ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/138/2018
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει τα ακόλουθα: Πριν τη μετάταξη και κατά την πρώτη εφαρμογή του ν. 4354/2015, η φερόμενη ως δικαιούχος του χρηματικού εντάλματος είχε επανακαταταχθεί στο 7ο ΜΚ κατηγορίας ΔΕ, ο βασικός μισθός του οποίου ανερχόταν στο ποσό των 1.218,00 ευρώ. Μετά τη μετάταξή της σε ανώτερη εκπαιδευτική κατηγορία, στο χρόνο υπηρεσίας της μη νομίμως συναθροίστηκε ο χρόνος που διένυσε στις κατηγορίες ΥΕ και ΔΕ. Τούτο είχε ως συνέπεια να καταταχθεί στο 11ο ΜΚ της ΠΕ κατηγορίας, ενώ έπρεπε να καταταχθεί στο 4ο ΜΚ της ίδιας κατηγορίας, ο βασικός μισθός του οποίου ανέρχεται σε 1269,00 ευρώ και είναι πλησιέστερος στο βασικό μισθό που ήδη ελάμβανε. Ως εκ τούτου, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη, είναι μη νόμιμη κατά το μέρος που εντέλλεται ποσό διαφοράς αποδοχών μεγαλύτερης από τη διαφορά ανάμεσα στο 7Ο ΜΚ/ΔΕ και στο 4ο ΜΚ/ΠΕ.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/3/2019
ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μετά τη μετάταξη στην κατηγορία ΠΕ, η ως άνω υπάλληλος δεν μπορούσε να συνυπολογίσει το χρόνο υπηρεσίας που διένυσε σε θέση κατηγορίας ΔΕ, την οποία κατέλαβε ανεξάρτητα από τον τίτλο σπουδών της ΠΕ κατηγορίας που ήδη κατείχε, για τη μισθολογική κατάταξή της στα μισθολογικά κλιμάκια της ΠΕ κατηγορίας. Επομένως, έπρεπε να καταταχθεί στο μισθολογικό κλιμάκιο της ανώτερης κατηγορίας ο βασικός μισθός του οποίου είτε ισούται προς το βασικό μισθό που ήδη λάμβανε είτε είναι ο αμέσως ανώτερος (προς αποτροπή της μισθολογικής της υποβάθμισης), δηλαδή στο 1ο ΜΚ ΠΕ, ο βασικός μισθός του οποίου ανέρχεται στο ποσό των 1.092 ευρώ και όχι στο 4ο ΜΚ ΠΕ, στο οποίο κατατάχθηκε. Ως εκ τούτου, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη, κατά το μέρος που εντέλλεται ποσό διαφοράς αποδοχών μεγαλύτερης από τη διαφορά των εν λόγω μισθολογικών κλιμακίων (3ο ΜΚ ΔΕ – 1ο ΜΚ ΠΕ).
ΕλΣυνΚλ.Τμ.1/114/2018
Καταβολή αναδρομικών αποδοχών:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει τα ακόλουθα: α) Πριν τη μετάταξη και κατά την πρώτη εφαρμογή του ν. 4354/2015, η πρώτη φερόμενη ως δικαιούχος του εντάλματος είχε επανακαταταχθεί στο 4ο ΜΚ κατηγορίας ΔΕ, με βασικό μισθό ανερχόμενο στο ποσό των 1.038,00 ευρώ. Μετά τη μετάταξή της στην κατηγορία ΠΕ, στο χρόνο υπηρεσίας της