Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
64ΕΣ/2019
Αντικατάσταση και ορισμός νέου Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ.) σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 679/2016 (Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων) ΑΔΑ: ΩΣΕΧΟΞΤΒ-30Θ
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/204/2019
Αμοιβή για την προετοιμασία εφαρμογής Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων..:Με δεδομένα τα ανωτέρω, η ελεγχόμενη δαπάνη είναι νόμιμη, δεδομένου ότι οι υπηρεσίες που ανατέθηκαν είναι εξειδικευμένες, καθόσον αφορούν στην υποχρεωτική από 25.5.2018 προσαρμογή της λειτουργίας του Δήμου στο νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων και προϋποθέτουν ειδικές γνώσεις, τις οποίες, όπως ρητά αναφέρεται στην Τεχνική Περιγραφή των υπό ανάθεση υπηρεσιών, δεν διαθέτει κάποιος υπάλληλος του Δήμου. Τις γνώσεις αυτές αποδεικνύεται ότι κατέχει η ως άνω δικηγόρος, αφού σύμφωνα με την από 20.5.2018 βεβαίωση του Δικηγορικού Συλλόγου Σερρών, αυτή παρακολούθησε σεμινάριο 100 ωρών με αντικείμενο την προστασία των προσωπικών δεδομένων και τα καθήκοντα του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (βλ.Ε.Σ. Πρ. ΚΠΕΔ στο παρόν Τμήμα 11/2019). Περαιτέρω δεν τίθεται θέμα εκπρόθεσμης διεκπε-ραίωσης της σχετικής διαδικασίας, καθόσον η συμμόρφωση του Δήμου, καθώς και κάθε άλλου φορέα, προς τις απαιτήσεις του νέου Κανονισμού, που ισχύει ήδη από τις 25.5.2018, συνιστά διαρκή υποχρέωση, για την οποία αυτός οφείλει να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες το δυνατόν συντομότερο.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι νόμιμη και αυτό πρέπει να θεωρηθεί.
ΝΣΚ/7/2020
Αν το Σώμα Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ), στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 5 του ν. 2690/1999, των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997 και των άρθρων 12-13 του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 δύναται να χορηγήσει σε αιτούντα ιατρό αντίγραφο της καταγγελίας τρίτου (εν ενεργεία στρατιωτικού ιατρού), που αφορά στη διενέργεια επεμβάσεων διαδερμικής τοποθέτησης αορτικής βαλβίδας στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών (ΓΣΝΑ).(...)Στο πρόσωπο του αιτούντος ιατρού συντρέχουν λόγοι εύλογου ενδιαφέροντος για την ικανοποίηση, κατ’ άρθρο 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, του αιτήματος χορήγησης αντιγράφου της ως άνω καταγγελίας και οφείλει η Εθνική Αρχή Διαφάνειας να του χορηγήσει αντίγραφο αυτής, αφού πρώτα ενημερωθεί ο καταγγέλλων από την αρμόδια Υπηρεσία για τη χορήγησή της (ομόφωνα).
ΔΕΚ/C-92/2009 και C-93/2009
«Προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα – Δημοσιοποίηση πληροφοριών για τους δικαιούχους γεωργικών ενισχύσεων – Κύρος των διατάξεων του δικαίου της Ένωσης σχετικά με τη δημοσίευση αυτή και τον καθορισμό των κανόνων εφαρμογής της – Χάρτης των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης – Άρθρα 7 και 8 – Οδηγία 95/46/ΕΚ – Ερμηνεία των άρθρων 18 και 20»
2762/2017
Μεταβίβαση του δικαιώματος υπογραφής «Με εντολή Υπουργού» στους: Γενικό Γραμματέα Ψηφιακής Πολιτικής, Γενικό Γραμματέα Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Ειδικό Γραμματέα Επικοινωνιακής Διαχείρισης Κρίσεων και στους Προϊσταμένους των Οργανικών Μονάδων των ανωτέρω Γενικών Γραμματειών και της Ειδικής Γραμματείας (Γενικής Διεύθυνσης, Διευθύνσεων, Τμημάτων, Αυτοτελών Τμημάτων και Γραφείων) του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και συμπλήρωση της υπ’ αρ. 2652/11-09-2017 (Β’ 3204) αποφάσεως του Υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.(Τροποποιήθηκε με την υπ'αριθμ.109/2018, ΦΕΚ 38 Β/17-10-2018.)
