Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΑΔΗΣΥ/588/2022

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση του, όπως και δια των από 17-3-2022 διευκρινίσεων της αναθέτουσας, διευκρινίστηκε, εντός του υποκεφαλαίου 4 «Ελάχιστες τεχνικές και περιβαλλοντικές απαιτήσεις εγκαταστάσεων αποστείρωσης (σταθερές ή κινητές) Αποστείρωση των ΕΑΑΜ», του Παραρτήματος Ι (σελ 52, όρος 37) της με αρ. πρωτ. … Διακήρυξης για την παροχή «ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ», αθροιστικής εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ και άνευ προαιρέσεων αξίας 149.193,55 ευρώ, που δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με Μον. ΑΔΑΜ … την 24-2-2022 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α …. Η αναθέτουσα υποβάλλει τις από 31-3-2022 Απόψεις της και ο προσφεύγων και ο παρεμβαίνων τα από 5-4- 2022 υπομνήματά τους.


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΑΔΗΣΥ/299/2022

Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, οι προσφεύγοντες ζητούν την ακύρωση της από 3-1-2022 κοινοποιηθείσας, από 29.12.2021 Απόφασης ΔΣ (31η Συνεδρίαση, Θέμα 35ο) της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος ως προς την πρώτη προσφυγή απεκλείσθη ο πρώτος προσφεύγων στα τμήματα 1 και 3 (επιμέρους εκτιμώμενης αξίας άνευ ΦΠΑ 356.584 και 6.148 ευρώ αντίστοιχα και αθροιστικά 362.732 ευρώ) και ως προς τη δεύτερη προσφυγή, απεκλείσθη ο δεύτερος προσφεύγων και κρίθηκε αποδεκτός ο παρεμβαίνων στο τμήμα 1 της διαδικασίας, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ & ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ, συνολικής εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 392.878,40 ευρώ, που απεστάλη για δημοσίευση στην ΕΕΕΕ την 31-5-2021 ΚΑΙ δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με Μον. ΑΔΑΜ … την 3-6-2021 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α … Η αναθετουσα υποβάλλει τις από 28-1-2021 Απόψεις της επί της προσφυγής και ο δεύτερος προσφεύγων το από 2-2-2022 Υπόμνημά του. 


ΕΑΔΗΣΥ/300/2022

Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, οι προσφεύγοντες ζητούν την ακύρωση της από 3-1-2022 κοινοποιηθείσας, από 29.12.2021 Απόφασης ΔΣ (31η Συνεδρίαση, Θέμα 35ο) της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος ως προς την πρώτη προσφυγή απεκλείσθη ο πρώτος προσφεύγων στα τμήματα 1 και 3 (επιμέρους εκτιμώμενης αξίας άνευ ΦΠΑ 356.584 και 6.148 ευρώ αντίστοιχα και αθροιστικά 362.732 ευρώ) και ως προς τη δεύτερη προσφυγή, απεκλείσθη ο δεύτερος προσφεύγων και κρίθηκε αποδεκτός ο παρεμβαίνων στο τμήμα 1 της διαδικασίας, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟΚΟΜΙΔΗΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ & ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ, συνολικής εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 392.878,40 ευρώ, που απεστάλη για δημοσίευση στην ΕΕΕΕ την 31-5-2021 ΚΑΙ δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με Μον. ΑΔΑΜ … την 3-6-2021 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α … Η αναθετουσα υποβάλλει τις από 28-1-2021 Απόψεις της επί της προσφυγής και ο δεύτερος προσφεύγων το από 2-2-2022 Υπόμνημά του. 


ΕΑΔΗΣΥ/587/2022

Με την υπό κρίση προδικαστική προσφυγή της, η προσφεύγουσα αιτείται να γίνει δεκτή η προσφυγή της και να ακυρωθεί στην υπ΄ αριθμό … και με ΑΔΑΜ … Διακήρυξη (εφεξής η «προσβαλλόμενη» ή «προσβαλλόμενη διακήρυξη») του … συγκεκριμένα όρος που συμπεριλαμβάνεται στο Παράρτημα ΙΙΙ-ΦΥΛΛΟ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ και συγκεκριμένα στο υποκεφάλαιο «Αποστείρωση του ...». Αναλυτικότερα, η προσφεύγουσα με την προσφυγή της διατείνεται πώς τόσο ο όρος που τίθεται «να κατατεθούν πρόσφατες συμβάσεις…που έχει συνάψει η μονάδα αποστείρωσης των ΕΑΑΜ, τόσο με δημόσιες υγειονομικές μονάδες και βεβαιώσεις καλής εκτέλεσης αυτών όσο και συμβάσεις με ιδιωτικές υγειονομικές μονάδες», όπως και οι όροι που προβλέπουν «να κατατεθούν συμβάσεις…που έχει συνάψει η μονάδα αποστείρωσης» καθώς και ο όρος που τίθεται οι συμβάσεις να αφορούν μονάδες νοσηλευτικών ιδρυμάτων δυναμικότητας τουλάχιστον ίδιων κλινών με το … πάσχουν ακυρότητας. 


ΕΑΔΗΣΥ/306/2022

Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της από 9-2-2022 κοινοποιηθείσας, υπ’ αρ. 198/2022 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος τον απέκλεισε στο τμήμα Β55 επιμέρους άνευ ΦΠΑ αξίας 23117,40 ευρώ, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης, αθροιστικής εκτιμώμενης άνευ προαιρέσεων και ΦΠΑ αξίας 198.018 ευρώ, για «ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Α’/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β’/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΩΡΙΚΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ … ΓΙΑ ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ 2021-2022 ΚΑΙ 2022-2023», που δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ … την 23-12-2021 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α ….Η αναθέτουσα υπέβαλε τις από 24-2-2022 Απόψεις της


ΕΑΔΗΣΥ/260/2022

Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της από 27-1-2022 κοινοποιηθείσας, υπ’ αρ. 23/2022 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου …, της 25ης Ιανουαρίου 2022, καθ’ ο μέρος και κατ’ ενσωμάτωση της Απόφασης 731/2021 της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, απέρριψε την προσφορά του προσφεύγοντος στο ΤΜΗΜΑ 2 ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ, επιμέρους άνευ ΦΠΑ εκτιμώμενης αξίας 34.500 ευρώ, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης, αθροιστικής εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ 133.229,59 ευρώ, για ««Προμήθεια Τροφίμων Κοινωνικού Παντοπωλείου Δήμου …», που δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ … την 16-11-2021 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α …. 


ΕΑΔΗΣΥ/279/2022

Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της με αρ. … διακήρυξης με αρ. πρωτ. … της αναθέτουσας, για «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ», εκιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 183.838,00 ευρώ, που δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με Μον. ΑΔΑΜ ... την 27- 12-2021 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α .... Η αναθέτουσα υποβάλλει τις από 26-1-2022 Απόψεις της.


ΕΑΔΗΣΥ/362/2022

Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της από 28-1-2022 κοινοποιηθείσας, υπ’ αρ. 11/21-1-2022 Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος απεκλείσθη ο ίδιος και κρίθηκε αποδεκτός και έλαβε την απονεμηθείσα σε αυτόν βαθμολογία ο παρεμβαίνων, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης, αθροιστικής εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ 205.645,16 ευρώ, για «ΠΡΟΗΜΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΟΡΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΤΥΠΟΥ ΠΡΕΣΑΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ …», που δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ …την 28-9-2021 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α … Η αναθέτουσα υποβάλλει τις από 23-2-2022 Απόψεις προς αντίκρουση της προσφυγής, οι οποίες Απόψεις δεν προκύπτει ότι κοινοποιήθηκαν στους διαδίκους και δη, στον προσφεύγοντα και άρα, δεν λαμβάνονται υπόψη.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.4/14/2017

Υπηρεσιες μεταφοράς και αποστείρωσης επικίνδυνων ιατρικών αποβλήτων. (Μη νόμιμη παραλαβή εργασιων) Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη δεύτερη σκέψη (ΙΙ) της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, αφού δεν συνοδεύεται από νόμιμο πρωτόκολλο παραλαβής των παρασχεθεισών υπηρεσιών..Και τούτο, διότι και τα τρία μέλη της επιτροπής παραλαβής αναφέρουν ότι δεν ήταν παρόντα κατά τη ζύγιση σε καμία από τις παραλαβές των ΕΑΑΜ από την ανάδοχο εταιρεία, καίτοι η παρουσία τους ήταν απαραίτητη προκειμένου να εξασφαλιστεί το ακριβές της ποσότητας των προς μεταφορά αποβλήτων, εν όψει του ότι το αντίτιμο των επίμαχων υπηρεσιών τελούσε σε άμεση συνάρτηση με τα κιλά των αποβλήτων. Περαιτέρω, λαμβανομένης υπόψη της ιδιαίτερης φύσης των επίμαχων υπηρεσιών (συλλογή, μεταφορά και τελική διάθεση των αποβλήτων), πρέπει να γίνει δεκτό ότι οι διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 28 του Κ.Π.Δ., που προβλέπουν τη διαδικασία της αυτοδίκαιης παραλαβής και των μετέπειτα ελέγχων από νέα επιτροπή για την εξασφάλιση των επιφυλαχθέντων, κατά την αυτοδίκαιη παραλαβή, δικαιωμάτων του φορέα, δεν προσιδιάζουν με το αντικείμενο των εν λόγω υπηρεσιών, αφού, στην προκειμένη περίπτωση που αντικείμενό τους ήταν η μεταφορά, αποστείρωση και απόρριψη αποβλήτων, δεν  απέμεινε κάποιο απτό αποτέλεσμα της παρασχεθείσας εργασίας που θα μπορούσε να τύχει οιουδήποτε μεταγενέστερου ελέγχου, ποιοτικού ή ποσοτικού. (..)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, η εντελλόμενη με το κρινόμενο χρηματικό ένταλμα δαπάνη δεν είναι νόμιμη και, συνεπώς, το ένταλμα αυτό δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΕΑΔΗΣΥ/605/2022

Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της με αρ. 1697/11-3-2022 απόφασης του ΔΣ της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος έκρινε δεκτά τα δικαιολογητικά κατακύρωσης της παρεμβαίνουσας στο τμήμα 75, εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ και προαιρέσεων αθροιστικής αξίας 952.029,00 ευρώ, στο πλαίσιο της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την παροχή υπηρεσιών παρασκευής –συσκευασίας και διανομής ζεστών γευμάτων (Σχολικά Γεύματα), σε μαθητές Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ως εξής :-για το σχολικό έτος 2021- 2022 για 158 διδακτικές ημέρες, -για το σχολικό έτος 2022-2023 για 158 διδακτικές ημέρεςμε δυνατότητα παράτασης για 158 διδακτικές ημέρες για το σχολικό έτος 2023-2024, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει της τιμής, συνολικής προϋπολογισμένης δαπάνης 224.335.075,22 € πλέον Φ.Π.Α., που απεστάλη για δημοσίευση στην ΕΕΕΕ την 15-4-2021 και δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ με Μοναδικό ΑΔΑΜ … την 23-4-2021 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α … Η αναθέτουσα υποβάλλει τις από 13-4-2022 Απόψεις της περί της προσφυγής, ο προσφεύγων τα από 11-4-2022 και από 18-4-2022 υπομνήματά του και ο παρεμβαίνων το από 18-4-2022 υπόμνημά του.


ΕΣ/ΚΛ.ΤΜ.4/16/2018

Παροχή υπηρεσιών μεταφοράς και αποστείρωσης επικίνδυνων ιατρικών αποβλήτων.(...)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη δεύτερη σκέψη (ΙΙ) της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η εντελλόμενη δαπάνη δεν είναι νόμιμη, αφού δεν συνοδεύεται από νόμιμα πρωτόκολλα παραλαβής των παρασχεθεισών υπηρεσιών. Και τούτο, διότι οι επιτροπές παραλαβής ΕΑΑΜ δεν είχαν νόμιμη σύνθεση, παρόλο που η παρουσία των μελών τους ήταν απαραίτητη προκειμένου να εξασφαλιστεί το ακριβές της ποσότητας των προς μεταφορά αποβλήτων, εν όψει του ότι το αντίτιμο των επίμαχων υπηρεσιών τελούσε σε άμεση συνάρτηση με τα κιλά των αποβλήτων. Συγκεκριμένα, στο μεν πρώτο πρωτόκολλο παραλαβής (191/2014) δύο εκ των τακτικών μελών αναφέρουν ότι δεν ήταν παρόντα κατά τη ζύγιση για διάφορους λόγους, ενώ το τρίτο τακτικό μέλος αναπληρώνεται από άλλο πρόσωπο που υπογράφει αντ΄ αυτού, χωρίς, όμως να προκύπτει αν το τελευταίο (το τακτικό μέλος) ειδοποιήθηκε να παραστεί κατά τις παραλαβές των ΕΑΑΜ από την ανάδοχο εταιρεία, στο δε δεύτερο πρωτόκολλο (115/2015) ένα εκ των μελών δεν παρευρέθηκε καθόλου κατά τις παραλαβές λόγω αδείας, χωρίς να προκύπτει ότι προσκλήθηκε το αντίστοιχο αναπληρωματικό μέλος (πρβλ. ΕΣ Τμ. IV 7/2017). Περαιτέρω, λαμβανομένης υπόψη της ιδιαίτερης φύσης των επίμαχων υπηρεσιών (συλλογή, μεταφορά και τελική διάθεση των αποβλήτων), πρέπει να γίνει δεκτό ότι οι διατάξεις των παραγράφων 3 και 4 του άρθρου 28 του Κ.Π.Δ., που προβλέπουν τη διαδικασία της αυτοδίκαιης παραλαβής και των μετέπειτα ελέγχων από νέα επιτροπή για την εξασφάλιση των επιφυλαχθέντων, κατά την αυτοδίκαιη παραλαβή, δικαιωμάτων του φορέα, δεν προσιδιάζουν με το αντικείμενο των εν λόγω υπηρεσιών, αφού, στην προκειμένη περίπτωση που αντικείμενό τους ήταν η μεταφορά, αποστείρωση και απόρριψη αποβλήτων, δεν απέμεινε κάποιο απτό αποτέλεσμα της παρασχεθείσας εργασίας που θα μπορούσε να τύχει οιουδήποτε μεταγενέστερου ελέγχου, ποιοτικού ή ποσοτικού. Συνεπώς, τα προβαλλόμενα από το Νοσοκομείο περί αυτοδίκαιης παραλαβής είναι αβάσιμα, αφού η εν λόγω διαδικασία δεν μπορεί να τύχει εφαρμογής στην προκειμένη περίπτωση. Ωστόσο το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη τις περιστάσεις της υπόθεσης και ιδίως την επικινδυνότητα των αποβλήτων, κρίνει ότι στην προκειμένη περίπτωση τα αρμόδια όργανα του Νοσοκομείου συγγνωστώς και χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των οικείων διατάξεων υπέλαβαν ότι μπορούσαν να ακολουθήσουν τη διαδικασία της αυτοδίκαιης παραλαβής και για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες (συλλογή, μεταφορά και τελική διάθεση επικίνδυνων και αμιγώς μολυσματικών αποβλήτων).