ως άνω υπαλλήλου δεν μπορούσε να συνυπολογιστεί ο χρόνος που διένυσε στην κατηγορία ΔΕ. Συνεπώς, έπρεπε να καταταχθεί στο μισθολογικό κλιμάκιο της ανώτερης κατηγορίας (ΠΕ) ο βασικός μισθός του οποίου είναι πλησιέστερος προς το βασικό μισθό που ήδη λάμβανε, δηλαδή στο 1ο ΜΚ ΠΕ, με βασικό μισθό 1.092,00 ευρώ και όχι στο 6ο ΜΚ, στο οποίο κατετάγη. Πριν τη μετάταξη και κατά την πρώτη εφαρμογή του ν. 4354/2015, η δεύτερη φερόμενη ως δικαιούχος του εντάλματος είχε επανακαταταχθεί στο 3ο ΜΚ κατηγορίας ΔΕ, ο βασικός μισθός του οποίου ανερχόταν στο ποσό των 978,00 ευρώ. Μετά τη μετάταξή της στην κατηγορία ΠΕ, στο χρόνο υπηρεσίας της εν λόγω υπαλλήλου δεν μπορούσε να συνυπολογιστεί ο χρόνος που διένυσε στην κατηγορία ΔΕ. Συνεπώς, έπρεπε να καταταχθεί στο μισθολογικό κλιμάκιο της ανώτερης κατηγορίας (ΠΕ) ο βασικός μισθός του οποίου είναι πλησιέστερος προς το βασικό μισθό που ήδη λάμβανε, δηλαδή στο 1ο ΜΚ ΠΕ, με βασικό μισθό 1.092,00 ευρώ και όχι στο 4ο ΜΚ, στο οποίο κατετάγη. Ως εκ τούτου, η δαπάνη είναι εν μέρει μη νόμιμη, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με τον πρώτο λόγο διαφωνίας. β) Κατά τη διενέργεια των ανωτέρω μετατάξεων λήφθηκαν υπόψη και συνεκτιμήθηκαν οι σχετικές υπηρεσιακές συνθήκες και ανάγκες, συνεπώς, οι μετατάξεις παρίστανται επαρκώς αιτιολογημένες και ο σχετικός προβαλλόμενος δεύτερος λόγος διαφωνίας πρέπει να απορριφθεί ως ουσία αβάσιμος. Ομοίως, πρέπει να απορριφθεί και ο τρίτος λόγος διαφωνίας, δεδομένων των μνημονευόμενων στο ιστορικό και ήδη προσκομιζόμενων δικαιολογητικών του χρηματικού εντάλματος.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι εν μέρει μη νόμιμη και, ως εκ τούτου, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.
ΕΣ/(ΚΠΕ)ΤΜ.1/298/2018
Αποδοχές:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι αφού πριν τη μετάταξη της η φερόμενη ως δικαιούχος του εντάλματος είχε επανακαταταχθεί στο 5ο ΜΚ κατηγορίας ΔΕ, με βασικό μισθό ποσού 1.098,00 ευρώ, μετά τη μετάταξή της στην κατηγορία ΠΕ, στο χρόνο υπηρεσίας της δεν μπορούσε να συνυπολογιστεί ο χρόνος που διένυσε στην κατηγορία ΔΕ και συνεπώς, έπρεπε να καταταχθεί στο μισθολογικό κλιμάκιο της ανώτερης κατηγορίας (ΠΕ) ο βασικός μισθός του οποίου είναι πλησιέστερος προς άνω προς το βασικό μισθό που ήδη λάμβανε, δηλαδή στο 2ο ΜΚ ΠΕ, με βασικό μισθό 1.151,00 ευρώ και όχι στο 7ο ΜΚ όπου κατετάγη.
