ΙΚΑ/Α30/472/9/2016
Τύπος: Εγκύκλιοι
Α.ΕΣΦΟΡΕΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΑΠΟ 1/7/2016.
Β. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΚΡΕΜΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΦΟΡΕΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΣΕ ΕΙΔΟΣ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΠΟ 1/1/2012 ΜΕΧΡΙ 30/6/2016.
Γ. ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ Ι.Κ.Α. - Ε.Τ.Α.Μ. ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ στον τέως Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου (τ. Ο.Π.Α.Δ.).(ΑΔΑ:64ΟΝ4691ΩΓ-Ξ63) (ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ : 31)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΙΚΑ/Α30/472/23/2016
Α. ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΕΙΣΦΟΡΑΣ 0,20 ΕΥΡΩ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ..
Β. ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΥΠΕΡ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ ΤΟΥ ΕΞΩΪΔΡΥΜΑΤΙΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΑΠΟ 1/12/2016 ΚΑΙ ΕΦΕΞΗΣ..
Γ. ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΚΛΑΔΟΥ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ Ε.Ο.Π.Υ.Υ. & ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ – ΦΟΡΕΙΣ ΕΚΤΟΣ Ε.Ο.Π.Υ.Υ..(ΑΔΑ:79Ε94691ΩΓ-26Τ)(ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ:45)
Ε.2233/2021
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΚΚΡΕΜΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΥ ΑΔΑ:9ΜΑΡ46ΜΠ3Ζ-ΚΡΥ
ΙΚΑ/ΤΟ1/652/22/2015
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΤΟΥ ΕΤΕΑ ΣΧΕΤΙΚΑ << ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ 6% ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΤΟΥ ΕΤΕΑ (ΑΔΑ:61ΠΜ4691ΩΓ-ΗΨΑ )(ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ)
ΕΦΚΑ/93772/2023
ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΠΟ 1/1/2023: α)του ανωτάτου ορίου ασφαλιστέων αποδοχών, β) των ποσών ασφαλιστικών κατηγοριών, κλάδου εφάπαξ παροχών (πρόνοιας), του e-ΕΦΚΑ έμμισθων δικηγόρων Δημοσίου και μηχανικών-υγειονομικών, που απασχολούνται στο Δημόσιο Τομέα με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου και γ) των ποσών ασφαλιστικών κατηγοριών, κλάδου επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ και του Τ.Ε.Κ.Α., έμμισθων δικηγόρων Δημοσίου και μηχανικών που απασχολούνται στο Δημόσιο Τομέα με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου.-ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 17/2023 . ΑΔΑ:ΨΜ2Θ46ΜΑΠΣ-ΛΛΦ
ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/134/2024
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΦΕΡΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΛΗΜΜΥΡΑ ΣΤΙΣ 15/11/2017.(...) αβασίμως δέχθηκε η προσβαλλόμενη ότι τμήμα του αντικειμένου της μελέτης που ανέλαβε να εκπονήσει η ..Α.Ε. με ίδια μέσα και χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο υποέργο 1 της από 20.4.2023 προγραμματικής σύμβασης, έχει συμπεριληφθεί στο φυσικό αντικείμενο της ελεγχόμενης σύμβασης, το οποίο είχε προβλεφθεί ως υποέργο 2 της προγραμματικής σύμβασης και ότι, συνεπώς, υπό το ισχύον περιεχόμενο της προγραμματικής σύμβασης δεν υφίσταται έρεισμα για την πρόβλεψη καταβολής στην ανάδοχο του ποσού των 17.950,90 ευρώ ως αμοιβή των δύο εξειδικευμένων συμβούλων για την εκτέλεση των ανωτέρω εργασιών ποσοτικής και ποιοτικής συγκεκριμενοποίησης των απαιτούμενων εργασιών πεδίου. Συνεπώς, πρέπει να γίνει δεκτό, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με τις ένδικες προσφυγές και την υπέρ αυτών ασκηθείσα παρέμβαση, ότι δεν απαιτείται τροποποίηση της προηγηθείσας από 20.4.2023 προγραμματικής σύμβασης για την σύναψη της ελεγχόμενης εκτελεστικής σύμβασης και ο σχετικός όρος που τέθηκε με την προσβαλλόμενη Πράξη πρέπει να απαλειφθεί. Κατ΄ακολουθία των ανωτέρω, οι συνεκδικαζόμενες προσφυγές και η υπέρ αυτών ασκηθείσα παρέμβαση πρέπει να γίνουν δεκτές, η προσβαλλόμενη πρέπει να ανακληθεί ως προς τον τεθέντα με αυτή όρο υπογραφής της σύμβασης και να διαταχθεί η απόδοση στις προσφεύγουσες του παραβόλου που κατέβαλαν για την άσκησή τους. Για τους λόγους αυτούς.Συνεκδικάζει τις προσφυγές ανάκλησης: α) του Αναπτυξιακού Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης με την επωνυμία «..» και β) της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «..» και την υπέρ αυτών ασκηθείσα παρέμβαση της Περιφέρειας Αττικής κατά της 646/2023 Πράξης προσυμβατικού ελέγχου του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
