Ν.4975/2022
Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα
ΦΕΚ: 187/Α/30.09.2022
Σύσταση και οργάνωση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» (Ε.Τ.Α.Α.Ε.), ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και λοιπές διατάξεις.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ Α.63 ΜΕ ΤΟ Α.27-ΠΑΡ.1.α ΤΟΥ Ν.5161/2024-ΦΕΚ:196/Α/29.11.2024
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Αναθεωρήση Ν.4975-2022-3.10.2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 03/10/2024
ΠΑΡΑΤΑΣΗ Α.63 ΜΕ ΤΟ Α.68-ΠΑΡ.1.α ΤΟΥΝ.5140/2024 ΦΕΚ: 154/Α/30.09.2024
Αναθεωρήση Ν.4975-2022-9.7.2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 09/07/2024
ΠΑΡΑΤΑΣΗ Α.63 ΜΕ ΤΟ Α.63-ΠΑΡ.1.α ΤΟΥ Ν.5116/2024-ΦΕΚ:100/Α/03.07.2024
Αναθεωρήση Ν.4975-2022-22.4.2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 22/04/2024
ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.5102/2024 ΦΕΚ: 55/Α/13.04.2024
Αναθεωρήση Ν.4975-2022-9.1.2024-τρ3.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 05/04/2024
ΟΠΩΣ ΤΡΟΠ. ΜΕ ΤΟΥΣ Ν.5079/2023-ΦΕΚ:215/Α/22.12.2023 ΚΑΙ N.5057/2023-ΦΕΚ:164/A/06.10.2023
Αναθεωρήση Ν.4975-2022 2.5.2023-τρ.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 02/05/2023
ΟΠΩΣ ΤΡΟΠ. ΜΕ ΤΟΥΣ Ν.5041/2023-ΦΕΚ:87/Α/08.04.2023, Ν.5035/2023-ΦΕΚ:76/Α/28.03.2023 ΚΑΙ Ν.5034/2023-ΦΕΚ:69/Α/18.03.2023
Αναθεωρήση Ν.4975-2022 27.12.2022.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 21/03/2023
ΟΠΩΣ ΤΡΟΠ. ΜΕ ΤΟΝ N.5007/2022-ΦΕΚ:241/A/23.12.2022
Αναθεωρήση Ν.4975-2022-ΦΕΚ-ΕΠΑΝΕΚΤΥΠΩΣΗ.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 05/10/2022
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΕΚ (Το παρόν ΦΕΚ επανεκτυπώθηκε λόγω σφάλματος)
Σχετικά Έγγραφα
Ε.2075/2022
Κοινοποίηση του άρθρου 48 του ν. 4975/2022 (Α΄187) «Σύσταση και οργάνωση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» (Ε.Τ.Α.Α.Ε.), ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού CοVΙD-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και λοιπές διατάξεις.». ΑΔΑ:6ΛΙΟ46ΜΠ3Ζ-ΠΨΖ
Ν.5034/2023
Σύσταση νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη - ΕΛΠΙΔΑ”», εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων, ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις.
Π.Δ. 272/1985
Οργάνωση και αρμοδιότητες του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου, με την επωνυμία "Επιτροπή Εγχώριας Περιουσίας"
Ο.3021/2023
«Κοινοποίηση των διατάξεων των άρθρων 14, 82, 124 και 134, του ν. 5034/2023 (Α’ 69) «Σύσταση νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη - ΕΛΠΙΔΑ”», εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων, ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις».
Ε. 2032/2023
Κοινοποίηση των διατάξεων των άρθρων 3, 14, 124 και 134 του ν. 5034/23 (Α΄69) «Σύσταση νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «Ογκολογικό Κέντρο Παίδων “Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη - ΕΛΠΙΔΑ”», εκσυγχρονισμός του δικαίου για τη δωρεά και μεταμόσχευση οργάνων, ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊου COVID-19 και την προστασία της δημοσίας υγείας και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις» ΑΔΑ:Ψ6ΑΒ46ΜΠ3Ζ-8ΨΗ
Ν.4865/2021
Σύσταση και οργάνωση νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «Εθνική Κεντρική Αρχή Προμηθειών Υγείας», στρατηγική κεντρικών προμηθειών προϊόντων και υπηρεσιών υγείας και άλλες επείγουσες διατάξεις για τη δημόσια υγεία και την κοινωνική πρόνοια.
Π.Δ. 138/2004
Προσαρμογή διατάξεων του Π.Δ. 272/1985 «Οργάνωση και αρμοδιότητες του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου με την επωνυμία ``Επιτροπή Εγχώριας Περιουσίας Κυθήρων και Αντικυθήρων’’» σε αυτές του Ν. 2539/1997 «Συγκρότηση της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης» και ρύθμιση των οργανωτικών και λειτουργικών σχέσεων του Δήμου Κυθήρων και της Κοινότητας Αντικυθήρων με την Επιτροπή Εγχώριας Περιουσίας.
Π.Δ.5/2017
Προσαρμογή διατάξεων του π.δ. 272/1985 «Οργάνωση και αρμοδιότητες του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου με την επωνυμία “Επιτροπή Εγχώριας Περιουσίας Κυθήρων και Αντικυθήρων” (Α’ 101), όπως ισχύει, σε αυτές του ν. 3852/2010 “Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης” (Α΄87) και ρύθμιση των οργανωτικών και λειτουργικών σχέσεων του Δήμου Κυθήρων με την Επιτροπή Εγχώριας Περιουσίας».
ΕλΣυνΚλ.Τμ.7/265/2016
Σύμβαση παροχής υπηρεσιών:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Επίτροπο, το «... Πνευματικό Κέντρο» προέβη στην ανάθεση της παροχής των επίμαχων υπηρεσιών στη φερόμενη ως δικαιούχο του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος πληρωμής, καθόσον, με τη σχετικώς συναφθείσα σύμβαση, καλύπτονται πάγιες και διαρκείς ανάγκες του εν λόγω νομικού προσώπου. Τούτο δε, διότι, μεταξύ των καταστατικών σκοπών του περιλαμβάνεται η διάδοση του δημοτικού και παραδοσιακού τραγουδιού και της παραδοσιακής μουσικής, στα πλαίσια της οποίας προβλέπεται η λειτουργία Δημοτικού Ωδείου και χορωδιών, το δε αντικείμενο της εν λόγω σύμβασης, όπως αυτό περιγράφεται τόσο στην απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ανωτέρω νομικού προσώπου περί έγκρισης της ανάθεσης των επίμαχων υπηρεσιών και ψήφισης της αναγκαίας πίστωσης, όσο και στη σχετική απόφαση της Προέδρου του και στην ίδια τη σύμβαση, δεν είναι ποσοτικά και χρονικά περιορισμένο, αλλά ανακύπτει σε μόνιμη βάση. Εξάλλου, οι ανατεθείσες υπηρεσίες ανάγονται στη συνήθη λειτουργική δραστηριότητα των προβλεπόμενων στον οικείο Ο.Ε.Υ. Γραφείων Πολιτιστικού και Μουσικής -Ωδείου, που έχουν, μεταξύ άλλων, την ευθύνη για την οργάνωση και τη λειτουργία των χορωδιών του Δήμου, και τη διοργάνωση πολιτιστικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, όπως φεστιβάλ, σεμιναρίων μουσικής και εκδηλώσεων χορωδιών.(..)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη, με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής, δαπάνη είναι μη νόμιμη, και, συνεπώς, αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί.
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)187/2014
Δαπάνη καταβολής αμοιβής για έξοδα μετακίνησής τους, σε μουσικούς της Φιλαρμονικής, Νομικού Προσώπου Δήμου με την επωνυμία «Δημοτικό Ωδείο …», που εκτέλεσαν υπηρεσίες σε εθνικές γιορτές και λοιπές εκδηλώσεις. Ενόψει του ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν αποτελεί μισθό, ούτε πρόσθετη αμοιβή προσωπικού, κατά την έννοια του άρθρου 1 παρ.2 β i και ii του π.δ. 136/2011 και δεν υπερβαίνει το όριο των 5.000 ευρώ, που καθορίζεται στο άρθρο 1 παρ.1 α iii του ίδιου π.δ/τος, όπως αυτό ίσχυε κατά τον κρίσιμο χρόνο, αφού το εντελλόμενο ποσό ανέρχεται στα 2.840 ευρώ, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν υπόκειται σε προληπτικό έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Το Κλιμάκιο εξέτασε, κατ΄οικονομίαν της διαδικασίας, την κρινόμενη διαφωνία, αν και αρμόδιο ήταν το Κλιμάκιο προληπτικού ελέγχου δαπανών στο VΙΙ Τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, καθόσον η εντελλόμενη δαπάνη αφορά στην καταβολή χρηματικού ποσού από δημοτικό ν.π.δ.δ. σε φυσικά πρόσωπα, τα οποία δεν συνδέονται με υπαλληλική ή εργασιακή σχέση με το νομικό αυτό πρόσωπο.