Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΥΠΕΣ/59774/1986

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3463/2006

Αποστολή πινάκων που περιέχουν τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν τα Χ.Ε.Π. που εκδίδουν οι Ο.Τ.Α. και τις κρατήσεις που γίνονται σ’ αυτά.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ-ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ

Συνοππτικός οδηγός για τα δικαιολογητικά και τις κρατήσεις που συνοδεύουν τους λογαριασμούς Δημ.εργων  που εκτελούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4412/2016.


Δ6Δ 1086843 ΕΞ 2012/2012

«Περί της αρμοδιότητας των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, για τη χορήγηση
επισημείωσης της Σύμβασης της Χάγης (apostille) σε έγγραφα, που εκδίδουν οι Υπηρεσίες του
Υπουργείου Οικονομικών».

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ της υπ' αριθμ. Δ6Δ 1086800 ΕΞ2012/2012 με τίτλο «Αποστολή επικαιροποιημένης κατάστασης με τα κράτη που έχουν προσχωρήσει στη
Σύμβαση της Χάγης».

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ-ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΩΝ

Συνοπτικός οδηγός για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τις διενεργούμενες κρατήσεις μελετών-(ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν3316/2005).


ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ-ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ-ΔΗΜ.ΕΡΓΩΝ

Συνοπτικός οδηγός για τα δικαιολογητικά και τις κρατήσεις Δημοσίων Έργων  (Έργα που εκτελούνται από το Δημόσιο ,τα ΝΠΔΔ και τους ΟΤΑ.) ( ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ Ν.3669/2008)


28948/2012

ΘΕΜΑ: «Κρατήσεις υπέρ Μ.Τ.Π.Υ. επί των αποδοχών των Αιρετών Οργάνων των Ο.Τ.Α. Α΄ Βαθμού, που έχουν την ιδιότητα του Δημοσίου Υπαλλήλου.»

ΕλΣυν/Τμ.7/358/2010

Στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων τους οι Ο.Τ.Α. δύνανται νομίμως, με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, να προβαίνουν στη διάθεση πιστώσεων και την συνακόλουθη καταβολή δαπανών, που δεν προβλέπονται μεν από διάταξη νόμου όμως: α) είναι λειτουργικές για τον οικείο Ο.Τ.Α., συνάδουν δηλαδή προδήλως με την αποστολή και τις αρμοδιότητες του και συμβάλλουν στην εκπλήρωση των σκοπών του ή στην αντιμετώπιση των λειτουργικών αναγκών του, υπό την έννοια ότι η μη πραγματοποίηση τους θα προκαλούσε πρόβλημα στη λειτουργία της υπηρεσίας ή θα εμπόδιζε την επιδίωξη των νομίμων σκοπών του, β) σχετίζονται με την ανάπτυξη δραστηριοτήτων εκ μέρους του Ο.Τ.Α., οι οποίες προάγουν τα κοινωνικά, πολιτικά, πνευματικά και οικονομικά συμφέροντα των δημοτών του ή συμβάλλουν στην ενεργό συμμετοχή τους για την προαγωγή των τοπικών υποθέσεων και δραστηριοτήτων του Ο.Τ.Α και γ) ανταποκρίνονται στο ανάλογο ή προσήκον μέτρο, χωρίς να υπερβαίνουν τα εύλογα όρια που διαγράφονται με την τήρηση της αρχής της οικονομικότητας, ενόψει των συνθηκών πραγματοποίησής τους. Ως λειτουργικές δε κατά την ανωτέρω έννοια θεωρούνται, μεταξύ άλλων, δαπάνες που αφορούν, όπως σαφώς προκύπτει από τα επισυναπτόμενα στα εκάστοτε χρηματικά εντάλματα δικαιολογητικά, στην παροχή αναμνηστικών ειδών είτε σε συμμετέχοντες σε πρόγραμμα πολιτιστικών εκδηλώσεων των Ο.Τ.Α., είτε σε πρόσωπα που συνέβαλαν με οποιοδήποτε τρόπο στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη ή προβολή αυτών (βλ. Πρ. VII Τμ. 230/2010, 369/2009).(....)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στην προηγούμενη σκέψη, το Τμήμα κρίνει ότι η δαπάνη έκδοσης των βιβλίων αυτών δεν είναι νόμιμη, αφού για την επίμαχη προμήθεια των αντιτύπων του ως άνω βιβλίου δεν τηρήθηκε η προϋπόθεση της προηγούμενης λήψης απόφασης από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου ... όπως προβλέπεται στη διάταξη του άρθρου 158 παρ. 3 περ. γ΄ του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, αντιθέτως αυτή πραγματοποιήθηκε με απόφαση της Αντιδημάρχου ..., ενώ σε κάθε περίπτωση η δαπάνη αυτή δεν προβλέπεται από διάταξη νόμου ούτε είναι λειτουργική, καθόσον δεν προκύπτει ότι αυτά τα βιβλία διατέθηκαν σε φιλοξενούμενους ή τιμώμενα πρόσωπα, τα οποία αποδεδειγμένα συνέβαλαν με οποιονδήποτε τρόπο στην κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη ή προβολή του δήμου ή σε συμμετέχοντες σε συγκεκριμένο πρόγραμμα πολιτιστικών εκδηλώσεων. Εξάλλου, η δαπάνη αυτή υπερβαίνει, ενόψει και της υπάρχουσας οικονομικής συγκυρίας, που επιβάλλει την προσαρμογή σε νέους δημοσιονομικούς κανόνες και αρχές, το κατά τα διδάγματα της κοινής πείρας και λογικής και τις συναλλακτικές αντιλήψεις προσήκον μέτρο. Κατόπιν αυτών, το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί


ΜΤΠΥ/28946/2012

ΘΕΜΑ: «Κρατήσεις υπέρ Μ.Τ.Π.Υ. επί των αποδοχών των Αιρετών Οργάνων των Ο.Τ.Α. Α΄ Βαθμού, που έχουν την ιδιότητα του Δημοσίου Υπαλλήλου.»


26640/2016

Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων θεώρησης μελετών έργων και υπηρεσιών και των αντίστοιχων Ανακεφαλαιωτικών Πινάκων και Πρωτοκόλλων Κανονισμού Τιμών Μονάδος Νέων Εργασιών των Ο.Τ.Α. Α` βαθμού, των Συνδέσμων τους, των Νομικών τους Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, των Ιδρυμάτων τους και των ΔΕΥΑ του ν. 1069/1980 και του ν. 890/1979.(ΑΔΑ:Ω6ΚΘ465ΦΘΕ-Ξ5Ξ) (ΑΡ.ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ:19)


ΔΙΑΣΦ/Φ/24/36/15147/201315/2013

Φορολογικά στοιχεία που γίνονται υποχρεωτικά αποδεκτά από τις υπηρεσίες, στις περιπτώσεις υποβολής τους από τους ενδιαφερόμενους ως δικαιολογητικά για την διεκπεραίωση των υποθέσεων τους(ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 39)

ΕλΣυν/Τμ.1/177/2010

Δεν είναι νόμιμη η αναγνώριση και εκκαθάριση δαπάνης που αφορά στην καταβολή του αντιτίμου των εισιτηρίων που κατέβαλε μετακινούμενος εκτός έδρας υπάλληλος όταν στα δικαιολογητικά που συνοδεύουν το σχετικό χρηματικό ένταλμα δεν επισυνάπτονται και τα αντίστοιχα εισιτήρια (αποκόμματα αυτών) που χρησιμοποιήθηκαν για την εν λόγω μετακίνηση (βλ. 266/2006, πρβλ. 74/2009 πράξεις του Τμήματος τούτου).