Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΔΙΠΠ/Φ.2.9/37/10325/2014

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4024/2011
Επαναφορά στην Υπηρεσία από προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα(ΑΔΑ: ΒΙ09Χ-ΠΧΝ)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΙΔΑΔ/Φ.26.14/756/οικ.21872/2011

ΘΕΜΑ: Καθορισμός του περιεχομένου των διαπιστωτικών πράξεων α) κατάργησης των οργανικών θέσεων που κενώνονται λόγω της αυτοδίκαιης απόλυσης και της θέσης σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα των υπαλλήλων του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και β) αυτοδίκαιης απόλυσης και θέσης σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα των υπαλλήλων που πληρούν τις προϋποθέσεις και του τρόπου διαπίστωσης των εξαιρέσεων από την αυτοδίκαιη απόλυση και την προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα.

2/82742/ΔΕΠ/2016

«Παροχή οδηγιών αναφορικά με τη μισθολογική αποκατάσταση υπαλλήλων που τέθηκαν εσφαλμένα σε διαθεσιμότητα, λόγω υπαγωγής τους στις εξαιρέσεις του άρθρου 90 παρ. 2 περίπτωση Δ΄ του ν.4172/2013, μετά την επαναφορά τους στην υπηρεσία».(ΑΔΑ:6ΜΓ5Η-Κ4Ψ)


52924/14189/2012

Διαπίστωση αυτοδίκαιης κατάργησης οργανικών θέσεων στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας, που κενώνονται λόγω αυτοδίκαιης απόλυσης και θέσης σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα των υπαλλήλων που τις κατείχαν, κατ’ εφαρμογή των παρ. 1 β, 1γ και 2 του άρθρου 33 του Ν.4024/2011.


2/27432/0022/2014

ΘΕΜΑ: «Ενέργειες της Διοίκησης για την οικονομική αποκατάσταση των υπαλλήλων που τέθηκαν σε προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα ή απολύθηκαν κατ' εφαρμογή των παρ. 1γ και 2 του αρ. 33 του ν. 4024/2011, σε συμμόρφωση προς την αριθ. 3354/2013 απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας»

ΔΙΔΑΔ/Φ.58/359/16504/2012

ΘΕΜΑ: Εφαρμογή διατάξεων πειθαρχικού δικαίου του ν.3528/2007 όπως ο νόμος αυτός τροποποιήθηκε με το ν. 4057/12 κατά την προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα


ΔΙΔΑΔ/Φ.26.14/754/οικ.21502/2011

ΘΕΜΑ: Αυτοδίκαιη απόλυση και προσυνταξιοδοτική διαθεσιμότητα - άμεσες ενέργειες για την εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 33 του ν.4024/2011 (ΦΕΚ 226 Α’/ 27-10-2011)

ΝΣΚ/184/2013

Αναδρομική θέση δημοσίου υπαλλήλου σε διαθεσιμότητα λόγω ασθένειας. Η γνωμοδότηση πραγματεύεται, υπό συγκεκριμένο πραγματικό και αποφαίνεται ότι ήταν υποχρεωτική η θέση σε διαθεσιμότητα, λόγω ασθενείας του υπαλλήλου, σε επίκαιρο χρόνο και αυτεπαγγέλτως από την αρμόδια Υπηρεσία και περαιτέρω ότι αυτή (διαθεσιμότητα), μπορεί νομίμως να γίνει αναδρομικά από του χρόνου λήξεως της αναρρωτικής του άδειας, αυτεπαγγέλτως από την αρμόδια Υπηρεσία, ενώ, παρέλκει η παραπομπή του στις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές των άρθρων 165 ή 167 Υ.Κ. (πλειοψ.)


ΔΙΔΑΔ/Φ.26.25/1088/οικ.6497/2016

Αυτοδίκαιη απόλυση - Επαναφορά στην ενεργό υπηρεσία υπαλλήλων κατόπιν αυτοδίκαιης απόλυσης δυνάμει του άρθρου 155 του Υ.Κ.- Συγκρότηση υπηρεσιακών συμβουλίων (ΑΔΑ:Ψ3ΦΓ465ΦΘΕ-ΚΑ8)


ΕλΣυν/Κλ.1/135/2015

Αποδοχές μετατασσομένων.(.....) Μη νόμιμη η καταβολή σε υπαλλήλους Δήμου, αναλογίας της παροχής του άρθρου 29 παρ. 2 του ν. 4024/2011 (ήτοι της διαφοράς από τη μείωση των αποδοχών τους σε ποσοστό μεγαλύτερο του 25%, λόγω της εφαρμογής του νέου μισθολογίου – «υπερβάλλουσα μείωση») συνολικού ποσού 191,06 ευρώ, καθόσον οι ανωτέρω εμφανίστηκαν στην νέα υπηρεσία τους στις 10.6.2014, μετά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα για χρονικό διάστημα ενός μηνός, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, ενώ από την προηγούμενη υπηρεσία τους, ελάμβαναν την παροχή του άρθρου 29 του ν. 4024/2011 (διαφορά μείωσης αποδοχών υπερβάλλουσα του 25%), για το λόγο ότι η παροχή του άρθρου 29 του ν. 4024/2011 αποτελεί μέρος των αποδοχών της θέσης προέλευσης των μετατασσόμενων υπαλλήλων, η οποία, ως προσωπική διαφορά, δεν διατηρείται στις αποδοχές της θέσης τους στον φορέα υποδοχής τους.


ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)/110/2014

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ.Νόμιμη η δαπάνη που αφορά στην καταβολή επιδότησης για την αγορά κατοικίας σε προβληματική περιοχή (άρθρο 10 ν. 3320/2005), σε υπάλληλο του Δήμου, που είχε τεθεί σε διαθεσιμότητα για ένα χρόνο, λόγω κατάργησης της θέσης της, καθόσον, λαμβανομένου υπόψη ότι κατά το χρόνο υποβολής της σχετικής αίτησης προς καταβολή, ήταν δυνατή η παραμονή της ως άνω υπαλλήλου στην υπηρεσία της προβληματικής περιοχής για μία δεκαετία και ότι αυτή ετέθη σε διαθεσιμότητα χωρίς υπαιτιότητά της, μετατάχθηκε δε, σε άλλη δημόσια υπηρεσία στην ίδια προβληματική περιοχή, παρέμεινε, δηλαδή, στο δυναμικό της δημόσιας διοίκησης στην ίδια προβληματική περιοχή, στην ενίσχυση του οποίου αποβλέπει η ανωτέρω επιδότηση.