Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΥΠΕΣ/19957/2012

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3660/2008, 4024/2011
ΘΕΜΑ: Βαθμολογική κατάταξη του προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου των Ο.Τ.Α.(Συνημμένα τα αρ.ΔΙΠΙΔΔ/Α20/909/6777/18-5-2012 και 2/23508/0022/2-4-2012 έγγραφα)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/24529/0022/2014

Τροποποίηση της υπ' αρ. οικ. 2/13917/0022/17-2-2012 (ΦΕΚ 414 Β') Κ.Υ.Α. για τον καθορισμό αποδοχών του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απασχολείται στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

Κ.Υ.Α 2/73377/0022/2013

Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 2/13917/0022/2012 (ΦΕΚ 414/Β΄) κοινή υπουργική απόφαση για τον καθορισμό αποδοχών του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απασχολείται στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών.

2/67588/0022/2012

ΘΕΜΑ: «Παρέχονται διευκρινήσεις».(Αναφορικά με την κατάταξη σε θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ./164/2004)

2/19352/0022/2013

ΘΕΜΑ: «Κοινοποίηση κοινών υπουργικών αποφάσεων.».(Αναφορικά  με α)Την αριθμ. 2/844/0022/4-1-2013 (ΦΕΚ 43 Β΄) «Καθορισμός αποδοχών δικηγόρων που παρέχουν υπηρεσίες με σχέση πάγιας και περιοδικής έμμισθης εντολής στους φορείς της περ. 12 της υποπαραγράφου Γ1 της παραγράφου Γ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (222 Α΄)» και β)  Την αριθμ. 2/840/0022/4-1-2013 (ΦΕΚ 37 Β΄) «Καθορισμός αποδοχών του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απασχολείται στα ΝΠΙΔ και τις ΔΕΚΟ της περ. 12 της υποπαραγράφου Γ1 της παραγράφου Γ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (222 Α΄)»

2/14537/ΔΕΠ/2016

Παροχή οδηγιών αναφορικά με την ορθή μισθολογική κατάταξη και εξέλιξη του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, που απασχολείται στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α., καθώς και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και Ν.Π.Ι.Δ. και Δ.Ε.Κ.Ο της περ. 2 της υποπαραγάφου Γ1 της παραγράφου Γ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012


2/840/0022/2013

Καθορισμός αποδοχών του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απασχολείται στα Ν.Π.Ι.Δ. και τις ΔΕΚΟ της περ. 12 της υποπαραγράφου Γ1 της παραγράφου Γ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222).-(Επέκταση της 2/13917/0022/17.2.2012 (Β΄ 414))

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ από 1/1/2016 με την ισχύ των διατάξεων του Ν.4354/2015,ΦΕΚ-176/Α/16.12.2015


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)/5/2015

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Μη νόμιμη η καταβολή διαφοράς αποδοχών, σε τρεις υπαλλήλους Δήμου με συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου, για το χρονικό διάστημα από 27.7.2012 έως 31.12.2013 και από 1.1.2014 έως 31.8.2014, μετά την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους σε Δημοτική Επιχείρηση Δήμου από 28.12.1999 έως την ένταξή τους, σύμφωνα τις διατάξεις των νόμων 3491/2006 και 3613/2007, σε Ν.Π.Δ.Δ του Δήμου (ΚΑΠΗ) και την από 1.11.2011 επανακατάταξή τους σε βαθμούς και μισθολογικά κλιμάκια, διότι μη νομίμως ελήφθη υπόψη για την από 1.11.2011 βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη των φερομένων ως δικαιούχων η συνολική προϋπηρεσία τους στη δημοτική επιχείρηση από 28.12.1999 έως 5.3.2009, καθόσον η προϋπηρεσία τους αυτή δεν είχε αναγνωριστεί για τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη πριν από την ισχύ του ν. 4024/2011, προκειμένου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του νόμου αυτού, να ληφθεί υπόψη για τη βαθμολογική και μισθολογική τους κατάταξη. Περαιτέρω, ούτε αφενός με τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν. 3491/2006 και του π.δ/τος 164/2011, βάσει των οποίων οι εργαζόμενοι αυτοί εντάχθηκαν στο νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου του δήμου, η προϋπηρεσία αυτή αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, οι δε διατάξεις του άρθρου 1 ν. 3320/2005, αφορούν στην, κατόπιν σχετικής κρίσης των οικείων οργάνων ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 11 του π.δ. 164/2004, κατάταξη του προσωπικού των φορέων του στενού δημοσίου τομέα (Δημοσίου, ΝΠΔΔ και ΟΤΑ) σε οργανικές θέσεις των φορέων αυτών ούτε αφετέρου με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 4024/2011.


ΔΙΔΑΔ-ΔΙΠΙΔΔ/οικ.29605/2012

ΘΕΜΑ: Οδηγίες για την κατάταξη των υπηρετούντων υπαλλήλων των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της περ.12 της υποπαραγράφου Γ1 της παραγράφου Γ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (ΦΕΚ 222 Α).

2/78861/0022/2013

2/78861/0022/2013 ΑΔΑ: ΒΛΩ5Η-Γ43 «Κοινοποίηση Κοινής Υπουργικής Απόφασης αριθμ. 2/17805/0022/13-3-2013 Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 662 Β) με θέμα «Καθορισμός αποδοχών των δημοσιογράφων που απασχολούνται με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στους φορείς που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της παρ. 1 του άρθρου 4 και της παρ. 1α του άρθρου 31 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α 226), όπως ισχύει» 

ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/165/2014

Καταβολή διαφοράς μιθοδοσίας:Με τα δεδομένα αυτά οι εντελλόμενες με τα ανωτέρω χρηματικά εντάλματα παρίστανται νόμιμες. Και τούτο διότι, σύμφωνα και με όσα εκτέθηκαν στην προηγούμενη σκέψη, με τη λύση της δημοτικής κοινωφελούς επιχείρησης, ο Δήμος υπεισήλθε αυτοδίκαια στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις της λυθείσης επιχείρησης έναντι του προσωπικού της με σχέση εργασίας αορίστου χρόνου, ενώ η εκδοθείσα 337/18.10.2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ......, καθώς και οι προαναφερθείσες αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, συνιστούν τις αναγκαίες εκείνες πράξεις για την τακτοποίηση του μεταφερόμενου προσωπικού σε αντίστοιχες θέσεις του Δήμου. Το ήδη δε μεταφερθέν στον Δήμο ...... προσωπικό της ΚΕΔΗΖ, έπρεπε κατ’ εφαρμογήν του ν. 4024/2011 να ενταχθεί στο βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς που διέπει το αντίστοιχο προσωπικό με σύμβαση εξηρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου των Ο.Τ.Α., ήτοι στο ρυθμιστικό πλαίσιο του Κεφαλαίου Β΄ του νόμου αυτού, η ένταξη δε αυτή έπρεπε να συντελεσθεί, ως προς όλες τις παραμέτρους (βαθμός, μισθολογικό κλιμάκιο, υπερβάλλουσα μείωση), αφού προσμετρηθεί η αρχαιότητα των εργαζομένων στον φορέα προελεύσεως. Δοθέντος δε το μεν ότι η κατάταξη των μεταφερθέντων υπαλλήλων, όπως προαναφέρθηκε, δεν συνιστά βαθμολογική προαγωγή αυτών κατά την έννοια του άρθρου 7 του ν.4024/2011, συνακόλουθα δεν τυγχάνουν εφαρμογής οι  διατάξεις του Παραρτήματος V2 EΛΛ του ν.4046/2012, το δε ότι η προϋπηρεσία στην ΚΕΔΗΖ εκάστου των ως άνω φερόμενων ως δικαιούχων αποτελεί πραγματική δημόσια υπηρεσία, κατά την έννοια του άρθρου 6 παρ. 4 εδ. 11 του ν. 4024/2011, καθώς οι προαναφερόμενες διατάξεις, επί τη βάσει των οποίων έγινε η μεταφορά των υπαλλήλων αυτών στις αντίστοιχες προσωποπαγείς θέσεις προσωπικού του Δήμου, αποτελούν ειδικές διατάξεις με τις οποίες η ανωτέρω προϋπηρεσία τους αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για τη βαθμολογική και μισθολογική τους κατάταξη, ορθώς συνυπολογίστηκε η προϋπηρεσία αυτή. Κατ’ ακολουθία αυτών, οι εντελλόμενες με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα δαπάνες είναι νόμιμες και, ως εκ τούτου, τα εντάλματα αυτά θα μπορούσαν να θεωρηθούν αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνουν.