Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΥΠΠΟΑ/ΓΔΟΑ//587078/18160/2374/377/2020

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/334735/2334/396/113/2014
ΦΕΚ: 4772/Β/29.10.2020

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/ ΔΤΥ/ΤΠΑΑΕ/334735/2334/396/113/22-12-2014 απόφασης του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού περί Συγκρότησης Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας των εξής αθλητικών εγκαταστάσεων: Ο.Α.Κ.Α., Σ.Ε.Φ., Ε.Σ. Καυτανζόγλειο και Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά (Β΄ 3531).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/334735/2334/396/113/2014

Συγκρότηση Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας των εξής αθλητικών εγκαταστάσεων: Ο.Α.Κ.Α., Σ.Ε.Φ., Ε.Σ. Καυτανζόγλειο και Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά


οικ. 168328/2021

Ανασυγκρότηση της Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας των ολυμπιακών αθλητικών εγκαταστάσεων: Ο.Α.Κ.Α., Σ.Ε.Φ., Ε.Σ. Καυτανζόγλειο και Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά.


305275/1048/2014

Καθορισμός όρων δυνάμει των οποίων θα χορηγείται από τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού η άδεια λειτουργίας των εξής αθλητικών εγκαταστάσεων: Ο.Α.Κ.Α., Σ.Ε.Φ., Ε.Σ. Καυτανζόγλειο Θεσσαλονίκης και Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά .


οικ. 35101/2022

Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 168328/15.4.2021 (Β’ 1706) απόφασης του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού περί Ανασυγκρότησης της Επιτροπής Ελέγχου Καταλληλότητας των ολυμπιακών αθλητικών εγκαταστάσεων: Ο.Α.Κ.Α., Σ.Ε.Φ., Ε.Σ. Καυτανζόγλειο και Ε.Α.Κ.Ν. Αγίου Κοσμά.


ΚΥΑ 46596/2004

Καθορισμός λεπτομερειών εφαρμογής του άρθρου 56Α του Ν. 2725/1999 «Ερασιτεχνικός και επαγγελματικός αθλητισμός και άλλες διατάξεις» (Α΄ 121), όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 9 του Ν. 3057/2002 (Α΄ 239) και τροποποιήθηκε με την παράγραφο 18 του άρθρου 8 του Ν. 3207/2003 (Α΄ 302). (Τροποποιήθηκε με τις κοινές υπουργικές αποφάσεις ΤΥ-Δα/Φ550/27042/8.6.2005 (ΦΕΚ Β΄ 838/21.6.05), 38204/22.8.2006 (ΦΕΚ Β΄ 1267/8.9.2006), 38640/19.8.2009 (ΦΕΚ Β΄ 1773/26.8.2009), 3386/4.2.2011 (ΦΕΚ 137/Β΄/9.2.2011), ΤΥ-Δγ/Φ550/οικ. 23117/5.10.12 (ΦΕΚ Β΄/2811/17.10.2012) και ΤΥ-Δ/Φ550/οικ. 21406/13.8.2013 (ΦΕΚ 2003/Β΄/14.8.2013) 26437/2013-ΦΕΚ Β/2415/27.9.2013)ΤΥ?Δ/Φ550/οικ.38637/24?12?13 (ΦΕΚ Β΄ 3317/27.12.2013) , Αριθμ. ΤΥ?Δ/Φ550/οικ.18749/2014-ΦΕΚ Β/1710/26.6.2014 . ΤΥ?Δ/Φ550/οικ. 28688/2014-ΦΕΚ 2408/Β/10.9.2014 και με την ΥΠΟΠΑΙΘ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ΤΠΑΑΕ/32112/2019/345/206, ΦΕΚ-216/Β/11.2.2015,ΥΠΟΠΑΙΘ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ΤΠΑΑΕ/181140/9637/1062/413/2015- ΦΕΚ 1352/Β/3.7.2015,ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ΤΠΑΑΕ/35885/2780/206/40/2016, ΦΕΚ 233/B/9.2.2016 και με την 329823/22861/1694/307/2016,ΦΕΚ-3233/Β/7.10.2016

 

ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ  558576/27822/3786/867/2017 Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΑΘΗΚΕ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΠΟ  ΤΗΝ ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ΤΠΑΑΕ/408113/21902/2725/603/4-10-17​,ΦΕΚ-3568/Β/10.10.2017  


422670/17340/2220/446/2018

Τροποποίηση της αριθμ. ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ ΤΠΑΑΕ/408113/21902/2725/603/4-10-2017 (ΦΕΚ Β'3568/10-10-2017) κοινής υπουργικής απόφασης περί καθορισμού λεπτομερειών εφαρμογής του άρθρου 56Β του ν. 2725/1999 «Ερασιτεχνικός και επαγγελματικός αθλητισμός και άλλες διατάξεις» (Α' 121), όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν. 4479/2017 (Α’ 94). 


ΥΠΠΟΑ/583276/23085/3149/734/2018

Τροποποίηση της αριθμ. ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ΤΠΑΑΕ/408113/21902/2725/603/4-10-2017 (ΦΕΚ 3568/τ.Β΄/10-10-2017) κοινής υπουργικής απόφασης περί καθορισμού λεπτομερειών εφαρμογής του άρθρου 56Β του ν. 2725/1999 «Ερασιτεχνικός και επαγγελματικός αθλητισμός και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 121), όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν. 4479/2017 (ΦΕΚ Α΄ 94) και της αριθμ. ΥΠΠΟΑ/ΓΔΟΑ/ΔΤΑΕΥ/ΤΤΠΑΑΕ/422670/17340/2220/446/31-8-2018 (ΦΕΚ 3727/τ.Β΄/31-8-2018) απόφασης τροποποίησης αυτής.


ΕΣ/ΤΜ.6/1324/2019

Συμπληρωματική σύμβαση έργου...ζητείται η ανάκληση της 673/2019 Πράξης του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου..Με τα δεδομένα αυτά και λαμβάνοντας υπόψη ότι: α) από τη δημοπράτηση του έργου έχει παρέλθει χρονικό διάστημα 15 ετών, β) στην αιτιολογική έκθεση του ν.4479/2017, με το άρθρο 4 του οποίου τροποποιήθηκε το άρθρο 56Α του ν.2725/1999 και με τα άρθρα 5, 6, 7 και 8 αυτού προστέθηκαν αντίστοιχα τα άρθρα 56Β, 56Γ, 56Δ και 56Ε στο ν.2725/1999, αναφέρεται ότι «(…) Με τα άρθρα 4, 5, 6, 7 και 8 του σχεδίου νόμου επιχειρείται η απλοποίηση και η επικαιροποίηση των διαδικασιών για την ένταξη των αθλητικών εγκαταστάσεων της χώρας σε κατηγορίες και συνακολούθως για την χορήγηση της άδειας λειτουργίας τους από τις αρμόδιες Αρχές, καθώς μέχρι σήμερα η χορήγηση της άδειας λειτουργίας τους πραγματοποιούνταν με τα ίδια κριτήρια για το σύνολο των αθλητικών εγκαταστάσεων της χώρας, ενώ εξαιτίας αυτού παρατηρείται συχνά το φαινόμενο της προσωρινής διάρκειας άδειας λειτουργίας με αλλεπάλληλες παρατάσεις. Πραγματοποιείται συνεπώς κατηγοριοποίηση των αθλητικών εγκαταστάσεων, σύμφωνα με το είδος της αθλητικής εγκατάστασης, το σύνολο των θεατών και το είδος των αγώνων που θα πραγματοποιούνται σε αυτές και ρυθμίζεται συναφώς ο τρόπος και η διάρκεια της άδειας λειτουργίας από τις αντίστοιχες Επιτροπές Ελέγχου Καταλληλότητας. (…)» και γ) το συγκεκριμένο έργο έχει ενταχθεί στην Ομάδα Ε2, όπως ο Δήμος αναφέρει στην αίτηση ανάκλησης (επικαλείται σχετικά τη 259/2019 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ...), ως κλειστή εγκατάσταση χωρητικότητας 3.000 θέσεων, στην οποία διεξάγονται αγώνες εθνικών κατηγοριών βάσει του άρθρου 56Α του ν.2725/1999, όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 4 του ν.4479/2017, ενώ, περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 2 της ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ΤΠΑ ΑΕ/408113/21902/2725/603/4.10.2017 κοινής απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομικών και Πολιτισμού και Αθλητισμού (Β΄ 3568), που έχει εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 56Β παρ. 6 του ν.2725/1999, το οποίο προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4479/2017, μία αθλητική εγκατάσταση που ανήκει στην κατηγορία Ε2 θεωρείται μεγάλη εγκατάσταση, το Τμήμα κρίνει ότι στοιχειοθετούνται απρόβλεπτες περιστάσεις, που δικαιολογούν κατά νόμο την κατάρτιση της επίμαχης συμπληρωματικής σύμβασης, καθώς πρόκειται για ένα έργο που δημοπρατήθηκε πριν από 15 χρόνια, ενώ, μετά τη θέσπιση του ν.4479/2017, οι αθλητικές εγκαταστάσεις κατηγοριοποιούνται για πρώτη φορά και για τη χορήγηση της άδειας λειτουργίας τους εφαρμόζονται διαφορετικά κριτήρια, αναλόγως με την κατηγορία στην οποία ανήκουν (όπως η αιτιολογική έκθεση του ως άνω νόμου αναφέρει), το δε συγκεκριμένο έργο θεωρείται πλέον μεγάλη αθλητική εγκατάσταση, γεγονός που δε συνέτρεχε πριν τη θέσπιση του ν.4479/2017 και της βάσει αυτού εκδοθείσας υπουργικής απόφασης και κατ’ ακολουθία ο χαρακτηρισμός του έργου αυτού ως μεγάλης αθλητικής εγκατάστασης (κατηγορία Ε2) έχει ως προφανή συνέπεια τα κριτήρια και οι προδιαγραφές, που το έργο αυτό πρέπει να πληροί, να διαφοροποιούνται σε σχέση με τα αντίστοιχα αθλητικών εγκαταστάσεων άλλων κατηγοριών και να εξετάζονται από την αρμόδια Επιτροπή Ελέγχου Καταλληλότητας με μεγαλύτερη αυστηρότητα...Ανακαλεί την 673/2019 Πράξη του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου,