Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Γ2/20852/2634/2017

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1741/1987, 2696/1999
ΦΕΚ: 1194/Β/05.04.2017

Συμπλήρωση της Υ.Α.72411/3149/00 (ΦΕΚ 1133/Β΄/2001) «Ορισμός Φορέων ελέγχου τεχνικών προδιαγραφών κατασκευής οχημάτων και δεξαμενών μεταφοράς επικινδύνων υλικών».

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

72411/3149/00/2001

Ορισμός Φορέων ελέγχου τεχνικών προδιαγραφών κατασκευής οχημάτων και δεξαμενών μεταφοράς επικινδύνων υλικών.

132756/2023- ΦΕΚ: 2887/Β/2.5.2023:Άρθρο 10 Καταργούμενες διατάξεις Από την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργούνται οι παρ. 4Α, 6, 7 και 8 του Κεφαλαίου Α, το Κεφάλαιο ΙΔ, το Κεφάλαιο ΙΔ’ και τα Παραρτήματα Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ, Θ1 και Ι της υπό στοιχεία ΣΤ/29900/1977 (Β’ 1318) υπουργικής απόφασης, η υπ’ αρ. 32591/3257/2001 (Β’ 703) υπουργική απόφαση, η υπ’ αρ. 72411/3149/00/2001 (Β’ 1133) υπουργική απόφαση.


32591/3257/2001

Όροι και προϋποθέσεις ορισμού φορέων ελέγχου οχημάτων μεταφοράς επικινδύνων εμπορευμάτων, όπως ορίζεται στην Ευρωπαϊκή Συμφωνία ADR.

132756/2023- ΦΕΚ: 2887/Β/2.5.2023:Άρθρο 10 Καταργούμενες διατάξεις Από την έναρξη ισχύος της παρούσας καταργούνται οι παρ. 4Α, 6, 7 και 8 του Κεφαλαίου Α, το Κεφάλαιο ΙΔ, το Κεφάλαιο ΙΔ’ και τα Παραρτήματα Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ, Θ1 και Ι της υπό στοιχεία ΣΤ/29900/1977 (Β’ 1318) υπουργικής απόφασης, η υπ’ αρ. 32591/3257/2001 (Β’ 703) υπουργική απόφαση, η υπ’ αρ. 72411/3149/00/2001 (Β’ 1133) υπουργική απόφαση.


132756/2023

Έκδοση αδειών κυκλοφορίας οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων και φορείς επιθεώρησης ADR. 

365111/2023:Ειδικά ζητήματα φορέων επιθεώρησης οχημάτων ADR, φορέων επιθεώρησης δεξαμενών ADR και φορέων έκδοσης εγκρίσεων τύπου δεξαμενών ADR. ΑΔΑ:ΨΦ3Υ465ΧΘΞ-ΔΤΤ

100398/2024

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 378266/12-12-2023 υπουργικής απόφασης «Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών του ειδικού εξοπλισμού με τον οποίο καθίσταται δυνατή η χρησιμοποίηση πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) ή υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) για την κίνηση αυτοκινήτων οχημάτων, είτε εκ κατασκευής είτε εκ μετασκευής καθώς και όροι και προϋποθέσεις ελέγχου και ασφαλούς κυκλοφορίας αυτών» (Β’ 7274). 


116683/2024:Δημοσίευση στο ΦΕΚ Β΄ 2475/26-4-2024 της υπ’ αρ. 100398/2024 υπουργικής απόφασης “Τροποποίηση της υπ’ αρ. 378266/12-12-2023 υπουργικής απόφασης «Καθορισμός τεχνικών προδιαγραφών του ειδικού εξοπλισμού με τον οποίο καθίσταται δυνατή η χρησιμοποίηση πεπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) ή υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) για την κίνηση αυτοκινήτων οχημάτων, είτε εκ κατασκευής είτε εκ μετασκευής καθώς και όροι και προϋποθέσεις ελέγχου και ασφαλούς κυκλοφορίας αυτών» (Β’ 7274). ΑΔΑ:ΨΒΣΣ465ΧΘΞ-5ΤΓ



ΕΣ/ΚΛ.Ε/357/2012

Κατασκευή Δαπέδων Μαζικής Στάθμευσης Αεροσκαφών..Υπό τις περιστάσεις αυτές και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην υπό στοιχ. ΙΙ σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η αναγκαιότητα προμήθειας και θαλάσσιας μεταφοράς από την ... των απαραίτητων για την περάτωση του ελεγχόμενου έργου αδρανών υλικών δεν μπορεί να αποτελέσει νόμιμο δικαιολογητικό λόγο σύναψης της ελεγχόμενης 2ης συμπληρωματικής σύμβασης, δεδομένου ότι ούτε γίνεται επίκληση ούτε αποδεικνύονται γεγονότα αιφνίδια, τα οποία συνέβησαν μετά από όσα είχαν ήδη διαπιστωθεί με την 1η συμπληρωματική σύμβαση (και οδήγησαν στην προμήθεια των αδρανών υλικών από τη νήσο ...), τα οποία να δικαιολογούν την κατάρτιση νέας συμπληρωματικής σύμβασης, με το ίδιο αντικείμενο. Περαιτέρω, ως προς την ανάγκη προμήθειας και θαλάσσιας μεταφοράς των αδρανών υλικών, δεν προβάλλονται λόγοι που να αιτιολογούν τη μη δυνατότητα πρόβλεψής της από την αρχική συμπληρωματική σύμβαση, στην αιτιολογική έκθεση της οποίας η αναθέτουσα αρχή είχε αναφερθεί δια μακρών στην αλληλογραφία τόσο με το Επαρχείο ... όσο και με τα τρία λατομεία του νησιού, ώστε να αιτιολογήσει το απρόβλεπτο της αδυναμίας εξεύρεσης αδρανών υλικών που θα χρησιμοποιούνταν για την κατασκευή των ασφαλτικών υλικών της οδοποιίας, των ερεισμάτων και των σκυροδεμάτων και, κατ΄ακολουθίαν, να συμπεριλάβει στο 2ο Ανακεφαλαιωτικό Πίνακα τις σχετικές δαπάνες μεταφοράς και φορτοεκφόρτωσης των αδρανών υλικών. Περαιτέρω, κι αν καθ΄ υπόθεση ήθελε θεωρηθεί ότι στον ελεγχόμενο 4Ο Ανακεφαλαιωτικό Πίνακα, η αναθέτουσα αρχή υπονοεί ως απρόβλεπτες τις δαπάνες θαλάσσιας μεταφοράς των αναγκαίων αδρανών υλικών για τις εργασίες κατασκευής σταθεροποιημένου επιχώματος από τόφφο ενισχυμένο με τσιμέντο σε ποσοστό 5% (αντί του αρχικώς προβλεφθέντος ποσοστού 2%), οι εργασίες αυτές αποτέλεσαν αντικείμενο κρίσης της 407/2011 Πράξης του παρόντος Κλιμακίου, η οποία δεν δέχθηκε ότι στοιχειοθετούν απρόβλεπτο γεγονός, σε κάθε δε περίπτωση, τόσο η αναθέτουσα αρχή και η ανάδοχος εταιρεία μπορούσαν και όφειλαν να προβλέψουν, ήδη κατά τη σύναψη της 1ης συμπληρωματικής σύμβασης, ότι η εύκολη λύση αφαίρεσης τόφφου από παρακείμενους του έργου δανειοθάλαμους θα οδηγούσε αναπότρεπτα σε ανάγκη κατασκευής σταθεροποιημένων επιχωμάτων περιμετρικά των δαπέδων στάθμευσης αεροσκαφών και οχημάτων προκειμένου να αποφευχθεί η διάβρωσή τους από τα όμβρια ύδατα.

ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.6/3490/2012