Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Γ4/52608/1577/2020

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 19111/192/2019, οικ. Γ4/91661/3951/2019, Γ5/48222/2474/2019

Έλεγχος σήμανσης δεξαμενής ADR και αποστολή φωτογραφίας μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος πιστοποιητικών οχημάτων ADR ΚΤΕΟ ΑΔΑ:66Ζ6465ΧΘΞ-ΙΚΝ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

οικ. Γ4/91661/3951/2019

Τεχνικές προδιαγραφές, ανάπτυξη, λειτουργία και συντήρηση του Πληροφοριακού συστήματος πιστοποιητικών έγκρισης οχημάτων ADR - Υποχρεώσεις των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ) για την καταχώριση, επεξεργασία και αποστολή στοιχείων σχετικά με τα εκδιδόμενα πιστοποιητικά έγκρισης οχημάτων ADR.


74368/861/2019

Τροποποίηση των υπουργικών αποφάσεων: 1)Οικ. 19111/192/2019 «Καθορισμός τρόπου, διαδικασίας και πιστοποίησης διενέργειας του Τεχνικού Ελέγχου (περιοδικού, έκτακτου, εκουσίου) των οχημάτων στα Δημόσια και Ιδιωτικά Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ)» (Β' 1003) όπως ισχύει. 2)Οικ. 24996/2840/2011 “Τεχνικές προδιαγραφές συστήματος μηχανογράφησης Ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Συγκέντρωση επεξεργασία και αποστολή στοιχείων των διενεργούμενων τεχνικών ελέγχων” (Β’ 1123), όπως ισχύει». 3) 20794/2222/2012 «Καθορισμός των όρων και προϋποθέσεων της ορθής λειτουργίας των Δημοσίων ΚΤΕΟ” (Β΄1466), όπως ισχύει».


77465/902/2019

Τροποποίηση των υπουργικών αποφάσεων: Τροποποίηση των υπουργικών αποφάσεων: 1) με αριθμ. πρωτ. οικ. 19111/192/2019 «Καθορισμός τρόπου, διαδικασίας και πιστοποίησης διενέργειας του Τεχνικού Ελέγχου (περιοδικού, έκτακτου, εκουσίου) των οχημάτων στα Δημόσια και Ιδιωτικά Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ)» (Β΄ 1003) όπως ισχύει. 2) με αριθμ. πρωτ. οικ. 53116/540/2019 (Β΄ 1032) “Τροποποίηση της υπουργικής απόφασης οικ. 24996/2840/2011 (Β΄1123) «Τεχνικές προδιαγραφές συστήματος μηχανογράφησης Ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Συγκέντρωση επεξεργασία και αποστολή στοιχείων των διενεργουμένων τεχνικών ελέγχων».” 3) με αριθμ. πρωτ. οικ. 53118/542/2019 (Β΄ 2748) “Τροποποίηση της 20794/2222/2012 (Β΄1466) υπουργικής απόφασης «Καθορισμός των όρων και προϋποθέσεων της ορθής λειτουργίας των Δημοσίων ΚΤΕΟ».”ΑΔΑ: ΨΥΣ0465ΧΘΞ-0Φ7


283145/2021

1) Έλεγχος, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Εσωτερικών της Γαλλίας, του αριθμού διανυθέντων χιλιομέτρων στους τεχνικούς ελέγχους επιβατηγών οχημάτων στην Γαλλία 2) Έλεγχος, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Μητρώου Αυτοκινήτων της Ρουμανίας, του αριθμού διανυθέντων χιλιομέτρων στους τεχνικούς ελέγχους επιβατηγών οχημάτων στην Ρουμανία 3) Έλεγχος, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Μητρώου του Ιστορικού των Τεχνικών Ελέγχων των Οχημάτων της Εσθονίας, του αριθμού διανυθέντων χιλιομέτρων στους τεχνικούς ελέγχους επιβατηγών οχημάτων στην Εσθονία 4) Έλεγχος, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής της Κρατικής Υπηρεσίας Ταξινόμησης της Λιθουανίας, του αριθμού διανυθέντων χιλιομέτρων στους τεχνικούς ελέγχους επιβατηγών οχημάτων στην Λιθουανία 5) Έλεγχος, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Κεντρικού Μητρώου Οχημάτων της Πολωνίας, του αριθμού διανυθέντων χιλιομέτρων στους τεχνικούς ελέγχους επιβατηγών οχημάτων στην Πολωνία ΑΔΑ: 6Τ5Η465ΧΘΞ-ΙΒΖ


