Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/770/2024

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4412/2016/Α.277

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ – ΦΡΕΑΤΙΑ ΥΔΡΟΛΗΨΙΑΣ, ΠΛΑΙΣΙΑ ΦΡΕΑΤΙΩΝ, ΜΟΥΦΕΣ ΦΡΕΑΤΙΩΝ, ΣΩΛΗΝΕΣ PVC, ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΡΟΥΝΟΥ :ζητεί την ανάκληση της 110/2024 Πράξης του ΣΤ′ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη 4 της παρούσας, και εν όψει των προσκομισθέντων, τόσο ενώπιον του Κλιμακίου όσο και με την ένδικη προσφυγή, στοιχείων, το Δικαστήριο διαπιστώνει ότι η προσφεύγουσα εταιρεία ανάπτυξε μια γνωστή από προηγούμενες όμοιες συμβάσεις μεθοδολογία κατάρτισης του προϋπολογισμού της ένδικης προμήθειας με ποσοτικό προσδιορισμό της προϋπολογισθείσας δαπάνης επί τη βάσει ορισμένης τιμής μονάδας και εν όψει της ανέλεγκτης από το Δικαστήριο εκτίμησης των αναγκών της. Ειδικότερα, δε, αναφορικά με τις προς προμήθεια ποσότητες, λαμβάνοντας υπόψη ότι: α) όπως προκύπτει από την 20974/2022 απόφαση του Δ.Σ. της προσφεύγουσας, τις προηγηθείσες της απόφασης αυτής εισηγήσεις, καθώς και το από 1.2.2024 έγγραφο του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δικτύου Ύδρευσης και αναπτύσσεται με την ένδικη προσφυγή, αυτές καθορίστηκαν με βάση τις ανάγκες ζήτησης του Δικτύου Ύδρευσης για χρονικό διάστημα τριών (3), και όχι δύο (2), ετών, όπως εσφαλμένως υπέλαβε το Κλιμάκιο, προκειμένου, όχι μόνο να καλυφθούν οι τρέχουσες ανάγκες σε επισκευές και έργα συντήρησης του Δικτύου Ύδρευσης, καθώς και εκείνες από εν εξελίξει ή επικείμενες εργολαβίες, αλλά και με σκοπό τη δημιουργία επαρκούς αποθέματος, για την κάλυψη τυχόν έκτακτων λειτουργικών και διαχειριστικών αναγκών της προσφεύγουσας και την εξασφάλισης συνεχούς και αδιάλειπτης λειτουργίας του Δικτύου Ύδρευσης, β) το υφιστάμενο, στις 30.11.2021, απόθεμα, αποσκοπεί, κατά κανόνα, στην κάλυψη των αναγκών του Δικτύου Ύδρευσης κατά το ενδιάμεσο διάστημα, από τη λήξη των προηγούμενων συναφών συμβάσεων μέχρι τη συμβασιοποίηση της ένδικης διαγωνιστικής διαδικασίας, και όχι στην κάλυψη των αναγκών αυτών για το χρονικό διάστημα ισχύος των νέων (υπό σύναψη) συμβάσεων, δεδομένου, άλλωστε, ότι, από τις 30.11.2021 μέχρι την έκδοση της εν προκειμένω κατακυρωτικής απόφασης (18.10.2023), έχουν παρέλθει περίπου δύο (2) έτη, γ) αναφορικά με το Τμήμα 4, η ζητούμενη ποσότητα των 140.000 τεμαχίων τεκμηριώνεται, με βάση τα επικαλούμενα στοιχεία σχετικά με τις αναλώσεις των προηγούμενων ετών [3.646,91 τεμάχια μέση μηνιαία κατανάλωση των προηγούμενων ετών Χ36 μήνες= 131.288,76 τεμάχια για τρία (3) έτη], δ) ως προς τα Τμήματα 7 και 8, οι ποσότητες των 50.000 και 150.000 τεμαχίων, αντίστοιχα, δικαιολογούνται από τα ίδια ως άνω προσκομιζόμενα στοιχεία [για τα έτη 2021-2022 μέση μηνιαία κατανάλωση - Τμήμα 7: 462,70 τεμάχια Χ 36 μήνες=16.657,20 τεμάχια για τρία (3) έτη, Τμήμα 8: 2.988,78 τεμάχια Χ36 μήνες=107.596,08 τεμάχια για τρία (3) έτη, και για τα έτη 2023-2024 μέση μηνιαία κατανάλωση - Τμήμα 7: 547,20 τεμάχια Χ 36 μήνες= 19.699,20 τεμάχια για τρία (3) έτη, Τμήμα 8: 1.883,93 τεμάχια Χ 36 μήνες= 67.821,48 τεμάχια για τρία (3) έτη], λαμβάνοντας, επιπλέον, υπόψη ότι τμήμα των ποσοτήτων αυτών θα καλύψουν μέρος των αναγκών της εργολαβίας Ε-903, με τίτλο «Έργα Υλοποίησης Τεχνικών Ενεργειών Διεύθυνσης Δικτύου Ύδρευσης», στο φυσικό αντικείμενο της οποίας περιλαμβάνεται, πλην άλλων, η αντικατάσταση 180.000 υδρομετρητών, με παράλληλη αντικατάσταση του διακόπτη σύνδεσης των υδρομετρητών με το δίκτυο της προσφεύγουσας ή του ορειχάλκινου ρακόρ ή και των δύο αυτών υλικών ταυτόχρονα, και δ) σε ό,τι αφορά τα Τμήματα 11 και 12, οι ζητούμενες ποσότητες των 300 και 1.500 τεμαχίων, αντίστοιχα, μαζί με το υφιστάμενο απόθεμα από τη σχετικώς συναφθείσα σύμβαση του διαγωνισμού Δ6840/2020 (περίπου 1.000 τεμάχια για το Τμήμα 11 και 2.500 τεμάχια για το Τμήμα 12) -το οποίο, εν όψει του ότι τα είδη των ως άνω Τμημάτων χρησιμοποιούνται πλέον μόνο σε έργα επενδυτικού ενδιαφέροντος, δεν έχει αναλωθεί στο σύνολό του- και λαμβάνοντας υπόψη και τα λοιπά προσκομιζόμενα στοιχεία σχετικά με τις αναλώσεις των ετών 2021-2022 και 2023-2024, από τα οποία προκύπτει σταδιακή μείωση της ροής ανάλωσης των αντίστοιχων υλικών (Τμήμα 11 - μέση μηνιαία κατανάλωση: 37,64 τεμάχια, για τα έτη 2021-2022, και 30,53 τεμάχια, για τα έτη 2023-2024, και Τμήμα 12 - μέση μηνιαία κατανάλωση: 100,36 τεμάχια, για τα έτη 2021-2022, και 74,00 τεμάχια, για τα έτη 2023-2024), οι προς προμήθεια ποσότητες παρίστανται εύλογες για την κάλυψη των αναγκών της προσφεύγουσας σε βάθος τριετίας (περίπου 1.355,04 τεμάχια για το Τμήμα 11 και 3.612,96 τεμάχια για το Τμήμα 12).

