Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΔΙΑΔΠ/Φ.Β.10/1492/2013

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 2880/2001, 3979/2011
ΦΕΚ: 388/Β/21.02.2013
Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ/1692/27.6.2006 (ΦΕΚ Β΄ 769) απόφασης «Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ.» όπως ισχύει.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΔΙΔΑΔ/Φ.70Α/49/οικ.10705/2022

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ/1692/27.6.2006 απόφασης «Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ.» (Β’ 769).


ΔΙΔΑΔ/Φ.70Α/43/7600/2022

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ/ 1692/27.6.2006 (Β’ 769) απόφασης «Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ.».


ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/2011

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ.1692/27.6.2006 (ΦΕΚ Β΄ 769) απόφασης «Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ.».


ΔΙΔΑΔ/Φ.70Α/29/1329/2020

Τροποποίηση της ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ/1692/27-6-2006 (ΦΕΚ 769/Β΄) απόφασης «Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ.».


14552/2006

Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ.- Ώρες εισόδου του κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες.


Δ6Δ 1112352 ΕΞ 2011

ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση απόφασης του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ..

ΔΙΑΔΠ/Φ.Β.1/15884/2011

ΘΕΜΑ: Καθορισμός ωρών εβδομαδιαίας εργασίας, προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων του Δημοσίου, των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και των λοιπών Ν.Π.Δ.Δ. και ωρών εισόδου του κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες.


ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ/1692/2006

Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ.

1078370/1894/0001Α/2006 -ΦΕΚ: 1439/Β/2006 .Καθορισμός του ωραρίου εργασίας και των ωρών εισόδου του κοινού στην Κεντρική Υπηρεσία, στις Ειδικές Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες και στις Περιφερειακές Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών. (Τροποποιήθηκε με τις 6Δ 1169176 ΕΞ 2012 -ΦΕΚ: 3381/Β/2012, Δ6Δ/1058692/ΕΞ2013 -ΦΕΚ: 904/Β/2013, 2/46898/0004/2013 .ΦΕΚ: 1170/Β/2013 ,30/002/7250/2013 - ΦΕΚ: 2562/Β/2013,και Δ1Α 1192133 ΕΞ 2013-12/12/2013 - ΦΕΚ: 3359/Β/2013 )


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/240/2018

Υπερωριακή απασχόλησή: Με δεδομένα τα ανωτέρω και σε συνδυασμό με όσα έγιναν δεκτά στη μείζονα σκέψη της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από την Επίτροπο, η πραγματοποίηση υπερωριακής απασχόλησης τις απογευματινές ώρες, καθ’ υπέρβαση των ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου, από τους φερόμενους ως  δικαιούχους  υπαλλήλους, κατά το μήνα Μάρτιο του 2018, δεν είναι νόμιμη. Τούτο διότι, τόσο στην οικ. 25236/488/6.2.2018 απόφαση του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας περί καθιέρωσης υπερωριακής απασχόλησης, όσο και στην οικ. 45686/1275/6.3.2018 απόφαση περί συγκρότησης του οικείου συνεργείου του ίδιου ως άνω οργάνου, δεν διαλαμβάνεται πλήρης και ειδική αιτιολογία, με αναφορά σε συγκεκριμένα στοιχεία, από τα οποία να προκύπτει η συνδρομή ειδικών περιστάσεων (εκτάκτων, εποχικών ή επειγουσών υπηρεσιακών αναγκών), που να δικαιολογούν την καθιέρωση υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων αυτών, κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα. Εξάλλου, η απαιτούμενη ειδική και πλήρης αιτιολογία, που ελλείπει από τις ως άνω αποφάσεις, δεν μπορεί να αναπληρωθεί από την εκ των υστέρων παράθεση λόγων που επέβαλαν την πραγματοποίηση των υπερωριών στο έγγραφο επανυποβολής για θεώρηση από τον φορέα του ελεγχόμενου τίτλου πληρωμής (Ε.Σ. Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο Ι Τμ. 13, 47/2018, 191, 47/2016, 350/2015, 73/2014), διότι οι ειδικές περιστάσεις που επιβάλλουν την ενεργοποίηση της υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων των Ο.Τ.Α. απαιτείται να αναγράφονται στην απόφαση περί καθιέρωσης της υπερωριακής απασχόλησής τους, σε αντιστοίχιση προς τις ώρες που πράγματι θα απαιτηθούν για τη διεκπεραίωσή τους, προκειμένου να καθίσταται εφικτός ο προγραμματισμός της λειτουργίας των υπηρεσιών υπό όρους διαφάνειας, τόσο για την προστασία των υπαλλήλων από τυχόν υπερβάσεις στο ωράριο εργασίας τους, όσο και για την τήρηση των αρχών της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης κατά τη διάθεση των πρόσθετων δημοσίων πόρων που συνεπάγεται η απασχόληση του προσωπικού πέραν του τακτικού του ωραρίου. Αντιθέτως, η παράθεση για πρώτη φορά ειδικής αιτιολογίας για την πραγματοποίηση υπερωριών σε έγγραφα που εκδίδονται μετά από την πραγματοποίησή τους, δεν βρίσκει έρεισμα στον νόμο και ανατρέπει το σκοπό των εφαρμοστέων διατάξεων που είναι ο εκ των προτέρων προγραμματισμός της λειτουργίας των οικείων υπηρεσιών με την ενεργοποίηση του μηχανισμού των υπερωριών (Ε.Σ. Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο Ι Τμ. 13, 47/2018, 191, 47/2016, 350/2015). Ωστόσο, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι τα αποφασίζοντα όργανα της Περιφέρειας Θεσσαλίας υπέλαβαν ως επαρκή τη διαλαμβανόμενη και φερόμενη ως ‘’ειδική’’ αιτιολογία για την αναγκαιότητα της επίμαχης υπερωριακής απασχόλησης στις 8756/171/15.1.2018 και 8759/172/15.1.2018 εισηγήσεις- αίτημα της Διεύθυνσης Διοικητικού-Οικονομικού της Περιφερειακής Ενότητας ..... προς την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Θεσσαλίας, κρίνει ότι η ως άνω εντοπισθείσα πλημμέλεια δεν οφείλεται σε πρόθεση καταστρατήγησης των κειμένων διατάξεων εκ μέρους των αρμοδίων οργάνων της άνω Περιφέρειας, αλλά σε συγγνωστή πλάνη αυτών.