ΝΣΚ/320/2016
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Συμβάσεις μεταξύ Δημοσίου και ΟΑΣΘ (φύση, διάρκεια) – Παραχώρηση δημόσιας υπηρεσίας – Νομοθετική κύρωση σύμβασης παραχώρησης – Ελεγκτικό Συνέδριο και προσυμβατικός έλεγχος.(..)Οι από 11-1-2008 και από 8-4-2010 συμβάσεις μεταξύ του Δημοσίου και του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ήταν, μέχρι την κύρωσή τους με τους νόμους ν. 3652/2008 και 3897/2010, αντιστοίχως, άκυρες, μετά δε την κύρωση αυτή παράγουν τα έννομα αποτελέσματά τους μέχρι τη λήξη τους. Οι ίδιες συμβάσεις δεν αντιβαίνουν στις διατάξεις της παρ. 3 περ. δ' του άρθρου 8 και των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 4 του Κανονισμού 1370/2007 και συνεπώς δεν τίθεται θέμα ακυρότητάς τους, η διάρκειά τους όμως λήγει στις 3-12-2019 με τη λήξη της μεταβατικής περιόδου του Κανονισμού αυτού (ομόφ.).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
οικ. 39/1/2019
Τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου 11 του ν. 3897/2010 (Α΄ 208). ΑΔΑ: Ψ7ΓΜ465ΧΘΞ-ΨΨ0
ΠΟΛ/1126/2011
ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τον τρόπο αντιμετώπισης των τακτοποιούμενων χώρων του ν. 3843/2010 (ΦΕΚ 62 Α'), μετά την εφαρμογή του ν. 3897/ 2010 (ΦΕΚ 208 Α') στα πλαίσια της Φορολογίας Κεφαλαίου και της Φορολογίας Εισοδήματος και κοινοποίηση των διατάξεων του ν. 3897/2010.
ΥΠΕΣ/65282/2011
(ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ) Εγκύκλιος : 20 ΘΕΜΑ : Επιβολή τέλους καθαριότητας & φωτισμού, φόρου ηλεκτροδοτούμενων χώρων και Τ.Α.Π ενόψει των διατάξεων περί διατήρησης ημιυπαίθριων χώρων και χώρων με αλλαγή χρήσης. Σχετ. : α) ν. 3843/2010 (ΦΕΚ Α’ 62) και άρθρο 22, παρ.5 του ν.3897/2010 (ΦΕΚ Α΄ 208/10.12.2010)8008/17.2.2011 Ανακαλείται η εν θέματι εγκύκλιός μας, η οποία αναρτήθηκε στο διαδικτυακό τόπο του «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» με ΑΔΑ 4ΑΛΤΚ-ΖΔ, ενόψει επικείμενης νομοθετικής ρύθμισης περί μη δυνατότητας αναδρομικής επιβολής των ανταποδοτικών τελών για τους χώρους που διατηρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.3843/2010, κατ’ αντιστοιχία προς τις ήδη υφιστάμενες ανάλογες ρυθμίσεις για φόρους. β) Οι υπ’ αριθμ. 5, 6, 8, 15, 16 και 19/2010 εγκύκλιοι του ΥΠΕΚΑ
Ν.3897/2010
Σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας και Γενικής Διεύθυνσης Οδικής Ασφάλειας, εποπτεία και βελτίωση του θεσμού του τεχνικού ελέγχου οχημάτων για την προαγωγή της Οδικής Ασφάλειας και την προστασία του περιβάλλοντος, κύρωση Σύμβασης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Ο.Α.Σ.Θ. και άλλες διατάξεις.
ΓΓΚΑ/14163/2008
Γνωστοποίηση δημοσίευσης ν. 3655/2008 (Α58/3-4-2008) και παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των άρθρων 143, 144.
169978,169977/2012
Αριθμ. 169977/742 Καθορισμός προεκτιμώμενων αμοιβών για την εκπόνηση μελετών τεχνικής υποστήριξης της ανάρτησης δασικών χαρτών και λοιπών εργασιών για την κύρωσή τους. Αριθμ. 169978/743 Καθορισμός προεκτιμώμενων αμοιβών για την εκπόνηση μελετών επικαιροποίησης των δασικών χαρτών.
