Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/2114/2022

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4700/2020

Προμήθεια μέσων ατομικής προστασίας :επιδιώκεται η ανάκληση της 456/2022 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου Στην προκειμένη περίπτωση, όπως προκύπτει από τα πρακτικά της αναφερόμενης στο προοίμιο της  παρούσας απόφασης, δημόσιας συνεδρίασης του παρόντος Δικαστηρίου, εμφανίσθηκε στο ακροατήριο η πληρεξούσια δικηγόρος του προσφεύγοντος και δήλωσε ότι παραιτείται του δικογράφου της κρινόμενης προσφυγής. Η εν λόγω δήλωση συνοδεύεται από την Πράξη 1837/47/28.11.2022 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Αθηναίων, με την οποία εγκρίθηκε η παραίτηση του  προσφεύγοντος Δήμου από την ως άνω προσφυγή, καθώς και το 36619/2.9.2019 έγγραφο παροχής ειδικής πληρεξουσιότητας του Δημάρχου Αθηναίων, μεταξύ άλλων, στην ανωτέρω πληρεξούσια δικηγόρο για παραίτηση από ένδικα μέσα. (...)Κηρύσσει   καταργημένη   τη   διαδικασία   που   ανοίχθηκε   με  την  από 28.10.2022 προσφυγή του Δήμου Αθηναίων, για την ανάκληση της 456/2022 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/125/2024

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΗ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕΥΜΑΤΩΝ (...) Από το στοιχεία του φακέλου της προκείμενης υπόθεσης προκύπτει ότι, στις 18 Δεκεμβρίου 2023, ήτοι μία ημέρα πριν από την αναφερόμενη στην αρχή της παρούσας συζήτηση της υπό κρίση προσφυγής ανάκλησης, η πληρεξούσια δικηγόρος του προσφεύγοντος Δήμου και υπογράφουσα το δικόγραφο της προσφυγής Γεωργία Σκλιβάγκου (Α.Μ.4783/Δ.Σ.Α.) κατέθεσε στη Γραμματεία του Εβδόμου Τμήματος δήλωση παραίτησης από αυτό, υπογεγραμμένη από την ίδια, κατόπιν ειδικής εντολής που έλαβε προς τούτο με την 270/2023 (ΑΔΑ: 9ΕΞΜΩΚ3-Θ3Ν) απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου ///. Εν όψει τούτων, και σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις, η δήλωση παραίτησης από το δικόγραφο της προσφυγής ανάκλησης υπεβλήθη νομοτύπως και η δίκη που ανοίχθηκε με την άσκησή της έχει καταργηθεί. Για τους λόγους αυτούς.Αποφαίνεται ότι η δίκη που ανοίχθηκε με την άσκηση της κατατεθείσας στις 17.11.2023 (Α.Β.Δ. 3769/2023) προσφυγής ανάκλησης του Δήμου ..κατά της 430/2023 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου έχει καταργηθεί.



247737/2022

«Εφαρμογή άμεσων μέτρων από το προσωπικό του Δήμου Αθηναίων για την εξοικονόμηση ενέργειας στα κτίρια και τις εγκαταστάσεις που ανήκουν σε ή χρησιμοποιούνται από φορείς του Δήμου Αθηναίων»ΑΔΑ:Ψ4Β3Ω6Μ-Λ6Ο


ΕΑΔΗΣΥ/236/2023

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή της, ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης με αριθμό 1898/28.11.2022 πράξης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου ..... 


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1079/2022

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:Ζητείται η ανάκληση της 127/2022 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κατά το μέρος που έγινε δεκτό ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου συμφωνίας πλαισίου μεταξύ του Δήμου Αθηναίων  (εφεξής Δ.Αθ.) και της εταιρείας με την επωνυμία «… Ι.Κ.Ε.» (εφεξής … Ι.Κ.Ε.) για την ανάθεση της δεύτερης ομάδας της προμήθειας με τίτλο «Προμήθεια  και Εγκατάσταση Μηχανισμών Υπογειοποίησης Κάδων» (προμήθεια και εγκατάσταση βυθιζόμενων συστημάτων κάθετης διαβαθμισμένης συμπίεσης), ενδεικτικού προϋπολογισμού 6.995.000,00 πλέον Φ.Π.Α.(....)Εν όψει αυτών, ορθώς κρίθηκε από το Κλιμάκιο ότι ο επίμαχος όρος οδήγησε σε περιορισμό του ανταγωνισμού εφόσον αποτέλεσε λόγο αποκλεισμού  των δύο από τους τρείς οικονομικούς φορείς που υπέβαλλαν προσφορά για την 2η Ομάδα, οι δε ισχυρισμοί του προσφεύγοντος και της παρεμβαίνουσας ότι συνέτρεχαν και άλλοι λόγοι αποκλεισμού αυτών και ότι ούτε στην 1η Ομάδα έγινε επίκληση εμπειρίας προκύπτουσας από συμβάσεις με αντισυμβαλλόμενους ιδιωτικούς φορείς δεν επιτάσσουν την αντίθετη ερμηνεία, όπως αβασίμως προβάλλεται, διότι αυτοί αφενός δεν μπορούν να θεωρηθούν συμβιβάσιμοι με τις επιδιώξεις του ενωσιακού νομοθέτη, αφετέρου δεν μπορούν να καταστήσουν κατ΄ αποτέλεσμα νόμιμο τον επίμαχο όρο.Δεν ανακαλεί την 127/2022 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κατά το μέρος που αφορά στην υπογραφή του σχεδίου συμφωνίας – πλαισίου μεταξύ του προσφεύγοντος και της παρεμβαίνουσας.

ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/1406/2022

 
 

ΕΣ/ΤΜ.6/1908/2013

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:Ζητείται παραδεκτώς η ανάκληση της 30/2013 πράξης του Στ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία αυτό, αφενός, απείχε του ελέγχου νομιμότητας του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου σύμβασης μεταξύ του αιτούντος Δήμου Αθηναίων και της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «… Ανώνυμος Εταιρεία» (...), με αντικείμενο την «προμήθεια φυσικού αερίου για τις ανάγκες κίνησης των τριάντα δύο (32) αεριοκίνητων απορριμματοφόρων του Δήμου Αθηναίων», όσον αφορά στο έτος 2012 και, αφετέρου, έκρινε ότι κωλύεται η υπογραφή του ως άνω σχεδίου σύμβασης, όσον αφορά στα έτη 2013 και 2014.(....)Και τούτο, διότι, από τις παρατιθέμενες στην προηγούμενη σκέψη της παρούσας διατάξεις, δεν προβλέπεται η άρση της υποχρέωσης υποβολής των ως άνω δικαιολογητικών, στην περίπτωση που οι προμηθεύτριες εταιρείες είτε έχουν αποκλειστικό δικαίωμα πώλησης του προς προμήθεια είδους είτε ανήκουν εξ ολοκλήρου ή εν μέρει στο Ελληνικό Δημόσιο. Ανακαλεί εν μέρει την 30/2013 πράξη του Στ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σύμφωνα με τα ειδικότερα εκτιθέμενα στο σκεπτικό.Αποφαίνεται ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου της σύμβασης με αντικείμενο την «προμήθεια φυσικού αερίου για τις ανάγκες κίνησης των τριάντα δύο (32) αεριοκίνητων απορριμματοφόρων του Δήμου Αθηναίων», όσον αφορά στα έτη 2013 και 2014, υπό τον όρο ότι η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «… Ανώνυμος Εταιρεία» θα προσκομίσει όλα τα αναφερόμενα στο άρθρο 7 παρ. 1 και 2 του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. για τα ημεδαπά νομικά πρόσωπα δικαιολογητικά, καθώς και εκείνα από τα απαριθμούμενα στα άρθρα 9 παρ. 2 του Ε.Κ.Π.Ο.Τ.Α. και 45 έως και 48 του π.δ. 60/2007 έγγραφα, η υποβολή των οποίων θα απαιτηθεί από το Δήμο Αθηναίων, κατά τις ειδικότερες προβλέψεις των ως άνω διατάξεων.


