Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΤΜ.1/34/2012

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3833/2010, 3845/2010/Α.3

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ: (...) Με την αίτηση αυτή επιδιώκεται η ανάκληση της 122/2011 Πράξης του Τμήματος τούτου.(...) Η εκκαθάριση των αποζημιώσεων αυτών έγινε χωρίς συνυπολογισμό της μείωσης κατά ποσοστό 50%, που επιβάλλεται από τη διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 1 του ν.3833/2000. Σύμφωνα, όμως, με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, η Επιτροπή Ανταγωνισμού αποτελεί ν.π.δ.δ. και, ως εκ τούτου, η ανωτέρω αποζημίωση έπρεπε να υπολογιστεί μειωμένη κατά ποσοστό 50%, σύμφωνα με την προαναφερθείσα διάταξη, οι δε περί του αντιθέτου προβαλλόμενοι ισχυρισμοί της αιτούσας τυγχάνουν απορριπτέοι ως αβάσιμοι. Επομένως, ορθά το Τμήμα, έστω και με διαφορετική εν μέρει αιτιολογία, έκρινε μη νόμιμη την εντελλόμενη με το ανωτέρω χρηματικό ένταλμα δαπάνη. Κατ' ακολουθία των ανωτέρω, η επίμαχη πράξη δεν πρέπει να ανακληθεί και η υπό κρίση αίτηση ανάκλησης πρέπει να απορριφθεί.

ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.1/3/2013


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΤΜ.1/122/2011

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ: (...) χρηματικό ένταλμα πληρωμής της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ποσού 6.812,51 ευρώ, που αφορούσε στην καταβολή, στους αναφερόμενους σε αυτό ως δικαιούχους, αποζημίωσης για τη συμμετοχή τους σε συνεδριάσεις της Ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού κατά το μήνα Απρίλιο 2011.(...) Σύμφωνα με όσα κατά πλειοψηφία έγιναν δεκτά στην προηγούμενη νομική σκέψη, η αποζημίωση των συμμετεχόντων στις συνεδριάσεις της Ολομέλειάς της υπόκειται σε μείωση κατά ποσοστό 50% βάσει της παραπάνω διάταξης του άρθρου 1 παρ. 7 του ν. 3833/2010. Επομένως, η εντελλόμενη με το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη που αφορά στην καταβολή αποζημίωσης, κατά τα ανωτέρω, κατά την εκκαθάριση της οποίας δεν υπολογίστηκε η μείωση κατά ποσοστό 50%, που θεσπίστηκε από 1.1.2010 με τη διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 1 του ν.3833/2010, είναι μη νόμιμη και δεν πρέπει αυτό να θεωρηθεί.

ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.1/34/2012 ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.1/3/2013


Φ.435.6/1/813065/Σ.639/2022

Καθορισμός επιπέδου γραμματικών γνώσεων, κατά ειδικότητες, των Επαγγελματιών Οπλιτών του Στρατού Ξηράς.

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΤΗΣ Φ.435.6/1/960966 Σ.178/2024-ΦΕΚ:2960/Β/24.05.2024


ΑΠΕΕΚ/Φ50.1/οικ.176680/2018

Για την εφαρμογή του άρθ. 25 του ν.3468/2006 (ΦΕΚ Α’ 129/2006) «Παραγωγή Ηλεκτρικής Ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης και λοιπές διατάξεις», όπως ισχύει. (ΑΔΑ:7ΣΥΗ4653Π8-9ΝΝ)

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 14-ΠΑΡ.1 ΤΗΣ ΥΠΕΝ/Δ Α.Π.Ε.ΕΚ/86389/2479/2024-ΦΕΚ:4844/Β/22.08.2024


ΥΠΕΝ/ΓΔΕ/55236/3367/2023

Υλοποίηση Υβριδικών Σταθμών στη νήσο Κρήτη που εντάσσεται στο Μέτρο Δεύτερο του Ειδικού Πλαισίου Λειτουργικής Ενίσχυσης Υβριδικών Σταθμών στα Μη Διασυνδεδεμένα Νησιά, βάσει της παρ. 1 του άρθρου 21Α του ν. 4414/2016 (Α’ 149).

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΝ/ΔΑΠΕΕΚ/63541/1766/2024-ΦΕΚ:3392/Β/13.06.2024



381461/2025

«Χορήγηση – Παράταση Ασφαλιστικής Ικανότητας για το ασφαλιστικό έτος από 01.03.2025 έως 28.02.2026».ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 7/2025 ΑΔΑ:9Ψ3Α46ΜΑΠΣ-ΤΜΚ


Σχετ.: οι με αριθ. 12/2024 (345712/2024) αι 23/2024 (583348/2024) εγκύκλιοι του e-ΕΦΚΑ


ΓΔΟΥ 125/2023

Χορήγηση επιδόματος θέρμανσης για τη χειμερινή περίοδο 2023-2024 και καθορισμός του ύψους, των δικαιούχων, των προϋποθέσεων και της διαδικασίας χορήγησης αυτού. 


ΥΠΕΝ/ΓΔΕ/123647/6827/2024 ΦΕΚ: 6249/Β/12.11.2024Άρθρο 10 Καταργούμενες διατάξεις - Έναρξη ισχύος 1. Η υπό στοιχεία ΓΔΟΥ/125/20.10.2023 (Β’ 6238) κοινή υπουργική απόφαση καταργείται.


73473/2023

Aντιστοίχιση των υφισταμένων κλάδων και ειδικοτήτων του Οργανισμού του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με τους οριζόμενους στο π.δ. 85/2022 (Α’ 232) νέους κλάδους και ειδικότητες.

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 138085/2024-ΦΕΚ:3571/Β/20.06.2024


ΔΒ3Η 443/710/οικ.18766/2021

Προσθήκη νέων Σκευασμάτων Ειδικής Διατροφής στα αποζημιούμενα από τον Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και καθορισμός τιμής αποζημίωσής τους.

ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΒ3Η/231/304/οικ.9158/2022-ΦΕΚ:1942/Β/19.04.2022


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/637/2023

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Δοθέντων όλων των ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι ναι μεν υφίσταται κατεπείγουσα ανάγκη για παροχή συγκοινωνιακού έργου στην Ανατολική και Δυτική Αττική, όμως η εν λόγω κατεπείγουσα ανάγκη ανάγεται στη σφαίρα ευθύνης της ...... ΑΕ, με συνέπεια να μην δικαιολογείται, εν προκειμένω, η προσφυγή στη διαδικασία ανάθεσης του άρθρου 269 παρ. 1 περ. δ΄ του ν. 4412/2016. Σε κάθε περίπτωση, αν και ήταν σαφές στα αρμόδια όργανα της ...... ΑΕ ότι ο νέος δρομολογούμενος διαγωνισμός, ως εκ του μεγέθους και της πολυπλοκότητάς του, δεν θα ολοκληρωνόταν εγκαίρως, αλλά κατόπιν παρέλευσης μεγάλου χρονικού διαστήματος από τη λήξη της 96/2022 σύμβασης, όπως αυτή «συμπληρώθηκε» κατά τα προεκτεθέντα, δεν τεκμηριώνεται ο λόγος για τον οποίο δεν διερευνήθηκε, ως μεταβατική λύση, η δυνατότητα διενέργειας μιας απλούστερης διαγωνιστικής διαδικασίας (ενδεχομένως με μικρότερη διάρκεια και προϋπολογισμό, καθώς και με δυνατότητα πρόβλεψης δικαιωμάτων προαίρεσης για τυχόν αυξομείωση του συμβατικού αντικειμένου αναλόγως ενδεχόμενων μεταβολών των αναγκών του φορέα κατά την εκτέλεση της σύμβασης) για την κάλυψη των επίμαχων αναγκών μέχρι και την εκτιμώμενη ολοκλήρωση του ανωτέρω διαγωνισμού, δεδομένης μάλιστα και της αποκτηθείσας εμπειρίας από τις συμβάσεις της ...... ΑΕ με την ......... Αττικής ΑΕ. ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1720/2023 


2/11643/ΔΠΓΚ/2015

ΒΑΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΦΠΑ ΣΕ ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ ΤΗΣ 2/82452/0020/2008 ΦΕΚ: 2441/Β/02.12.2008 ΑΠΟΦΑΣΗΣ