Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Γ31/04/201/2015

Τύπος: Εγκύκλιοι

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3588/2007

Διαχείριση υποθέσεων οφειλετών ΚΕΑΟ κατά την Προπτωχευτική Διαδικασία
Εξυγίανσης των αρ.99-106ια' του ΣΤ' Κεφαλαίου του Πτωχευτικού Κώδικα. (ΑΔΑ:Ω8704691ΩΓ-ΨΑΓ)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΠΟΛ 1188/2012

ΘΕΜΑ : Ανάλυση διατάξεων του Έκτου Κεφαλαίου του Πτωχευτικού Κώδικα «Προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης» - Κοινοποίηση νέων διατάξεων

ΠΟΛ 1068/2013

ΘΕΜΑ : Οδηγίες σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του έκτου κεφαλαίου του Πτωχευτικού Κώδικα (ΠτΚ) «Προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης».


ΠΟΛ 1150/2013

Φορολογική μεταχείρηση της ωφέλειας που προκύπτει απο τη διαγραφή υποχρεώσεων των επειχειρήσεων που έχουν υπαχθεί στη διαδιακασία εξυγίανσης του άρθρου 99 του Πτωχευτικού  Κώδικα (ν.3588/2007)

201803/Σ.348/2021

Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των διατάξεων του Ν.4738/2020 «Ρύθμιση οφειλών και παροχή δεύτερης ευκαιρίας και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α’ 207/27-10-2020) που αφορούν την Προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης ( άρθρα 31-69).ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 33/2021


N.4013/2011

Σύσταση ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων και Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων – Αντικατάσταση του έκτου κεφαλαίου του ν. 3588/2007 (πτωχευτικός κώδικας) – Προπτωχευτική διαδικασία εξυγίανσης και άλλες διατάξεις.


ΠΟΛ 1087/2010

Οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων του Πτωχευτικού Κώδικα (ν. 3588/2007) και του ν. 3808/2009, που αφορούν στη διαδικασία συνδιαλλαγής.

ΠΟΛ 1115/2010

Κοινοποίηση διατάξεων του ν. 3858/2010, με τις οποίες τροποποιούνται διατάξεις του Πτωχευτικού Κώδικα (ν. 3588/2007) – Συμπλήρωση της ΠΟΛ 1087/11-6-2010.

ΠΟΛ.1119/2017

Κοινοποίηση διατάξεων του άρθρου 70 του Κεφαλαίου ΣΤ του πολυνομοσχεδίου αριθ. ν. 4472/2017 ( ΦΕΚ 74/Α, 19-05-2017) με τις οποίες αντικαθίσταται το παράρτημα του Κώδικα ΦΠΑ (ν.2859/00) με τίτλο «Συνταξιοδοτικές διατάξεις δημοσίου και τροποποίηση διατάξεων του Ν. 4387/2016 Μέτρα εφαρμογής των Δημοσιονομικών στόχων και μεταρρυθμίσεων, μέτρα Κοινωνικής Στήριξης και εργασιακές ρυθμίσεις, μεσοπρόθεσμο πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2018-2021 και λοιπές διατάξεις.(ΑΔΑ:Ψ26546ΜΠ3Ζ-Α5Κ)


ΕΣ/ΤΜ.6/6069/2015 (Β΄ ΔΙΑΚΟΠ)

