Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕλΣυν/Τμ.7(ΚΠΕ)/264/2013

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4024/2011
Αποδοχές υπαλλήλων ΔΕΥΑ.(...)Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση, με βάση όσα έγιναν ανωτέρω ερμηνευτικώς δεκτά (βλ. σκ. IΙΙ), ότι η Δ.Ε.Υ.Α. ..... υπάγεται στο πεδίο εφαρμογής των ρυθμίσεων της περ. 12 της υποπαραγράφου Γ1 της παραγράφου Γ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012, ως εκ τούτου, η μισθοδοσία του εν λόγω προσωπικού έπρεπε να υπολογισθεί βάσει των διατάξεων του Δεύτερου κεφαλαίου του ν. 4024/2011, όπως ισχύει για το λοιπό προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου των Ο.Τ.Α και με προσμέτρηση της προϋπηρεσίας τους. Η σύγκριση, όμως, των αποδοχών του προσωπικού πρέπει να γίνει με τις αποδοχές που ελάμβανε στις 31.12.2012, απορριπτόμενων των περί του αντιθέτου προβαλλόμενων από τη Δ.Ε.Υ.Α. ......

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/59135/0022/2014

Παρέχονται πληροφορίες αναφορικα με την προσμέτρηση στη μισθολογική εξέλιξη του  προσωπικού, αφενός του τυχόν χρόνου αποδεδειγμένης προϋπηρεσίας που έχει στο δημόσιο τομέα και αφετέρου του διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών που τυχόν κατέχει

2/58238/0022/2014

Παρέχονται πληροφορίες αναφορικα με την προσμέτρηση στη μισθολογική εξέλιξη του  προσωπικού, αφενός του τυχόν χρόνου αποδεδειγμένης προϋπηρεσίας που έχει στο δημόσιο τομέα και αφετέρου του διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών που τυχόν κατέχει.

ΔΙΠΙΔ/Α20/1188/13196/2014

Παροχή Οδηγιών αναφορικα με την προσμέτρηση στη μισθολογική εξέλιξη του προσωπικού ΙΔΟΧ που ασχολείται στο Δημόσιο, ΝΠΔΔ και ΟΤΑ  του τυχόν χρόνου αποδεδειγμένης προϋπηρεσίας που έχει  στο δημόσιο τομέα και του διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών 

2/47892/0022/2014

Παρέχονται πληροφορίες αναφορικα με την προσμέτρηση στη μισθολογική εξέλιξη του προσωπικού, αφενός του τυχόν χρόνου αποδεδειγμένης προϋπηρεσίας που έχει στο δημόσιο τομέα και αφετέρου του διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών που τυχόν κατέχει.Σχετ.2/52118/0022


2/38854/0022/2014

ΘΕΜΑ: «Παροχή οδηγιών».(Προσμέτρηση στη μισθολογική εξέλιξη του  προσωπικού, αφενός του τυχόν χρόνου αποδεδειγμένης προϋπηρεσίας που έχει στο δημόσιο τομέα και αφετέρου του διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών που τυχόν κατέχει) ΑΔΑ: ΒΙΦΑΗ-ΔΣΠ

2/56253/0022/2012

ΘΕΜΑ: «Παρέχονται πληροφορίες» (Αναφορικά με αποδοχές προσωπικού ΙΔΟΧ και ΙΔΑΧ που υπηρετεί σε ΝΠΙΔ)

2/53212/ΔΕΠ/2015

ΘΕΜΑ: «Παρέχονται πληροφορίες».(αναφορικά με τις αποδοχές του προσωπικού που υπάγεται στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 14 του ν.4325/2015)


