Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Φ.253/42878/Α5/2018

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4186/2013, 4521/2018
ΦΕΚ: 1052/Β/22.03.2018

Τροποποίηση της Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 τ.Β΄) υπουργικής απόφασης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Φ.253/139500 /Α5/2016

Τροποποίηση της υπ’ αριθ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 τ.Β΄) υπουργικής απόφασης.


Φ.253/69272/Α5/2016

Τροποποίηση της με αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 Β΄) υπουργικής απόφασης.


Φ.253/140547/Α5/2018

Τροποποίηση της αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 (Β΄ 995) υπουργικής απόφασης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.


Φ.253/131781/Α5/2016

Τροποποίηση της με αριθμ. Φ.253/85476/Α5/ 2015 (ΦΕΚ 995 Β΄) υπουργικής απόφασης.


Φ.253/24567/Α5/2017

Τροποποίηση της με αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 τ. Β΄) υπουργικής απόφασης.


Φ.253/74004/Α5/2017

Τροποποίηση της με αριθμ. Φ.253/85476/Α5/ 2015 (ΦΕΚ 995 τ. Β΄) υπουργικής απόφασης.


Φ.253/97174/Α5/2019

Τροποποίηση της Φ.253/85476/Α5/2015 (Β’/995) υπουργικής απόφασης με θέμα: Ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του ν. 4327/2015 (Α’/50) και συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων.


Φ.253/43922/Α5/2019

Τροποποίηση της Φ.253/85476/Α5/2015 (Β' 995) υπουργικής απόφασης με θέμα «Ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του ν. 4327/2015 (Α' 50) και συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων».


Φ.253/83130/Α5/2019

Τροποποίηση της Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 Β΄) υπουργικής απόφασης με θέμα: Ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 Α΄) και συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων.


Φ.253/2647/Α5/2019

Τροποποίηση της με αριθμ. Φ.253/85476/Α5/ 2015 (Β' 995) υπουργικής απόφασης με θέμα «Ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του ν. 4327/2015 (Α' 50) και συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων».