ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΟΚ) 78/352
Τύπος: Οδηγίες - Κανονισμοί Ε.E.
ΦΕΚ: 50/1
Κανονισμός (ΕΟΚ) αριθ. 352/78 του Συμβουλίου της 20ής Φεβρουαρίου 1978 περί διαθέσεως των ασϕαλειών, χρηματικών καταθέσεων ως εγγυήσεων ή λοιπών εγγυήσεων που συνιστώνται στο πλαίσιο της κοινής γεωργικής πολιτικής και καταπίπτουν
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Π.Δ 431/1983
Προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της 70/156/ΕΟΚ οδηγίας του Συμβουλίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, της 6 Φεβρ. 1970 “περί προσεγγίσεως των νομοθεσιών των Κρατών – μελών που αφορούν στην έγκριση των οχημάτων με κινητήρα και των ρυμουλκούμενων τους” όπως τροποποιήθηκε με τις 78/315/ΕΟΚ, της 21 Δεκ. 1977, 78/547/ΕΟΚ, της 12 Ιουν.1978 και 80/1267/ΕΟΚ της 16 Δεκ. 1980, οδηγίες του Συμβουλίόυ των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.
Π.Δ 98/1986
Ασκηση του δικαιώματος εγκαταστάσεως και της ελεύθερης παροχής υπηρεσιών, από οδοντιάτρους υπηκόους των Κρατών - μελών των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων καθώς και ρύθμιση συναφών θεμάτων σε συμμόρφωση προς τις υπ' αριθμ. 78/686/ΕΟΚ και 78/687-ΕΟΚ της 25-7-1978 και υπ' αριθμ. 81/1057 της 14-12-1981 οδηγίες του Συμβουλίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.(Καταργήθηκε με το Π.Δ. 38/2010, ΦΕΚ-78/Α/25.5.2010.)
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) 1306/2013
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (EE) αριθ. 1306/2013 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 17ης Δεκεμβρίου 2013 σχετικά με τη χρηματοδότηση, τη διαχείριση και την παρακολούθηση της κοινής γεωργικής πολιτικής και την κατάργηση των κανονισμών (ΕΟΚ) αριθ. 352/78, (ΕΚ) αριθ. 165/94, (ΕΚ) αριθ. 2799/98, (ΕΚ) αριθ. 814/2000, (ΕΚ) αριθ. 1290/2005 και (ΕΚ) αριθ. 485/2008 του Συμβουλίου
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ(ΕΕ)/2116/2021
ΕΣ/ΤΜ.1/817/2018
Δημοσιονομική διόρθωση..Περαιτέρω, η αιτούσα προβάλλει ότι από την άμεση εκτέλεση της ίδιας απόφασης θα υποστεί ανεπανόρθωτη βλάβη, δεδομένου ότι, λόγω της γενικής οικονομικής της κατάστασης, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μέρος των κονδυλίων που διαχειρίζεται είναι ειδικού προορισμού, τελεί σε αντικειμενική αδυναμία καταβολής του ποσού των 97.275,66 ευρώ. Για την απόδειξη του ισχυρισμού της αυτού επικαλείται και προσκομίζει, μεταξύ άλλων, τα εξής: 1) οικονομικούς απολογισμούς των ετών (χρήσεων) 2014, 2015 και 2016, από τους οποίους προκύπτει ότι τα κύρια έσοδά της, προερχόμενα από συνδρομές ομοσπονδιών, πόρους επιμελητηρίων και τόκους καταθέσεων, μη συνυπολογιζομένων εκείνων που αφορούν την εκτέλεση συγχρηματοδοτούμενων έργων, λόγω του ειδικού προορισμού τους, ανήλθαν σε 585.764,40, 408.907,54 και 365.224,70 ευρώ, αντίστοιχα, 2) πίνακα ανάλυσης χρηματικών διαθεσίμων με ημερομηνία 9.3.2018, σύμφωνα με τον οποίο αυτά ανέρχονται σε 13.432,04 ευρώ, εφόσον αφαιρεθεί το υπόλοιπο ενός τραπεζικού λογαριασμού που αφορά συγχρηματοδοτούμενο έργο και 3) μισθοδοτική κατάσταση μηνός Φεβρουαρίου 2018, σύμφωνα με την οποία η μηνιαία δαπάνη για τη μισθοδοσία του εν γένει προσωπικού (τακτικού και έκτακτου) της αιτούσας ανέρχεται σε 43.959,56 ευρώ. Το Δικαστήριο, λαμβάνοντας υπόψη τα υποβληθέντα από την αιτούσα αποδεικτικά στοιχεία, πιθανολογεί ότι από την άμεση εκτέλεση της προσβαλλόμενης απόφασης ανάκτησης, ως προς το ποσό των 97.275,66 ευρώ, υπάρχει κίνδυνος αυτή να υποστεί ανεπανόρθωτη βλάβη σε περίπτωση ευδοκίμησης των ήδη εκκρεμουσών εφέσεών της.