62844/2024

Καθορισμός αποδοχών στελεχών των Παιδικών Εξοχών του Δήμου Αθηναίων στον Άγιο Ανδρέα για το έτος 2024. 


2/63763/0022/2014

Καθορισμός αποδοχών στελεχών των Παιδικών Εξοχών του Δήμου Αθηναίων

ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/30/2013

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:Να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας απευθείας ανάθεσης, καθώς και του σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Δήμου Αθηναίων και της Δημόσιας Επιχείρησης «… Α.Ε.»,  με αντικείμενο την «προμήθεια φυσικού αερίου για τις ανάγκες κίνησης των τριάντα δύο (32) αεριοκίνητων απορριμματοφόρων του Δήμου Αθηναίων»(....)το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως δεν εντάχθηκε η εν λόγω προμήθεια φυσικού αερίου κίνησης στο Ενιαίο Πρόγραμμα Προμηθειών, η δε παράλειψη αυτή καθιστά μη νόμιμη όλη τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης.(....)Ενόψει των ανωτέρω πλημμελειών, το Κλιμάκιο  α) απέχει του ελέγχου νομιμότητας του σχεδίου σύμβασης για το έτος 2012 και β) κρίνει ότι  κωλύεται η υπογραφή του υποβαλλόμενου προς έλεγχο νομιμότητας σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Δήμου Αθηναίων και της προμηθεύτριας εταιρείας «… Α.Ε.» με αντικείμενο την προμήθεια φυσικού αερίου κίνησης για τις ανάγκες τριάντα δύο (32) αεριοκίνητων απορριμματοφόρων του Δήμου Αθηναίων για τα έτη 2013 και 2014.

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.6/1908/2013.


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1386/2023

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ:Ζητείται η ανάκληση της 310/2023 Πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου (Δ΄ Διακοπών) Περαιτέρω, όσα επιπλέον διαλαμβάνονται στις συνεκδικαζόμενες προσφυγές και αφορούν στην αναγκαιότητα της σύναψης της πρώτης τροποποιητικής σύμβασης είναι απορριπτέα ως αλυσιτελώς προβαλλόμενα, ενώ οι λόγοι που αφορούν τόσο στην έλλειψη ευθύνης της προσφεύγουσας εταιρείας όσο και στη «συγγνωστή πλάνη» των οργάνων του Δήμου πρέπει να απορριφθούν ως αβάσιμοι, ενόψει και της φύσης του ασκούμενου από το Ελεγκτικό Συνέδριο ελέγχου νομιμότητας που αποβλέπει στη διαπίστωση της αντικειμενικής ακεραιότητας των διαγωνιστικών διαδικασιών.Κατ’ ακολουθίαν αυτών, η κρίση της προσβαλλομένης, ότι η ελεγχόμενη 4η τροποποιητική συμφωνία δεν υπάγεται σε προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας παρίσταται ορθή, απορριπτομένων ως αβασίμων όσων προβάλλονται από τους προσφεύγοντες, ανεξαρτήτως του ότι, σε κάθε περίπτωση, ουδεμία απολύτως αιτιολογία διαλαμβάνεται ως προς την αναγκαιότητα έγκρισης της εν λόγω 4ης τροποποίησης της αρχικής σύμβασης.Ως εκ τούτου, οι συνεκδικαζόμενες προσφυγές ανάκλησης πρέπει να απορριφθούν και να μην ανακληθεί η προσβαλλόμενη Πράξη, το δε παράβολο που κατατέθηκε από την πρώτη προσφεύγουσα πρέπει να καταπέσει υπέρ του Δημοσίου (άρθρα 310 παρ. 1 και 336 παρ. 1 του ν. 4700/2020).(...)Δεν ανακαλεί την 310/2023 Πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


ΕΑΔΗΣΥ/127/2023

Για να εξετάσει την από 28.11.2022 με Γενικό Αριθμό Κατάθεσης (ΓΑΚ) Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ. 1701/01.12.2022 προδικαστική προσφυγή του οικονομικού φορέα «... …» (εφ’ εξής η «προσφεύγουσα»), όπως νόμιμα εκπροσωπείται.