Ανακαλεί την 110/2024 Πράξη του ΣΤ′ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΚΛ.Ε/760/2021

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ-ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:Να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας αναδείξεως αναδόχου και του σχεδίου συμβάσεως για την εκτέλεση του έργου με τίτλο «Επισκευή διαρροών, φρεατίων και επαναφορές οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων σε περιοχές αρμοδιότητας δικτύου ύδρευσης της ΕΥΔΑΠ Α.Ε.»(....)Αναβάλλει την έκδοση οριστικής πράξεως επί της νομιμότητας της διαδικασίας αναδείξεως αναδόχου και των σχεδίου συμβάσεως του έργου με τίτλο «Επισκευή διαρροών, φρεατίων και επαναφορές οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων σε περιοχές αρμοδιότητας δικτύου ύδρευσης της ΕΥΔΑΠ Α.Ε.» (Εργολαβία Ε-884- Τμήμα ΙΙΙ/Ε.884.3. Περιοχές αρμοδιότητας Υπηρεσίας Γ΄ …), Και Διατάσσει τη συμπλήρωση του φακέλου με τα αναφερόμενα στις σκέψεις 18 β και γ, 20 β, γ και δ, 21, 22γ, 23, 24 α, β, γ, 25, 26, 27, 28 και 29 της παρούσας πράξεως στοιχεία εντός προθεσμίας δέκα πέντε ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας στον αναθέτοντα φορέα. 


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/211/2022

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου και του οικείου σχεδίου σύμβασης για την ανάθεση από τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης … της προμήθειας «Αναβάθμιση ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων …», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 2.187.720,00 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).(....)Η θέσπιση των επίμαχων όρων, με τους οποίους περιορίσθηκε ο κύκλος των υποψήφιων οικονομικών φορέων μόνο σ’ εκείνους που πληρούσαν τα κριτήρια οικονομικής και χρηματοοικονομικής επάρκειας κατά τα έτη 2017, 2018 και 2019, αποκλείοντας όσους πληρούσαν τα εν λόγω κριτήρια κατά το έτος 2020, το οποίο είναι το εγγύτερο προς τον χρόνο διεξαγωγής του διαγωνισμού και άρα το πλέον πρόσφορο, χωρίς μάλιστα να συντρέχει βάσιμος προς τούτο δικαιολογητικός λόγος, έπληξε τη νομιμότητα της διαγωνιστικής διαδικασίας και, συνεπώς, συνιστά ουσιώδη νομική πλημμέλεια, καθόσον απέτρεψε τους δυνητικά ενδιαφερόμενους οικονομικούς φορείς - οι οποίοι είχαν ετήσιο γενικό και ειδικό κύκλο εργασιών και αποτέλεσμα ισολογισμού ανάλογο των απαιτήσεων της διακήρυξης το έτος 2020, όχι όμως και το έτος 2017 που ζητούσε μη νομίμως η διακήρυξη - να υποβάλουν την προσφορά τους.Αποφαίνεται ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης για την ανάθεση από τη ΔΕΥΑΛ της προμήθειας «Αναβάθμιση ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων …». 

ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1344/2022.


Ελσυν/Τμ7/225/2009

Μη νόμιμη η δαπάνη που αφορά στην προμήθεια καυσίμων κίνησης υπηρεσιακών οχημάτων του Δήμου, καθόσον η μηνιαία κατανάλωση καυσίμων υπερέβη το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο που τίθεται με την Υ.Α. 1450/550/1982 (Β΄ 93), και από τα συνοδεύοντα δικαιολογητικά δεν αποδεικνύεται η απαιτούμενη από την ως άνω Υ.Α. συνδρομή απρόβλεπτων και επιτακτικών αναγκών.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/364/2021

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:Να ελέγξει τη νομιμότητα του σχεδίου σύμβασης και της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου για την «Προμήθεια συστήματος ελέγχου καταναλώσεων, βελτίωσης λειτουργίας των δικτύων ύδρευσης και μείωσης των απωλειών πόσιμου νερού του Δήμου …», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 2.083.351 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.) και συμβατικού τιμήματος 2.010.476,65 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.)(....)Δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Δήμου … και της ένωσης εταιρειών "… Α.Ε.-… Α.Τ.Ε." για την  «Προμήθεια συστήματος ελέγχου καταναλώσεων, βελτίωσης λειτουργίας των δικτύων ύδρευσης και μείωσης των απωλειών πόσιμου νερού του Δήμου …» με την επισήμανση, που αναφέρεται στη σκέψη 5 της παρούσας.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/121/2022

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:Να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου για την «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ …. Α.Ε.», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 4.151.487,14 ευρώ, πλέον ΦΠΑ(....)Ως εκ τούτου, μη νομίμως εξαιρέθηκε το έτος 2019, που αποτελεί το εγγύτερο στο χρόνο διενέργειας του διαγωνισμού έτος, ενόψει του ότι η υπό έλεγχο διακήρυξη δημοσιεύτηκε στις 10.2.2020.  Τα αφορώντα μόνο στα έτη 2016, 2017, 2018 κριτήρια, αφενός, περιορίζουν αυθαίρετα, χωρίς τη συνδρομή λόγου δημοσίου συμφέροντος, το σχετικό ανταγωνισμό μόνο μεταξύ των οικονομικών φορέων που διαθέτουν την απαιτούμενη οικονομική επάρκεια κατά τα έτη αυτά, αφετέρου αποκλείουν, ομοίως αυθαίρετα, χωρίς τη συνδρομή λόγου δημοσίου συμφέροντος, τη συμμετοχή στο διαγωνισμό οικονομικών φορέων που έχουν αποκτήσει τη ζητούμενη οικονομική επάρκεια και τεχνική ικανότητα κατά το προηγούμενο της έκδοσης της διακήρυξης του διαγωνισμού έτος, επομένως, έχουν οικονομική επάρκεια και επαγγελματική ικανότητα σε χρόνο εγγύτερο προς τον χρόνο εκτέλεσης της σύμβασης.Αποφαίνεται ότι κωλύεται η υπογραφή των δύο (2) σχεδίων σύμβασης για την ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ …. ΑΕ, κατά τα αναφερόμενα στο σκεπτικό.

ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/949/2022.


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/231/2019

«Προμήθεια συστήματος τηλεμετρίας, ελέγχου διαρροών, εξασφάλιση επάρκειας και ποιότητας δικτύου ύδρευσης Κύμης - Αλιβερίου».(...)Ενόψει αυτών, το Κλιμάκιο κρίνει αναγκαίο να αναβάλει την έκδοση οριστικής Πράξης, προκειμένου με επιμέλεια της Δ.Ε.Υ.Α.Κ.Α. να προσκομισθούν τα ανωτέρω αναφερόμενα στοιχεία.Αναβάλλει την έκδοση οριστικής Πράξης επί του ελέγχου της διαδικασίας σύναψης δανειακής σύμβασης μεταξύ της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης Κύμης - Αλιβερίου και του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων για την εκτέλεση του έργου «Προμήθεια συστήματος τηλεμετρίας, ελέγχου διαρροών, εξασφάλιση επάρκειας και ποιότητας δικτύου ύδρευσης Κύμης - Αλιβερίου».


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/291/2022

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου και του οικείου σχεδίου σύμβασης για την «Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία ολοκληρωμένου συστήματος τηλεελέγχου – τηλεχειρισμού και εξασφάλισης επάρκειας του δικτύου ύδρευσης Δήμου …», συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 1.185.362,90 ευρώ πλέον ΦΠΑ (1.469.850,00 ευρώ με ΦΠΑ) και συμβατικού ποσού 1.117.700,00 ευρώ πλέον ΦΠΑ (1.385.948,00 ευρώ με ΦΠΑ).(....)Επιπροσθέτως, οι επίμαχοι όροι αντίκεινται στην αρχή της αναλογικότητας, καθόσον το  έτος 2020 ήταν το εγγύτερο έτος του χρόνου διενέργειας της διαδικασίας ανάθεσης της ελεγχόμενης σύμβασης και, συνακόλουθα, το πλέον πρόσφορο για τη διακρίβωση της καταλληλότητας των προσφερόντων, ώστε να εξυπηρετείται πλήρως ο σκοπός της αναθέτουσας αρχής, ενώ παραβιάζουν και τις αρχές της διαφάνειας και του ελεύθερου ανταγωνισμού, καθόσον δεν συντρέχει βάσιμος δικαιολογητικός λόγος για την ως άνω εξαίρεση, η οποία έτσι περιορίζει αδικαιολόγητα τη δυνατότητα υποβολής προσφοράς των δυνητικά ενδιαφερόμενων οικονομικών φορέων. Ενόψει δε  τούτων, η ως άνω πλημμέλεια κρίνεται ουσιώδης, καθόσον έπληξε την αντικειμενική ακεραιότητα της διεξαχθείσας από τον Δήμο … διαγωνιστικής διαδικασίας(...)Τούτο, διότι στο Πρακτικό αυτό παρατίθεται πίνακας αριθμητικής βαθμολόγησης έκαστης τεχνικής προσφοράς ανά κριτήριο αξιολόγησης, συνοδευόμενης από ελλιπή – συμπερασματική λεκτική αιτιολόγηση. Κατ’ ακολουθίαν όλων όσων προαναφέρθηκαν, το Κλιμάκιο κρίνει ότι συντρέχουν, εν προκειμένω, ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες, που κωλύουν την υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου σύμβασης.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/503/2021

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:Να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάθεσης και του σχεδίου σύμβασης για την «Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία συστήματος τηλεελέγχου – τηλεχειρισμού και ανίχνευσης διαρροών μετρητικών διατάξεων κατανάλωσης των δικτύων ύδρευσης Δήμου …»(....)...ότι η …. Α.Τ.Ε., που στις 8.2.2021 κατέβαλε το ανωτέρω πρόστιμο, έχει λάβει επαρκή επανορθωτικά μέτρα που αποδεικνύουν την αξιοπιστία της για την εκτέλεση της προς ανάθεση σύμβασης προμήθειας, παρά τη συνδρομή στο πρόσωπό της του ανωτέρω λόγου αποκλεισμού της από τη διαδικασία του διαγωνισμού, δηλαδή της συμμετοχής της σε συμφωνία αντιανταγωνιστικής σύμπραξης για τη νόθευση του ανωτέρω διαγωνισμού ανάθεσης δημόσιας σύμβασης έργου. Αποφαίνεται ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Δήμου … και της ένωσης εταιρειών … Α.Τ.Ε. – … Α.Τ.Ε. για την «Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία συστήματος τηλεελέγχου – τηλεχειρισμού και ανίχνευσης διαρροών μετρητικών διατάξεων κατανάλωσης των δικτύων ύδρευσης Δήμου …».        


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/520/2021

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:Να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάθεσης και του σχεδίου σύμβασης για την «Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία συστήματος τηλε-ελέγχου/τηλεχειρισμού για τον έλεγχο του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, των διαρροών, της απολύμανσης και της ποιότητας του πόσιμου νερού στο εξωτερικό υδραγωγείο του Δήμου …»(....)Επομένως, εσφαλμένως η αναθέτουσα Αρχή απέρριψε την προσφορά της … Ε.Π.Ε. με την αιτιολογία ότι δεν αποδείχθηκε η εκτέλεση-ολοκλήρωση της ανωτέρω επικαλούμενης από αυτήν σύμβασης αφού δεν έχει ακόμα εκπληρωθεί ο όρος της σύμβασης αυτής περί καλής (εγγυημένης) λειτουργίας του εγκατασταθέντος στο πλαίσιο αυτής συστήματος τηλε-ελέγχου/τηλεχειρισμού δικτύου ύδρευσης για δώδεκα (12) μήνες μετά την εγκατάστασή του (βλ. την ανωτέρω βεβαίωση καλής εκτέλεσης), ήτοι μέχρι 27.4.2022, καθώς η εφαρμογή του όρου αυτού ακολουθεί (είναι μεταγενέστερη) της έκδοσης της ανωτέρω βεβαίωσης καλής εκτέλεσης της σύμβασης, η οποία πιστοποιεί και την επιτυχή ολοκλήρωση της εγκατάστασης του ανωτέρω συστήματος. Αποφαίνεται ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Δήμου … και της … Α.Ε. για την «Προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία συστήματος τηλε-ελέγχου/τηλεχειρισμού για τον έλεγχο του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, των διαρροών, της απολύμανσης και της ποιότητας του πόσιμου νερού στο εξωτερικό υδραγωγείο του Δήμου …».

ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/576/2022.


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1724/2023

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:ζητείται η ανάκληση της 470/2023 Πράξης του Στ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου(..)Τούτων δοθέντων, το Δικαστήριο κρίνει ότι ο σχετικός λόγος της προσφυγής πρέπει να γίνει δεκτός και ότι το ελεγχόμενο σχέδιο σύμβασης δύναται να υπογραφεί, υπό τον όρο ότι η προσφεύγουσα πριν την υπογραφή της σύμβασης θα απαλείψει τον προβλεπόμενο στον μαθηματικό τύπο Δείκτη Τιμών Παραγωγού στη Βιομηχανία (Μεταποίησης) που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς (παρ. 9.4. του σχεδίου) και θα ορίσει στη θέση αυτού τις αντίστοιχες επιμέρους τιμές του Δείκτη Τιμών Παραγωγού στη Βιομηχανία για κάθε κλάδο βιομηχανικού προϊόντος της σύμβασης (κλάδοι κατά PRODCOM 2016 της EΛ.ΣTAT. 26, 27 ή και 28) ως προς τη μηνιαία μεταβολή τους, όπως αυτές (επιμέρους τιμές) εκάστοτε δημοσιεύονται στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΛ.ΣΤΑΤ., παρά τα όσα αντίθετα διατείνεται η προσφεύγουσα (βλ. όλως ενδεικτικά ΕΛ.ΣΤΑΤ., Δείκτης Τιμών Παραγωγού στη Βιομηχανία (ΔΤΒ)/Σεπτεμβρίου 2023, Χρονοσειρά, 01 Πίνακας-Ετήσιο Αρχείο Δείκτη Τιμών Παραγωγού στη Βιομηχανία Ιανουαρίου 2023-Οκτωβρίου 2023, Κλάδος 26,27,28). Τέλος, παρέλκει ως αλυσιτελής η εξέταση των λοιπών προβαλλόμενων με την προσφυγή λόγων περί δημοσίου συμφέροντος και συγγνωστής πλάνης των οργάνων της προσφεύγουσας. Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, πρέπει να γίνουν δεκτές η προσφυγή ανάκλησης και η υπέρ αυτής ασκηθείσα παρέμβαση, ανακαλουμένης αντίστοιχα της προσβαλλόμενης Πράξης, και η ελεγχόμενη σύμβαση να υπογραφεί, υπό τον όρο   της απάλειψης από τον μαθηματικό τύπο υπολογισμού της μεταβολής τιμής του εκεί προβλεπόμενου Δείκτη Τιμών Παραγωγού στη Βιομηχανία (Μεταποίησης) που αντιστοιχεί στο σύνολο της αγοράς (παρ. 9.4. του σχεδίου) και ορισμού στη θέση αυτού των αντίστοιχων επιμέρους τιμών του Δείκτη Τιμών Παραγωγού στη Βιομηχανία για κάθε κλάδο βιομηχανικού προϊόντος της σύμβασης (κλάδοι κατά PRODCOM 2016 της EΛ.ΣTAT. 26, 27 ή και 28) ως προς τη μηνιαία μεταβολή τους, όπως εκάστοτε δημοσιεύονται στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΛ.ΣΤΑΤ..Ανακαλεί την 470/2023 Πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.