Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/145/202

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1975/1986, 4129/2013, 4270/2014

Αν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης/αναθεώρησης της καταλογιστικής απόφασης της Διεύθυνσης Οικονομικού της 34Μ/Κ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑΣ «ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΧΟΥ ΔΙΑΛΕΤΗ» με αριθμό Φ. 860/2/55943/Σ.2856/6-11-2015, μετά την από 11 Απριλίου 2019 αίτηση του καταλογισθέντος.(...)Η Διοίκηση δεν δύναται να αναθεωρήσει ή να τροποποιήσει την καταλογιστική πράξη του χρηματικού ελλείμματος της Διεύθυνσης Οικονομικού της 34Μ/Κ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑΣ «ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΧΟΥ ΔΙΑΛΕΤΗ» με αριθμό Φ. 860/2/55943/Σ.2856/6-11-2015 (κατά πλειοψηφία).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΑΔΗΣΥ/183/2022

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται να γίνει δεκτή η προσφυγή της στο σύνολό της, να ακυρωθεί η με αριθμό πρωτ. Φ.831/ΑΔ.13917/Σ.2284/15-12-2021 απόφαση του Διοικητή της αναθέτουσας αρχής (εφεξής «η προσβαλλομένη»), καθώς και η ενσωματωμένη σε αυτήν με αριθμό πρωτ. Φ.831/13033/Σ.2147/30-11-2021 απόφαση του Διοικητή, η οποία, κατ’ αποδοχή των από 25/11/2021 πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού αξιολόγησης δικαιολογητικών συμμετοχής-τεχνικών προσφορών και οικονομικών προσφορών, ως αυτά εγκρίθηκαν το πρώτον με την υπ’ αριθμ. πρωτ. Φ.831/13033/Σ.2147/30-11-2021 απόφαση του Διοικητή της αναθέτουσας αρχής, καθώς και του από 14/12/2021 Πρακτικού της ΕΔΔ Ελέγχου Δικαιολογητικών Κατακύρωσης, έκρινε αποδεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας και κατακυρώθηκε ο επίμαχος διαγωνισμός σε αυτή.


ΕΑΔΗΣΥ/862/2022

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητεί να ακυρωθεί η υπ’ αριθ. Φ.641/3/413271/Σ.950/1-4-2022 απόφαση της Διεύθυνσης Προμηθειών/5α της …., και η ενσωματωθείσα σ’ αυτήν υπ’ αριθ. Φ.600.163/210/423710/Σ.4051/21-12-2021 όμοια (εφεξής η «πρώτη και δεύτερη προσβαλλομένη», αντίστοιχα), κατά το μέρος που αποφασίστηκε η αποδοχή των προσφορών των παρεμβαινουσών και η ανάδειξή τους ως αναδόχων της με αριθμό διακήρυξης … συμφωνίας – πλαίσιο.


ΕΑΔΗΣΥ/1831/2022

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητεί να ακυρωθεί η υπ’ αριθ. Φ.641/3/413271/Σ.950/1-4-2022 απόφαση της Διεύθυνσης Προμηθειών/5α της Α.Σ.Δ.Υ.Σ., και η ενσωματωθείσα σ’ αυτήν υπ’ αριθ. Φ.600.163/210/423710/Σ.4051/21-12-2021 όμοια (εφεξής η «πρώτη και δεύτερη προσβαλλομένη», αντίστοιχα), κατά το μέρος που αποφασίστηκε η αποδοχή των προσφορών των παρεμβαινουσών και η ανάδειξή τους ως αναδόχων της με αριθμό διακήρυξης .../2021 συμφωνίας – πλαίσιο. 


Αριθμ. Φ.800/391/138130/Σ.3029/2015

Καθορισμός του ύψους της Παγίας Προκαταβολής των Γενικών Επιτελείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας καθώς και του είδους και του ποσοστού δαπανών που πληρώνονται σε βάρος αυτής.

Φ.800/416/142374/Σ.4142/2016 - ΦΕΚ: 4416/Β/2016  άρθρο 4: Με την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργείται η υπ' αριθμ. Φ.800/391/138130/Σ.3029/1-12-2015 κοινή απόφαση Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών «Καθορισμός του ύψους της Παγίας Προκαταβολής των Γενικών Επιτελείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας καθώς και του είδους και του ποσοστού δαπανών που πληρώνονται σε βάρος αυτής» (ΦΕΚ Β' 2613).


