ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/948/21294/2024
Τύπος: Αποφάσεις
Προσδιορισμός των παραβόλων υποβολής αίτησης συμμετοχής και ένστασης για διαδικασίες πλήρωσης θέσεων του κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας - Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Κ.Γ./Δ/ΥΠΑ 30530/2022
Κίνητρο εκπλήρωσης στοχοθεσίας Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ετών 2022 και 2023.
Κ.Γ./Δ/ΥΠΑ 14486/2024
Κίνητρο εκπλήρωσης στοχοθεσίας Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας έτους 2024.
Π.Δ 8/2004
Προϋποθέσεις καταβολής αποζημιώσεως στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας σε περίπτωση οριστικής απώλειας ειδικότητας.
Κ.Γ./Δ/ΥΠΑ 11081/2023
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Κ.Γ./Δ/ΥΠΑ 30530/14.12.2022 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών: «Κίνητρο εκπλήρωσης στοχοθεσίας Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ετών 2022 και 2023» (Β’ 6678).
Π.Δ.143/2017
Προδιαγραφές του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια της Αεροναυτιλίας (EUROCONTROL) για την εναρμόνιση της Επιχειρησιακής Εναέριας Κυκλοφορίας (OAT), βάσει Κανόνων Πτήσης με Όργανα (IFR), εντός του ελεγχόμενου Εναέριου Χώρου της Περιοχής της Συνδιάσκεψης της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Αεροπορίας (ECAC) – EUROAT.
ΝΣΚ/113/2019
Νομιμότητα της απόφασης διορισμού πτυχιούχου δοκίμου υπαλλήλου σε θέση του κλάδου ΠΕ Διοικητικού– Οικονομικού του ΥΠΠΟΑ και δυνατότητα μετάταξής του σε θέση του κλάδου ΠΕ Αρχαιολόγων.α) Το πτυχίο του Τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών, θεματικού κύκλου Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, περιλαμβάνεται στους οριζόμενους από το άρθρο 79 παρ. 3 του π.δ. 4/2018 τίτλους σπουδών που απαιτούνται για το διορισμό σε θέση του κλάδου/ειδικότητας ΠΕ Αρχαιολόγων του Υπουργείου Πολιτισμού (ομόφ.). β) Είναι νόμιμη η απόφαση διορισμού πτυχιούχου του ανωτέρω Τμήματος του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, σε θέση του κλάδου ΠΕ Διοικητικού- Οικονομικού του Υπουργείου Πολιτισμού και υπάρχει δυνατότητα μετάταξής του σε θέση ΠΕ Αρχαιολόγων, σύμφωνα με το άρθρο 69 του Υπαλληλικού Κώδικα είτε με πρωτοβουλία της Υπηρεσίας είτε μετά από αίτησή του (ομόφ.).
ΝΣΚ/144/2023
Εάν για να μεταταγεί διοικητικός υπάλληλος του ΑΠΘ, κατηγορίας ΔΕ, του κλάδου Διοικητικού-Λογιστικού, ειδικότητας Διοικητικού-Λογιστικού, στην κατηγορία ΠΕ, στον κλάδο Διοικητικού-Οικονομικού, ειδικότητας Διοικητικού-Οικονομικού, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 70 του ν. 3528/2007 (Α΄ 26), αρκεί να κατέχει τίτλο σπουδών τυπικής ανώτατης εκπαίδευσης άλλου κράτους-μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τρίτης χώρας του οποίου έχει αναγνωριστεί, με απόφαση του Αυτοτελούς Τμήματος Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας (Α.Τ.Ε.Ε.Ν.) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η επαγγελματική ισοδυναμία του με απονεμόμενο τίτλο Τμημάτων Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής των ΑΕΙ της ημεδαπής, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του π.δ/τος 38/2010 (Α΄ 78) ή απαιτείται και η αναγνώριση της ακαδημαϊκής ισοτιμίας του εν λόγω τίτλου σπουδών.(...)Η κατοχή από διοικητικό υπάλληλο του ΑΠΘ του τίτλου σπουδών “Bachelor of Arts in Accounting and Finance with Computing” που απονεμήθηκε από το αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Παιδείας της Μεγάλης Βρετανίας εκπαιδευτικό ίδρυμα ανώτατης εκπαίδευσης «University of Ulster» του Ηνωμένου Βασιλείου και του οποίου έχει αναγνωριστεί, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του π.δ/τος 38/2010, με απόφαση του Αυτοτελούς Τμήματος Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας (Α.Τ.Ε.Ε.Ν.), η επαγγελματική ισοδυναμία με τους απονεμόμενους τίτλους των Τμημάτων Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής των ελληνικών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων στο πλαίσιο του ημεδαπού εκπαιδευτικού συστήματος, αρκεί για την μετάταξη του στον κλάδο ανώτερης κατηγορίας ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού, ειδικότητας Διοικητικού-Οικονομικού, κατά το άρθρο 70 του ν. 2528/2007 (Α΄ 26), χωρίς να απαιτείται ο εν λόγω τίτλος να έχει λάβει και αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας, κατά τις ήδη ισχύουσες διατάξεις των άρθρων 308 έως 312 ν. 4957/2022 (Α΄ 141).