ΝΣΚ/60/2023
Προϋποθέσεις έκταση και μορφές ικανοποίησης του δικαιώματος πρόσβασης υπαλλήλων του e-ΕΦΚΑ υποψηφίων στην διαδικασία επιλογής προϊσταμένων, επί θητεία, Γενικών Διευθυντών και αντίστοιχη υποχρέωση των υπηρεσιών του Φορέα να χορηγήσουν τα ζητούμενα στοιχεία από τον σχετικό φάκελο που αφορούν τη διαδικασία αυτή. Υποχρέωση ή μη ενημέρωσης των τρίτων υποκειμένων των προσωπικών δεδομένων και παροχή ή μη συναίνεσης αυτών.(...)Α) Για την χορήγηση των ζητούμενων στοιχείων αρκεί η ύπαρξη ευλόγου ενδιαφέροντος που, υπό τα δεδομένα του ερωτήματος, συντρέχει εν προκειμένω στο πρόσωπο των αιτούντων, οι οποίοι διαθέτουν το εύλογο ενδιαφέρον, για την λήψη αντιγράφων των δικαιολογητικών που προσκόμισαν οι επιλεγέντες συνυποψήφιοί τους και των πρακτικών των συνεντεύξεων που δόθηκαν στα πλαίσια της διαδικασίας επιλογής προϊσταμένων, επί θητεία, Γενικών Διευθυντών, μη απαιτουμένης της συνδρομής εννόμου συμφέροντος (ομόφωνα). Β) Η χορήγηση των ζητουμένων στοιχείων αφορά και στους υποψηφίους που έχουν λάβει, από τους αιτούντες, λιγότερα μόρια στον τελικό πίνακα κατάταξης (κατά πλειοψηφία). Γ) Η ικανοποίηση του δικαιώματος πρόσβασης θα γίνει με χορήγηση από την ερωτώσα Υπηρεσία αντιγράφων των ζητουμένων στοιχείων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 παράγραφος 4 περίπτωση β΄ του ν. 2690/1999 (Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας) και όχι με επιτόπια μελέτη των σχετικών εγγράφων στο κατάστημά της (ομόφωνα). Δ) Ανεξαρτήτως της υποχρέωσης συμμόρφωσης σε εισαγγελική παραγγελία και παρά το ότι η συγκεκριμένη εισαγγελική παραγγελία εκτιμάται, ως μη δεσμευτική, εξαιτίας της μη επαρκούς αιτιολογίας αυτής, η Διοίκηση του Φορέα, έχει κατά νόμον υποχρέωση, να χορηγήσει αντίγραφα των ζητούμενων στοιχείων, τηρώντας τις ανωτέρω υπό Γ) διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και του ΓΚΠΠΔ της ΕΕ (ομόφωνα). Ε) Η ερωτώσα Υπηρεσία, χορηγώντας τα ζητούμενα στοιχεία, υποχρεούται να προβεί σε ενημέρωση των υποκειμένων των προσωπικών δεδομένων, χωρίς, όμως, να ζητηθεί η συναίνεσή τους, ούσης άνευ εννόμου σημασίας οιασδήποτε εναντίωσής τους (ομόφωνα).
ΝΣΚ/90/2023
Ερωτάται εάν η Υπηρεσία δύναται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999) και εν γένει στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας, να χορηγήσει σε ιδιώτη τις αιτηθείσες από αυτόν πληροφορίες, που περιλαμβάνονται στον ατομικό- υπηρεσιακό φάκελο υπαλλήλου της και αφορούν άδεια άσκησης δεύτερης εργασίας, με επίκληση εννόμου συμφέροντος του αιτούντος λόγω της ιδιότητάς του ως κατηγορουμένου σε ποινική δίκη.(...)Η υπηρεσία υποχρεούται να ικανοποιήσει το υποβληθέν αίτημα της ενδιαφερόμενης αιτούσας (Ε.Π.), πληροφορώντας την, κατ’ αρχήν, για την έκδοση ή μη άδειας για άσκηση ιδιωτικού έργου ή εργασίας του υπαλλήλου (Ε.Α.), και σε καταφατική περίπτωση, να χορηγήσει σ’ αυτήν αντίγραφο της άδειας προς πλήρη ικανοποίηση του δικαιώματος πρόσβασης στα διοικητικά έγγραφα και με σκοπό την αποτελεσματική προστασία του δικαιώματος δικαστικής προστασίας της αιτούσας, με προηγούμενη ενημέρωση του υποκειμένου των δεδομένων αυτών και δέσμευση της αιτούσας για χρησιμοποίηση του εγγράφου αποκλειστικά στην εκκρεμή ποινική δίκη (ομόφωνα).
1679/153682/2019
Τροποποίηση της υπ' αριθμ. 619/46787/8.3.2019 απόφασης του Υπουργού και των Υφυπουργών Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Μεταβίβαση του δικαιώματος υπογραφής «με εντολή Υπουργού», «με εντολή Υφυπουργού» ή «με εντολή Υπουργού και Υφυπουργού», κατά περίπτωση, στους: Γενικό Γραμματέα, Γενικό Γραμματέα Αγροτικής Πολιτικής και Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων, Προϊσταμένους Γενικής Διεύθυνσης, Προϊσταμένους Διεύθυνσης και Προϊσταμένους Τμήματος του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων» (Β΄ 988 και 1241)
Καταργείται με το άρθρο 3 της 892/133271/2021, ΦΕΚ: 2137/Β/21.05.2021
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ)802/2014
ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) αριθ. 802/2014 ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ της 24ης Ιουλίου 2014 για την εκπόνηση υποδειγμάτων για τα εθνικά προγράμματα και τον καθορισμό των όρων και προϋποθέσεων του συστήματος ηλεκτρονικής ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ της Επιτροπής και των κρατών μελών, σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 514/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τον καθορισμό γενικών διατάξεων όσον αφορά το Ταμείο Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης και το μέσο για τη χρηματοδοτική στήριξη της αστυνομικής συνεργασίας, της πρόληψης και καταστολής της εγκληματικότητας και της διαχείρισης κρίσεων
ΝΣΚ/47/2020
Ερμηνεία της παρ.8 του άρθρου 51Α του ν. 4481/2017 ως προς τις έννοιες α) της «διαχείρισης» των πνευματικών δικαιωμάτων των μελών της Ειδικής Υπηρεσίας Έκτακτης Διαχείρισης (ΕΥΕΔ) του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας (ΟΠΙ), την οποία θα αναλάβει ο οργανισμός συλλογικής διαχείρισης που θα αποφασίσει η γενική συνέλευση των μελών της ΕΥΕΔ και β) της «δραστηριότητας» της ΕΥΕΔ, η οποία θα μεταφερθεί στο διάδοχο οργανισμό συλλογικής διαχείρισης.(...)α) Ως «διαχείριση των δικαιωμάτων των μελών της ΕΥΕΔ» που θα αναλάβει η Ένωση Δικαιούχων ΕΔΕΜ, σύμφωνα με το α’ εδάφιο της παρ.8 του άρθρου 51Α του ν. 4481/2017, νοείται η τακτική διαχείριση των δικαιωμάτων εκείνων των δικαιούχων της ΕΥΕΔ που θα προχωρήσουν σε συμβατική ανάθεση προς την ΕΔΕΜ, θα αναληφθεί από και δια της συμβατικής σχέσης μεταξύ κάθε δικαιούχου και ΕΔΕΜ, θα αφορά στο χρόνο από την κάθε ανάθεση και εφεξής και θα διέπεται από το σύστημα κανόνων και αρχών της ΕΔΕΜ και το ειδικότερο περιεχόμενο κάθε σύμβασης ανάθεσης, κατά τα προβλεπόμενα στο ν. 4481/2017 και β) ως «δραστηριότητα της ΕΥΕΔ» που θα μεταφερθεί, σύμφωνα με το εδάφιο β’ της παρ.8 του άρθρου 51Α του ν. 4481/2017, νοείται το συνολικό διαχειριστικό προϊόν που παρήχθη επί των πνευματικών δικαιωμάτων των δικαιούχων της ΕΥΕΔ από την έκτακτη δραστηριότητα που άσκησε αυτή, κατά το προσωρινό διάστημα της λειτουργίας της και έως την ημέρα της μεταφοράς, καθώς και όλες οι υλικές και νομικές ενέργειες που είναι αναγκαίες για την περαιτέρω διαχείριση και προστασία του προϊόντος αυτού, προς το σκοπό της απόδοσής του στους δικαιούχους της ΕΥΕΔ και πρέπει να διενεργηθούν υπό το σύστημα κανόνων και αρχών της ΕΥΕΔ και το ειδικότερο περιεχόμενο κάθε σύμβασης ανάθεσης, κατά τα προβλεπόμενα στο ν. 4481/2017 (ομόφωνα).