Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/297/2016

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2690/1999, 4375/2016

Αρμοδιότητα Επιτροπής της υπ' αριθμ. 10658/11-7-2016 Κοινής Υπουργικής Απόφασης. Διαδικασία εξέτασης προσφυγών.α) Οι υποθέσεις προσφυγών αιτούντων διεθνή προστασία κατά αποφάσεων της Υπηρεσίας Ασύλου, οι οποίες περιγράφονται στο υπό Κεφάλαιο II (ιστορικό) του ερωτήματος, εμπίπτουν στην αρμοδιότητα της Επιτροπής της υπ' αριθμ. 10658/11-7-2016 (ΦΕΚ τευχ. Υ.Ο.Δ.Δ. 388/18-7-2016) Κοινής Υπουργικής Απόφασης. β) Οι υποθέσεις αυτές θα πρέπει να εξεταστούν από την ως άνω Επιτροπή κατά την προβλεπόμενη στον Κανονισμό Λειτουργίας της Αρχής Προσφυγών (απόφαση 3004/2016 Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών) διαδικασία. (ομοφ.).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

562/93601/2019

Τροποποίηση και αντικατάσταση της 1847/51107/26-04-2016 (ΦΕΚ 1275/Β’/2016) υπουργικής απόφασης «Εφαρμογή του Μέτρου 13 ενισχύσεις σε περιοχές που χαρακτηρίζονται από φυσικά ή άλλα ειδικά μειονεκτήματα» του ΠΑΑ 2014-2020. 

92275/2019: Διαδικασία υποβολής  ενδικοφανών προσφυγών  Μέτρου 13, Υπομέτρα 13.1, 13.2, και 13.3 έτους 2019 - του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020. ΑΔΑ: 6Β3046ΨΧΞΧ-ΟΚΒ

97617/2019: Οδηγίες εξέτασης ενδικοφανών προσφυγών έτους 2019 Μέτρου 13, Υπομέτρα 13.1, 13.2 και 13.3 - του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-2020 ΑΔΑ: 632Η46ΨΧΞΧ-ΜΘ4


ΔΙΣΚΠΟ /Φ.18/οικ.21700/2012

ΘΕΜΑ: Εφαρμογή του άρθρου 26 του ν.4024/2011 «Συγκρότηση συλλογικών οργάνων της διοίκησης και ορισμός των μελών τους με κλήρωση». ΣΧΕΤΙΚΑ: 1. Η αριθμ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21508/4-11-2011 απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΦΕΚ 2540/Β΄/7-11-2011), 2. Οι αριθμ.πρωτ. ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.21526/4-11-2011 και ΔΙΣΚΠΟ/Φ.18/οικ.23243/23-11-2011 εγκύκλιοι της Υπηρεσίας μας.

164751/Ε1/2016

Τροποποίηση της αριθμ. 161729/Ε2/3-10-2016(ΦΕΚ 3168/τ.Β΄/3-10-2016) υπουργικής απόφασης με θέμα: Συμπλήρωση της υπ’ αριθμ. 112158/Ε2/8-7-2016 (ΦΕΚ 2133 τ.Β΄/11-7-2016) υπουργικής απόφασης "Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων Γενικής Εκπαίδευσης (πλην Μουσικών) για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών και πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών σχολικού έτους 2016-2017".(Καταργήθηκε με την αριθμ.210616/Ε2/2016, ΦΕΚ 3988/Β/13.12.2016)


