Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Φ.40433/18821/1279/2003

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1878/1944
ΦΕΚ: 1819/Β/05.12.2003

Τροποποίηση, συμπλήρωση και κωδικοποίηση του Κανονισμού Λειτουργίας του Ταμείου Αλληλοβοηθείας Προσωπικού Εθνικού Τυπογραφείου.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Φ.40133/13116/546/2013

Κανονισμός λειτουργίας του Ταμείου Αλληλοβοηθείας Προσωπικού του Εθνικού Τυπογραφείου.


Π.Δ.47/2024

Τροποποίηση Καταστατικού του Ταμείου Αλληλοβοηθείας Υπαλλήλων του Μετοχικού Ταμείου Στρατού. 


603/2024

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 449/28.12.2023 (Β’ 7710) κοινής απόφασης των Υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Επικρατείας περί λειτουργίας Διαδικτυακής Πύλης του Εθνικού Τυπογραφείου. 


Γ26183/2019

Εσωτερικός Κανονισμός λειτουργίας του Τμήματος Δ4 Μουσείου της Διεύθυνσης Δ’ Ανθρώπινου Δυναμικού του Εθνικού Τυπογραφείου.


Π.Δ.142/1996

Τροποποίηση και κωδικοποίηση του καταστατικού (Κλάδος Προνοίας) του Ταμείου Προνοίας Προσωπικού Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.


Γ8936/2017

Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Ειδικό Γραμματέα του Εθνικού Τυπογραφείου και του δικαιώματος να υπογράφουν «Με εντολή Υπουργού» στους Προϊσταμένους Οργανικών Μονάδων του Εθνικού Τυπογραφείου.


Γ113616/2012

Τροποποίηση - Συμπλήρωση της υπ’ αριθ. Γ84688/15.6.2012 (ΦΕΚ 2013/Β/19.6.2012) κοινής υπουργικής απόφασης των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών «περί επανακαθορισμού των Κωδικών Αριθμών Εξόδου (Κ.Α.Ε.) και του ποσοστού διάθεσης δαπανών που πληρώνονται από την Πάγια Προκαταβολή του Εθνικού Τυπογραφείου».


Π1β/ΓΠ/75005/2007

Τροποποίηση και συμπλήρωση διατάξεων της απόφασης οικ. 1277/1989 «Κωδικοποίηση και συμπλήρωση των προϋποθέσεων και διαδικασία χορήγησης άδει­ας ίδρυσης και άδειας λειτουργίας εξοχών» (Φ.Ε.Κ. 199/1989 τ.Β΄).


Π.Δ.29/2018

Οργανισμός Εθνικού Τυπογραφείου 


131875/2024

Έγκριση επιχορήγησης του υπό εκκαθάριση Ταμείου Αλληλοβοηθείας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού (Τ.Α.ΥΠ.ΥΠ.ΠΟ.).