ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/150/2014
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Καταβολή αποδοχών: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι ο ως άνω υπάλληλος της Δ.Ε.Υ.Α.Κ., …, νομίμως συνέχισε να απασχολείται σε αυτήν, σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 11 του ν. 3227/2004, που προστέθηκε με το άρθρο 56 του ν. 4186/2013, που επιτρέπει την τοποθέτησή του σε θέση της επιχείρησης και τη συνέχιση παροχής της εργασίας του, καθόσον είχε απασχοληθεί, δυνάμει προγράμματος τετραετούς απασχόλησης του Ο.Α.Ε.Δ., μέσα στο τελευταίο έτος πριν τη δημοσίευση του ανωτέρω νόμου (17.9.2012 – 17.9.2013), στην εν λόγω επιχείρηση με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου και το αρμόδιο Δ.Σ. της επιχείρησης δήλωσε ότι επιθυμεί τη συνέχιση της απασχόλησής του. Περαιτέρω η διάταξη της παρ. 8 του άρθρου 2 του ν. 2643/1998, ουδόλως, απαγορεύει στις δημοτικές επιχειρήσεις να προσλαμβάνουν προσωπικό, δυνάμει προγράμματος απασχόλησης του Ο.Α.Ε.Δ., τουναντίον, εισάγει δυνατότητα εξαίρεσης από το σύστημα αναγκαστικών τοποθετήσεων του ν. 2643/1998, περαιτέρω, δε, η πρόσληψη του ως άνω υπαλλήλου τόσο κατά την 1-7-2009 (πρόγραμμα Ο.Α.Ε.Δ.) όσο και κατά την 2.1.2014 (εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 56 του ν. 4186/2013) εκφεύγει, κατά τα εκτεθέντα στη δεύτερη σκέψη, του πεδίου εφαρμογής του ν. 2643/1998. Επομένως, ο σχετικός, προβαλλόμενος από τη διαφωνούσα Επίτροπο, μοναδικός λόγος μη νομιμότητας της εντελλόμενης με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα δαπάνης, με τον οποίο πλήττεται η νομιμότητα της αρχικής πρόσληψης του ως άνω υπαλλήλου στη Δ.Ε.Υ.Α.Κ., πρέπει να απορριφθεί ως αβάσιμος. Κατ’ακολουθίαν των ανωτέρω, η επίμαχη δαπάνη παρίσταται νόμιμη και το κρίσιμο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/91/2018
Καταβολή αποδοχών:Με δεδομένα αυτά νομίμως μετατράπηκε η σύμβαση εργασίας του ως άνω υπαλλήλου σε αορίστου χρόνου, σύμφωνα με το άρθρο 11 του ν. 3227/ 2004, καθόσον οι ρυθμίσεις αυτού δεν αφορούν μόνο στα πρόσωπα που εργάζονταν κατά το χρόνο δημοσίευσής του (9.2.2004) σε φορείς του άρθρου 2 του ν. 2643/1998, κατ’ εφαρμογή σχετικών προγραμμάτων του Ο.Α.Ε.Δ., αλλά σε όλα τα άτομα με ειδικές ανάγκες που προσλαμβάνονται εφεξής στους ως άνω φορείς δυνάμει όμοιων προγραμμάτων. Συνεπώς, εφόσον ο εν λόγω υπάλληλος προσελήφθη ως άτομο με ειδικές ανάγκες δυνάμει σχετικού επιδοτούμενου προγράμματος του Ο.Α.Ε.Δ. και η Δ.Ε.Υ.Α.Κ. επιθυμεί να συνεχίσει να τον απασχολεί, η μετατροπή της σύμβασής του σε αορίστου χρόνου είναι νόμιμη.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη και το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.
ΔΙΠΑΑΔ/Φ.Κ./104/6128/2024
Κατανομή επιτυχόντων από προστατευόμενους του ν. 2643/1998 (Πρωτοβάθμια Επιτροπή Αττικής του άρθρου 9 του ν. 2643/1998)
ΔΙΠΑΑΔ/Φ.Κ/86/3084/2023
Κατανομή επιτυχόντων από προστατευόμενους του ν. 2643/1998, έτους 2023.
61873/1410/2018
Καθορισμός αριθμού θέσεων για το Υπουργείο Υγείας, που πληρούνται από άτομα που προστατεύονται από το ν. 2643/1998 και κατανομή των θέσεων αυτών.
33186/2021
Καθορισμός αριθμού θέσεων για το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, που πληρούνται από πρόσωπα που προστατεύονται από το ν. 2643/1998 και κατανομή των θέσεων αυτών.
67280/2021
Διευκρίνιση σχετικά με τα ειδικά όρια ηλικίας διορισμού στις προκηρύξεις του ν.2643/1998 έτους 2021
9025/301/2021
Καθορισμός αριθμού θέσεων για το Εθνικό Τυπογραφείο, που πληρούνται από άτομα που προστατεύονται από τον ν. 2643/1998 και κατανομή των θέσεων αυτών.
38621/991/2020
Καθορισμός αριθμού θέσεων για το Ελληνικό Κτηματολόγιο, που πληρούνται από άτομα που προστατεύονται από τον ν. 2643/1998 και κατανομή των θέσεων αυτών.
29618/691/2020
Καθορισμός αριθμού θέσεων για το Εθνικό Τυπογραφείο, που πληρούνται από άτομα που προστατεύονται από τον ν. 2643/1998 και κατανομή των θέσεων αυτών.
59311/2021
Καθορισμός αριθμού θέσεων για το Υπουργείο Τουρισμού, που πληρούνται από άτομα που προστατεύονται από τον ν. 2643/1998 και κατανομή των θέσεων αυτών.