της Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ),της Σχολής Αξιωματικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ) και των Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) [Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών (ΣΜΥ), Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (ΣΜΥΝ) και Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Πολεμικής Αεροπορίας (ΣΜΥΑ)] Ακαδημαϊκού Έτους 2024-25. ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 19/2024 - ΑΔΑ:68ΗΧ6-4ΞΟ


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/26/2019

Παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης για την εφαρμογή του διπλογραφικού συστήματος :Με τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις ΙΙ και ΙΙΙ της παρούσας, δεν είναι νόμιμη η ανάθεση από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. της εκτέλεσης του επίμαχου συμβατικού αντικειμένου στη φερόμενη ως δικαιούχο του ελεγχόμενου εντάλματος εταιρεία. Και τούτο διότι, όπως βασίμως προβάλλει η Επίτροπος, το εν λόγω αντικείμενο περιλαμβάνει συνήθεις λογιστικές εργασίες, η εκτέλεση των οποίων ανακύπτει από τη θεσπισθείσα - για την ΕΛ.ΣΤΑΤ. το πρώτον το έτος 2012 (με την έναρξη ισχύος του Κανονισμού Λειτουργίας και Διαχείρισης της ΕΛ.ΣΤΑΤ. ΓΠ-//2012 ΑΠΟΦ. ΓΠ-400, Β΄ 2390/2012)- υποχρέωση εφαρμογής του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου (π.δ. 205/1998) και οι οποίες, παρά τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα, αφορούν βασική οικονομική λειτουργία της Αρχής και ανακύπτουν, κατά κανόνα, στο πλαίσιο λειτουργίας ενός νομικού προσώπου με λειτουργική, διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, όπως είναι η ΕΛ.ΣΤΑΤ, ανάγονται δε στα καθήκοντα των υπαλλήλων της οικείας Διεύθυνσης, και εν προκειμένω της μεταφερθείσας -από  την καταργηθείσα Γ.Γ. Ε.Σ.Υ.Ε. στην ΕΛ.ΣΤΑΤ.-, Διεύθυνσης Οικονομικής Διοίκησης. Εξάλλου, ο ιδρυτικός της Αρχής νόμος (ν. 3832/2010, όπως τροποποιήθηκε) προβλέπει ότι η αρμοδιότητα για την κατάρτιση των ετήσιων προϋπολογισμών, απολογισμών και ισολογισμών της Αρχής παραμένει εντός της Αρχής. Πρέπει, συνεπώς, αυτή να ασκείται με την συνεπικουρία από το κατάλληλο προσωπικό, που στελεχώνει την Αρχή, ήτοι υπαλλήλους με την κατάλληλη, οικονομικής κατεύθυνσης, επιστημονική κατάρτιση. Εξάλλου, ο ισχυρισμός, που προβάλλεται από την Αρχή, ότι οι επίμαχες εργασίες δεν προβλέπονται στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Οικονομικής Διοίκησης, όπως αυτές περιγράφονται στον Οργανισμό της και ότι συνεπώς αυτές δεν ανάγονται στα καθήκοντα των υπαλλήλων της Αρχής, είναι απορριπτέος, διότι, όπως εκτέθηκε στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, ο Οργανισμός αυτός, ο οποίος συντάχθηκε το έτος 2000, αφορούσε στη λειτουργία της ως άνω Διεύθυνσης, υπό το καθεστώς υπαγωγής της στη Γ.Γ. Ε.Σ.Υ.Ε. του Υπουργείου Οικονομικών, η οποία καταργήθηκε με τη σύσταση της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Το δε νεότερο νομοθετικό καθεστώς, που διέπει την ΕΛ.ΣΤΑΤ. (ν. 3832/2010 και Κανονισμός Λειτουργίας και Διαχείρισης της ΕΛ.ΣΤΑΤ.), προβλέπει ρητώς την υποχρέωση τήρησης εκ μέρους της του Κλαδικού Λογιστικού Σχεδίου, αλλά και τη μεταφορά όλων των υπηρεσιών και όλου του προσωπικού της καταργηθείσας Γ.Γ. Ε.Σ.Υ.Ε. στην ΕΛ.ΣΤΑΤ., προκειμένου να διαχειρισθεί το αντικείμενο και την ύλη αυτής, όπως αυτά επαναπροσδιορίσθηκαν με τα νεότερα νομοθετήματα. Λαμβάνοντας, περαιτέρω, υπόψη ότι σύμφωνα με τα επικαλούμενα από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. στοιχεία στην Οικονομική Διεύθυνση της ΕΛ.ΣΤΑΤ. υπηρετούν συνολικά οκτώ (8) υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Στατιστικών, τέσσερις (4) υπάλληλοι ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού και έξι (6) ΤΕ Διοικητικού - Οικονομικού δεν αποδεικνύεται, κατά την κρίση του Κλιμακίου, αδυναμία ή ανεπάρκεια του προσωπικού αυτού για την εκτέλεση των εργασιών αυτών και μάλιστα σε βαθμό, που να καθιστά αναγκαία την επίμαχη ανάθεση. (...)

Δεν ανακλήθηκε με την ΕΣ/ΤΜ.4/15/2019