Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΥΠΕΣ/42203/2018
Έλεγχος νομιμότητας πράξεων των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και των νομικών τους προσώπων, Πειθαρχική και Αστική ευθύνη αιρετών, Επιβολή διοικητικών μέτρων μέχρι την έναρξη λειτουργίας της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας ΟΤΑ, (άρθρο 238 του ν.3852/2010 (Α’ 87), όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 131 του ν.4555/2018 (Α΄133) (Πρόγραμμα “ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι”) (ΑΔΑ: 6ΖΝ1465ΧΘ7-Δ51) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 27/2018
31757/2015
Ανάθεση εργασιών σε εξωτερικούς συμβούλους στο πλαίσιο επιχειρησιακών προγραμματων ΟΤΑ Α βαθμού
ΥΠΕΝ/ΔΔΥ/47304/5841/2019
Καθορισμός: α) των απαιτούμενων ανά ειδικότητα προσόντων (κύριων, πρόσθετων ή επικουρικών), β) των κριτηρίων κατάταξης, γ) της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων των υποψηφίων και του τρόπου υποβολής τους, δ) των απαιτούμενων δικαιολογητικών και ε) της διαδικασίας επιλογής του προσωπικού, για την πλήρωση είκοσι εννέα (29) συνολικά θέσεων τακτικού προσωπικού Έκδοση Προκήρυξης θέσεων προσωπικού στον Ε.Ο.ΑΝ.
3130 ΕΞ 2022
Διαδικασία παροχής υπηρεσιών και διεκπεραίωσης διοικητικών υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τους ΟΤΑ α’ βαθμού, με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία ή τηλεδιάσκεψη.
ΥΠΕΣ/8586/2015
Επιχειρησιακά προγράμματα ΟΤΑ α βαθμού
26109/2018
Εφαρμογή του προβαδίσματος κατηγοριών κατά την επιλογή προϊσταμένων σε θέσεις ευθύνης των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού.(ΑΔΑ:Ω59Ρ465ΧΘ7-Υ4Ι)
51360/2006
Διεθνείς Συνεργασίες ΟΤΑ α' και β' βαθμού
ΥΠΕΣ/143/2014
ΘΕΜΑ:Διεθνείς Συνεργασίες ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού
οικ.ΥΠΕΝ/ΔΑΠ/51866/706/2023
Διαδικασία εκμίσθωσης, εκμετάλλευσης και διαχείρισης λατομείων κυριότητας των Ο.Τ.Α α’ βαθμού.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/29/2020
Προγραμματική σύμβαση:..Με δεδομένα αυτά, η επίμαχη προγραμματική σύμβαση δεν συνιστά σύμβαση εξαετούς συνεργασίας ώστε να διέπεται από τις διατάξεις του ν. 2939/2001, όπως αντικαταστάθηκαν από εκείνες του ν. 4496/2017, αλλά αποσκοπεί στην υλοποίηση του αντικειμένου της ήδη συναφθείσας, στις 22.3.2013, σύμβασης εξαετούς συνεργασίας μεταξύ των Ελληνικής Εταιρείας ... (...), Δήμου ... και «....». Εξάλλου, για τον καθορισμό του ύψους της χρηματοδότησης του Δήμου ... προς τη ..., νομίμως το τέλος διαχείρισης βασίστηκε στην τεκμηριωμένη μελέτη της τελευταίας (πρβλ. Ελ.Συν. Κ.Π.Ε.Δ. 275/2018, 42/2019) καθώς, σε κάθε περίπτωση, η κοινή υπουργική απόφαση για τον νέο κανονισμό τιμολόγησης των ΦοΣΔΑ εκδόθηκε στις 8.4.2019, ήτοι μετά τη σύναψη της επίμαχης προγραμματικής σύμβασης στις 11.5.2018. Τέλος, κρίσιμο μέγεθος για τον υπολογισμό του τέλους διαχείρισης είναι μόνον οι τόνοι ανακυκλώσιμων αποβλήτων και όχι τα υπολείμματα αυτών. Το συμπέρασμα δε αυτό δεν μπορεί να ανατραπεί εκ του ότι η σύμβαση παρέχει τη δυνατότητα μεταφοράς και των υπολειμμάτων με τον εξοπλισμό που διαθέτει η ... στον Δήμο ..., διότι από κανένα στοιχείο του φακέλου δεν προκύπτει επιπλέον κοστολόγηση αυτής της δυνατότητας μεταφοράς.Κατόπιν τούτων, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη, αλλά το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί λόγω λήξης του οικονομικού έτους 2019, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.