ΝΣΚ/132/2020

Ζητήματα σχετικά με την εξέταση των υποψηφιοτήτων για τη θέση του Διοικητικού Διευθυντή της Κεντρικής Υπηρεσίας της Αρχής Προσφυγών – Συμμόρφωση της Διοίκησης σε ακυρωτική απόφαση Διοικητικού Εφετείου.(...) Μετά την ακύρωση, με δικαστική απόφαση, της απόφασης του Υπουργού Μεταναστευτικής Πολιτικής περί διορισμού της Μ.Φ. στη θέση της Διοικητικής Διευθύντριας της Κεντρικής Υπηρεσίας της Αρχής Προσφυγών του άρθρου 4 παρ. 1 του ν. 4375/2016, και την αναπομπή της υπόθεσης στη Διοίκηση για νέα αιτιολογημένη κρίση, η Τριμελής Επιτροπή Επιλογής Διοικητικού Διευθυντή της παραπάνω Υπηρεσίας, η οποία θα επιληφθεί εκ νέου της υπόθεσης, θα συγκροτηθεί με απόφαση του Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου με βάση τις νεότερες διαδικαστικές διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 4375/2016, όπως αυτές ισχύουν μετά την αντικατάσταση του άρθρου αυτού με τις διατάξεις του άρθρου 116 παρ. 2 του ν. 4636/2019. Η Επιτροπή αυτή δεν υποχρεούται να επανεξετάσει τις υποψηφιότητες των έξι (6) ενδιαφερομένων για την προκηρυχθείσα θέση, οι οποίοι είχαν, ήδη, αποκλεισθεί από την περαιτέρω διαδικασία επιλογής σε στάδιο προγενέστερο εκείνου, στο οποίο αναφέρεται η ακύρωση της υπουργικής απόφασης. Στο πλαίσιο της υποχρέωσης της Διοίκησης σε συμμόρφωση στην ακυρωτική απόφαση του θέματος, η παραπάνω Επιτροπή οφείλει να προβεί: α) στην επαναμοριοδότηση, με νέα αιτιολογημένη κρίση, της υποψήφιας Ε.Κ. όσον αφορά στα κριτήρια της κατοχής διδακτορικού τίτλου και επαγγελματικής εμπειρίας κατά τα αναλυτικώς αναφερόμενα στην ακυρωτική απόφαση, β) στην κατάρτιση νέου συγκεντρωτικού πίνακα υποψηφίων για τη θέση κατά φθίνουσα σειρά, χωρίς να απαιτείται προς τούτο επαναμοριοδότηση και επαναξιολόγηση των λοιπών τεσσάρων (4) συνυποψηφίων της Ε.Κ. και γ) σε νέα εισήγηση προς τον Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου για τους τρεις (3) επικρατέστερους, κατά τον τελευταίο αυτόν πίνακα, υποψηφίους.


208018/ΓΔ4/2016

Τροποποίηση της με αριθ. πρωτ. 197710/ΓΔ4/ 21-11-2016 υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 3811/ 2016, τ.Β') με θέμα: Καθορισμός των σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2016-17 εντός των οποίων θα λειτουργούν οι Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ).


ΝΣΚ/98/2018

Δυνατότητα χρηματοδότησης ενδιάμεσου προγράμματος αναγκών διερμηνείας στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης Κω, Λέσβου, Χίου, Σάμου και Λέρου, κατ’ εφαρμογή των κανονιστικών αποφάσεων, που εκδόθηκαν κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 9 παρ. 5 του ν. 3907/2011, ο οποίος καταργήθηκε με τον ν. 4375/2016 και, στην καταφατική περίπτωση, αν η χρηματοδότηση του ως άνω προγράμματος μπορεί να γίνει αναδρομικά από 01.01.2018, για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών.(...)Οι κανονιστικές αποφάσεις που εκδόθηκαν κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 9 παρ.5 του ν. 3907/2011 (7001/2/1454-κδ/3.9.2012 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών - Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας - Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Β' 2491, και υπ’ αριθμ. 11.1/5052/2016 κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης- Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης- Οικονομικών, ΒΊ261) μολονότι εξακολουθούν, κατά ρητή πρόβλεψη του νόμου, να εφαρμόζονται μέχρι την έκδοση των αποφάσεων που προβλέπονται στο νέο νόμο (4375/2016), δεν μπορούν να εφαρμοσθούν για τη χρηματοδότηση ενδιάμεσου προγράμματος αναγκών διερμηνείας στα Κέντρα Υποδοχής και Ταυτοποίησης, καθόσον οι ανάγκες αυτές δεν εντάσσονται στη διάταξη της παραγράφου 9 του άρθρου 11 του ν.4375/2016, για την οποία μπορούν να εφαρμοσθούν αναλογικά οι κανονιστικές αυτές αποφάσεις. Αντιθέτως, για την κάλυψη των αναγκών διερμηνείας υφίσταται ειδική ρύθμιση (παρ. 8 του ίδιου άρθρου και νόμου), στην οποία προβλέπεται η δυνατότητα σύναψης συμβάσεων παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών ή συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου με διερμηνείς, οι οποίοι διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα και επιλέγονται από σχετικό κατάλογο που καταρτίζει η Κεντρική Υπηρεσία της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης. (Πλειοψηφία)


