Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕλΣυν.Τμ.Μειζ.Επταμ.Συνθ/3696/2012

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3607/2007, 4052/2012, 3607/2007

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Κατόπιν όσων έγιναν δεκτά ανωτέρω, οι συμβάσεις μεταξύ των φορέων κοινωνικής ασφάλισης, μεταξύ των οποίων και του …., και της εταιρείας «...», που συνάπτονται, εξαιρούμενες από τον ελεύθερο ανταγωνισμό, με «απευθείας ανάθεση χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού», σύμφωνα με την παρ. 3 εδαφ. α΄ του άρθρου 5 του Καταστατικού της Εταιρείας, που περιλαμβάνεται στο άρθρο πέμπτο του ν. 3607/2007, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 138 παρ. ΙΒ εδ. 1 του ν. 4052/2012, χωρίς εξωτερική και εσωτερική συμβατική αυτονομία των μερών, εκφεύγουν, λόγω του χαρακτήρα τους ως συμβάσεων προσχώρησης, του κατά το άρθρο 19 παρ. 7 του π.δ. 774/1980 προσυμβατικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Ακολούθως, παρέλκει η εξέταση των λοιπών ζητημάτων που τίθενται με τα Πρακτικά της 17ης Αυγούστου 2012 του Ζ΄ Κλιμακίου και η υπόθεση πρέπει να αναπεμφθεί στο εν λόγω Κλιμάκιο.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΤΜ.ΜΕΙΖ.ΕΠΤΑΜΕΛΟΥΣ/3695/2012

Κατόπιν όσων έγιναν δεκτά ανωτέρω, οι συμβάσεις μεταξύ των φορέων κοινωνικής ασφάλισης, μεταξύ των οποίων και του Ο.Γ.Α., και της εταιρείας «....», που συνάπτονται, εξαιρούμενες από τον ελεύθερο ανταγωνισμό, με «απευθείας ανάθεση χωρίς δημοσίευση προκήρυξης διαγωνισμού», σύμφωνα με την παρ. 3 εδαφ. α΄ του άρθρου 5 του Καταστατικού της Εταιρείας, που περιλαμβάνεται στο άρθρο πέμπτο του ν. 3607/2007, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 138 παρ. ΙΒ εδ. 1 του ν. 4052/2012, χωρίς εξωτερική και εσωτερική συμβατική αυτονομία των μερών, εκφεύγουν, λόγω του χαρακτήρα τους ως συμβάσεων προσχώρησης, του κατά το άρθρο 19 παρ. 7 του π.δ. 774/1980 προσυμβατικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Ακολούθως, παρέλκει η εξέταση των λοιπών ζητημάτων που τίθενται με τα Πρακτικά της 17ης Αυγούστου 2012 του Ζ΄ Κλιμακίου και   η υπόθεση πρέπει να αναπεμφθεί στο εν λόγω Κλιμάκιο.


ΕλΣυν.Κλ.Ζ/46/2017

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το ως άνω σχέδιο συμφωνητικού μεταξύ της ... και της Α.Ε. «..», που συνάπτεται αναγκαστικώς σύμφωνα με τις παρ. 2 και 3 του άρθρου 17 της κυρωθείσας με το ν.3785/2009 Σύμβασης Δωρεάς, χωρίς να υφίσταται εξωτερική και εσωτερική συμβατική αυτονομία των μερών, εκφεύγει, λόγω του χαρακτήρα της ως αμφιμερώς αναγκαστικής σύμβασης προσχώρησης, του κατά το άρθρο 35 του Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο προσυμβατικού ελέγχου. Κατά συνέπεια, το προαναφερθέν συμφωνητικό απαραδέκτως εισάγεται ενώπιον του παρόντος Κλιμακίου.Απαραδέκτως εισάγεται ενώπιον του Κλιμακίου για έλεγχο το σχέδιο του Συμφωνητικού Παροχής Ολοκληρωμένων Υπηρεσιών μεταξύ του Ν.Π.Δ.Δ. «..» (...) και της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «…».


ΙΚΑ/Σ40/120/2007

«Νέα διαδικασία χορήγησης προσωρινής σύνταξης λόγω γήρατος ή θανάτου. Κοινοποίηση των διατάξεων της παρ. 6 του άρθρου 15 του Ν. 3607/2007.»


13913/319/2012

Εγκαταστάσεις Μικρών Σταθμών και Κατασκευών Κε­ραιών Χαμηλής Όχλησης, εξαιρούμενες από την αδειοδότηση σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 29 του Ν. 4053/2012.

Καταργείται με την 27217/505/2013, ΦΕΚ 1442 Β/14.06.2013


Αριθμ. 48263/959/2012

Εγκαταστάσεις Kατασκευών Κεραιών Χαμηλής Ηλεκτρομαγνητικής Περιβαλλοντικής Όχλησης, εξαιρούμενες από την αδειοδότηση σύμφωνα με την παρ. 23 του άρθρου 30 του Ν. 4070/2012

ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με  την    27217/505/2013 (ΦΕΚ 1442 Β/14-6-2013) ΥΑ


Αριθμ. 27217/505/2013

Εγκαταστάσεις Κατασκευών Κεραιών Χαμηλής Ηλεκτρομαγνητικής Περιβαλλοντικής Όχλησης, εξαιρούμενες από την αδειοδότηση σύμφωνα με την παρ. 23 του άρθρου 30 του Ν. 4070/2012.

