ΥΠΥΠΚΑ/Π3/οικ.603/1994
Τύπος: Αποφάσεις
ΘΕΜΑ:Τροποποίηση και συμπλήρωση προγραμματικών αποφάσεων περί παροχής Κοινωνικής Προστασίας.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Π2/οικ.2673/2001
Τροποποίηση και συμπλήρωση Προγραμματικών Αποφάσεων περί παροχής Κοινωνικής Προστασίας.
33862/2019- ΦΕΚ: 1699/Β/16.5.2019 άρθρο 6 παρ. 2:2. Από τη θέση σε ισχύ της παρούσας καταργείται η Π2/οικ. 2673/2001 (1185 Β΄) απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υγείας και Πρόνοιας.
Δ23/οικ.25930/2011/2016
Σύναψη Προγραμματικών Συμβάσεων Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/236/2014
Καταβολή αποζημίωσης σε υπαλλήλους Δήμου:..Με δεδομένα τα ανωτέρω και σε συνδυασμό με όσα αναφέρονται στη μείζονα σκέψη της παρούσας το Κλιμάκιο τούτο κρίνει τα ακόλουθα: Δοθέντος ότι εν τοις πράγμασι, απορρίφθηκε το αίτημα της φερόμενης ως δικαιούχου που διαβιβάστηκε από το Δήμο ... περί καταβολής αποζημίωσης σ’ αυτήν από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Πρόνοιας (βλ. και το 22615/27.5.2013 έγγραφο της Δ/νσης Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου), πρέπει να γίνει δεκτό ότι, στην προκειμένη περίπτωση, δεν αποτέλεσαν γενιουσιουργό λόγο έκδοσης του επίμαχου τίτλου πληρωμής, συνακόλουθα έρεισμα για την καταβολή της επίμαχης αποζημίωσης οι διατάξεις της ΚΥΑ Π2/οικ.2673/2001 «Τροποποίηση και συμπλήρωση Προγραμματικών Αποφάσεων περί παροχής Κοινωνικής Προστασίας» (Β΄ 1185). Το νόμιμο έρεισμα της δαπάνης ενός χρηματικού εντάλματος πληρωμής μπορεί όμως να εξετασθεί, αυτεπαγγέλτως, στο πλαίσιο διενέργειας του προληπτικού ελέγχου, ως εκ τούτου, αντικείμενο της παρούσας διαφωνίας συνιστά σε κάθε περίπτωση η έρευνα της νομιμότητας της αιτίας έκδοσης του υπό έλεγχο τίτλου πληρωμής, όπως αυτή προκύπτει από την αιτιολογία των σχετικών διοικητικών πράξεων. Στο πλαίσιο αυτό συνεκτιμάται ότι ο Δήμος αποδέχεται, μετά την πρώτη μάλιστα ενταλματοποίηση της δαπάνης, την υπαιτιότητα των οργάνων αυτού και συγκεκριμένα την ύπαρξη βλάβης του δικτύου αποχέτευσης ακαθάρτων, την οποία είχε υποστεί το δίκτυο πριν από δεκατέσσερα (14) έτη, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση καταβολής αποζημίωσης για ζημίες που φέρεται ότι υπέστη η ιδιοκτησία της φερόμενης ως δικαιούχου του εντάλματος ένεκα της φερόμενης ως παράνομης παράλειψης των οργάνων αυτού.(...)Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω η εντελλόμενη με το χρηματικό ένταλμα δαπάνη δεν ερείδεται επί νόμιμης αιτίας και, ως εκ τούτου, το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δεν πρέπει, όπως βάσιμα αν και με διαφορετική αιτιολογία επικαλείται η διαφωνούσα Επίτροπος, να θεωρηθεί.
Ν.2345/1995
Οργανωμένες υπηρεσίες παροχής προστασίας από φορείς κοινωνικής πρόνοιας και άλλες διατάξεις.
οικ.5833/215/2017
Διεκπεραίωση διαδικασιών παροχής υπηρεσιών προστασίας και πρόληψης μέσω της διαδικτυακής πύλης “Ψηφιακών Υπηρεσιών Μιας Στάσης ‐ ΑΠΛΟ” του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης: https://aplo.yeka.gr .(ΑΔΑ:657Δ465Θ1Ω-Χ32) (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)
Ν 1137/1981
Περί νοσηλείας και κοινωνικής προστασίας των χανσενικών ασθενών
Ν.Δ. 91/1969
Περί αστικής προστασίας των παροχών κοινωνικής ασφαλίσεως
Γ.ΠΠ(2)γ/οικ.78327/2005
Σύναψη Προγραμματικών Συμβάσεων Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.(Καταργήθηκε με την αριθμ.Δ23/οικ.25930/2011/2016, ΦΕΚ 1652/Β/9.6.2016)
Ν. 1433/1984
Συμπλήρωση της νομοθεσίας για τη σύναψη προγραμματικών συμφωνιών και τη διενέργεια προμηθειών ή αναθέσεων έργων από τη ΔΕΗ
Δ1α/Οικ.7826/1973
Περί καθορισμού προϋποθέσεων και κριτηρίων κατά γενικάς κατηγορίας, ως και της διαδικασίας υπαγωγής των δεομένων κοινωνικής προστασίας εις τα εφαρμοζόμενα εκάστοτε προγράμματα προστασίας οικονομικώς αδυνάτων.