ΕλΣυν.Τμ.1/24/2017

ΑΜΟΙΒΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ: ζητείται η ανάκληση της 270/2016 Πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Τμήμα κρίνει ότι το Κλιμάκιο Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών ορθά ερμήνευσε και εφάρμοσε το νόμο και πρέπει για το λόγο αυτό να απορριφθούν οι περί του αντιθέτου ισχυρισμοί του αιτούντος Δήμου. Ειδικότερα, όπως ορθά κρίθηκε από το Κλιμάκιο, δεν έχει τηρηθεί η προβλεπόμενη στο άρθρο 103 παρ. 2 του ν. 3463/2006 διαδικασία, δεδομένου ότι η 437/2007 απόφαση της Δημαρχιακής Επιτροπής για την ανάθεση στον εν λόγω δικηγόρο της νομικής υποστήριξης του Δήμου γενικά στις υποθέσεις που αφορούν στην επιβολή ανταποδοτικών τελών και δημοτικών φόρων στις επιχειρήσεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα που δραστηριοποιούνται στα διοικητικά όρια του Δήμου δεν πληροί τις απαιτήσεις της ως άνω διάταξης, αφού η απόφαση αυτή, πέραν του ότι δεν περιέχει αιτιολογία για την ανάθεση των υποθέσεων αυτών στο συγκεκριμένο δικηγόρο, αφορά σε αόριστο αριθμό υποθέσεων. Εξάλλου, ο ισχυρισμός του Δήμου ότι για το δικαστικό χειρισμό των προσφυγών (συνολικά επτά) της εταιρείας ..., δεν απαιτείτο ξεχωριστή εντολή ανάθεσης ανά υπόθεση, αφού οι υποθέσεις αυτές είναι απόλυτα συναφείς, αποτελούν «δικαστικώς» μία υπόθεση και εκδικάστηκαν την ίδια ημερομηνία, είναι απορριπτέος ως αλυσιτελής, καθόσον, ανεξαρτήτως της ύπαρξης συνάφειας, κατά τους όρους του άρθρου 122 του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας (ν. 2717/1999), μεταξύ των εν λόγω προσφυγών, η σχετική απόφαση της Δημαρχιακής Επιτροπής (437/2007) δεν αφορούσε μόνο στη συγκεκριμένη εταιρεία αλλά σε αόριστο αριθμό νομικών προσώπων.(..)Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η αίτηση ανάκλησης πρέπει να απορριφθεί.


ΕΑΔΗΣΥ/1209/2022

Με τις ως άνω προδικαστικές προσφυγές, οι προσφεύγοντες ζητούν την ακύρωση της από 1-7-2022 κοινοποιηθείσας υπ’ αριθ. 771/29.6.2022 Απόφασης (πρακτικό 26/29.6.2022) της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος ορίστηκε ανάδοχος ο παρεμβαίνων, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την για την προμήθεια τροφίμων και ειδών Βασικής Υλικής Συνδρομής, συνολικής εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 16.685.144,78 ευρώ, που απεστάλη για δημοσίευση στην ΕΕΕΕ την 13-1-2021 και δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με Μον. ΑΔΑΜ … την 18-1-2021 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α …. H αναθέτουσα κοινοποίησε την 2-8-2022 τις Απόψείς της περί των προσφυγών, ο δε πρώτος προσφεύγων την 1-8-2022 υπέβαλε το επιμέρους υπόμνημά του κατά της από 25-7-2022 κοινοποιηθείσας σε αυτόν παρέμβασης κατά της προσφυγής του και την 4-8-2022 το επιμέρους υπόμνημά του κατά των Απόψεων της αναθέτουσας, ενώ η δεύτερη προσφεύγουσα την 8-8-2022 υποβάλλει το δικό της υπόμνημα. Οι ανωτέρω Απόψεις υποβλήθηκαν και κοινοποιήθηκαν στους διαδίκους εκπρόθεσμα, μετά την παρέλευση του κατ’ άρ. 365 παρ. 1 Ν. 4412/2016, δεκαπενθημέρου από την άσκηση των προσφυγών και άρα, δεν είναι ληπτέες υπόψη.


ΕΑΔΗΣΥ/1208/2022

Με τις ως άνω προδικαστικές προσφυγές, οι προσφεύγοντες ζητούν την ακύρωση της από 1-7-2022 κοινοποιηθείσας υπ’ αριθ. 771/29.6.2022 Απόφασης (πρακτικό 26/29.6.2022) της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος ορίστηκε ανάδοχος ο παρεμβαίνων, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την για την προμήθεια τροφίμων και ειδών Βασικής Υλικής Συνδρομής, συνολικής εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 16.685.144,78 ευρώ, που απεστάλη για δημοσίευση στην ΕΕΕΕ την 13-1-2021 και δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με Μον. ΑΔΑΜ … την 18-1-2021 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α …. H αναθέτουσα κοινοποίησε την 2-8-2022 τις Απόψείς της περί των προσφυγών, ο δε πρώτος προσφεύγων την 1-8-2022 υπέβαλε το επιμέρους υπόμνημά του κατά της από 25-7-2022 κοινοποιηθείσας σε αυτόν παρέμβασης κατά της προσφυγής του και την 4-8-2022 το επιμέρους υπόμνημά του κατά των Απόψεων της αναθέτουσας, ενώ η δεύτερη προσφεύγουσα την 8-8-2022 υποβάλλει το δικό της υπόμνημα. Οι ανωτέρω Απόψεις υποβλήθηκαν και κοινοποιήθηκαν στους διαδίκους εκπρόθεσμα, μετά την παρέλευση του κατ’ άρ. 365 παρ. 1 Ν. 4412/2016, δεκαπενθημέρου από την άσκηση των προσφυγών και άρα, δεν είναι ληπτέες υπόψη


ΕΑΔΗΣΥ/488/2022

Με τις ως άνω προδικαστικές προσφυγές, οι προσφεύγοντες ζητούν την ακύρωση της από 13-10-2022 τελούσας σε πλήρη γνώση της πρώτης προσφεύγουσας και από 15-10-2022 τελούσας σε γνώση του δεύτερου προσφεύγοντος, Απόφασης της με αρ. 1219/7.10.2021 συνεδρίασης ΔΣ της αναθέτουσας (την 7-10-2021 κοινοποιήθηκε σε αμφότερους τους προσφεύγοντες η με αρ. 1123/7-10-2021 γνωστοποίηση της απόφασης αυτής, την 13-10-2021 κοινοποιήθηκε αυτή καθαυτή η Απόφαση και τα πρακτικά οργάνου αξιολόγησης στην πρώτη προσφεύγουσα και την 18-10-2021κοινοποιήθηκαν τα πρακτικά οργάνου αξιολόγησης στον δεύτερο προσφεύγοντα και συμπληρωματικά έγγραφα του οργάνου αξιολόγησης, σχετικά με τη βαθμολόγηση, στην πρώτη προσφεύγουσα), καθ’ ο μέρος ως προς την πρώτη προσφυγή, έκρινε δεκτή την προσφορά του δεύτερου προσφεύγοντα και περαιτέρω, έλαβε χώρα και η επιμέρους βαθμολόγηση των προσφορών και ως προς τη δεύτερη προσφυγή, έκρινε δεκτή την προσφορά του πρώτου προσφεύγοντα, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης «ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΙΤΙΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ …, ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΥΟ (2) ΕΤΩΝ και δη, το τμήμα 1 αυτής, επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ 7.237.500,00 ευρώ, που απεστάλη για δημοσίευση στην ΕΕΕΕ την 18-2-2021 και δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ … την 22-7-2021 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α …. Η αναθέτουσα υποβάλλει τις από 3-11-2021 Απόψεις της περί των προσφυγών και οι προσφεύγοντες τα από 8-11-2021 υπομνήματά τους..