Καταργείται με την παρ. 1 του άρθρου 10 της 32661 ΕΞ 2022 ΦΕΚ: 4062/B/29.07.2022


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)32/2015

Μη νόμιμη εν μέρει η καταβολή αποζημίωσης από Τοπικό Υποκατάστημα ΙΚΑ σε μέλη της Τοπικής Διοικητικής Επιτροπής (Τ.Δ.Ε.) του εν λόγω Υποκαταστήματος για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις της, καθόσον έκαστος εκ των Προϊσταμένων συμμετείχε σε συνεδριάσεις, κατά τις οποίες συζητήθηκαν θέματα που δεν άπτονται της αρμοδιότητας αυτού, ανεξαρτήτως του ότι έκαστος Προϊστάμενος του αντίστοιχου Τμήματος του οικείου Υποκαταστήματος του Ι.Κ.Α – Ε.Τ.ΑΜ. έλαβε μέρος ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικές συνεδριάσεις και δη κατά την ίδια μέρα και ώρα, γεγονός που είναι πρακτικά αδύνατον (άρθρο 138 του ν. 4052/2012, ΦΕΚ Α΄ 41/2012, όπως αυτό τροποποιήθηκε από την παρ. 2 του άρθρου 27 του ν.4075/2012, ΦΕΚ Α΄89/.2012).


ΙΚΑ/Γ99/75/2015

Αντικατάσταση της παρ. ΙΑ.1. εδάφιο 4 του άρθρου 138 του Νόμου 4052/2012 (ΦΕΚ 41/τ. Α΄/1-3-2012) σχετικά με την σύνθεση Τοπικών Διοικητικών Επιτροπών (ΑΔΑ:7ΔΖΖ4691ΩΓ-ΩΩΟ)


ΙΚΑ/Γ99/75/2015

Αντικατάσταση της παρ. ΙΑ.1. εδάφιο 4 του άρθρου 138 του Νόμου 4052/2012 (ΦΕΚ 41/τ. Α΄/1-3-2012) σχετικά με την σύνθεση Τοπικών Διοικητικών Επιτροπών. (ΑΔΑ:7ΔΖΖ4691ΩΓ-ΩΩΟ)

ΕΣ/ΤΜ.Μ-ΕΣ/2038/2014

Προμήθεια φυσικού αερίου...Εν όψει του ως άνω σκοπού, στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 35 του ν. 4129/2013 δεν εμπίπτουν και κατ’ επέκταση δεν υπόκεινται σε προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας οι συμβάσεις εκείνες που, σύμφωνα με το οικείο νομοθετικό πλαίσιο, φέρουν απολύτως αναγκαστικό χαρακτήρα τόσο ως προς το πρόσωπο του αντισυμβαλλομένου της αναθέτουσας αρχής, όσο και ως προς τους κατ’ ιδίαν όρους της σύμβασης, ιδίως δε όταν ο αντισυμβαλλόμενος συνιστά οργανισμό δημοσίου δικαίου, που λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος. Τέτοια σύμβαση είναι και αυτή που συνάπτεται με αντισυμβαλλόμενο τη δημόσια επιχείρηση .... για την παροχή φυσικού αερίου, δεδομένου ότι δεν υπάρχει ευχέρεια επιλογής αναδόχου, καθόσον κατ’ ουσίαν μοναδικός διανομέας φυσικού αερίου στην Ελλάδα είναι η ως άνω εταιρεία, ενώ, περαιτέρω, ούτε οι όροι της σύμβασης ούτε η τιμολόγηση της παρεχομένης προμήθειας υπόκεινται σε διαπραγμάτευση. Τα παραπάνω ισχύουν καθ’ όσο διάστημα η αγορά του φυσικού αερίου είναι μεν τύποις απελευθερωμένη, πλην όμως ουσιαστικά μοναδικός διανομέας του φυσικού αερίου παραμένει η ..... Στην περίπτωση αυτή δεν καταλείπεται αντικείμενο άσκησης προσυμβατικού ελέγχου, αφού, ως εκ του αναγκαστικού χαρακτήρα των προεκτεθέντων δεδομένων σύναψης της σύμβασης, αυτή αποτελεί σύμβαση προσχώρησης της αναθέτουσας αρχής στους τυποποιημένου περιεχομένου όρους της σύμβασης χωρίς καμιά διαπραγματευτική δυνατότητα. ..Κατόπιν όσων έγιναν, κατά πλειοψηφία, δεκτά ανωτέρω, οι συμβάσεις των αναθετουσών αρχών με τη .... για την παροχή φυσικού αερίου, για όσο χρονικό διάστημα η .... παραμένει ο αποκλειστικός διανομέας του φυσικού αερίου στην Ελλάδα, ως συναπτόμενες χωρίς τη συμβατική αυτονομία της επιλογής του αναδόχου και έχουσες, ως προς τους όρους σύναψης της σύμβασης, τον χαρακτήρα συμβάσεων προσχώρησης, εκφεύγουν του κατά το άρθρο 35 του ν. 4129/2013 προσυμβατικού ελέγχου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.