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)/38/2016

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Με τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις σκέψεις που προηγήθηκαν, το Κλιμάκιο κρίνει τα ακόλουθα:Α. Ως προς τα 39 και 40, οικονομικού έτους 2015, χρηματικά εντάλματα: Οι δαπάνες που εντέλλονται με τα 39 και 40, οικονομικού έτους 2015, χρηματικά εντάλματα είναι μη νόμιμες, διότι, ανεξαρτήτως εάν οι παρασχεθείσες υπηρεσίες, όπως αυτές αναφέρονται στα οικεία τιμολόγια, προς εξόφληση των οποίων εκδόθηκαν τα εν λόγω εντάλματα («αξιολόγηση αιτήσεων κοινωνικού τιμολογίου πελατών Δ.Ε.Υ.Α.Λ.» και «στατιστική ανάλυση στοιχείων κοινωνικού τιμολογίου πελατών Δ.Ε.Υ.Α.Λ», αντιστοίχως) εμπίπτουν ή όχι στο συμβατικό αντικείμενο των ανατεθεισών υπηρεσιών (βλ. προηγούμενη σκέψη), η παροχή των επίμαχων υπηρεσιών «Υπευθύνου Διαφάνειας» και «Υπευθύνου Παραπόνων και Υποστήριξης του Καταναλωτή», μη νομίμως ανατέθηκε στους φερόμενους ως δικαιούχους των ενταλμάτων αυτών. Και τούτο διότι, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Αναπληρώτρια Επίτροπο, οι εν λόγω υπηρεσίες εμπίπτουν στα καθήκοντα του προσωπικού της Δ.Ε.Υ.Α.Λ., όπως αυτά περιγράφονται στις προπαρατεθείσες οργανικές διατάξεις ..., η δε διεκπεραίωσή τους δεν απαιτεί, όπως προκύπτει από το αντικείμενο των σχετικών συμβάσεων και τα διδάγματα της κοινής πείρας, εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία.(..)Β. Ως προς το 41, οικονομικού έτους 2015, χρηματικό ένταλμα: Η εντελλόμενη με το εν λόγω ένταλμα δαπάνη είναι μη νόμιμη, καθώς οι επίμαχες υπηρεσίες «Υπεύθυνης Δημοσίων Σχέσεων» μη νομίμως ανατέθηκαν στη φερόμενη ως δικαιούχο του εντάλματος. Και τούτο, διότι μέρος των ανατεθεισών στην ανάδοχο εργασιών και, συγκεκριμένα, η ανατεθείσα υποχρέωση συνεργασίας και ενημέρωσης για τις δραστηριότητες και για τα θέματα των οργανισμών ύδρευσης - αποχέτευσης άλλων χωρών, καθώς και η υποχρέωση συνεργασίας με φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, για την προαγωγή της διαπεριφερειακής και διασυνοριακής συνεργασίας, τη συμμετοχή της Δ.Ε.Υ.Α.Λ. σε δίκτυα για το νερό και για την αξιοποίηση των προσφερόμενων δυνατοτήτων, εμπίπτουν στα συνήθη καθήκοντα του Διευθυντή της Υπηρεσίας Περιβάλλοντος, όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 12 του Ο.Ε.Υ.(..)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες δαπάνες δεν είναι νόμιμες και τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθούν.


ΕΑΔΗΣΥ/1251/2023

Με την προδικαστική προσφυγή ο προσφεύγων ζητά να ακυρωθεί η απόφαση της αναθέτουσας αρχής με αριθμό ***/2023 (απόσπασμα από το πρακτικό 19/30.05.2023 της συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου ****), κατά το μέρος αυτής με το οποίο απορρίφθηκε η προσφορά της, έγιναν δεκτές οι προσφορές των οικονομικών φορέων «Π **** Β ****» «Μ **** Φ ****» και «**** ΑΕ» και δεν αναγνωρίσθηκε επιπλέον λόγος απόρριψης της προσφοράς του οικονομικού φορέα «Α **** Σ ****».


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/254/2017

ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΕΞΟΔΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ:Με δεδομένα τα ανωτέρω το Κλιμάκιο κρίνει ότι, ανεξαρτήτως της νομιμότητας ή μη της 52/14-1-2015 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, της οποίας δεν προκύπτει ότι είχε προηγηθεί η με επιμέλεια της αρμόδιας Διεύθυνσης Οικονομικής & Ταμειακής Διαχείρισης έκδοση της αναγκαίας, μεταξύ άλλων, για τη διακρίβωση της επαρκούς πίστωσης για την κάλυψη εξόδων συνεδρίων, Π.Α.Υ., ο προβαλλόμενος από την Επίτροπο λόγος διαφωνίας παρίσταται βάσιμος. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι κανονική, καθόσον, κατά παράβαση των διατάξεων που παρατίθενται στη μείζονα σκέψη της παρούσας, δεν εκδόθηκε εντός του οικονομικού έτους 2015 ανακλητική πράξη της δαπάνης, ούτε αναλήφθηκε εκ νέου η επίμαχη δαπάνη εντός του οικονομικού έτους 2016. Επί των ανωτέρω, άλλωστε, ουδεμία κατά το νόμο επιρροή ασκεί ο αναφερόμενος στο 4717/4.9.2017 έγγραφο του Αναπληρωτή Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Διαχείρισης Αστικού Περιβάλλοντος ισχυρισμός περί ύπαρξης επαρκούς πίστωσης στον Κ.Α. 6422.01.01 «Οδοιπορικά έξοδα και αποζημίωση μετακινούμενων υπαλλήλων» της Υπηρεσίας 35 της ως άνω Διεύθυνσης, του σκέλους των εξόδων του προϋπολογισμού του Δήμου οικονομικού έτους 2015. Και τούτο, διότι, πέραν του ότι η ύπαρξη επαρκούς πίστωσης για την κάλυψη εξόδων συμμετοχής σε συνέδρια, ήτοι πίστωσης πέραν της αναγκαίας για την κάλυψη εξόδων μετακινήσεων των υπαλλήλων που πραγματοποιούν αυτοψίες και επιβλέψεις, δεν βεβαιώνεται από την αρμόδια Διεύθυνση Οικονομικής & Ταμειακής Διαχείρισης, ο ισχυρισμός αυτός δεν συναρτάται με τον προβαλλόμενο από την Επίτροπο λόγο διαφωνίας, αλλά, με τη νομιμότητα ή μη της διαδικασίας ανάληψης της δαπάνης εντός του οικονομικού έτους 2015, αντίστοιχα τη νομιμότητα ή μη της 52/14-1-2015 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία, όμως, δεν αμφισβητείται από τη διαφωνούσα Επίτροπο.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη δεν είναι κανονική  και, ως εκ τούτου, αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΕλΣυν/Τμ.4/8/2016

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ-ΑΓΟΡΕΣ:..ΑΝΑΚΛΗΣΗ της 127/2015 πράξης του κλιμακίου προλ.ελέγχου  στο 4ο τμήμα (...) .το Τμήμα συνεκτιμώντας ότι σύμφωνα με το Φ.800/3/247/Σ.105/22.2.2016 έγγραφο του Διοικητή του 301 Εργοστασίου Βάσεως, τα οχήματα που επισκευάσθηκαν ήταν φορείς πολυβόλων και οπλικών συστημάτων και υπάγονται στην οργανική δύναμη Μονάδων του Νομού … και νησιών …, η δε άμεση αποκατάσταση των βλαβών τους και άρση της ακινησίας τους είναι άμεσα συνυφασμένη με την επιχειρησιακή ετοιμότητα των Μονάδων αυτών, κρίνει ότι τα αρμόδια όργανα της αναθέτουσας αρχής συγγνωστώς υπέλαβαν ότι μπορούσαν να ενεργήσουν όπως ενήργησαν, χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των σχετικών διατάξεων, αλλά αποσκοπώντας στη διαφύλαξη των συνόρων της χώρας και εν γένει της εθνικής ασφάλειας.Κατ’ ακολουθία των προαναφερθέντων, η ένδικη αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή και η προσβαλλόμενη 127/2015 Πράξη να ανακληθεί λόγω συγγνωστής πλάνης..


2/32533/ΔΕΠ/2015

Καθορισμός αποδοχών προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου της Διεύθυνσης Ενημέρωσης του ΥΠΕΘΑ .

Φ.844/5/43857/Σ.11329/2019 - ΦΕΚ: 2877/Β/5.7.2019: «Από την έναρξη ισχύος της παρούσας η υπ’ αριθμ. 2/32533/ΔΕΠ/12 Μαΐου 2015 απόφαση Υπουργών Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών (Β’/907) καταργείται κατά το μέρος που καθορίζει ύψος αποδοχών.»


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)/89/2016

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Με τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη ΙΙ της παρούσας, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι μη νόμιμη, καθώς, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Επίτροπο, οι «υπηρεσίες αποτύπωσης του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος του Δ. ... με στόχο την αξιοποίηση των χρηματοδοτήσεων της νέας προγραμματικής περιόδου» μη νομίμως ανατέθηκαν στη φερόμενη ως δικαιούχο εταιρεία. Και τούτο, διότι οι ανατεθείσες εργασίες, όπως το αντικείμενό τους προκύπτει από την προαναφερόμενη υπ’ αριθμ. πρωτ. 6634/27.2.2015 σύμβαση (αποτύπωση των οργανωτικών δυνατοτήτων του Δήμου, των Υπηρεσιών του και των νομικών του προσώπων, ομαδοποίηση των αναγκών του Δήμου, σύμφωνα με τους Θεματικούς Στόχους στους οποίους έχει εξειδικευθεί, σε εθνικό επίπεδο, η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για το 2020, σύνταξη σχεδίου δράσεων για την αξιοποίηση των χρηματοδοτήσεων της επόμενης Χρηματοδοτικής Περιόδου στους τομείς της Κοινωνικής Πολιτικής, της Αγροτικής Πολιτικής και της Έξυπνης Εξειδίκευσης κλπ.) εμπίπτουν στα καθήκοντα του προσωπικού του Δήμου και, συγκεκριμένα, ανάγονται στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής, όπως αυτές προβλέπονται στο άρθρο 11 του Οργανισμού

 

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ  Ελσυν/Τμ7/26/2016