ΕΑΔΗΣΥ/880/2022
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της υπ’ αριθ. 190/2022 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του …., με την οποία ανακηρύχθηκε προσωρινή ανάδοχος της σύμβασης κατασκευής του έργου «Οικοδομικές και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες ανακαίνισης – αναβάθμισης για το ιδιόκτητο κτίριο του …. επί της … στ.. … για τη στέγαση της Γενικής Διεύθυνσης Πληροφορικής του ….» η παρεμβαίνουσα.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΕΑΔΗΣΥ/908/2023
Με την προδικαστική προσφυγή του, ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης κατά το σκέλος που κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά και ανακηρύχθηκε η παρεμβαίνουσα οριστική ανάδοχος του διαγωνισμού
ΕΑΔΗΣΥ/1412/2023
Με την προδικαστική προσφυγή του, ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης κατά το σκέλος που κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας για την Ομάδα Θ του διαγωνισμού και ανακηρύχθηκε η παρεμβαίνουσα οριστικός ανάδοχος του διαγωνισμού για την εν λόγω Ομάδα.
ΕΑΔΗΣΥ/1567/2023
Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει να ακυρωθεί η με αριθμ. …/61/2023 απόφαση της οικονομικής επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, κατά το μέρος που μη νομίμως κλήθηκε η παρεμβαίνουσα να προσκομίσει εκ νέου τα δικαιολογητικά κατακύρωσης και ανακηρύχθηκε οριστική ανάδοχος του διαγωνισμού.
ΕΑΔΗΣΥ/763/2023
Με την προδικαστική προσφυγή της, η προσφεύγουσα επιδιώκει να ακυρωθεί η υπ’ αριθμ. 288/2023 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας ..., με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό I της Επιτροπής Διαγωνισμού, για την ανάθεση του έργου «ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΣΗΜΑΝΣΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ...., 2020- 2021» και ανακηρύχθηκε προσωρινή ανάδοχος του εν λόγω έργου η παρεμβαίνουσα «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ... ...-... ...».
ΕΑΔΗΣΥ/225/2022
Με τη δεύτερη προσφυγή, η δεύτερη προσφεύγουσα αιτείται να ακυρωθεί η προσβαλλομένη με την οποία εγκρίνονται τα πρακτικά νο. 4 και 5 της Επιτροπής για την διενέργεια και την αξιολόγηση του διαγωνισμού, και δη κατά το μέρος που ανακηρύχθηκε προσωρινή ανάδοχος του διαγωνισμού η παρεμβαίνουσα και κάθε άλλη συναφής προγενέστερη ή μεταγενέστερη πράξη ή παράλειψη της αναθέτουσας αρχής που σχετίζεται με την προσβαλλομένη.
ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.4/121/2018
Παροχή υπηρεσιών τεχνικής και πληροφοριακής υποστήριξης:Με αυτά τα δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες περιστάσεις στις οποίες τελεί το Νοσοκομείο, ήτοι διεκπεραίωση του χρονοβόρου και απαιτητικού εγχειρήματος μεταστέγασής του σε νέο μεγαλύτερο κτίριο, γεγονός που προσαυξάνει έτι περαιτέρω την ήδη μεγάλη επιβάρυνση σε φόρτο εργασίας των μόλις δύο υπαλλήλων κλάδου Πληροφορικής του Τμήματος Οργάνωσης και Πληροφορικής (βλ. ενδεικτικώς την ανάγκη προσαρμογής του Νοσοκομείου στις απαιτήσεις του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα προσωπικά δεδομένα), κρίνει ότι, παρά τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα από τον αν. Επίτροπο περί επαρκούς, βάσει Οργανισμού, στελέχωσης του Νοσοκομείου, το υφιστάμενο προσωπικό αδυνατεί υπό τις ανωτέρω συγκυρίες να ανταποκριθεί επαρκώς στα καθήκοντά του και, ως εκ τούτου, η ανάθεση των επίμαχων υπηρεσιών σε εξωτερικό ανάδοχο -και μάλιστα υποστηρικτικά για μόλις τέσσερις ώρες την ημέρα- παρίσταται δικαιολογημένη.
ΕΑΔΗΣΥ/592/2022
Με την προδικαστική προσφυγή της η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθμ. πρωτ. 63/10.02.2022 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, με την οποία η παρεμβαίνουσα ανακηρύχθηκε οριστικός ανάδοχος για το είδος με α/α Γ΄20 «Αντιμικροβιακό φίλτρο εναλλάκτης ύγρανσης – θέρμανσης με μηχανική μεμβράνη φιλτραρίσματος υψηλής προστασίας» καθώς και κάθε κάθε προγενέστερη ή μεταγενέστερη πράξη ή παράλειψη της αναθέτουσας αρχής.