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ. ζητείται η ανάκληση της 99/2015 πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κατά το μέρος που με αυτή κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή δεκαπέντε (15) εκ των είκοσι ένα (21) υποβληθέντων για έλεγχο σχεδίων συμβάσεων, με αντικείμενο την προμήθεια υγρών καυσίμων από την Περιφέρεια ...Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω (σκ. II), το Τμήμα κρίνει ότι νομίμως στο διαγωνισμό προμήθειας καυσίμων κίνησης και θέρμανσης, που διενεργήθηκε από την Περιφέρεια ... (Περιφερειακή Ενότητα ...), εντάχθηκε η προμήθεια καυσίμων για τις ανάγκες της Φοιτητικής Εστίας .... Τούτο διότι, όπως εκτέθηκε ανωτέρω (σκ. III), η οικονομική διαχείριση και η κάλυψη των λειτουργικών δαπανών της Φοιτητικής Εστίας ... ανήκουν στην αρμοδιότητα του  Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., το οποίο έχει συσταθεί και λειτουργεί με τη μορφή ν.π.ι.δ., ασκεί δραστηριότητα που καλύπτει ανάγκες γενικότερου συμφέροντος, μη εμπορικού χαρακτήρα, εφόσον επιτελεί καθαρά κοινωφελή σκοπό, ήτοι την παροχή υπηρεσιών στέγασης σε φοιτητές, τελεί δε υπό την εποπτεία του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, με πράξη του οποίου διορίζεται το συλλογικό όργανο διοίκησης αυτού και επιχορηγείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου, καθώς και από πιστώσεις του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων. Συνεπώς, το εν λόγω ν.π.ι.δ. ανήκει στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και, ως εκ τούτου, η προμήθεια καυσίμων για τις ανάγκες μονάδας αρμοδιότητάς του νομίμως διεξήχθη από την Περιφέρεια ..., όπου η μονάδα αυτή έχει την έδρα της.(..)Εξάλλου, το εν λόγω νομικό πρόσωπο εποπτεύεται από τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, με πράξη του οποίου διορίζονται τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου αυτού, επιχορηγείται δε από τον κρατικό προϋπολογισμό. Επομένως, ανήκει στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και, ως εκ τούτου, η προμήθεια καυσίμων για τις ανάγκες περιφερειακής υπηρεσίας αυτού, όπως είναι η Γαλακτοκομική Επαγγελματική Σχολή ..., νομίμως, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω (σκ. II), διεξήχθη από την Περιφέρεια ..., εντός της εδαφικής περιφέρειας της οποίας έχει η εν λόγω υπηρεσία την έδρα της...Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η κρινόμενη αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή, να ανακληθεί η προσβαλλομένη 99/2015 πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου και να επιτραπεί η υπογραφή των υποβληθέντων σχεδίων συμβάσεων, με αντικείμενο την προμήθεια καυσίμων θέρμανσης.(Ανακαλεί την 99/2015 πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.)


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/894/2024

Δημιουργία γωνιών ανακύκλωσης.(...) Ειδικότερα δε από τις εν λόγω διατάξεις δεν προκύπτει ότι όταν ένας Δήμος έχει συνάψει σύμβαση με φορέα ΣΣΕΔ για την εναλλακτική διαχείριση των δημοτικών αποβλήτων συσκευασιών, ο φορέας ΣΣΕΔ καθίσταται αποκλειστικά αρμόδιος για την εν λόγω διαχείριση και παύει η θεσπιζόμενη με το άρθρο 29 του ν. 4819/2021 αυτοτελής αρμοδιότητα του Δήμου να προμηθευτεί και να θέσει σε λειτουργία γωνιές ανακύκλωσης για τη διαχείριση των προβλεπόμενων στο Παράρτημα VI του ως άνω νόμου αποδεκτών κατηγοριών αποβλήτων, στις οποίες ρητά περιλαμβάνονται και συσκευασίες. Συνεπώς, ένας Δήμος έχει αρμοδιότητα να αναθέσει σύμβαση προμήθειας γωνιών ανακύκλωσης για τη διαχείριση σε αυτές του συνόλου των προβλεπόμενων εκ του νόμου κατηγοριών αποβλήτων, καθώς και απορριμματοφόρων οχημάτων για τη μεταφορά των ως άνω αποβλήτων από τις γωνιές ανακύκλωσης και να αναλάβει τις σχετικές δαπάνες, έστω και εάν παραλλήλως έχει συνάψει με φορέα ΣΣΕΔ σύμβαση με αντικείμενο την εναλλακτική διαχείριση δημοτικών αποβλήτων συσκευασιών..

Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, το Δικαστήριο διαπιστώνει ότι το σύστημα διαχείρισης από τους ΟΤΑ α΄ βαθμού αποβλήτων μέσω των γωνιών ανακύκλωσης, στις οποίες γίνονται αποδεκτές οι προβλεπόμενες από τον νόμο κατηγορίες αποβλήτων περιλαμβανομένων και συσκευασιών και το σύστημα της εναλλακτικής διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων συσκευασιών, που μπορεί να υλοποιείται και με συνεργασία ενός ΟΤΑ α΄ βαθμού με τον οικείο φορέα ΣΣΕΔ, είναι δύο διακριτά συστήματα διαχείρισης αποβλήτων με διαφορετικό σκοπό, φορέα διαχείρισης και τρόπο λειτουργίας, τα οποία μπορούν να υπάρχουν παράλληλα και να δρούν συμπληρωματικά μεταξύ τους για την επίτευξη υψηλότερων ποσοτικών στόχων στην ανακύκλωση. Για τους λόγους αυτούς.Δέχεται την προσφυγή ανάκλησης.Ανακαλεί την 98/2024 Πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.