176801/2022

Έλεγχος, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Οργανισμού Μεταφορών της Δανίας, του αριθμού διανυθέντων χιλιομέτρων στους τεχνικούς ελέγχους επιβατηγών οχημάτων στη Δανία ΑΔΑ:ΩΥΗΗ465ΧΘΞ-ΥΙ5


107273/2023

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 302873/30-09-2022 (Β’ 5195) υπουργικής απόφασης «Τεχνικές προδιαγραφές συστήματος μηχανογράφησης των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ). Συγκέντρωση επεξεργασία και αποστολή στοιχείων των διενεργουμένων τεχνικών ελέγχων».


325858/2021

1) Έλεγχος, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Εσωτερικών της Γαλλίας, του αριθμού διανυθέντων χιλιομέτρων στους τεχνικούς ελέγχους επιβατηγών οχημάτων στην Γαλλία που έχουν ταξινομηθεί σε όνομα εταιρείας
2) Διόρθωση της συχνότητας ελέγχου για οχήματα που έχουν ταξινομηθεί στο Λουξεμβούργο ΑΔΑ:ΩΑ3Α465ΧΘΞ-ΗΒ3


70201/2021

1) Πληροφόρηση σχετικά με τις Ιταλικές άδειες κυκλοφορίας 2) Έλεγχος, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του αντίστοιχου Υπουργείου Μεταφορών της Ιταλίας, του αριθμού διανυθέντων χιλιομέτρων κατά τον τελευταίο τεχνικό έλεγχο επιβατηγού οχήματος στην Ιταλία 3) Διευκρινίσεις σχετικά με την ταξινόμηση μεταχειρισμένων επιβατηγών ΙΧ οχημάτων προερχόμενων από κράτη-μέλη της Ε.Ε. 4) Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 11711/151/18-2-2020 (ΑΔΑ : ΨΑ34465ΧΘΞ-Δ18) εγκυκλίου μας ΑΔΑ:ΨΕΜΤ465ΧΘΞ-ΣΨΒ


302873/2022

Τεχνικές προδιαγραφές συστήματος μηχανογράφησης των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ). Συγκέντρωση επεξεργασία και αποστολή στοιχείων των διενεργουμένων τεχνικών ελέγχων. 

Άρθρο 17 (όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 2 της 107273/2023-ΦΕΚ:2412/Β/12.04.2023): Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει δώδεκα (12) μήνες μετά την ημερομηνία δημοσίευσής της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/111/2019

Καταβολή αποζημίωσης λόγω υπερωριακής απασχόλησης...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η 2345/4.12.2017 απόφαση του Δημάρχου ... περί καθιέρωσης υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων του Δήμου για το έτος 2018, καθώς και η 1300/11.6.2018 απόφαση του ίδιου Δημάρχου περί έγκρισης της παροχής υπερωριακής εργασίας από το φερόμενο ως δικαιούχο υπαλλήλο κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα δεν δύνανται να αποτελέσουν νόμιμο έρεισμα για την καταβολή αποζημίωσης στον προαναφερθέντα υπάλληλο. Και τούτο διότι δεν διαλαμβάνουν πλήρη και ειδική αιτιολογία, με αναφορά σε συγκεκριμένα στοιχεία, από τα οποία να προκύπτει η συνδρομή ειδικών περιστάσεων (εκτάκτων, εποχικών ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών), που δικαιολογούν την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης του υπαλλήλου αυτού κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα. Αντιθέτως, στην 2345/4.12.2017 απόφαση γίνεται γενική και αόριστη επίκληση των υπηρεσιακών αναγκών του Δήμου, ενώ η έλλειψη προσωπικού, ανεξαρτήτως του ότι προβάλλεται αορίστως, δεν συνιστά έκτακτη, εποχική ή απρόβλεπτη ανάγκη που δικαιολογεί την παροχή εργασίας καθ’ υπέρβαση του νομίμου ωραρίου (Ε.Σ. Πρ. Ι Τμ. 15/2017). Περαιτέρω, η «διεκπεραίωση των υποχρεώσεων που συνεχώς μεταβιβάζονται στους Δήμους», στο πλαίσιο της εφαρμογής του ν. 3852/2010 «Πρόγραμμα Καλλικράτης», δεν συνιστά έκτακτη, εποχική ή απρόβλεπτη ανάγκη, δεδομένου ότι ο νόμος αυτός δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης στις 7.6.2010, άρχισε δε να ισχύει από 1.1.2011 και, συνεπώς, έχει παρέλθει ικανό χρονικό διάστημα για την προσαρμογή των υπηρεσιών του Δήμου στο νέο νομικό καθεστώς και για την έγκαιρη αντιμετώπιση των αναγκών που ανέκυψαν στο πλαίσιο εφαρμογής του από τους υπηρετούντες υπαλλήλους εντός του κανονικού ωραρίου (πρβλ. Ε.Σ. Πρ. Ι Τμ. 18, 27, 153/2012, Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο Ι Τμ. 24/2013). Επιπλέον, στην 1300/11.6.2018 απόφαση γίνεται επίκληση του από 7.6.2018 υπηρεσιακού σημειώματος του Οικονομικού Τμήματος, το οποίο, όμως, δεν προσκομίζεται από το Δήμο .... Εξάλλου, η ως άνω ελλείπουσα αιτιολογία δεν δύναται να αναπληρωθεί εκ των υστέρων με το 14305/28.11.2018 έγγραφο επανυποβολής, καθόσον, κατά τα γενόμενα δεκτά ανωτέρω, οι λόγοι που επιβάλλουν την υπερωριακή απασχόληση των υπαλλήλων πρέπει να μνημονεύονται στην απόφαση του Δημάρχου περί καθιέρωσης της υπερωριακής εργασίας, προκειμένου να καθίσταται εφικτός ο προγραμματισμός της λειτουργίας των υπηρεσιών υπό όρους διαφάνειας, τόσο για την προστασία των υπαλλήλων από τυχόν υπερβάσεις στο ωράριο εργασίας τους, όσο και για την τήρηση των αρχών της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης κατά τη διάθεση των πρόσθετων δημοσίων πόρων που συνεπάγεται η απασχόληση του προσωπικού πέραν του τακτικού του ωραρίου (Ε.Σ. Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο Ι Τμ. 47, 191/2016, 350/2015, 73/2014). Ανεξαρτήτως αυτού, τα αναφερόμενα στο ως άνω έγγραφο επανυποβολής, ότι η υπερωριακή απασχόληση του φερόμενου ως δικαιούχου υπαλλήλου κατέστη αναγκαία 1) προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες της Διεύθυνσης Οικονομικού (προετοιμασία απολογισμού-ισολογισμού 2017, έλεγχος από τους ορκωτούς λογιστές, υποβολή προς έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο), 2) διότι τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχει αυξημένος όγκος χρηματικών ενταλμάτων προς πληρωμή όχι μόνο του Δήμου, αλλά και των ν.π.δ.δ. αυτού, των οποίων ο Δήμος εκτελεί την ταμειακή υπηρεσία, ιδίως δε του Πολιτιστικού Αθλητικού Οργανισμού Δήμου ... (Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν.), ο οποίος έχει αυξημένες πολιτιστικές εκδηλώσεις και 3) διότι, λόγω της έναρξης λειτουργίας του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου και της απασχόλησης σε αυτό δύο (2) υπαλλήλων που μισθοδοτούνται μέσω συγχρηματοδοτούμενου από το Ε.Σ.Π.Α. προγράμματος, υπάρχει συνεχής ανάγκη παρακολούθησης και ενημέρωσης του τρόπου πληρωμής των χρηματικών εντολών μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Παρακολούθησης Πληρωμών και Οφειλών Δημοσίων Επενδύσεων (Π.ΣΥ.Π.Π.Ο.Δ.Ε.), προβάλλονται όλως αορίστως και χωρίς κανένα στοιχείο να προσκομίζεται προς απόδειξή τους.. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη και τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δεν πρέπει να θεωρηθούν.