Αριθμ. 40955/4862/2013
Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της Οδηγίας 2012/45/ΕΕ της Επιτροπής της 3ης Δεκεμβρίου 2012 για την δεύτερη προσαρμογή στην επιστημονική και τεχνική πρόοδο των παραρτημάτων της οδηγίας 2008/68/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, σχετικά με τις εσωτερικές μεταφορές επικίνδυνων εμπορευμάτων.(Γ1/20655/2897/2015 - ΦΕΚ: 1495/Β/2015 άρθρο 15:Καταργήθηκε η 40955/4862/2013-ΦΕΚ 2514/Β/7.10.2013)
ΥΠΕΚΑ/3678/2010
Δίνονται οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 2 και 3 του άρθρου 6 του από 24/4- 3/5. 1985 Π.Δ/τος(ΦΕΚ 181Δ), μετά την 1828/2008 Απόφαση του ΣτΕ.
ΝΣΚ/154/2019
Εάν υφίσταται υποχρέωση της Βουλής να καταβάλει αποζημίωση, λόγω άτακτης καταγγελίας, σε επτά (7) επιστημονικούς συνεργάτες, των οποίων οι συμβάσεις εργασίας καταγγέλθηκαν, λίγο πριν τη διάλυση της Βουλής και την προκήρυξη πρόωρων εθνικών εκλογών, από τους τέως Βουλευτές, οι οποίοι τους είχαν προσλάβει, για την υποβοήθηση του έργου τους. (...) Οι άτακτες καταγγελίες των εργασιακών συμβάσεων επτά (7) επιστημονικών συνεργατών, από τους τέως Βουλευτές, οι οποίοι τους είχαν προσλάβει, προς υποβοήθηση του έργου τους, λίγες μόνο ημέρες πριν τη διάλυση της Βουλής (η οποία είχε γνωστοποιηθεί) και τη συνακόλουθη αυτοδίκαιη λήξη των συμβάσεων εργασίας τους, χωρίς τη συνδρομή και επίκληση σπουδαίου λόγου από τους καταγγέλλοντες, ασκήθηκαν καθ’ υπέρβαση των ορίων που επιβάλλει η καλή πίστη και τα χρηστά ήθη και συνεπώς είναι άκυρες ως καταχρηστικές, με αποτέλεσμα οι επίμαχες συμβάσεις να εξακολουθούν να ισχύουν μέχρι τη λήξη τους και να μη στοιχειοθετείται υποχρέωση της Βουλής για καταβολή αποζημίωσης.
ΝΣΚ/326/2008
Συμβάσεις μίσθωσης έργου καθαρισμού σχολικών μονάδων διδακτικού έτους 2008-2009.α) Οι συμβάσεις των καθαριστών/ριών για τον καθαρισμό των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που θα συναφθούν για το διδακτικό έτος 2008-2009 (ήτοι από 1-9-2008 έως 30-6-2009) είναι γνήσιες συμβάσεις μίσθωσης έργου, χωρίς να υποκρύπτεται εξηρτημένη εργασία. β) Οι συμβάσεις μίσθωσης έργου με ήδη εργαζόμενες/νους καθαρίστριες/ές είναι επιτρεπτές και κατ’ επέκταση νόμιμες, μόνον εφόσον ο συνολικός χρόνος που οι ως άνω εργάσθηκαν μέχρι τώρα και θα εργασθούν με τις νέες υπό κατάρτιση συμβάσεις έργου, δεν υπερβαίνει συνολικά για την κάθε καθαρίστρια/ή τους είκοσι τέσσερις (24) μήνες. γ) Η σύναψη συμβάσεων έργου μεταξύ του Δημοσίου και νέων εργαζομένων καθαριστριών/τών είναι επιτρεπτή, εφόσον με αυτές εκπληρούται δημόσιος σκοπός και συντρέχει και ο κατά τα ως άνω χρονικός περιορισμός των είκοσι τεσσάρων (24) μηνών.