Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΥΠΠΟΑ/715805/23846/3347/877/2019

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1558/1985, 4622/2019
ΦΕΚ: 4945/Β/31.12.2019

Παράταση έναρξης υποχρέωσης εγκατάστασης και λειτουργίας ηλεκτρονικού συστήματος εποπτείας σε αθλητικές εγκαταστάσεις που διεξάγονται αγώνες πρωταθλήματος ή κυπέλλου και αποτελούν έδρα ομάδας Super League 2 - Football League.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

329248/2021

Παράταση έναρξης υποχρέωσης εγκατάστασης και λειτουργίας ηλεκτρονικού συστήματος εποπτείας σε αθλητικές εγκαταστάσεις που διεξάγονται αγώνες πρωταθλήματος ή κυπέλλου και αποτελούν έδρα ομάδας Super League 2 για την αγωνιστική περίοδο 2021 - 2022.


374409/11985/1539/463/2020

Παράταση έναρξης υποχρέωσης εγκατάστασης και λειτουργίας ηλεκτρονικού συστήματος εποπτείας σε αθλητικές εγκαταστάσεις που διεξάγονται αγώνες πρωταθλήματος ή κυπέλλου και αποτελούν έδρα ομάδας Super League 2 - Football League για την αγωνιστική περίοδο 2020-2021.


ΓΓΑ/352931/2023

Παράταση της εξαίρεσης υποχρέωσης εγκατάστασης και λειτουργίας ηλεκτρονικού συστήματος εποπτείας σε αθλητικές εγκαταστάσεις που διεξάγονται αγώνες πρωταθλήματος ή κυπέλλου και αποτελούν έδρα ομάδας Super League 2, Α1 Εθνική Κατηγορία Καλαθοσφαίρισης Γυναικών και Α2 Εθνική Κατηγορία Καλαθοσφαίρισης Ανδρών για την αγωνιστική περίοδο 2023-2024.


οικ.403795/2022

Παράταση και επέκταση της εξαίρεσης υποχρέωσης εγκατάστασης και λειτουργίας ηλεκτρονικού συστήματος εποπτείας σε αθλητικές εγκαταστάσεις που διεξάγονται αγώνες πρωταθλήματος ή κυπέλλου και αποτελούν έδρα ομάδας Super League 2, Α1 Εθνική Κατηγορία Καλαθοσφαίρισης Γυναικών και Α2 Εθνική Κατηγορία Καλαθοσφαίρισης Ανδρών για την αγωνιστική περίοδο 2022-2023.


ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ΤΜΑΕ/549687/27495/3706/868/2017

Παράταση έναρξης υποχρέωσης εγκατάστασης και λειτουργίας ηλεκτρονικού συστήματος εποπτείας σε αθλητικές εγκαταστάσεις που διεξάγονται αγώνες πρωταθλήματος ή κυπέλλου και αποτελούν έδρα ομάδας Football League.


