Υ10β/Γ.Π.117113/12/2013
Τύπος: Αποφάσεις
Πρόσληψη Επικουρικού Προσωπικού στην 4η Υ.ΠΕ. Μακεδονίας και Θράκης.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
49545/Δ1/17062/2018
Πρόσληψη επικουρικού προσωπικού στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Αττικής.
Β2.α/Γ.Π/52759/2017
Αύξηση ύψους πάγιας προκαταβολής της Διοίκησης της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας (Υ.ΠΕ.) Μακεδονίας και Θράκης, επανακαθορισμός του είδους και του ποσοστού των δαπανών που πληρώνονται από αυτή.
Φ.80424/32928/Δ9/10144/2017
Πρόσληψη επικουρικού προσωπικού σε ΚέντραΚοινωνικής Πρόνοιας διαφόρων Περιφερειών της χώρας, στο Θεραπευτήριο Χρονιών Παθήσεων Ευρυτανίας και στο Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών .
Υ.Πε/49621/2024
Αρμοδιότητες Υποδιοικητών 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας (Υ.Πε.) Μακεδονίας και Θράκης.
33313/2023
Κανονισμός Λειτουργίας της Διεύθυνσης Εσωτερικού Ελέγχου της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης .
38649/2023
«Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη 2.000 ανέργων, ηλικίας 30-66 ετών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.»
830370/2024: 1η Τροποποίηση Δημόσιας Πρόσκλησης Νο 10/2023 «Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη 2.000 ανέργων ηλικίας 30-66 ετών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης» ΑΔΑ:ΡΣ4Η4691Ω2-39Η
588798/2023
Για την εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής στο «Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη 1.000 ανέργων ηλικίας 30-66 ετών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης» ΑΔΑ:Ω8ΦΟ4691Ω2-Η9Σ
830370/2024
1η Τροποποίηση Δημόσιας Πρόσκλησης Νο 10/2023 «Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη 2.000 ανέργων ηλικίας 30-66 ετών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης» ΑΔΑ:ΡΣ4Η4691Ω2-39Η
Β1α/οικ.64615/2020
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση για πρόσληψη και κάλυψη μισθοδοσίας επικουρικού προσωπικού στα πλαίσια των μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού.
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.4/117/2018
Παροχή υπηρεσιών ακτινοπροστασίας ιατρικής φυσικής:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη ΙΙ, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από τον αναπληρωτή Επίτροπο. Τούτο διότι αυτή αφορά σε καταβολή αμοιβής, που συμφωνήθηκε στο πλαίσιο συναφθείσας, κατόπιν διαγωνισμού, σύμβασης με τη φερόμενη ως δικαιούχο εταιρεία για παροχή υπηρεσιών ακτινοφυσικού, κατά παράκαμψη της προβλεπόμενης από το ν. 3329/2005 ειδικής διαδικασίας πρόσληψης επικουρικού προσωπικού για την κάλυψη επιτακτικών αναγκών, μεταξύ άλλων και του κλάδου ΠΕ ακτινοφυσικών. Περαιτέρω, όμως το Κλιμάκιο συνεκτιμώντας α) το γεγονός ότι μετά την πράξη επιστροφής του αναπληρωτή Επιτρόπου το Νοσοκομείο, επιδεικνύοντας πρόθεση συμμόρφωσης και τήρησης της νόμιμης διαδικασίας, απευθύνθηκε εγγράφως στην εποπτεύουσα αυτό αρχή (5η Υ.ΠΕ.) αιτούμενο την πρόσληψη ακτινοφυσικού προς κάλυψη των σχετικών αναγκών του, β) τη σημασία των επίμαχων υπηρεσιών, που αποσκοπούν στην προστασία των εργαζομένων, των ασθενών και του γενικού πληθυσμού από τους κινδύνους των ιοντιζουσών ακτινοβολιών και γ) ότι στον Οργανισμό του Νοσοκομείου δεν προβλέπεται οργανική θέση κλάδου ΠΕ Ακτινοφυσικών (.., κρίνει ότι πρέπει να αναγνωρισθεί η συνδρομή συγγνωστής πλάνης υπέρ των αρμοδίων οργάνων του Νοσοκομείου, τα οποία ενήργησαν κατά τον κρίσιμο εν προκειμένω χρόνο με σκοπό την κάλυψη των επιτακτικών αναγκών του σε υπηρεσίες ακτινοφυσικού και όχι με πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων.