Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/Τμ.1 (ΚΠΕ) 234/2014

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3205/2003

Μη νόμιμη η καταβολή μισθοδοσίας από ν.π.δ.δ. Δήμου σε δύο (2) υπαλλήλους με σχέση εργασίας ι.δ.ο.χ., οι οποίες  δυνάμει του άρθρου 262 παρ. 1 του ΚΔΚ, μεταφέρθηκαν στο ν.π.δ.δ. από Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου, λόγω λύσης της τελευταίας, καθόσον δεν είναι νόμιμη η μισθολογική κατάταξη των ανωτέρω υπαλλήλων, με προσμέτρηση του χρόνου υπηρεσίας τους στην Κοινωφελή Επιχείρηση, που συνιστά ν.π.ι.δ,, δεδομένου ότι δεν λαμβάνεται υπόψη η προγενέστερη υπηρεσία τους σε αυτή, καθώς, ούτε η ειδική διάταξη του άρθρου 112 παρ. 2α του ν. 3852/2010 το προβλέπει, ούτε έχει ακόμη εκδοθεί το προβλεπόμενο από το άρθρο 6 παρ. 4 του ν. 4024/2011 π.δ. για την αναγνώριση προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)132/2014

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ι.Δ.Ο.Χ.: Μη νόμιμη η καταβολή δαπάνης πρώτης μισθοδοσίας σε υπαλλήλους, που προσελήφθησαν από Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση με σύμβαση εργασίας ι.δ.ο.χ. δίμηνης διάρκειας, με απόφαση του Προέδρου του Δ.Σ. της επιχείρησης, καθόσον η πρόσληψή τους διενεργήθηκε χωρίς να συντρέχουν οι όροι που τάσσονται, από το άρθρο 206 παρ. 1 του Κώδικα Δημοτικών Υπαλλήλων (ν.3584/2007, ΦΕΚ 143 Α΄), για την προσφυγή στην εξαιρετική αυτή διαδικασία πρόσληψης προσωπικού, δεδομένου ότι δεν αποδεικνύεται από την Επιχείρηση, ότι οι προσλήψεις έγιναν για την αντιμετώπιση κατεπείγουσων εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών, που οφείλονται όλως έκτακτες και απρόβλεπτες περιστάσεις που εκφεύγουν της αναμενόμενης εξέλιξης της προγραμματισμένης λειτουργίας της επιχείρησης. Η φύση των αναγκών αυτών, πρέπει να εξειδικεύεται στην απόφαση του αρμοδίου οργάνου και να αποδεικνύεται και από τα στοιχεία του φακέλου της υπόθεσης.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/122/2014

Α. Νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης απόλυσης, λόγω συνταξιοδότησης σε πρώην υπάλληλό ν.π.δ.δ. Δήμου, με σχέση εργασίας ι.δ.α.χ.., στο οποίο  αυτός μεταφέρθηκε, από Κοινωφελή Επιχείρηση του ίδιου Δήμου, κατ’εφαρμογή του άρθρου 269 Κ.Δ.Κ., καθόσον νομίμως συνυπολογίσθηκε για τον καθορισμό του ποσού της αποζημίωσης (άρθρο 29 του ν. 4257/2014, ΦΕΚ Α΄ 93/2014) ως χρόνος συνεχούς υπηρεσίας, του ανωτέρω υπαλλήλου στο ν.π.δ.δ. του  Δήμου, η προϋπηρεσία του στη κοινωφελή επιχείρηση του Δήμου, συμπεριλαμβανομένης επίσης και της προϋπηρεσίας του στη συγχωνευθείσα, σε αυτή,  άλλη  δημοτική επιχείρηση του ίδιου Δήμου.
Β. Μη νόμιμη η δαπάνη κατά το μέρος που αφορά το ποσό της ανωτέρω αποζημίωσης, καθόσον καταβάλλεται στον ανωτέρω υπάλληλο ολόκληρο και όχι μειωμένο κατά 50%, δεδομένου ότι  αυτός είναι επικουρικά ασφαλισμένος (άρθρο 204 του ν. 3584/2007  (ΦΕΚ Α΄ 143/2007). 

ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)386/2015

Πολιτιστικές εκδηλώσεις :Nόμιμη η καταβολή αμοιβής από Δήμο σε Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση για τις πολιτιστικές εκδηλώσεις που αυτή  οργάνωσε, στο πλαίσιο εορτασμού της απελευθέρωσης της πόλης, σε εκτέλεση σύμβασής της με το Δήμο, καθόσον είναι νόμιμη η απευθείας ανάθεση των ανωτέρω εκδηλώσεων, αφού πληρούνται όλες οι οριζόμενες στο άρθρο 268 παρ. 1 του ΚΔΚ (ν. 3463/2006, ΦΕΚ Α΄114/2006),  προϋποθέσεις, διότι: α) οι άνω πολιτιστικές εκδηλώσεις δεν έχουν περιληφθεί στο πρόγραμμα δράσης έτους 2014 της άνω κοινωφελούς επιχείρησης, β) στους σκοπούς της άνω κοινωφελούς επιχείρησης περιλαμβάνεται και η οργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων τοπικού χαρακτήρα, γ) το οικονομικό αντικείμενο της άνω σύμβασης δεν υπερβαίνει το ποσό των 45.000 ευρώ και δ) δεν προκύπτει, ότι κατά το έτος 2014 ανατέθηκαν από το Δήμο στην άνω κοινωφελή επιχείρηση συναφείς με το αντικείμενο της δραστηριότητάς της υπηρεσίες, αξίας μεγαλύτερης  των 150.000 ευρώ.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/123/2014