ΣτΕ/541/2023
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΟΥ-ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ (...) Επειδή, οι προσβαλλόμενες ρυθμίσεις του Οργανισμού του Δήμου …, όπως αυτές εγκρίθηκαν με την προσβαλλόμενη απόφαση, ορίζουν κατά τρόπο γενικό, απρόσωπο και αντικειμενικό και κατ’ εφαρμογή νόμιμων κριτηρίων συνδεόμενων με την εξυπηρέτηση των υπηρεσιακών αναγκών και την αποτελεσματική εκπλήρωση της αποστολής του ως άνω Δήμου τη δυνατότητα των υπαλλήλων του κλάδου ΠΕ Πολιτισμού να επιλέγονται για την κατάληψη θέσης Προϊσταμένου τόσο στη Διεύθυνση Πολιτισμού και Παιδείας όσο και σε τρία (3) από τα έξι (6) Τμήματα που υπάγονται στη Διεύθυνση αυτή και συγκεκριμένα στο Τμήμα Μουσείων, Πινακοθηκών και Διαχείρισης Πολιτιστικών Χώρων, στο Τμήμα Καλλιτεχνικών, Επιμορφωτικών Δομών και Διά Βίου Μάθησης και στο Τμήμα Βιβλιοθηκών και Ιστορικού Αρχείου, δηλαδή, σε οργανικές μονάδες με αρμοδιότητες, όπως αυτές εκτέθηκαν ανωτέρω, που βρίσκονται κατ’ αρχήν σε συνάφεια, ως εκ της φύσεως και του περιεχομένου τους, με το αντικείμενο της ειδικότητας του κλάδου ΠΕ Πολιτισμού. Αντιθέτως, τέτοιου είδους συνάφεια δεν υφίσταται κατ’ αρχήν μεταξύ του αντικειμένου της ειδικότητας του κλάδου ΠΕ Πολιτισμού και του περιεχομένου των αρμοδιοτήτων των Διευθύνσεων Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Αθλητισμού, Κοινωνικής Προστασίας, Ισότητας και Τρίτης Ηλικίας, Διοικητικών Υπηρεσιών, Οικονομικών Υπηρεσιών, Αδειοδοτήσεων και Εμπορικών Δραστηριοτήτων (και των υπαγομένων σε αυτές Τμημάτων) του Δήμου. Το αυτό ισχύει και για τα Τμήματα Δημοτικού Ωδείου, Παιδείας και Υποστήριξης Νομικών Προσώπων της Διεύθυνσης Πολιτισμού και Παιδείας λαμβανομένης υπόψη της φύσεως των προεχουσών αρμοδιοτήτων των συγκεκριμένων οργανικών μονάδων. Κατόπιν αυτού, οι επίμαχες ρυθμίσεις βρίσκονται εντός των ορίων της εξουσιοδοτήσεως του άρθρου 10 του κώδικα κατάστασης δημοτικών υπαλλήλων, και πρέπει να απορριφθούν τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα, δεδομένου, άλλωστε, ότι οι κανονιστικές αποφάσεις, όπως ο προσβαλλόμενος Οργανισμός, δεν χρήζουν αιτιολογίας, ελέγχονται δε μόνον από την άποψη της μη υπέρβασης της νομοθετικής εξουσιοδοτήσεως. Διά ταύτα Απορρίπτει την αίτηση.
ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/72/2018
Υπερωριακή απασχόληση.(..) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ανάθεση καθηκόντων πρακτικογράφου στη φερόμενη ως δικαιούχο, υπάλληλο του κλάδου ΠΕ Γεωτεχνικών – Γεωπόνων, δεν είναι νόμιμη. Τούτο διότι, τα καθήκοντα τήρησης πρακτικών δεν προσιδιάζουν στα καθηκόντα του κλάδου και της ειδικότητας για την οποία αυτή έχει προσληφθεί, όπως, εν προκειμένω, εξειδικεύονται από τον οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας του Δήμου ... (άρθρο 12). Επιπροσθέτως, τα καθήκοντα τήρησης πρακτικών των αιρετών συλλογικών οργάνων του Δήμου, μεταξύ των οποίων το Συμβούλιο Δημοτικής Κοινότητας ..., συνιστούν καθήκοντα, τα οποία ανήκουν στην αρμοδιότητα του Γραφείου Υποστήριξης των Πολιτικών Οργάνων του Τμήματος Γραμματείας και Διοικητικής Μέριμνας της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών (άρθρο 15 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας), ήτοι υπηρεσιακής μονάδας, με την οποία οργανικά η εν λόγω υπάλληλος δεν συνδέεται, και εκτελούνται από το υπαλληλικό προσωπικό του οικείου Τμήματος. Εξάλλου, από τη σχετική 449/18421/12.6.2013 απόφαση ανάθεσης των καθηκόντων πρακτικογράφου δεν προκύπτει επιτακτική ανάγκη εκτέλεσης των σχετικών εργασιών από την συγκεκριμένη υπάλληλο, λόγω έλλειψης υπαλλήλου συγκεκριμένης ειδικότητας, ούτε η ανάθεση εκτείνεται σε περιορισμένο χρονικό διάστημα...(συγγνωστή πλάνη)
ΕλΣυνΚλ.Τμ.1/307/2015
Καταβολή επιδόματος θέσης ευθύνης: Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι τυγχάνει αβάσιμος ο πρώτος λόγος διαφωνίας της Επιτρόπου, δοθέντος ότι η διαπιστωθείσα υποστελέχωση των υπηρεσιών του Δήμου ... δεν συνεπάγεται a priori την απαγόρευση προκήρυξης πλήρωσης θέσεων οργανικών του μονάδων (εν προκειμένω Αυτοτελών Τμημάτων), το μεν διότι τέτοια απαγόρευση ουδόλως προκύπτει από το γράμμα του νόμου, το δε διότι ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του Δήμου αυτού να προβεί στην ανωτέρω αιτιολογημένη στάθμιση και να προβεί στην προκήρυξη πλήρωσης θέσεων υποστελεχωμένων οργανικών μονάδων, εφόσον οι τελευταίες κρίνονται απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία αυτού, τέτοια δε στάθμιση διενεργήθηκε, όπως προκύπτει από την οικεία απόφαση προκήρυξης θέσεων και το 4915/3.7.2015 έγγραφο επανυποβολής των ελεγχόμενων χρηματικών ενταλμάτων. Εξάλλου, αβάσιμος τυγχάνει και ο δεύτερος λόγος διαφωνίας της Επιτρόπου, ο οποίος, κατ’ εκτίμηση του περιεχομένου του πλήττει την τοποθέτηση Προϊσταμένων αποκλειστικά στα Αυτοτελή Τμήματα Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής και Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης (καθόσον στο Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών δεν ήταν δυνατή κατά τον οικείο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας η τοποθέτηση υπαλλήλου κλάδου ΔΕ, περαιτέρω δε οι τοποθετήσεις στα λοιπά Τμήματα δεν σχετίζονται με τα ελεγχόμενα εντάλματα), δοθέντος ότι ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου για τα τμήματα αυτά προβλέπει ρητά τη δυνατότητα επιλογής Προϊσταμένων κατηγορίας που έπεται στο προβάδισμα (ΔΕ), «εν ελλείψει» υπαλλήλων προβαδίζουσας κατηγορίας (ΠΕ ή ΤΕ), συνεπώς, ορθώς για τα Τμήματα αυτά δεν προκρίθηκαν υπάλληλοι της κατηγορίας ΔΕ, εφόσον υπήρξαν υποψήφιοι προβαδίζουσας κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ (....), περαιτέρω, δε, σύμφωνα με τα προεκτεθέντα, επιτρεπτώς συμμετείχαν στη διαδικασία ως υποψήφιοι υπάλληλοι ΠΕ με βαθμό Ε΄ (... και ...), ελλείψει υπαλλήλων ΠΕ ανώτερου βαθμού.Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, οι εντελλόμενες με τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνες παρίστανται νόμιμες και τα εντάλματα αυτά πρέπει να θεωρηθούν.