ΕΣ/ΚΛ.Ζ/646/2023
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΦΕΡΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΛΗΜΜΥΡΑ ΣΤΙΣ 15/11/2017:Με δεδομένα όσα προεκτέθηκαν, το Κλιμάκιο διαπιστώνει κατ’ αρχάς ότι τμήμα του αντικειμένου της μελέτης που ανέλαβε, στο πλαίσιο της από 20.4.2023 προγραμματικής σύμβασης, να εκπονήσει η ΝΜΑ ΑΕ με ίδια μέσα και χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα (υποέργο 1), έχει συμπεριληφθεί στο φυσικό αντικείμενο της ελεγχόμενης σύμβασης, ήτοι του υποέργου 2 της ίδιας προγραμματικής σύμβασης. Ειδικότερα, όπως εκτέθηκε ήδη (σκέψεις 5 και 6), στο άρθρο 1 της τελευταίας προσδιορίζεται το αντικείμενο καθενός από τα τρία (3) υποέργα, στα οποία αναλύονται οι εργασίες που προβλέπονται για την υλοποίησή της. Σχετικά δε με το υποέργο 1, ήτοι τη μελέτη που ανέλαβε να συντάξει η ΝΜΑ ΑΕ, στο αντικείμενο αυτής κατ’ αρχήν περιλαμβάνονταν, πλην άλλων, η ταξινόμηση των ευρισκόμενων στον χώρο του λατομείου σωρών αποβλήτων κατά ΕΚΑ και η σύνταξη σχεδίου διαχείρισης αποβλήτων σε συνάρτηση με τα υπάρχοντα απόβλητα (όπως επίσης και η τοπογραφική αποτύπωση του χώρου του λατομείου και των σωρών αποβλήτων και η ογκομέτρηση αυτών). Στο αντικείμενο του υποέργου 2 της προγραμματικής σύμβασης προβλέφθηκε ότι περιλαμβάνεται η εκτέλεση των εργασιών διαχείρισης των αποβλήτων βάσει του σχεδίου που θα είχε (ήδη) συνταχθεί στο πλαίσιο της μελέτης, ήτοι εργασίες συγκέντρωσης των αποβλήτων σε σωρούς, ανάκτησης υλικών επιτόπου ή παράδοσης σε κατάλληλη εταιρεία των αποβλήτων που δεν μπορούν να υποστούν επιτόπια διαχείριση. Περαιτέρω, στο μεν άρθρο 3 της προγραμματικής σύμβασης διευκρινίσθηκε ότι για την εκτέλεση της εν λόγω μελέτης δεν θα καταβληθεί τίμημα, στο δε άρθρο 7 αυτής, ότι η ΝΜΑ ΑΕ επρόκειτο να την εκπονήσει με ίδια μέσα. Ωστόσο, από το Παράρτημα Ι της διακήρυξης της ελεγχόμενης σύμβασης, όπου περιγράφεται αναλυτικά το φυσικό αντικείμενο της σύμβασης παροχής της υπηρεσίας διαχείρισης των ευρισκόμενων εντός του λατομείου ΤΙΤΑΝ φερτών υλικών, προκύπτει ότι στις προς εκτέλεση από τον ανάδοχο εργασίες περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, και οι εργασίες αναγνώρισης των ρευμάτων υλικών που παραμένουν στον χώρο και υπολογισμού της ποσότητας, διενέργειας δειγματοληψιών και αναλύσεων υλικών για τον προσδιορισμό της επικινδυνότητας των αποβλήτων, όπως και εκπόνησης σχεδίου διαχείρισης αποβλήτων βάσει των αποτελεσμάτων των ανωτέρω εργασιών, η δε εκτιμώμενη αξία αυτών ανέρχεται σε 17.950,90 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Εκ τούτων παρέπεται ότι υπό το ισχύον περιεχόμενο της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και της ΝΜΑ ΑΕ, δεν υφίσταται έρεισμα για την καταβολή αμοιβής για τις συγκεκριμένες εργασίες, καθόσον αυτές επρόκειτο να εκτελεστούν από τη ΝΜΑ ΑΕ χωρίς αμοιβή. Κατόπιν των προεκτεθέντων, θα πρέπει να τροποποιηθεί η προγραμματική σύμβαση με την αναπροσαρμογή του άρθρου 1, όπου προσδιορίζεται το αντικείμενο κάθε υποέργου, προκειμένου οι επίμαχες εργασίες να συμπεριληφθούν στο αντικείμενο του υποέργου 2. Πέραν τούτου, το Κλιμάκιο δεν διαπιστώνει ουσιώδεις πλημμέλειες στην ως άνω διαδικασία ανάθεσης και, συνεπώς, δεν κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος προς έλεγχο σχεδίου σύμβασης, υπό τον όρο ότι θα τροποποιηθεί, κατά τα ανωτέρω εκτεθέντα, η προγραμματική σύμβαση, σε εκτέλεση της οποίας θα συναφθεί η οικεία σύμβαση. Σημειώνεται ότι πριν από την υπογραφή της σύμβασης η αναθέτουσα αρχή πρέπει να ζητήσει όπως προσκομίσει η ανάδοχος υπεύθυνη δήλωση περί μη συνδρομής των περιπτώσεων που απαριθμούνται στο άρθρο 5ια του Κανονισμού (ΕΕ) 2022/576 του Συμβουλίου της 8ης Απριλίου 2022 για την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 833/2014 σχετικά με περιοριστικά μέτρα λόγω ενεργειών της Ρωσίας που αποσταθεροποιούν την κατάσταση στην Ουκρανία.