ΕΣ/ΤΜ.7/15/2019

Αποδοχές προσωπικού...ζητείται  η ανάκληση της 132/2019 πράξης του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Τμήμα τούτο...Η δε 69/2015 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου ..., που υποχρέωσε τη Δ.Ε.Υ.Α. .... «να αποδέχεται τις υπηρεσίες των εναγόντων» (μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται και ο φερόμενος ως δικαιούχος) «όπως αυτές είχαν διαμορφωθεί στις 31.10.2012», ουδόλως υποχρέωνε την άνω Δ.Ε.Υ.Α. να καταβάλλει στον φερόμενο ως δικαιούχο υπάλληλό της τις προαναφερόμενες αυξημένες αποδοχές (1.581 ευρώ), κατά παράβαση του θεσπισθέντος με το άρθρο 31 (παρ. 3 και 4) του ν. 4024/2011 διπλού περιορισμού, αφού το αντικείμενο της αχθείσας ενώπιον του άνω δικαστηρίου διαφοράς - όπως και των όμοιων διαφορών που επιλύθηκαν με τις 342/2016, 20/2017, 103/2017, 82/18 και 14/2019 αποφάσεις των Μονομελών Πρωτοδικείων ..., ... και ..., τις οποίες προσκομίζει η αιτούσα - δεν αφορούσε στην επίλυση δικαστικής διένεξης σχετικά με το ύψους των αποδοχών των εναγόντων βάσει των διατάξεων του ως άνω άρθρου (31 παρ. 3 και 4 ν. 4024/2011), αλλά  στο εάν η θεσπιζόμενη με την Υποπαράγραφο Γ1 (περ. 2) του ν. 4093/2012 αναστολή, από 31.10.2012 έως 31.12.2016, της εφαρμογής του άρθρου 29 παρ. 2 εδ. β΄ του ν. 4024/2011, που προέβλεπε τη σταδιακή εφαρμογή της τυχόν υπερβάλλουσας μείωσης, καταλάμβανε και το προσωπικό των Δ..Ε.Υ.Α.. Τέλος, αλυσιτελώς η αιτούσα επικαλείται την 15/2012 πράξη του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο Ι Τμήμα του Δικαστηρίου τούτου, που αφορά στον έλεγχο δαπάνης μισθοδοσίας υπαλλήλου της Δ.Ε.Υ.Α. ...., αφού η δαπάνη αυτή κρίθηκε νόμιμη, ακριβώς διότι υπολειπόταν του ανώτατου ορίου αποδοχών που τίθεται με τις διατάξεις του άρθρου 31 παρ. 3 του ν. 4024/2011 (1.331 βασικός μισθός πλέον τυχόν επιδομάτων επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, παραμεθόριων περιοχών και οικογενειακής παροχής), περίπτωση που στην προκειμένη περίπτωση δεν συντρέχει, αφού οι αποδοχές του άνω φερόμενου ως δικαιούχου μη νόμιμα, κατά τα ανωτέρω, καταβάλλονται εξισούμενες με το ως άνω ανώτατο όριο αποδοχών (1.331 ευρώ βασικός μισθός + 150 ευρώ επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας + 100 ευρώ επίδομα παραμεθορίων περιοχών = 1.581 ευρώ). Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω οι αιτήσεις πρέπει να απορριφθούν.


ΕλΣυν.Κλ.7/318/2015

ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ:Μη νόμιμη η δαπάνη Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) με την επωνυμία «Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης ....», ποσού 1.029,63 ευρώ, το οποίο αφορά στην καταβολή αποδοχών μηνός Μαρτίου 2015, σε υπάλληλο της Επιχείρησης, που μετατάχθηκε σεαυτή από άλλη Δ.Ε.Υ.Α., άλλου Δήμου, καθόσον, λαμβάνοντας υπόψη ότι από 1.1.2013, μετά την εφαρμογή, σύμφωνα με το άρθρο πρώτο, παρ. Γ' υποπαρ. Γ.1 περ. 12, του ν.4093/2012 και στο προσωπικό της Δ.Ε.Υ.Α.- φορέα υποδοχής του εν λόγω εργαζομένου, του θεσπισθέντος με το ν.4024/2011 ενιαίου μισθολογίου, η μισθολογική κατάταξη του φερόμενου ως δικαιούχου υπαλλήλου, σύμφωνα με την Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας/Δ.Ε.Υ.Α. δεν είναι νόμιμη, αλλά θα έπρεπε να γίνει σύμφωνα με τα διαλαμβανομένα στις διατάξεις της ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ Γ. ΥΠΟΠΑΡ ΑΓΡΑΦΟΣ Γ1. περίπτωση 12 του ν.4093/2012. Εξάλλου, απορριπτέος τυγχάνει ο ισχυρισμός της Δ.Ε.Υ.Α.. ότι οι εργασιακές σχέσεις του προσωπικού της διέπονται από Επιχειρη­σιακές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίες Δ.Ε.Υ.Α., καθόσον οι Δ.Ε.Υ.Α. δεν εμπίπτουν στο δημόσιο ή ευρύτερο δημόσιο τομέα ή στη Γενική Κυβέρνηση και ως εκ τούτου, εκφεύγουν του πεδίου εφαρμογής της ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ Γ. ΥΠΟΠΑΡ ΑΓΡΑΦΟΣ Γ1. Περίπτωση 12 του ν.4093/2012.

Δεν ανακλήθηκε με την ΕΣ/ΤΜ.7/4/2016


ΝΣΚ/45/2016

Προσμέτρηση πλεονάζοντος χρόνου σε υπάλληλο προαγόμενο, κατά τις διατάξεις του ν. 4024/2011. Υπάλληλος η οποία κατατάχθηκε, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4024/2011, στο βαθμό Β΄ και της προσμετρήθηκε πλεονάζων χρόνος στο βαθμό αυτό και στη συνέχεια προαχθείσα έλαβε το βαθμό Α΄, ορθώς κατατάχθηκε στο βασικό μισθό του βαθμού Α΄, χωρίς την προσμέτρηση πλεονάζοντος χρόνου στο βαθμό αυτό (ομοφ.).