ΕΣ/(ΚΠΕ)ΤΜ.1/300/2018
Αναδρομικές αποδοχές:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι αφού πριν τη μετάταξη της η φερόμενη ως δικαιούχος του εντάλματος είχε επανακαταταχθεί στο 4ο ΜΚ κατηγορίας ΔΕ, με βασικό μισθό ποσού 1.038,00 ευρώ, μετά τη μετάταξή της στην κατηγορία ΠΕ, στον χρόνο υπηρεσίας της δεν μπορούσε να συνυπολογιστεί ο χρόνος που διένυσε στην κατηγορία ΔΕ. και συνεπώς έπρεπε να καταταχθεί στο μισθολογικό κλιμάκιο της ανώτερης κατηγορίας (ΠΕ) ο βασικός μισθός του οποίου είναι πλησιέστερος προς το βασικό μισθό που ήδη λάμβανε, δηλαδή στο 1ο ΜΚ ΠΕ, με βασικό μισθό 1.092,00 ευρώ και όχι στο 7ο ΜΚ όπου κατετάγη.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/298/2018
Αποδοχές:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι αφού πριν τη μετάταξη της η φερόμενη ως δικαιούχος του εντάλματος είχε επανακαταταχθεί στο 5ο ΜΚ κατηγορίας ΔΕ, με βασικό μισθό ποσού 1.098,00 ευρώ, μετά τη μετάταξή της στην κατηγορία ΠΕ, στο χρόνο υπηρεσίας της δεν μπορούσε να συνυπολογιστεί ο χρόνος που διένυσε στην κατηγορία ΔΕ και συνεπώς, έπρεπε να καταταχθεί στο μισθολογικό κλιμάκιο της ανώτερης κατηγορίας (ΠΕ) ο βασικός μισθός του οποίου είναι πλησιέστερος προς άνω προς το βασικό μισθό που ήδη λάμβανε, δηλαδή στο 2ο ΜΚ ΠΕ, με βασικό μισθό 1.151,00 ευρώ και όχι στο 7ο ΜΚ όπου κατετάγη
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/70/2019
Καταβολή αναδρομικής διαφοράς αποδοχών:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, αφού πριν τη μετάταξη του ο φερόμενος ως δικαιούχος του εντάλματος είχε επανακαταταχθεί στο 3ο ΜΚ κατηγορίας ΔΕ, με βασικό μισθό ποσού 978,00 ευρώ, μετά τη μετάταξή του στην κατηγορία ΠΕ, στο χρόνο υπηρεσίας του δεν μπορούσε να συνυπολογιστεί ο χρόνος που διένυσε στην κατηγορία ΔΕ. Συνεπώς, έπρεπε να καταταχθεί στο μισθολογικό κλιμάκιο της ανώτερης κατηγορίας (ΠΕ) ο βασικός μισθός του οποίου είναι πλησιέστερος προς το βασικό μισθό που ήδη λάμβανε, δηλαδή στο 1ο ΜΚ ΠΕ, με βασικό μισθό 1.092,00 ευρώ και όχι στο 4ο ΜΚ όπου κατετάγη.
ΕλΣυνΚλ.Τμ.1/115/2018
Καταβολή αναδρομικών αποδοχών: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μετά τη μετάταξή της στην κατηγορία ΠΕ, η ως άνω υπάλληλος δεν μπορούσε να συνυπολογίσει το χρόνο υπηρεσίας που διένυσε στην κατηγορία ΔΕ, για τη μισθολογική κατάταξή της στα μισθολογικά κλιμάκια της ΠΕ κατηγορίας. Αυτό σημαίνει ότι έπρεπε να καταταγεί στο μισθολογικό κλιμάκιο της ανώτερης κατηγορίας ο βασικός μισθός του οποίου είτε ισούται προς το βασικό μισθό που ήδη λάμβανε είτε είναι ο αμέσως ανώτερος (προς αποφυγή μισθολογικής υποβάθμισης), δηλαδή στο 9ο ΜΚ ΠΕ, ο βασικός μισθός του οποίου ανέρχεται στο ποσό των 1.564,00 ευρώ και όχι στο 18ο ΜΚ ΠΕ, στο οποίο κατετάγη. Ως εκ τούτου, η εντελλόμενη δαπάνη είναι μη νόμιμη, κατά το μέρος που εντέλλεται ποσό διαφοράς αποδοχών μεγαλύτερης από τη διαφορά των εν λόγω μισθολογικών κλιμακίων (12ο ΜΚ ΔΕ – 9ο ΜΚ ΠΕ). Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι εν μέρει μη νόμιμη και, ως εκ τούτου, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/196/2018
ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει τα εξής: Πριν από την μετάταξη και κατά την πρώτη εφαρμογή του ν. 4354/2015, η φερόμενη ως δικαιούχος του χρηματικού εντάλματος πληρωμής είχε επανακαταταχθεί στο 3ο ΜΚ κατηγορίας ΔΕ, ο βασικός μισθός του οποίου ανερχόταν στο ποσό των 978,00 ευρώ. Μετά την μετάταξή της σε ανώτερη εκπαιδευτική κατηγορία ΤΕ, στο χρόνο υπηρεσίας της μη νομίμως συναθροίστηκε ο χρόνος που διένυσε στην κατώτερη κατηγορία ΔΕ. Κατά συνέπεια, αυτή εσφαλμένως κατατάχθηκε στο 4ο ΜΚ της ΤΕ κατηγορίας, ο βασικός μισθός του οποίου ανέρχεται στο ποσό των 1.202,00 ευρώ, αντί να καταταχθεί στο 1ο μισθολογικό κλιμάκιο της ΤΕ κατηγορίας. Ο βασικός μισθός του τελευταίου ανέρχεται στο ποσό των 1.037,00 ευρώ και είναι ο πλησιέστερος στο βασικό μισθό που η υπάλληλος ελάμβανε πριν από την μετάταξή της σε ανώτερη εκπαιδευτική κατηγορία, κατά τα ανωτέρω. Ως εκ τούτου, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη είναι μη νόμιμη, κατά το μέρος που εντέλλεται ποσό διαφοράς αποδοχών που υπερβαίνει τη διαφορά μεταξύ του 4ου μισθολογικού κλιμακίου ΤΕ (1.202,00 ευρώ) και του 1ου μισθολογικού κλιμακίου ΤΕ (1.037,00 ευρώ), ύψους 165,00 ευρώ, όπως βασίμως προβάλλει ο Επίτροπος.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/173/2018
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ:. Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη νομική σκέψη που προηγήθηκε, το Κλιμάκιο κρίνει ότι πριν τη μετάταξη και κατά την πρώτη εφαρμογή του ν. 4354/2015, η φερόμενη ως δικαιούχος του χρηματικού εντάλματος είχε επανακαταταχθεί στο 10ο ΜΚ κατηγορίας ΔΕ, ο βασικός μισθός του οποίου ανερχόταν στο ποσό των 1.398,00 ευρώ. Μετά δε τη μετάταξή της σε ανώτερη εκπαιδευτική κατηγορία, στο χρόνο υπηρεσίας της μη νομίμως συναθροίστηκε ο χρόνος που διένυσε στην κατηγορία ΔΕ. Τούτο είχε ως συνέπεια να καταταχθεί στο 14ο ΜΚ της ΠΕ κατηγορίας, ενώ έπρεπε να καταταχθεί στο 7ο ΜΚ της ίδιας κατηγορίας, ο βασικός μισθός του οποίου ανέρχεται σε 1.446,00 ευρώ και είναι πλησιέστερος στο βασικό μισθό που ήδη ελάμβανε. Αβασίμως ο ... επικαλείται τις ερμηνευτικές εγκυκλίους του Γ.Λ.Κ. με αριθμ. πρωτ. 2/31029/ΔΕΠ/6.5.2016 και 2/88138/ΔΕΠ/10.11.2016, καθώς, μέσω της επεξήγησης των διατάξεων των εφαρμοστέων, εν προκειμένω, νομοθετικών και κανονιστικών πράξεων και της παροχής οδηγιών για τον τρόπο εφαρμογής τους, δεν είναι δυνατόν αυτές να συμπληρώνουν το υπάρχον νομοθετικό κενό εισάγοντας ερμηνευτικές εκδοχές αντίθετες στις αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας κατά τη μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων, όπως εκτίθεται ανωτέρω (υπό τη σκέψη ΙΙ.Β).(..)Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη είναι εν μέρει μη νόμιμη και, ως εκ τούτου, δεν πρέπει αυτό να θεωρηθεί.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/296/2018
ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι αφού πριν τη μετάταξη της η φερόμενη ως δικαιούχος του εντάλματος είχε επανακαταταχθεί στο 3ο ΜΚ κατηγορίας ΔΕ, με βασικό μισθό 978,00 ευρώ, μετά τη μετάταξή της στην κατηγορία ΠΕ, στο χρόνο υπηρεσίας της δεν μπορούσε να συνυπολογιστεί ο χρόνος που διένυσε στην κατηγορία ΔΕ. και συνεπώς, έπρεπε να καταταχθεί στο μισθολογικό κλιμάκιο της ανώτερης κατηγορίας (ΠΕ) ο βασικός μισθός του οποίου είναι πλησιέστερος προς το βασικό μισθό που ήδη λάμβανε, δηλαδή στο 1ο ΜΚ ΠΕ, με βασικό μισθό 1.092,00 ευρώ και όχι στο 4ο ΜΚ όπου κατετάγη.
ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.1/19/2019