ΕλΣυν.Κλ.1/Πρακτικά-ΘΕΜΑ Β/25η/2014
Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου
Οδοιπορικά έξοδα:Κατόπιν των ανωτέρω και δεδομένου ότι στο φάκελο της υπόθεσης δεν περιλαμβάνονται αναλυτικά οι απόψεις του Υπουργείου .(....) πρέπει το Κλιμάκιο να αναβάλει την έκδοση οριστικής πράξης ως προς τη θεώρηση ή μη του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος πληρωμής, προκειμένου να προσκομισθούν στο Δικαστήριο, εντός τριών (3) εργασίμων ημερών, οι απόψεις των αρμόδιων υπηρεσιών (νομικής υπηρεσίας, Διεύθυνσης Οικονομικών) των ενδιαφερόμενων φορέων: α) σχετικά με το πεδίο εφαρμογήςκαι το σκοπό θέσπισης της διάταξης του άρθρου 51 παρ. 3 του ν. 4249/2014, ενόψει και της προγενέστερης διάταξης του άρθρου 60 του ν. 4075/2012, η οποία αφορά στην εκκαθάριση παρόμοιων με την υπό κρίση δαπανών, χωρίς να προκύπτει σαφώς ο λόγος της μη κάλυψης αυτών ήδη από το έτος 2012, δυνάμει της ως άνω διάταξης και β) σχετικά με την ελεγχόμενη δαπάνη,καθόσον, εν προκειμένω, παρότι η μετακίνηση του φερόμενου ως δικαιούχου, λόγω μετάθεσης, έλαβε χώρα στις 24.7.2010, εντούτοις η πληρωμή της εντέλλεται το έτος 2014, ήτοι μετά την παρέλευση του προβλεπόμενου στη διάταξη του άρθρου 90 παρ. 3 του ν. 2362/1995 χρόνου παραγραφής...
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Φ 80000/οικ. 36192/2283/2013
Προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης βάσει των περ. ζ΄ και θ΄ της παρ. 14 του άρθρου 26 του Ν. 4075/2012, όπως ισχύει.
Φ10221/οικ.9547/650/2012
ΘΕΜΑ: «Παροχή οδηγιών για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 31 του ν.4075/2012 (ΦΕΚ, 89 Α')».
Φ.40021/31407/4274/2012
ΘΕΜΑ : Γνωστοποίηση των διατάξεων της παρ.10 του άρθρου 26 του ν.4075/2012 (ΦΕΚ 89 Α΄) «Θέματα Κανονισμού Ασφάλισης ΙΚΑ- ΕΤΑΜ, Ασφαλιστικών Φορέων, κ.λ.π.».
ΙΚΑ/0/170/2012
ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση των διατάξεων των παρ. 1, 2, 3, 4 του άρθ. 26 του Ν. 4075/2012, με τις οποίες προβλέπεται αλλαγή: α) στον τρόπο υπολογισμού της προσαύξησης λόγω απόλυτης αναπηρίας που χορηγείται σε τυφλούς συνταξιούχους λόγω γήρατος, ασφαλισμένους μετά την 1/1/1993 β) στο ποσοστό αναπηρίας των αμφοτεροπλεύρως ορφανών τέκνων γ) στις προϋποθέσεις χορήγησης του εξωιδρυματικού επιδόματος σε περιπτώσεις ακρωτηριασμού.
2/25033/0026/2011
ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση γνωμοδότησης Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Βλέπε νέες απόψεις που διατυπώθηκαν με το αρ.2/78938/0026/2012 και την αριμ.466/2012 Γνωμ ΝΣΚ)
ΣτΕ/3428/2006
Παραγραφή των αξιώσεών τους για καθυστερούμενες αποδοχές και άλλες απολαβές ή αποζημίωση από αδικαιολόγητο πλουτισμό. Παραπέμπεται στην Ολομέλεια το ζήτημα της Συνταγματικότητας της διάταξης του άρθρου 48 παρ. 3 του ΝΔ 496/1974, που καθιερώνει τη βραχυπρόθεσμη διετή παραγραφή των αξιώσεων αυτών, περιορίζοντας τα περιουσιακά τους δικαιώματα. Έναρξη διακοπής της παραγραφής. Η υποβολή σχετικής αίτησης στη Διοίκηση, ως λόγος διακοπής της παραγραφής. Παραπέμπεται στην Ολομέλεια το ζήτημα αν οι λόγοι που διακόπτουν την παραγραφή παρεμποδίζουν και την έναρξή της.