ΕΣ/ΤΜ.6/1324/2019

Συμπληρωματική σύμβαση έργου...ζητείται η ανάκληση της 673/2019 Πράξης του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου..Με τα δεδομένα αυτά και λαμβάνοντας υπόψη ότι: α) από τη δημοπράτηση του έργου έχει παρέλθει χρονικό διάστημα 15 ετών, β) στην αιτιολογική έκθεση του ν.4479/2017, με το άρθρο 4 του οποίου τροποποιήθηκε το άρθρο 56Α του ν.2725/1999 και με τα άρθρα 5, 6, 7 και 8 αυτού προστέθηκαν αντίστοιχα τα άρθρα 56Β, 56Γ, 56Δ και 56Ε στο ν.2725/1999, αναφέρεται ότι «(…) Με τα άρθρα 4, 5, 6, 7 και 8 του σχεδίου νόμου επιχειρείται η απλοποίηση και η επικαιροποίηση των διαδικασιών για την ένταξη των αθλητικών εγκαταστάσεων της χώρας σε κατηγορίες και συνακολούθως για την χορήγηση της άδειας λειτουργίας τους από τις αρμόδιες Αρχές, καθώς μέχρι σήμερα η χορήγηση της άδειας λειτουργίας τους πραγματοποιούνταν με τα ίδια κριτήρια για το σύνολο των αθλητικών εγκαταστάσεων της χώρας, ενώ εξαιτίας αυτού παρατηρείται συχνά το φαινόμενο της προσωρινής διάρκειας άδειας λειτουργίας με αλλεπάλληλες παρατάσεις. Πραγματοποιείται συνεπώς κατηγοριοποίηση των αθλητικών εγκαταστάσεων, σύμφωνα με το είδος της αθλητικής εγκατάστασης, το σύνολο των θεατών και το είδος των αγώνων που θα πραγματοποιούνται σε αυτές και ρυθμίζεται συναφώς ο τρόπος και η διάρκεια της άδειας λειτουργίας από τις αντίστοιχες Επιτροπές Ελέγχου Καταλληλότητας. (…)» και γ) το συγκεκριμένο έργο έχει ενταχθεί στην Ομάδα Ε2, όπως ο Δήμος αναφέρει στην αίτηση ανάκλησης (επικαλείται σχετικά τη 259/2019 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ...), ως κλειστή εγκατάσταση χωρητικότητας 3.000 θέσεων, στην οποία διεξάγονται αγώνες εθνικών κατηγοριών βάσει του άρθρου 56Α του ν.2725/1999, όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 4 του ν.4479/2017, ενώ, περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 2 της ΥΠΠΟΑ/ΓΔΥΑ/ΔΤΥ/ΤΠΑ ΑΕ/408113/21902/2725/603/4.10.2017 κοινής απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομικών και Πολιτισμού και Αθλητισμού (Β΄ 3568), που έχει εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 56Β παρ. 6 του ν.2725/1999, το οποίο προστέθηκε με το άρθρο 5 του ν.4479/2017, μία αθλητική εγκατάσταση που ανήκει στην κατηγορία Ε2 θεωρείται μεγάλη εγκατάσταση, το Τμήμα κρίνει ότι στοιχειοθετούνται απρόβλεπτες περιστάσεις, που δικαιολογούν κατά νόμο την κατάρτιση της επίμαχης συμπληρωματικής σύμβασης, καθώς πρόκειται για ένα έργο που δημοπρατήθηκε πριν από 15 χρόνια, ενώ, μετά τη θέσπιση του ν.4479/2017, οι αθλητικές εγκαταστάσεις κατηγοριοποιούνται για πρώτη φορά και για τη χορήγηση της άδειας λειτουργίας τους εφαρμόζονται διαφορετικά κριτήρια, αναλόγως με την κατηγορία στην οποία ανήκουν (όπως η αιτιολογική έκθεση του ως άνω νόμου αναφέρει), το δε συγκεκριμένο έργο θεωρείται πλέον μεγάλη αθλητική εγκατάσταση, γεγονός που δε συνέτρεχε πριν τη θέσπιση του ν.4479/2017 και της βάσει αυτού εκδοθείσας υπουργικής απόφασης και κατ’ ακολουθία ο χαρακτηρισμός του έργου αυτού ως μεγάλης αθλητικής εγκατάστασης (κατηγορία Ε2) έχει ως προφανή συνέπεια τα κριτήρια και οι προδιαγραφές, που το έργο αυτό πρέπει να πληροί, να διαφοροποιούνται σε σχέση με τα αντίστοιχα αθλητικών εγκαταστάσεων άλλων κατηγοριών και να εξετάζονται από την αρμόδια Επιτροπή Ελέγχου Καταλληλότητας με μεγαλύτερη αυστηρότητα...Ανακαλεί την 673/2019 Πράξη του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου,