Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Ν.3498/2006

Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3498/2006
ΦΕΚ: 230/Α/24.10.2006

Ανάπτυξη ιαματικού τουρισμού και λοιπές διατάξεις.


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΟΠΩΣ ΤΟ Α.1 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Α.24 ΤΟΥ Ν.5170/2025-ΦΕΚ:6/Α/20.01.2025

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Αναθεωρήση Ν. 3498-2006 -14.10.2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 14/10/2024

ΟΠΩΣ Η ΠΑΡ.4 ΤΟΥ Α.47 ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Α.12-ΠΑΡ.γ ΤΟΥ Ν.5143/2024-ΦΕΚ:161/Α/11.10.2024

Αναθεωρήση Ν. 3498-2006 -17.7.2024.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 17/07/2024

ΟΠΩΣ ΤΑ Α.3,4,5,10 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.5121/2024-ΦΕΚ:106/Α/15.07.2024

Αναθεωρήση Ν. 3498-2006 -6.4.2023-τρ.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 06/04/2023

ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.5039/2023-ΦΕΚ:83/Α/03.04.2023

Αναθεωρήση Ν. 3498-2006 -13.1.2022.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 06/04/2023

ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ N.4875/2021-ΦΕΚ:250/Α/23.12.2021, Ν.4811/2021-ΦΕΚ:108/Α/26.06.2021

Σχετικά Έγγραφα

22447/2024

Καθορισμός του Γενικού Κανονισμού Λειτουργίας των Μονάδων Ιαματικής Θεραπείας, των Κέντρων Ιαματικού Τουρισμού - Θερμαλισμού, των Κέντρων Θαλασσοθεραπείας και των Κέντρων Αναζωογόνησης (spa).


22542/2024

Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών ανέγερσης κέντρων αναζωογόνησης (spa) όταν λειτουργούν σε συνδυασμό με κύρια τουριστικά καταλύματα ή με εγκαταστάσεις ιαματικού τουρισμού ή με σύνθετα τουριστικά καταλύματα ή σε Περιοχές Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης.


15065/2020

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 11541/3-7-2018 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Διοικητικής Ανασυγκρότησης και Τουρισμού με τίτλο «Ένταξη της διαδικασίας χορήγησης ειδικού σήματος λειτουργίας σε μονάδες ιαματικής θεραπείας και κέντρα ιαματικού τουρισμού - θερμαλισμού στο σύστημα διεκπεραίωσης μέσω των κέντρων εξυπηρέτησης πολιτών (Κ.Ε.Π.) που λειτουργούν ως ενιαία κέντρα εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.)», (Β’ 2833).


9833/2009

Καθορισμός των όρων και των προϋποθέσεων λειτουργίας των Μονάδων Ιαματικής θεραπείας, των Κέντρων Ιαματικού Τουρισμού και των Κέντρων Θαλασσοθεραπείας, καθώς και των οικονομικών επιβαρύνσεων, της διαδικασίας και των απαραίτητων δικαιολογητικών για την απόκτηση του ειδικού σήματος λειτουργίας τους


2704/2018

Καθορισμός τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών ανέγερσης, μετατροπής και επέκτασης Μονάδων Ιαματικής Θεραπείας και Κέντρων Ιαματικού Τουρισμού - Θερμαλισμού και διαδικασία χορήγησης ειδικού σήματος λειτουργίας (Ε.Σ.Λ.).


1243/2020

Τροποποίηση της 2704/2018 απόφασης της Υπουργού Τουρισμού, με τίτλο: «Καθορισμός Τεχνικών και Λειτουργικών Προδιαγραφών Ανέγερσης, Μετατροπής και Επέκτασης Μονάδων Ιαματικής Θεραπείας και Κέντρων Ιαματικού Τουρισμού - Θερμαλισμού και Διαδικασία Χορήγησης Ειδικού Σήματος Λειτουργίας (Ε.Σ.Λ.)» (ΦΕΚ 603 Β΄).


2704/2018/ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ

Καθορισμός τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών ανέγερσης, μετατροπής και επέκτασης Μονάδων Ιαματικής Θεραπείας και Κέντρων Ιαματικού Τουρισμού - Θερμαλισμού και διαδικασία χορήγησης ειδικού σήματος λειτουργίας (Ε.Σ.Λ.). ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ


Ν.4688/2020

Ειδικές μορφές τουρισμού, διατάξεις για την τουριστική ανάπτυξη και άλλες διατάξεις.


ΕλΣυν/Τμ.7/320/2014

Δημιουργία της βάσης τουριστικών δεδομένων.(....) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, ανεξαρτήτως της βασίμως προβαλλόμενης από τον διαφωνούντα Αναπληρωτή Επίτροπο αοριστίας της …τεχνικής μελέτης/έκθεσης ως προς το αντικείμενο της  ζητούμενης  υπηρεσίας και της μη παράθεσης σ’ αυτή αναλυτικού προϋπολογισμού του κόστους της υπηρεσίας με βάση, ενδεικτικά, τις απαιτούμενες ανθρωποώρες για κάθε επιμέρους εργασία, εφόσον η δημιουργία της βάσης δεδομένων μάρκετινγκ και τουρισμού στοχεύει στην ανάπτυξη του τουρισμού και στη διατήρηση των περιβαλλοντικών πόρων, όπως τούτο ρητά αναφέρεται στην  από ….προσφορά του αναδόχου, και κατ’ επέκταση στην τουριστική προβολή της περιοχής του Δήμου ....., αυτή επιβάλλεται να εναρμονίζεται  προς τον τουριστικό σχεδιασμό της χώρας και για το σκοπό αυτό απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του Υπουργού Τουρισμού, η οποία, δεν επισυνάπτεται μεταξύ των δικαιολογητικών. Συνεπώς, σύμφωνα με όσα προηγουμένως κρίθηκαν και έγιναν δεκτά, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνη είναι μη νόμιμη κατά παραδοχή ως βάσιμου του λόγου διαφωνίας του Αναπληρωτή Επιτρόπου και αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί.


Ν.3879/2010

Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης και λοιπές διατάξεις.