ΝΣΚ/145/2015
Υπολογισμός του χρόνου απουσίας των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών από την εργασία τους, λόγω νομίμως χορηγηθείσας γονικής άδειας, ταυτόχρονα και ως χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας.Ο χρόνος απουσίας των προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών από την εργασία τους, λόγω νομίμως χορηγηθείσας γονικής άδειας των άρθρων 50 και 51 του ν. 4075/2012, δεν λογίζεται ταυτόχρονα και ως χρόνος πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, κατά την έννοια της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του ν. 3027/2002 και του άρθρου 3 του ν. 3848/2010, για μοριοδότηση από το ΑΣΕΠ. (ομοφ.)
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ/114/2014
Μη νόμιμη η καταβολή οδοιπορικών εξόδων σε φιλολόγους, που υπηρετούν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Νομού, για τη μετάβαση και συμμετοχή τους στο 34ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φιλολόγων, κατά το χρονικό διάστημα από 7.11.2007 μέχρι 11.11.2007, καθόσον οι σχετικές αξιώσεις, οι οποίες γεννήθηκαν την 1-12-2007, ήτοι την πρώτη του μηνός που ακολουθεί το μήνα επιστροφής τους στην έδρα τους, είχαν ήδη υποκύψει, κατά το χρόνο πρώτης ενταλματοποίησής τους, ήτοι στις 3-12-2012, στη διετή παραγραφή του άρθρου 90 παρ. 3 του ν.2362/1995 (ΦΕΚ Α΄247). Τρόποι διακοπής παραγραφής.
ΕλΣυν.Τμ.7/10/2018
ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΥ:Η προσβαλλόμενη πράξη είναι ακυρωτέα, ενόψει της διάταξης του άρθρου 56 παρ. 3 του ν. 2362/1995, καθόσον εκδόθηκε κατά το έτος 2012, δηλαδή μετά την πάροδο δέκα (10) ετών από την υποβολή κατά το έτος 1999 στο Ελεγκτικό Συνέδριο των λογαριασμών του Δήμου οικονομικού έτους 1998. Ο λόγος αυτός είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, καθόσον με την ως άνω διάταξη του άρθρου 56 παρ. 3 του ν. 2362/1995, θεσπίζεται δεκαετής αποκλειστική προθεσμία, εντός της οποίας οφείλει να ολοκληρώνεται από το Ελεγκτικό Συνέδριο η τακτική διαδικασία του ελέγχου των υποβληθέντων σε αυτό δικαιολογητικών απόδοσης λογαριασμού διαχείρισης των υπολόγων και δεν καταλαμβάνει η διάταξη αυτή τα ελλείμματα που διαπιστώνονται στο πλαίσιο της διάφορης διαδικασίας του έκτακτου διαχειριστικού ελέγχου, που διατάσσεται από τον Πρόεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 24 παρ. 3 του ν. 3202/2003 και 169 παρ. 8 του ν. 3463/2006, όπως συνέβη στην ένδικη υπόθεση(..)Κατ’ ακολουθία, η κρινόμενη έφεση πρέπει να γίνει εν μέρει δεκτή, να μεταρρυθμισθεί, ως προς τον εκκαλούντα, η προσβαλλόμενη καταλογιστική πράξη και να περιορισθεί, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά παραπάνω, το καταλογισθέν σε βάρος του ποσό σε εβδομήντα επτά χιλιάδες εξήντα έξι ευρώ και πενήντα πέντε λεπτά (77.066,55 ευρώ). Περαιτέρω, πρέπει να διαταχθεί η κατάπτωση υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου του προκαταβληθέντος παραβόλου των 1.500 ευρώ, χωρίς, όμως, ενόψει του ύψους του καταλογισθέντος εις βάρος του εκκαλούντος ποσού, όπως κατά τα ανωτέρω περιορίστηκε, να καταλογισθεί σε βάρος του το επιπλέον παράβολο που αναλογεί στο συνολικό καταλογισθέν ποσό..
ΝΣΚ/313/2016
Υπαγωγή ασφαλισμένων του τ. ΤΣΠ-ΑΤΕ στην προαιρετική ασφάλιση του ν. 4075/2012, όπως ισχύει μετά την προσθήκη του άρθρου 4 του ν. 4218/2013. (...)Το συνταξιοδοτικό αίτημα των ασφαλισμένων του τ. ΤΣΠ-ΑΤΕ, οι οποίοι συμμετείχαν σε πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου από την Τράπεζα Πειραιώς και οι οποίοι υπήχθησαν στην προαιρετική συνέχιση της ασφάλισης σύμφωνα με τους ν. 4055/2012 και 4218/2013 θα κριθεί σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ίσχυαν κατά την ημερομηνία υπαγωγής τους στην προαιρετική ασφάλιση.