Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Ν.2817/2000

Τύπος: Νόμοι και Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2817/2000
ΦΕΚ: 78/Α/14.03.2000

Εκπαίδευση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και άλλες διατάξεις.


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.5143/2024-ΦΕΚ:161/Α/11.10.2024

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Αναθεωρήση Ν. 2817-2000 -13.8.2021.pdf Ημερομηνία δημιουργίας 20/02/2024

ΟΠΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ Ν.4823/2021-ΦΕΚ:136/Α/3.8.2021, Ν.4589/2019-ΦΕΚ:13/Α/29.1.2019

Σχετικά Έγγραφα

Ν.3699/2008

Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.


32/08/2024

Σχέδιο για την Ισότιμη Πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρία και των Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες του Πολυτεχνείου Κρήτης. 


7411/Φ20/2024

Κανονισμός Λειτουργίας της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου.


Φ.151/156141/Β6/2014

ΘΕΜΑ : Πιστοποίηση αναπηρίας από τα ΚΕ.Π.Α.: ΚΕΦ. Α : Για την υπαγωγή των υποψηφίων στην κατηγορία των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (όπου απαιτείται) για εισαγωγή στήν τριτοβάθμια Εκπαίδευση ακ. έτους 2015-2016. ΚΕΦ. Β: Για την υπαγωγή υποψηφίων πασχόντων από σοβαρές παθήσεις σε ποσοστό 5% (όπου απαιτείται ποσοστό αναπηρίας), κακ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια Εκπαίδευση ακ. έτους 2015-2016.


N.2430/1996

Καθιέρωση της 3ης Δεκεμβρίου ως Ημέρας Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες. Θέσπιση του θεσμού της κάρτας αναπηρίας και άλλες διατάξεις


Γ6/4494/2001

Κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.) των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες και καθορισμός των καθηκόντων και υποχρεώσεων του προσωπικού αυτού (Τροποποιήθηκε με την αριθμ.28911/Γ6/2007, ΦΕΚ-449/Β/3.4.2007)


Φ.251/44337/A2/2018

Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΕΠΑ.Λ. έτους 2018, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.(ΑΔΑ:6ΗΟΠ4653ΠΣ-ΠΔΠ)


Φ.251/ 27921/Α5/2021

Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2021, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.


Φ.251/15808/Β6/2014

ΘΕΜΑ: Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση μαθητών και αποφοίτων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2014, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.


Φ.251/21839/Α5/2015

Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση μαθητών και αποφοίτων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2015, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. (ΑΔΑ:6ΣΔΤ465ΦΘ3-2Κ2)