Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Ν. 4182/2013/ΑΡΘΡΑ100-101

Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4182/2013, 24001/2013
ΦΕΚ: 185/Α/10.09.2013

Αρθρο 100 (Συμβάσεις μεταφοράς μαθητών) και 101 (Τροποποίηση της ΚΥΑ 24001/11.6.2013)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΚΥΑ 32807/2014

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 24001/11.6.2013 κοινής  υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 1449Β΄/14.6.2013).

40701/2013

Συμπλήρωση της κοινής υπουργικής απόφασης υπ’ αριθμ. 24001/11.6.2013 (ΦΕΚ 1449 Β΄/14.6.2013).(Μεταφορές μαθητών)

ΥΠΕΣ/52144/2013

Αριθμ. Εγκυκλίου: 25 ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις επί της μεταφοράς μαθητών σύμφωνα με την Κ.Υ.Α. αρ.24001/11- 6-2013 (ΦΕΚ 1449 Β΄).

7858/2014

Δημοπράτηση διαγωνισμών μεταφοράς μαθητών σύμφωνα με την ΚΥΑ αρ. 24001/11-6-13 (ΦΕΚ-1449 β)(ΑΔΑ: ΒΙΕΕΝ-ΕΓΓ)

ΚΥΑ/35415/2011

Μεταφορά μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τους Δήμους. Καταργήθηκε έμμεσα με τις διατάξεις του άρθρου 100 του ν.4182/2013 και την ΚΥΑ 24001/2013-ΦΕΚ 1449/Β


Α/54001/4235/2014

Διευκρινίσεις περί της μεταφοράς μαθητών δημόσιων σχολείων από τις Περιφέρειες κατά τα οριζόμενα της υπ’ αριθμ. 24001 (Β’ 1449) κ.υ.α.(ΑΔΑ:6Χ301-9Ξ1) 

Αριθμ. 31636/2015

Τροποποίηση – Συμπλήρωση της υπ’ αριθμ. 24001/ 11−6−2013 κοινής υπουργικής απόφασης (1449 Β΄/ 14−6−2013), όπως ισχύει.


ΥΠΕΣ/4497/2015

ΘΕΜΑ: Παροχή στοιχείων εκτιμώμενου κόστους μεταφοράς μαθητών πρωτ/θμιας και δευτ/θμιας εκπαίδευσης και αριθμού μεταφερόμενων μαθητών, για το χρονικό διάστημα από 1-1-2015 έως 31-3-2015 & απολογιστικών στοιχείων κόστους και αριθμού μεταφερόμενων μαθητών, για το χρονικό διάστημα από 1-9-2014 έως 31-12-2014.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/55/2018

Μεταφορά μαθητών με Ειδικά Μαθητικά Δελτία. Με τα δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει ότι η υπό κρίση περίπτωση εμπίπτει στο «ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α: Μεταφορά μαθητών με δημόσια συγκοινωνία» του άρθρου 2 της ως άνω κυα 24001/2013 και όχι στο «ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ: Μεταφορά μαθητών με δημόσια σύμβαση υπηρεσιών» (που αποτελεί εναλλακτική, σε περίπτωση διαπιστωμένης διαδοχικής αδυναμίας εφαρμογής των Κεφαλαίων Α και Β), το δε επίμαχο μεταφορικό έργο εκτελείται κατ΄ευθεία εφαρμογή του νόμου και όχι σε εκτέλεση συναφθείσας δημόσιας σύμβασης παροχής υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, η υπό κρίση περίπτωση δεν καταλαμβάνεται από τις διατάξεις του ν. 4412/2016 Α΄147 καθώς και όσες περαιτέρω διατάξεις προσιδιάζουν στη διαδικασία σύναψης δημοσίων συμβάσεων, ως αυτές περί ανάρτησης στο ΚΗΜΔΗΣ (Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων, βλ. άρθρ. 11 του ν. 4013/2011 και 38 του ν. 4412/2016) καθώς και αυτές περί διενέργειας κρατήσεων μετά των αναλογούντων τελών υπέρ ΕΑΑΔΗΣΥ και ΑΕΠΠ (βλ. άρθρ. 4 παρ. 3 του ν. 4013/2011 και 350 παρ. 3 του ν. 4412/2016), ενώ δεν υπόκειται σε παρακράτηση φόρου εισοδήματος 8% (ήτοι, προκαταβολή φόρου εισοδήματος, Δ.Εφ.Αθ. 265/2016), κατ΄ άρθρο 64 παρ.2 γγ και ββ του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (...).Κατόπιν αυτών το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.


Ν.4957/2022/ΑΡΘΡΟ 391

Νέοι Ορίζοντες στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Ενίσχυση της ποιότητας, της λειτουργικότητας και της σύνδεσης των Α.Ε.Ι. με την κοινωνία και λοιπές διατάξεις.ΑΡΘΡΟ 391 Ρυθμίσεις για την έγκαιρη έναρξη της μεταφοράς των μαθητών και τις διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων μεταφοράς μαθητών