ΝΣΚ/203/2017
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
ΑΕΙ. Μετεγγραφή μελών πολύτεκνης ή τρίτεκνης οικογένειας στο πλαίσιο του άρθρου 21 παρ. 7 του ν. 4332/2015.Η ιδιότητα του μέλους πολύτεκνης οικογένειας, κατά το άρθρο 21 παρ. 7 περίπτ. ε) του ν. 4332/2015, αποδεικνύεται με πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης ή αντίστοιχο πιστοποιητικό αρμόδιας αλλοδαπής αρχής, συνοδευόμενο από πιστοποιητικό της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος (ΑΣΠΕ). Περιπτώσεις προσώπων τα οποία δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες για τις οποίες αναγνωρίζεται η ιδιότητα αυτή, κατά την παρ. 5 του άρθρου 39 του ν. 2459/1997 (όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 5 του ν. 3454/2006), θα μπορούσαν να εξετασθούν μόνο αν υποβληθεί αίτηση μετεγγραφής, υπό την ιδιότητα του μέλους τρίτεκνης οικογένειας, σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 6 του ν. 4332/2015, όπως ισχύει, και την απόφαση υπ’ αριθ. 158978/Ζ1/27-09-2016 της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η δε εξέταση θα αφορούσε στην περίπτωση αυτή την εκπλήρωση των όρων υπό τους οποίους αναγνωρίζεται από τη νομοθεσία η ιδιότητα αυτή (ομόφωνα).
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΔΙΑΣΦ/Φ23/2/1228547/2016
Εξαγορά χρόνου ασφάλισης από πολίτες τρίτων χωρών, για την έκδοση άδειας διαμονής για εξαιρετικούς λόγους στη χώρα μας, βάσει των διατάξεων της παρ. 23 του άρθρου 8 Ν. 4332/2015 που αντικατέστησαν τις διατάξεις του άρθρου 19 Ν. 4251/2014.(ΑΔΑ:ΩΡΕΝ4691Ω3-ΣΘΑ) (ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ: 21)
ΠΡΑΚΤΙΚΑ/17Η/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/2015
Αντίθεση ή μη του άρθρου 17 παρ. 2 του ν. 4332/2015 στις διατάξεις του άρθρου 98 παρ. 1 περ. α΄, β΄ και γ΄ του Συντάγματος,(...) Από την επίμαχη διάταξη του άρθρου 17 παρ. 2 του ν. 4332/2015, προκύπτει ότι η βούληση του νομοθέτη δεν ήταν να υπερκεράσει – θέσει εκποδών το θεσμό του Παρατηρητηρίου Τιμών της Ε.Π.Υ.- αλλά να ρυθμίσει το ζήτημα της εξόφλησης υλικών και υπηρεσιών που οι τιμές τους δεν περιλαμβάνονται στο εν λόγω Παρατηρητήριο και δεν υφίστανται παρόμοιες προηγούμενες συμβάσεις. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω και δεδομένου ότι η τιμή των μεταφορικών του υγρού οξυγόνου είναι καταγεγραμμένη στο Παρατηρητήριο Τιμών, η επίμαχη διάταξη (17 παρ. 2 του ν. 4332/2015) δεν χρήζει εφαρμογής στην υπό κρίση περίπτωση και συνεπώς παρέλκει η κρίση περί του εάν αυτή είναι αντίθετη προς τις διατάξεις του άρθρου 98 του Συντάγματος.
ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α.67758/2015
Εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 8 παρ.23 του ν.4332/2015 (άρθρο 19 του ν.4251/2014).
Αριθμ. 8000/20/45/119−δ/2015
Διάρθρωση της Υπηρεσίας Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (Υ.Δ.Ε.Α.Π.) Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης του άρθρου 9 παρ. 11 εδαφ. γ΄ του Ν. 4332/2015.
130181/18258/2015
Τροποποίηση διατάξεων Κώδικα Ελληνικής ιθαγένειας (ν. 4332/2015). (ΑΔΑ:ΩΞΙΑ465ΦΘΕ-ΓΙΠ) ΕΓΚ/29/2015
ΟΓΑ/ΕΓΚ/2/2016
Χορήγηση βεβαίωσης ασφαλιστικής ικανότητας από τον ΟΓΑ σε πολίτες τρίτων χωρών που υπάγονται στις διατάξεις του αρθρ. 8, παρ. 23 του ν. 4332/2015 (ΦΕΚ 76 Α΄)" (ΑΔΑ:67ΞΣ4691ΩΔ-ΣΧ1) (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)
Αριθμ. 143460/Ζ1/2015
Ρύθμιση θεμάτων της παραγράφου 7 του άρθρου 22 του Ν. 4332/2015 (ΦΕΚ 76 Α΄) .
Φ.80000/47651/1573/2015
Γνωστοποίηση διατάξεων της παραγράφου 23 του άρθρου 8 του Ν.4332/2015 (Α΄, 76)(ΑΔΑ:7Υ5Χ465Θ1Ω-9Ψ9 )
Φ. 130181/4515/2020
Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με την παράταση ισχύος των αδειών διαμονής και τη λήξη των αλλοδαπών διαβατηρίων (πολιτογράφηση και εφαρμογή διατάξεων του ν.4332/2015) ΑΔΑ:61ΟΠ46ΜΤΛ6-Γ0Ε
Αριθμ. 1493/2015
Διάρθρωση της Υπηρεσίας Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Ασύλου, Υποδοχής και Ένταξης (Υ.Δ.Ε.Π.Α.Υ.Ε.) του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (τομέας μετανάστευσης) του άρθρου 9 του Ν. 4332/2015 (ΦΕΚ 76/Α΄/9−07−2015) «Τροποποίηση διατάξεων Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας − Τροποποίηση του Ν. 4521/2014 για την προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στις οδηγίες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου 2011/98 / ΕΕ σχετικά με την ενιαία διαδικασία υποβολής αίτησης για τη χορήγηση στους πολίτες τρίτων χωρών ενιαίας άδειας διαμονής και εργασίας στην επικράτεια κράτους− μέλους και σχετικά με κοινό σύνολο δικαιωμάτων για τους εργαζομένους από τρίτες χώρες που διαμένουν νομίμως σε κράτος−μέλος και 2014/36/ ΕΕ σχετικά με τις προϋποθέσεις εισόδου και διαμονής πολιτών τρίτων χωρών με σκοπό την εποχιακή εργασία και άλλες διατάξεις».