Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/5/2019
Καταβολή αναδρομικών αποδοχών...Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει κατά πλειοψηφία, ότι μη νομίμως προσμετρήθηκε, για την επανακατάταξη της φερόμενης ως δικαιούχου σε ανώτερο μισθολογικό κλιμάκιο, το χρονικό διάστημα που απασχολήθηκε με συμβάσεις μίσθωσης έργου στο Κ.Ε.Π. του τέως Δήμου ..., συνολικής διάρκειας τεσσάρων (4) ετών και οκτώ (8) μηνών. Και τούτο διότι η αίτηση της ως άνω υπαλλήλου υποβλήθηκε μετά την έναρξη ισχύος των ν. 4354/2015 και 4369/2016, ήτοι μετά την 1.1.2016, με τις διατάξεις των οποίων, σύμφωνα με όσα ήδη αναπτύχθηκαν στις ανωτέρω νομικές σκέψεις, ρυθμίζεται ειδικώς το καθεστώς αναγνώρισης παρασχεθείσας από υπαλλήλους προϋπηρεσίας σε φορείς του άρθρου 7 παρ. 1 του ν. 4354/2015, το δε άρθρο 24 του ν. 4305/2014 θεωρείται ήδη καταργηθέν. Ως εκ τούτου, δεν είναι δυνατή η προσμέτρηση για τη μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων του χρόνου προγενέστερης απασχόλησής τους σε Κ.Ε.Π., δυνάμει συμβάσεων μίσθωσης έργου, κατ’ επίκληση των διατάξεων του άρθρου 24 του ν. 4305/2014 κατ’ αποδοχή αιτήσεων που υποβλήθηκαν μετά την 1.1.2016. Κατά τη γνώμη όμως του μειοψηφούντος μέλους, μη εχούσης καταργηθεί της διατάξεως του 24 του ν. 4305/2014, ορθώς προσμετρήθηκε το χρονικό διάστημα που απασχολήθηκε η ανωτέρω με φερόμενη ως σύμβαση έργου στο Κ.Ε.Π.
ΕΣ/ΤΜ.ΔΕΥΤΕΡΟ/241/2021
Έλλειμμα διαχείρισης Δήμου...Περαιτέρω, με τα ως άνω δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη 18 της παρούσας, το Τμήμα κρίνει ότι δε συντρέχει περίπτωση απαλλαγής των εκκαλούντων από το σύνολο του επιβληθέντος σε βάρος τους αλληλεγγύως και εις ολόκληρον ως άνω ποσού καταλογισμού των 91.054,39 ευρώ, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 37 παρ. 1 του ν. 3801/2009, απορριπτομένου ως αβασίμου του σχετικού ισχυρισμού. Τούτο δε διότι, ενόψει και της σαφήνειας των σχετικών διατάξεων, που επιβάλλουν την επισύναψη συγκεκριμένων δικαιολογητικών στα Χ.Ε. με τα οποία εξοφλούνται δαπάνες για την προμήθεια καυσίμων δημοτικών οχημάτων (βλ. σκέψη 19.Η.iii.) και για αμοιβές πληρεξουσίων δικηγόρων των δήμων (βλ. σκέψη 19.ΙΒ.ii.), καθώς και δικαιολογητικών αποδεικτικών του δικαιώματος του εκάστοτε πιστωτή και της αξίωσης αυτού (βλ. σκέψεις 19.A.vii., 19.ΣΤ.ii., 19.Ι.iii. και 19.ΙΑ.iii.), δεν αποδείχθηκε ότι αυτοί δεν μπορούσαν να γνωρίζουν, έστω και αν κατέβαλαν την προσήκουσα επιμέλεια, ενόψει των πνευματικών και επαγγελματικών τους δυνατοτήτων, το μη νόμιμο χαρακτήρα των κατά τα προηγούμενα καταλογιζόμενων δαπανών και, συνεπώς, ότι συνέτρεξε συγγνωστή πλάνη στο πρόσωπο αυτών..
ΕλΣυν.Τμ.7/128/2006
Πολιτιστικές εκδηλώσεις Δήμων: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη το Τμήμα κρίνει ότι οι επίμαχες δαπάνες είναι νόμιμες, καθόσον βρίσκουν έρεισμα στη διάταξη του άρθρου 218 παρ. 4 του π.δ. 410/1995, εφόσον το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε τη διενέργειά τους και ψήφισε σχετική πίστωση ενώ περαιτέρω η τέλεση μνημοσύνου προς τιμή των απαγχονισθέντων πατριωτών από τα Γερμανικά Στρατεύματα συνιστά πολιτιστική εκδήλωση, κατά την έννοια της προπαρατεθείσας διάταξης, καθόσον πρόκειται για εορτή ιστορικής μνήμης, η οποία σχετίζεται άμεσα με την εδαφική περιφέρεια του Δήμου, όπου και υπάρχει μνημείο με τα ονόματα των αγωνιστών και συνεπώς προάγει τα πολιτιστικά ενδιαφέροντα των δημοτών..
