ΕΣ/ΚΛ.Ε/219/2023
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Νομιμότητα του σχεδίου προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Παύλου Μελά και του Αναπτυξιακού Οργανισμού «Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης Α.Ε. – Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης» («....»), για την υλοποίηση του υποέργου 1 με τίτλο «Δίκτυο ομβρίων περιοχής Νικόπολης Δήμου Παύλου Μελά».(...)Κατά συνέπεια, δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου προγραμματικής σύμβασης, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα Πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της, με την επισήμανση ότι οποιαδήποτε σύμβαση, που θα τροποποιεί την ελεγχόμενη, δύναται να συναφθεί μόνον υπό την προϋπόθεση της τήρησης των διατάξεων περί υπαγωγής της στον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου.Δεν κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος σχεδίου προγραμματικής σύμβασης, μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του Δήμου Παύλου Μελά και του Αναπτυξιακού Οργανισμού «Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης Α.Ε. – Αναπτυξιακός ΟΤΑ», για την υλοποίηση του υποέργου 1 με τίτλο «Δίκτυο ομβρίων περιοχής Νικόπολης Δήμου Παύλου Μελά», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 3.850.000,00 ευρώ, και του υποέργου 3 με τίτλο «Έργα διευθέτησης ρέματος Ευκαρπίας στη Δ.Ε. Ευκαρπίας του Δήμου Παύλου Μελά», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 1.650.000,00 ευρώ, του έργου με τίτλο «Έργα αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας», με την αναφερόμενη στο σκεπτικό (σκέψη 11) της παρούσας επισήμανση.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
132095 ΕΞ 2023
Καθορισμός επιχορήγησης των πληγέντων από τις πλημμύρες της 19ης Σεπτεμβρίου 2019 σε περιοχές των Δήμων Λαγκαδά και Παύλου Μελά της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ενίσχυση ήσσονος σημασίας).
ΔΑΕΦΚ/4493/Α325/2015/2016
Οριοθέτηση περιοχών και χορήγηση στεγαστικής συνδρομής για την αποκατάσταση των ζημιών σε κτίρια από τις πλημμύρες της 18ης Ιουνίου 2015 σε περιοχές των Δήμων Παύλου Μελά και Ωραιοκάστρου της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε./6964/21/Α325/2022
Οριοθέτηση περιοχών και χορήγηση στεγαστικής συνδρομής για την αποκατάσταση των ζημιών σε κτίρια από τις πλημμύρες: α) της 10ης Μαΐου 2018 σε περιοχές των Δήμων Θεσσαλονίκης, Κορδελιού-Ευόσμου, Αμπελοκήπων - Μενεμένης, β) της 26ης έως 28ης Ιουνίου 2018 σε περιοχές του Δήμου Βόλβης, γ) της 19ης Σεπτεμβρίου 2019 σε περιοχές των Δήμων Λαγκαδά και Παύλου Μελά,δ) της 20ής Νοεμβρίου 2019 σε περιοχές του Δήμου Χαλκηδόνος και ε) της 7ης Αυγούστου 2020 σε περιοχές του Δήμου Λαγκαδά, της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Αριθμ. 214237/2022
Συμπλήρωση - τροποποίηση της απόφασης καθορισμού ανώτατου ορίου επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας υπαλλήλων υπηρετούντων στις υπηρεσίες του Δήμου Παύλου Μελά Νομού Θεσσαλονίκης για το έτος 2022.
103182/2022
Συμπλήρωση τροποποίηση της απόφασης καθορισμού ανώτατου ορίου επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας υπαλλήλων υπηρετούντων στις υπηρεσίες του Δήμου Παύλου Μελά Νομού Θεσσαλονίκης για το έτος 2022.
240020/2022
Συμπλήρωση - τροποποίηση της απόφασης καθορισμού ανώτατου ορίου επιτρεπόμενων ημερών κίνησης εκτός έδρας υπαλλήλων υπηρετούντων στις υπηρεσίες του Δήμου Παύλου Μελά Νομού Θεσσαλονίκης για το έτος 2022.
41541/ΓΚΠΣ 276/2000
Σύσταση Ειδικής Υπηρεσίας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με τίτλο "Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Κεντρικής Μακεδονίας".
2621/2022
Έγκριση Περιφερειακού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΠΠΑ) της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας προγραμματικής περιόδου 2021 - 2025.
ΕΣ/ΚΛ.ΤΜ.7/229/2018
ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ-Καταβολή αμοιβής για την «υποστήριξης του Δήμου ..... στην οργάνωση της διαδικασίας αξιοποίησης των διαθέσιμων πόρων».:Από τα στοιχεία του φακέλου προκύπτουν τα εξής: Με την 25/1.3.2016 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ..... (ΑΔΑ 6ΣΘ1Ω9Ω-ΦΛΟ) εγκρίθηκε το τοπικό σχέδιο αποκεντρωμένης διαχείρισης των στερεών αποβλήτων του. Στο σχέδιο αυτό και ειδικότερα στο άρθρο 6.2.1.7. (αξιοποίηση προδιαλεγμένων βιοαποβλήτων) περιλήφθηκε πρόταση για την ενσωμάτωση στο υπό κατάρτιση ΠΕ.Σ.Δ.Α. μίας τουλάχιστον τοπικής - δημοτικής μονάδας επεξεργασίας βιοαποβλήτων. Η πρόταση αυτή δεν υιοθετήθηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας, αφού στο ΠΕ.Σ.Δ.Α. Κεντρικής Μακεδονίας, που εγκρίθηκε με την 220/3.11.2016 απόφασή του (ΑΔΑ 6ΕΕΠ7ΛΛ-ΠΥ3) μετά από αξιολό-γηση όλων των εκπονηθέντων από τους Δήμους τοπικών σχεδίων διαχείρισης, προβλέφθηκαν για το δυτικό τομέα της Περιφερειακής Ενότητας ….τρεις μονάδες περιφερειακού ενδιαφέροντος, μεταξύ των οποίων η 1η ΜΕΒΑ με εξυπηρετούμενους περιοχές αυτές των Δήμων ....., Λαγκαδά, Παύλου Μελά, καθώς και της ΔΕ …..του Δήμου …..(58971/5144/ 6.12.2016 απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ΦΕΚ Β΄ 4010, με την οποία κυρώθηκε η ως άνω απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας). Εν τω μεταξύ, και ειδικότερα στις 3.8.2016, ο Δήμαρχος ....., με την 256/2016 απόφασή του, είχε ήδη αναθέσει απευθείας στην εταιρεία «…..» τις υπηρεσίες υποστήριξης του Δήμου στην οργάνωση της διαδικασίας αξιοποίησης των διαθέσιμων πόρων του, οι οποίες αφορούσαν κυρίως στη χωροθέτηση της άνω δημοτικής μονάδας βιοαποβλήτων και στην οργάνωση της υλοποίησής της, έναντι συνολικής κατ’ αποκοπή αμοιβής 24.306,48 ευρώ. Την ίδια δε ως άνω ημεροχρονολογία είχε υπογραφεί μεταξύ των μερών και η σχετική σύμβαση. Δοθέντος, όμως, ότι, κατά τα γενόμενα δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, η αρμοδιότητα του Δήμου ..... για την υλοποίηση της ανωτέρω δημοτικής μονάδας επεξεργασίας ασκήθηκε και εξαντλήθηκε με την ανωτέρω, διατυπωθείσα στο τοπικό σχέδιο διαχείρισης των αποβλήτων του, πρόταση, που άλλωστε δεν ενσωματώθηκε στο προαναφερόμενο ΠΕ.Σ.Δ.Α., η άνω απευθείας ανάθεση είναι μη νόμιμη.
32216/ΓΔΑΠΠΠ/5147/2008
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 41541/Γ΄ΚΠΣ/276 ΚΥΑ/8.12.2000 (ΦΕΚ 1501/τ.Β΄) κοινής υπουργικής απόφασης Σύστασης Ειδικής Υπηρεσίας στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με τίτλο “Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Κεντρικής Μακεδονίας”».