ΕΑΔΗΣΥ/1842/2023
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της υπ’ αρ. 132/2023 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Αναθέτουσας Αρχής με θέμα «Έγκριση 3ου Πρακτικού του Ανοιχτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με γενικό τίτλο «…» και ανάδειξη οριστικού αναδόχου», με την οποία α) -εγκρίθηκε το Πρακτικό Νο3/27-9-2023 αξιολόγησης των Δικαιολογητικών Κατακύρωσης και ανάδειξης οριστικού αναδόχου -Επιτροπής Αξιολόγησης του ανωτέρω διαγωνισμού, β) κατακυρώθηκε το αποτέλεσμα αυτού και αναδείχθηκε οριστική ανάδοχος - η παρεμβαίνουσα, καθώς και της υπ’ αρ. 122/19.9.2023 απόφασης του ίδιου ως άνω οργάνου, - κατά το μέρος που εγκρίθηκετο Πρακτικό 2 της Επιτροπής Αξιολόγησης και έγινε δεκτή - η προσφορά της παρεμβαίνουσα και - ανακηρύχθηκε προσωρινή ανάδοχο του διαγωνισμού.
ΕΑΔΗΣΥ/1267/2022
Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή της, η προσφεύγουσα διώκει την ακύρωση της υπ΄αριθμό 173/01-06-2022 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου … (εφεξής η «προσβαλλόμενη») με θέμα: «Έγκριση πρακτικού I της Επιτροπής Διαγωνισμού για το αποτέλεσμα του Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού του έργου «Ολοκληρωμένες παρεμβάσεις δημιουργίας, διεύρυνσης και αναβάθμισης ποδηλατοδρόμων, πεζοδρομίων, δρόμων ήπιας κυκλοφορίας, χώρων στάθμευσης και των επιμέρους υποδομών στις οδούς …,… και …». Περαιτέρω αιτείται να γίνει δεκτό ότι μη νόμιμα κρίθηκε νόμιμη η προσφορά της εταιρείας "…" και ανακηρύχθηκε αυτή προσωρινή ανάδοχος κατά τα ειδικότερα αναφερόμενα στην προσφυγή της.
ΝΣΚ/59/2022
Ερωτάται εάν στους διαγωνισμούς μίσθωσης ακινήτων που διενεργούνται από τη Διεύθυνση Στέγασης του e-ΕΦΚΑ, ο οποίος είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου και εφαρμόζει τις διατάξεις του Π.Δ. 715/1979, μπορεί να τύχει εφαρμογής η διάταξη του άρθρου 27 παράγραφος 2 του νόμου 3130/2003 (ΦΕΚ Α’ 76) περί μισθώσεων προς στέγαση υπηρεσιών του Δημοσίου.Η μη ύπαρξη στο Π.Δ. 715/1979 διάταξης ανάλογης εκείνης του άρθ. 27 παρ. 2 του ν. 3130/2003, δεν υπήρξε ηθελημένη επιλογή του νομοθέτη, ούτε δικαιολογείται καθ’ οιονδήποτε τρόπο από τον επιδιωκόμενο από αυτόν σκοπό, αντιθέτως, υπήρξε ακούσια και οφείλεται στο γεγονός ότι η ανάγκη ρύθμισης του κρίσιμου αυτού ζητήματος απλά διέλαθε της προσοχής του νομοθέτη κατά το χρόνο εκείνο, με αποτέλεσμα να δημιουργεί μία συστηματική αντίφαση στο δίκαιο των μισθώσεων ακινήτων για τη στέγαση δημοσίων υπηρεσιών, η οποία, για την ταυτότητα του νομικού λόγου, επιβάλλεται να θεραπευθεί με την πλήρωση του υπάρχοντος κενού, ώστε να επιλυθούν τα νομικά και πρακτικά προβλήματα, τα οποία ανακύπτουν ακριβώς λόγω της έλλειψής της και να ικανοποιηθεί το επιτακτικό δημόσιο συμφέρον, το οποίο συνίσταται στη στέγαση και απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ. Η κάλυψη του κενού πρέπει να γίνει με αναλογική εφαρμογή του άρθ. 27 παρ. 2 του ν. 3130/2003 και στις περιπτώσεις που μετά από τη διενέργεια δύο διαδοχικών δημόσιων μειοδοτικών διαγωνισμών, δεν ανευρίσκεται κτίριο κατάλληλο προς στέγαση υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ, με επιτρεπόμενη τη ζητούμενη χρήση γης. Η ανωτέρω αναλογική εφαρμογή ενδείκνυται για το λόγο ότι η προαναφερθείσα διάταξη είναι η πλησιέστερη προς το κρίσιμο νομικό ζήτημα και επομένως η πιο πρόσφορη προς αναλογική εφαρμογή, δεδομένου ότι θεσπίσθηκε με σκοπό την αντιμετώπιση του ίδιου ακριβώς πρακτικού και νομικού προβλήματος που μπορεί να ανακύψει στην απολύτως ομοειδή περίπτωση της μίσθωσης ακινήτου για στέγαση υπηρεσιών του Ελληνικού Δημοσίου (κατά πλειοψηφία).