ΕΣ/(ΚΠΕ)ΤΜ.1/320/2018
Δαπανες μετακίνησης: Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η μετακίνηση των φερομένων ως δικαιούχων στο εξωτερικό για την ανωτέρω αιτία, χωρίς προηγούμενη σύμφωνη γνώμη της επιτροπής του άρθρου 4 παρ. 2β του ν. 3345/2005, καθιστά μη νόμιμη την υπηρεσιακή τους μετακίνηση, και συνακόλουθα την καταβολή του συνόλου των εντελλόμενων δαπανών. Πλην, όμως, τα αρμόδια όργανα του Δήμου Αθηνών συγγνωστώς υπέλαβαν ότι η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη, καθόσον σχετικό αίτημα είχε υποβληθεί σε τακτό χρόνο (ήδη από τις 26.3.2018) στην ανωτέρω επιτροπή ενώ έστω και επιγενομένως αναγνωρίσθηκε, με την 38/13.6.2018 σύμφωνη γνώμη της τελευταίας, η νομιμότητα υπογραφής συμφώνου συνεργασίας με τον Δήμο των Σκοπίων. Κατά την ειδικότερη γνώμη όμως του Προέδρου του Κλιμακίου, η παράλειψη διατύπωσης προηγούμενης σύμφωνης γνώμης από την επιτροπή αυτή δεν επιφέρει δημοσιονομικές έννομες συνέπειες και, συνεπώς, δεν επιδρά στη νομιμότητα των εντελλόμενων δαπανών μετακίνησης. Περαιτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η καταβολή αναλογικών εξόδων για την μετακίνηση των φερομένων ως δικαιούχων με βαν (πούλμαν 20 θέσεων) παρίσταται σύννομη, καθόσον αποτελεί ειδικότερη περίπτωση μετακίνησης με άλλο μεταφορικό μέσο, κατά την έννοια του άρθρου 16 παρ. 5 υποπαρ. Δ.9 του ν. 4336/2015, η χρήση του οποίου δικαιολογείται στην προκειμένη περίπτωση υπηρεσιακά και παρίσταται, ενόψει των διδαγμάτων της κοινής πείρας αλλά και κατά τα ως άνω εκτιθέμενα από τον Δήμο Αθηνών, οικονομικότερη σε σχέση με την μετακίνηση αυτών αποκλειστικά με αεροπορικό μέσο. Κατ' ακολουθία των ανωτέρω, τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα πρέπει να θεωρηθούν.
ΔΙΣΣΚ/ΤΠΠ/Φ.1/26898/2018
Εφαρμογή του Συστήματος «Διοίκηση μέσω Στόχων» για το έτος 2019 ΑΔΑ: 9ΨΞ3465ΧΘΨ-1ΒΔ
ΔΔΟ/α/89819/1372/Φ.4/2020
Απλούστευση και ένταξη διαδικασιών αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στο Σύστημα των Ενιαίων Κέντρων Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.).
Δ30/Α3/314952/2021 - ΦΕΚ: 5275/Β/12.11.2021 Άρθρο 13 Καταργούμενες Διατάξεις 1. Από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της παρούσας απόφασης, καταργούνται τα αναφερόμενα στην υπό στοιχεία ΔΔΟ/α/89819/1372/Φ.4/2020 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών και Μεταφορών «Απλούστευση και ένταξη διαδικασιών αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στο Σύστημα των Ενιαίων Κέντρων Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.)» (Β’ 2075) και τα Παραρτήματα αυτής σε ό,τι αφορά την ίδρυση και λειτουργία σχολών/ κέντρων επαγγελματικής κατάρτισης για τη χορήγηση Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.) σε οδηγούς οχημάτων μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων.
Από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της παρούσας απόφασης, τα αναφερόμενα στην υπό στοιχεία ΔΔΟ/ α/89819/1372/Φ.4/2020 και στα Παραρτήματα αυτής, σε ό,τι αφορά την ίδρυση και λειτουργία σχολών οδηγών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών ή υποκαταστημάτων αυτών και των Κέντρων Θεωρητικής Εκπαίδευσης υποψηφίων οδηγών (ΚΕ.ΘΕ.Υ.Ο.) καταργούνται με την παρ. 3 του άρθρου 12 της Δ30/A3/276110/2021 - ΦΕΚ: 4742/Β/14.10.2021
ΔΣΣΚ/ΤΠΠ/Φ.1/20469/2021
Εφαρμογή του Συστήματος «Διοίκηση μέσω Στόχων» για το έτος 2022. Ηλεκτρονική Εφαρμογή: www.stoxothesia.gov.gr ΑΔΑ:67ΑΝ46ΜΤΛ6-ΕΧ9
37195/2020
ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Νο 4/2020 ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΔΑ: Ω2Χ64691Ω2-ΥΤ6
0.4278/2020«ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΝΟ 4/2020 ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΕΣΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΓΙΑ 36.500 ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΔΗΜΟΥΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ, ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ (ΚΚΠΠ)/ΣΥΝΑΦΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΦΟΡΕΩΝ»
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/101/2019
Καταβολή αποζημίωσης απόλυσης σε υπαλλήλους Δημοτικού Βρεφονηπιακού σταθμού...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω στην σκέψη ΙΙ Β, οι ανωτέρω πρώην μόνιμες υπάλληλοι του εν λόγω δημοτικού βρεφονηπιακού σταθμού, που έλαβαν μειωμένη σύνταξη από το Ι.Κ.Α. –Ε.Τ.Α.Μ., δικαιούνται να λάβουν αποζημίωση κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 204 παρ. 3 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ. Περαιτέρω, η ασφάλιση των ανωτέρω συνταξιούχων στο πρώην Τ.Α.Δ.Κ.Υ. ή άλλο ταμείο επικουρικής ασφάλισης δεν αποτελεί αρνητική προϋπόθεση που αποκλείει την καταβολή σ΄ αυτές της αποζημίωσης βάσει των άρθρων 204 και 225 του Κ.Κ.Δ.Κ.Υ. Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνη είναι νόμιμη και, συνεπώς, αυτά πρέπει να θεωρηθούν.
ΔΕΦ Αθ 2396/2009
Επιλ.Προισταμένων.. μετά τη δημοσίευση του ν. 3260/2004 η επιλογή των Προϊσταμένων Διευθύνσεων διέπεται από τις διατάξεις του εν λόγω νόμου, με τις οποίες επαναφέρθηκε σε ισχύ και αντικαταστάθηκε ο ν. 2190/1994, από εκείνες τις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα στις οποίες ρητώς παραπέμπει ο ν. 3260/2004, καθώς και από τις λοιπές διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα, οι οποίες δεν έχουν αντίθετο περιεχόμενο προς αυτές του ν. 3260/2004. Επομένως, μεταξύ των διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα που εξακολουθούν να ισχύουν και διέπουν την επιλογή των Προϊσταμένων Διευθύνσεων περιλαμβάνεται και αυτή της παρ. 5 του άρθρου 83, η οποία ορίζει ότι αιτιολογία απαιτείται μονό στην περίπτωση κατάδηλης υπεροχής υποψηφίου που παραλείπεται...Επειδή, εξάλλου, στο άρθρο 12 παρ. 3 του ν. 2527/1997, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 13 παρ. 1 του ν. 3200/2003 ορίζεται ότι: "Το 20% των θέσεων Προϊσταμένων Τμήματος και το 10% των θέσεων Προϊσταμένων Διεύθυνσης καλύπτεται από αποφοίτηση της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης εφόσον υπηρετεί αντίστοιχος αριθμός αποφοίτων που συγκεντρώνει τις τυπικές και ουσιαστικές προϋποθέσεις που απαιτούνται. Στην περίπτωση αυτή οι απόφοιτοι κρίνονται αυτοτελώς"...Επειδή στην προκείμενη περίπτωση, ο αιτών, μόνιμος υπάλληλος του ΥΠΕΧΩΔΕ σε οργανική θέση ΠΕ Αρχιτεκτόνων Μηχανικών με βαθμό Α, με το υπ' αριθ. 5/17.6.2005 πρακτικό δεν επελέγη στη θέση Προϊσταμένου Τμήματος..Επειδή με το ως άνω περιεχόμενο το προσβαλλόμενο πρακτικό είναι νομίμως και επαρκώς αιτιολογημένο, διότι αναφέρεται σ' αυτό ότι ελήφθηκαν υπόψη όλα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα του αιτούντος όπως προκύπτουν από τα στοιχεία του φακέλου του, και ύστερα από διαλογική συζήτηση, η δε ως άνω κρίση, ως ουσιαστική, διαφεύγει τον ακυρωτικό δικαστικό έλεγχο, γι' αυτό και ο λόγος ακυρώσεως, με τον οποίο αμφισβητείται η ορθότητα της συγκεκριμένης κρίση και επιλογής είναι απορριπτέος, ως απαράδεκτος,