Μεταφορά από Δημοτική Επιχείρηση.Νόμιμη η καταβολή μηνιαίας μισθοδοσίας εννέα (9) υπαλλήλων, που μεταφέρθηκαν στο Δήμο από λυθείσα Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 109 παρ. 7 του ν. 3852/2010, καθόσον ορθώς συνυπολογίσθηκε η προϋπηρεσία τους στη δημοτική επιχείρηση, διότι, αφενός μεν, η κατάταξη των μεταφερθέντων υπαλλήλων δε συνιστά βαθμολογική προαγωγή τους κατά την έννοια του άρθρου 7 του ν.4024/2011 και συνακόλουθα δεν τυγχάνουν εφαρμογής οι διατάξεις του παραρτήματος  V2 ΕΛΛ του ν.4046/2012, αφετέρου δε, η ανωτέρω προϋπηρεσία αποτελεί πραγματική δημόσια υπηρεσία για τη βαθμολογική και μισθολογική τους κατάταξη, κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 6 παρ. 4 εδ. 11 του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α΄ 226/2011), βάσει των οποίων έγινε η μεταφορά των υπαλλήλων αυτών στις αντίστοιχες προσωποπαγείς θέσεις προσωπικού του Δήμου. 
Όμοια η 165/2014 πράξη του ιδίου ως άνω Κλιμακίου.


204/13380/2020

Λύση και εκκαθάριση της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Κύμης Αλιβερίου με την επωνυμία «Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Περιβάλλοντος και Πολιτισμού Κύμης Αλιβερίου» με δ.τ. «ΔΗ.Κ.Ε.ΠΕ.ΠΟ.ΚΑ» και μεταφορά προσωπικού Ι.Δ.Ο.Χ. στο Ν.Π.Δ.Δ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΥΜΗΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ


ΝΣΚ/80/2010

Προσμέτρηση χρόνου απασχόλησης με συμβάσεις μίσθωσης έργου για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη υπαλλήλου.Από το συνολικό χρόνο απασχόλησης με συμβάσεις μίσθωσης έργου δύναται να ληφθεί υπόψη για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη υπαλλήλου χρονικό διάστημα 24 μηνών. Η πέραν του 24μηνου απασχόληση, υπό το καθεστώς των συμβάσεων αυτών, δύναται να αναγνωρισθεί μισθολογικά υπό τις προϋποθέσεις των παρ. 1ι και 4 του άρθρου 15 του Ν 3205/2003. 

ΝΣΚ/615/2012

Έδαφος εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 109 παρ.7 του ν. 3852/2010 περί μεταφοράς προσωπικού. Η διάταξη της παραγράφου 7 του άρθρου 109 του ν. 3852/2010 περί μεταφοράς προσωπικού εφαρμόζεται σε περίπτωση λύσης δημοτικής κοινωφελούς επιχείρησης ή Δ.Ε.Υ.Α., εφόσον η δραστηριότητά τους αναλαμβάνεται και συνεχίζεται από τον οικείο δήμο ή από ν.π.δ.δ. αυτού. Άλλως εφαρμόζεται η διάταξη του άρθρου 262 του ν.3463/2006. (ομοφ.)

ΕΣ/Τ1/86/2006

Καταβολή διαφοράς αποδοχών σε μόνιμο υπάλληλο της Τεχν.Υπηρεσίας Δήμου,λόγω χορήγησης ανωτάτου μισθολογικού κλιμακίου.Μη νόμιμη,καθόσον για τη μισθολογική του εξέλιξη λήφθηκε υπόψη η προυπηρεσία του στη διαδημοτική επιχείρηση(ν.π.ι.δ.),κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρ.15 παρ.2ε του ν.3205/2003,αφού η προυπηρεσία των τακτικών υπαλλήλων σε ν.π.ι.δ.δεν υπολογίζεται για τη μισθολογική τους εξέλιξη.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/166/2016

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις νομικές σκέψεις (ΙΙ, ΙΙΙ και IV) που προηγήθηκαν, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, καταρχήν επιτρεπτώς ο φερόμενος ως δικαιούχος του εντάλματος, δημοτικός υπάλληλος με σύμβαση ι.δ.α.χ., προσελήφθη σε δεύτερη θέση στον δημόσιο τομέα και συγκεκριμένα στο ν.π.δ.δ. του Δήμου ....., με σύμβασης εργασίας ι.δ.ο.χ., καθώς η πρόσληψή του σε αμφότερες τις περιπτώσεις έγινε με την ιδιότητα του Μουσικού και, ως εκ τούτου εμπίπτει στην εξαίρεση του άρθρου 16 παρ. 5 του ν. 1265/1982. Συνεπώς, ο πρώτος λόγος διαφωνίας, είναι αβάσιμος. Περαιτέρω, όμως, όπως βασίμως προβάλλεται με τον δεύτερο λόγο διαφωνίας, η διαδικασία πρόσληψής του, ως συμβασιούχου ι.δ.ο.χ. στο δημοτικό ν.π.δ.δ. δεν είναι νόμιμη καθώς δεν έχει εκδοθεί άδεια του Δήμου ....., κατόπιν απόφασης του Δημάρχου ..... και σύμφωνης γνωμοδότησης του υπηρεσιακού συμβουλίου, για την άσκηση της εν λόγω εργασίας.


979/26-6-2012/2012

Συγχώνευση των δύο (2) Κοινωφελών επιχειρήσεων που περιήλθαν αυτοδίκαια στο νέο Δήμο Θεσσαλονίκης μετά τη συνένωση των πρώην Δήμων Θεσσαλονί­κης και Τριανδρίας σε μία Κοινωφελή Επιχείρηση του νέου Δήμου Θεσσαλονίκης.