Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Ν 3202/2003/Αρ23

Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3202/2003
ΦΕΚ: 284/Α/11.12.2003

Ν. 3202/2003 (ΦΕΚ 284 Α’/11-12-03) Εκλογικές δαπάνες κατά τις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές, οικονομική διοίκηση και διαχείριση των Ο.Τ.Α., θέματα αλλοδαπών και άλλες διατάξεις..


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Ν 3202/2003

Εκλογικές δαπάνες κατά τις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές, οικονομική διοίκηση και διαχείριση των Ο.Τ.Α., θέματα αλλοδαπών και άλλες διατάξεις..


ΝΣΚ/237/2010

Λειτουργία πολιτικού γραφείου από υποψήφιο σε δημοτικές εκλογές.(...)Κατά την προεκλογική περίοδο των δημοτικών εκλογών δεν επιτρέπεται η λειτουργία πολιτικού γραφείου από υποψήφιο δήμαρχο, ενόψει της απαγορευτικής διατάξεως του άρθρου 8α του Ν 3202/2003.


Ν.3870/2010

Εκλογικές δαπάνες συνδυασμών και υποψηφίων και έλεγχος αυτών, κατά τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές.


13109/2014

Καθορισμός των κατηγοριών παροχών και διευκολύνσεων, οι οποίες συνυπολογίζονται στις εκλογικές δαπάνες των συνδυασμών και των υποψηφίων στις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.


23993/2019

Εφαρμογή των διατάξεων του ν. 3870/2010 «Εκλογικές δαπάνες συνδυασμών και υποψηφίων και έλεγχος αυτών, κατά τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές» (Α΄138) ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών της 26ης Μαΐου 2019 και των επαναληπτικών της 2ας Ιουνίου 2019.(ΑΔΑ: 670Υ465ΧΘ7-ΩΣΜ) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 11/2019


ΙΚΑ/Ε41/166/2012

ΘΕΜΑ : «Έλεγχος δημοσίων έργων με φορέα εκτέλεσης τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης ( Ο.Τ.Α) α΄ βαθμού ή τις Δημοτικές και Κοινοτικές Επιχειρήσεις καθώς και τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και Επαρχεία που έχουν καταργηθεί ή συγχωνευθεί με τον Ν. 3852/2010»

ΥΠ.ΕΣ/91030/2022

Ενημέρωση επί των κωλυμάτων εκλογιμότητας για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023 ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 765/2022 ΑΔΑ:6ΜΣΤ46ΜΤΛ6-ΧΓΦ

ΥΠ.ΕΣ/38218/2023«Ενημέρωση επί των κωλυμάτων εκλογιμότητας για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023» ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 518/2013(...)Επομένως, η παρούσα εγκύκλιος αντικαθιστά στο σύνολό της την εγκύκλιο αριθ. 765/91030/30.12.2022 (Α.Δ.Α.: 6ΜΣΤ46ΜΤΛ6-ΧΓΦ) με θέμα: «Ενημέρωση επί των κωλυμάτων εκλογιμότητας για τις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023» και ενσωματώνει στο περιεχόμενό της την εγκύκλιο αριθ. 291/21712/14-03-2023 (ΑΔΑ:ΡΔΒ146ΜΤΛ6-ΑΓΞ) με θέμα: «Γνωστοποίηση διατάξεων για τα άρθρα 45, 47, 57 και 58 του ν. 5027/2023»

 


ΥΠ.ΕΣ/66743/2023

Εφαρμογή των διατάξεων του ν. 3870/2010 «Εκλογικές δαπάνες συνδυασμών και υποψηφίων και έλεγχος αυτών, κατά τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές» (Α΄138) ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών της 8ης Οκτωβρίου 2023 και των επαναληπτικών της 15ης Οκτωβρίου 2023.  ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 867/2023 ΑΔΑ: 6Γ4Α46ΜΤΛ6-ΟΞΤ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

ΥΠ.ΕΣ/76206/2023Διευκρινίσεις ως προς την προβολή και τις εμφανίσεις υποψηφίων στα μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ).


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/130/2014

Μη νόμιμη η καταβολή μηνιαίων αποδοχών σε δύο (2) υπαλλήλους δημοτικού ν.π.δ.δ., με σύμβαση εργασίας ι.δ.ο.χ., οι οποίοι  παραιτήθηκαν για να συμμετάσχουν στις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαϊου, δυνάμει του άρθρου 14 του ν. 3852/2010, καθόσον μη νομίμως οι ανωτέρω επανήλθαν στην υπηρεσία, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 18 του ν. 1735/1987, διότι οι διατάξεις του νόμου αυτού δεν έχουν εφαρμογή στο προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Περαιτέρω, οι υπάλληλοι αυτοί δε δύνανται να θεωρηθούν ως απασχολούμενοι με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου, επειδή απασχολούνταν αδιάλειπτα με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου από το 2003, καθώς η διάταξη του άρθρου 21 παρ.3 του ν.2190/94, σύμφωνα με την οποία προσλήφθηκαν, απαγορεύει την αναγνώριση των συμβάσεών τους ως αορίστου. 

ΕΣ/ΚΠΕΔ/Τμ.7/244/2015

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:χρηματικό ένταλμα πληρωμής του Δήμου …, που αφορούσε στην καταβολή ποσού 7.380,00 ευρώ στο φερόμενο ως δικαιούχο …, για την προμήθεια και τοποθέτηση μεταλλικού στεγάστρου.Ως αιτιολογία της άρνησής του ο Αναπληρωτής Επίτροπος προέβαλε ότι η εν λόγω δαπάνη δεν είναι νόμιμη, διότι το Δημοτικό Συμβούλιο …, κατά παράβαση της διάταξης του άρθρου 65 παρ. 5 του ν. 3852/2010, ψήφισε πίστωση στο δημοτικό προϋπολογισμό για τη διενέργεια της παραπάνω προμήθειας κατά τη συνεδρίαση της 22ας Απριλίου 2014, ημερομηνία που κείται εντός του χρονικού διαστήματος του ενός μηνός πριν από τις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου 2014, στο πλαίσιο του οποίου θα μπορούσε να λάβει απόφαση μόνον για θέματα που αφορούσαν σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης.(...)το Δημοτικό Συμβούλιο … αποφάσισε μεν, με τη 220/ 22.4.2014 απόφασή του, εντός του χρονικού διαστήματος του ενός μηνός πριν από τις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου 2014, τη δημιουργία πίστωσης για τη διενέργεια της ως άνω προμήθειας στεγάστρου, τούτο όμως έπραξε χωρίς πρόθεση δημιουργίας υπέρμετρων οικονομικών επιβαρύνσεων για την επόμενη δημοτική αρχή, δοθέντος ότι το σχετικό θέμα είχε ήδη εγγραφεί στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασής του της 16ης Απριλίου 2014 προς συζήτηση, πλην όμως, όπως προεκτέθηκε, δεν ελήφθη απόφαση, ελλείψει απαρτίας. Αποφαίνεται ότι το 55, οικονομικού έτους 2015, χρηματικό ένταλμα πληρωμής του Δήμου …, ποσού 7.380,00 ευρώ, πρέπει να θεωρηθεί.