ΚΥΑ 2/60990/0022/2014
Τύπος: Αποφάσεις
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
2/42740/0022/2014
Καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης μελών ομάδων Εργασίας Επιμόρφωσης Α΄ και Β΄ φάσης για τα σχολικά έτη 2012?2013 και 2013?2014 στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των ΑΠ 1, 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007?2013.
2/26382/ΔΕΠ/2015
Καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης μελών των Ομάδων Εργασίας Επιμόρφωσης Γ φάσης και διαρκούς Υποστήριξης των εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2014−2015 στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των ΑΠ 1, 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ
ΚΥΑ 2/33663/0022/2014
Καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης μελών των Ομάδων Εργασίας Επιμόρφωσης Γ φάσης και διαρκούς Υποστήριξης των εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2013?2014 στο πλαίσιο υλοποίησης των πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των ΑΠ 1, 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007/2013.
2/18110/ΔΕΠ/2015
Καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης μελών Ομάδων Εργασίας Επιμόρφωσης Α' και Β' φάσης για το σχολικό έτος 2014−2015 στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/ και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των ΑΠ 1, 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ.
2/91370/0022/2013
Αριθ. 2/91370/0022 Καθορισμός ωριαίας αντιμισθίας Επιμορφωτών της πρώτης (Α) και δεύτερης (Β) φάσης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των ΑΠ 1, 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» κατά τα έτη 2013 και 2014.
2/11522/ΔΕΠ/2015
Καθορισμός ωριαίας αντιμισθίας Επιμορφωτών της πρώτης (Α) και δεύτερης (Β) φάσης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των ΑΠ 1, 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» κατά το σχολικό έτος 2014−2015.
2/98415/0022/2012
Καθορισμός ωριαίας αντιμισθίας επιμορφωτών οι οποίοι θα απασχοληθούν στην επιμόρφωση πρώτης (Α) και δεύτερης (Β) φάσης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας (Α.Π.) 1, 2 και 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος (Ε.Π.) «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (Ε.Σ.Π.Α.) 2007?2013.
2/59845/0022/2014
Καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης μελών των ομάδων Εργασίας εκπόνησης εκπαιδευτικού υλικού της Ζώνης Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ?ΠΛ. ΒΑΘΗΣ στο πλαίσιο υλοποίησης του Υποέργου 2 «Πιλοτική εφαρμογή και εξάπλωση του θεσμού των ΖΕΠ» νια την Πράξη «Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας - Άξονας Προτεραιότητας 2» στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 2 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».
Αριθμ. 11110/2014
Έγκριση παροχής υπηρεσιών των στελεχών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως επιμορφωτών στα Π.Ε.Κ. στο πλαίσιο των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».
ΚΥΑ 2/60997/0022/2014
Καθορισμός μηνιαίας αποζημίωσης μελών της Ομάδας Εργασίας Δημιουργίας Κανονιστικού Πλαισίου Λειτουργίας των ΕΔΕΑΥ (Επιτροπές Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης στο πλαίσιο των Πράξεων «Ανάπτυξη Υποστηρικτικών Δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».