Π.Δ.12/2022
Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα
Τροποποίηση του π.δ. 221/2001 ‘‘Κανονισμός ενδιαίτησης επιβατών και πληρώματος των ταχυπλόων σκαφών (High Speed Craft)’’ (Α’ 171).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Π.Δ.221/2001
Κανονισμός ενδιαίτησης επιβατών και πληρώματος των ταχυπλόων σκαφών (High Speed Craft).
Φ.514.1/2013
Διενέργεια εξετάσεων υποψήφιων χειριστών ταχυπλόων σκαφών - Εκπαιδευτές υποψήφιων χειριστών ταχυπλόων σκαφών - Σχολές εκπαίδευσης υποψήφιων χειριστών ταχυπλόων σκαφών (Γενικός Κανονισμός Λιμένων αριθμ. 50)
2222.1/88004/2019
Έγκριση και αποδοχή των τροποποιήσεων του Διεθνούς Κώδικα για τα ταχύπλοα σκάφη 2000 (International Code of Safety for High Speed Craft-HSC Code 2000), o οποίος έγινε αποδεκτός με την υπουργική απόφαση αριθμ. 4113.179/ 01/2004 (Β' 341).
2222.1-2/449/2019
Κύρωση τροποποίησης του Διεθνούς Κώδικα για τα Ταχύπλοα Σκάφη, 2000 (International Code of Safety for High Speed Craft, 2000), ο οποίος έγινε αποδεκτός με την αριθμ. 4113.179/01/2004 (Β’ 341) υπουργική απόφαση, όπως αυτή υιοθετήθηκε την 24 Μαΐου 2012 με την απόφαση MSC.326(90)/24.05.2012 της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
2222.1-1.2/450/2019
Κύρωση τροποποίησης του Διεθνούς Κώδικα για τα Ταχύπλοα Σκάφη (International Code of Safety for High Speed Craft), ο οποίος έγινε αποδεκτός με την αριθμ. 1218.112/1/98 (Β’ 726) υπουργική απόφαση, όπως αυτή υιοθετήθηκε την 21 Ιουνίου 2013 με την απόφαση MSC.351(92)/21.06.2013 της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
2222.1-1.2/452/2019
Κύρωση τροποποίησης του Διεθνούς Κώδικα για τα Ταχύπλοα Σκάφη, 2000 (International Code of Safety for High Speed Craft, 2000), ο οποίος έγινε αποδεκτός με την υπ’ αριθμ. 4113.179/01/2004 (Β’ 341) υπουργικής απόφασης, όπως αυτή υιοθετήθηκε την 21 Ιουνίου 2013 με την απόφαση MSC.352(92)/21.06.2013 της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
ΕΣ/ΚΛ.Ζ/169/2019
Ανάθεση υπηρεσίας θαλάσσιας ενδομεταφοράς...Με τα δεδομένα αυτά και λαμβάνοντας υπόψη ότι η αναθέτουσα αρχή ενεργοποίησε εγκαίρως τους μηχανισμούς ανοιχτής συμμετοχής πλοιοκτητών για την εξυπηρέτηση των γραμμών του Δικτύου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (πρόσκληση για σύναψη συμβάσεων αποκλειστικής εκμετάλλευσης και μειοδοτικό διαγωνισμό), το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι η αναθέτουσα αρχή προέβη στις προβλεπόμενες από το άρθρο όγδοο του ν.2932/2001 ενέργειες, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επείγουσες συγκοινωνιακές ανάγκες των εξυπηρετούμενων περιοχών, για το χρονικό διάστημα μέχρι 31.10.2019. Ωστόσο, μεταξύ των στοιχείων του φακέλου δεν ευρίσκονται τα απαραίτητα δικαιολογητικά (βλ. όροι 5 και 9 του Παραρτήματος Ι της διακήρυξης 2252.1.1/94111/18/27- 12-2018) τα σχετικά με την καταλληλότητα του πλοίου «...», το οποίο αντικαθιστά το πλοίο «....» κατά την περίοδο ακινησίας του.Κατόπιν τούτων, το Κλιμάκιο κρίνει ότι πρέπει να αναβάλει την έκδοση οριστικής πράξης προκειμένου να προσκομιστούν τα νόμιμα δικαιολογητικά (όρος 5 του Παραρτήματος Ι της διακήρυξης) για το πλοίο «...» και συγκεκριμένα: α) Έγγραφο Εθνικότητας, β) Πιστοποιητικό Ασφαλείας ή Πρωτόκολλο Γενικής Επιθεώρησης, γ) Πιστοποιητικό Καταμέτρησης, δ) Υπεύθυνη δήλωση περί εφαρμογής των απαιτήσεων του Π.Δ.152/2003 (Α΄ 124), των όρων Συλλογικής Σύμβασης καθώς και των όρων περί μεγίστου χρόνου απασχόλησης των πληρωμάτων των ταχυπλόων ή Δυναμικώς Υποστηριζόμενων Σκαφών σύμφωνα με τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας, ε) Υπεύθυνη δήλωση ότι το πλοίο ανταποκρίνεται στις δυνατότητες της λιμενικής υποδομής των λιμένων προσέγγισης που αιτούνται, στ) Βεβαίωση της αρμόδιας αρχής του κράτους νηολόγησης ότι το πλοίο συγκεντρώνει όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις να παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιων ενδομεταφορών στο κράτος - μέλος που είναι νηολογημένο.